Jump to content

eepetrou

Members
  • Posts

    39
  • Joined

  • Last visited

About eepetrou

  • Birthday 05/24/1982

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

eepetrou's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Έχει κάποιος να συστήσει κάποιον καλό ταπετσέρη στην Αθήνα? Και εγώ θύμα..
  2. Αν και δε γνωρίζω, απλά να αναφέρω ότι οι οδηγίες που είχε πάνω το προσθετικό της VW δεν ανέφεραν πουθενά ότι πρέπει να αλλαχθεί το φίλτρο. Επιβεβαιώνω ότι αυτό που πόσταρε ο φίλος μας είναι το προσθετικό που χρησιμοποίησα.
  3. Παραπάνω είχα γράψει, για τρέμουλο, λαμπάκι κινητήρα κλπ. Η ιστορία μου έχει ως εξής, πρώτα βάλαμε με το μηχανικό μου Κώστα Μπουτρή AMSOIL, έφτιαξε μόνο για μία μέρα μετά πάλι τρέμουλο και φωτάκια. Το ξαναπήγα στο μηχανικό μου πάλι τα ίδια έφτιαξε πάλι για μία μέρα. Μετά από δύο εβδομάδες κάναμε καθαρισμό πεταλούδας πάλι τα ίδια... Κάθε φορά έβγαινα εθνική το πάταγα αλλά δεν... Μου έδωσε ο μηχανικός μου ένα μπουκαλάκι της VW που έλεγε προσθετικό πολλαπλής χρήσεως ή Multi Purpose Additive... Ταυτόχρονα άλλαξα βενζινάδικο (υπ'οψιν ήταν από τα πιο ακριβά το παλιό μου και έβαλα 100άρα πάλι από επώνυμο βενζινινάδικο) και πήγα στο εξοχικό μου για 1,5 ώρα δούλεψα δευτέρα με πέμπτη από 4500-7000 στροφές μεχρι να πεταχτουν τα πιστονια εξω... Το αποτέλεσμα λαμπάκια τέλος, τρέμουλα τέλος όλα καλά και εχουν περαασει 2 μηνες... Τι έφταιγε ακριβώς δεν έμαθα, αλλά αυτό που έμαθα είναι 1 φορά το μήνα 100αρα, AMSOIL κάθε 30.000 χλμ δεν κάνει κακό, όποτε ταξιδευετε μην κάνετε οικονομία απλά το σκιζετε... Το προσθετικό της VW κάνει δουλειά.. Στη Γερμανία δεν έχουν τέτοια προβληματα γιατι πολύ απλά δεν υπάρχει η λέξη μποτιλιάρισμα και όποιος έχει οδηγήσει Γερμανία καταλαβαίνει τι εννοώ.. Όταν σας πουνε ανοιγμα καπακι φύγετε όπως είστε.. ο μηχανικός πρέπει να εκτιμά τα λεφτά σας και σε αυτό ευχαριστώ και προτείνω ανεπιφυλακτα τον Κώστα Μπουτρή, αν μη τι άλλο αγαπάει τη δουλεια του και σεβεται τον πελατη του... και επέμεινε πολύ... Συγκεκριμένα μου έλεγε θα το πολεμήσουμε ... Δεν είμαστε τέτοια εποχή για να ανοίγουμε καπάκια... Short term οικονομικό όφελος δεν είχε κανένα απο εμένα... Long term όμως θα έχει... Αν και δεν γράφω στο site είπα να γράψω γιατί ίσως και άλλοι σαν και εμένα να έχουν χάσει τον ύπνο τους... Καλημέρες.
  4. Όπως?? Αναβοσβήνει το πρωί στο cold start, και μετά μένει αναμμένο για 2,3 ημέρες. Μετά αναβοσβήνει πάλι κατά το cold start αλλά μετά σβήνει για πάλι 2,3 ημέρες. Και η ιστορία επαναλαμβάνεται. Το check engine αναβοσβήνει πάντα το πρωί, αλλά άλλοτε παραμένει μετά μόνιμα αναμμένο για 2,3 ημέρες είτε σβήνει. Το τρέμουλο δε σταματάει ποτέ (μην ξεχνιόμαστε) ...
  5. Το έχει σώσει κάποιος με αφρό ενώ έχει μόνιμο αναμμένο λαμπάκι κινητήρα??
  6. eepetrou

    Oil Catch Can

    €120 ?? Που και τι κάνουν ακριβώς? Για την ιστορία έχω 5 άρι 70.000 4 ετών και 8 μηνών. Κάθε πρωί αναβοσβήνει το check engine, βάλαμε AMSOIL με το μηχανικό μου, αλλά συνεχίζει.. Μειώθηκε λίγο το τρέμουλο, επόμενο βήμα 100άρα βενζίνη με προσθετικά της VW, ταξίδι για ξεμπούκωμα μέχρι να πεταχτούν τα πιστόνια έξω. Τα €120 ακούγονται δελεαστικά. Σε τι αυτοκίνητο έγινε, πόσα χιλιόμετρα και τι ακριβώς καθαρισμός έγινε?
  7. 45,000 χλμ TSI είχα και έχω το ίδιο πρόβλημα. Αυτή την εβδομάδα μου άλλαξαν ρουλεμάν και δίχαλο συμπλέκτη μέσα στην επέκταση εγγύησης αλλά ο θόρυβος παραμένει.. Δυστυχώς, περιμένω τα νέα σου να δω αν σταμάτησε ο θόρυβος. Αν υπάρχει κάποιος να βοηθήσει ευπρόσδεκτος.
  8. Philips Crystal Vision ή Extreme power? Θέλω και καλό φως και cool... Τα φώτα σας παίδες!!!
  9. Μεταχειρισμένα απο GTI, καινούρια τακάκια και σωληνάκια, σύνολο €310.
  10. Τι λέμε ρε παιδιά? Η έκτη σχέση στο κιβώτιο είναι για overdrive. Τι 160 και 6η και πράσινα άλογα λέμε; Θα τρελαθούμε τελείως; Πολύ παραμύθι παίζει. Αν βάλουμε ότι κλέβει και το κοντέρ λιγότερα από 140 στις 3000 σαλ.
  11. Έδωσα ¤1450 για τις Ultraleggera 17x8 σε ασημί & Goodyear F1 Asymmetric 225x45x17 (παραγωγής Οκτωβρίου). Είχα τις μαμά 16άρες με ContiSportContact 2. Δεν ξέρω αν έφταιγαν τα μαμά λάστιχα αλλά είναι άλλο αυτοκίνητο. Πριν έφευγε αλλού για αλλού το αμάξι αλλά τώρα είναι βεντούζα... Μεγάλη διαφορά στο τιμόνι, νιώθω αισθητά πιο ασφαλής, άμεση απόκριση το τιμόνι, πολύ καλύτερο στις στροφές και με τις μαμά αναρτήσεις. Μικρή διαφορά στην απόσβεσή τους. -Επιτάχυνση στις χαμηλές στροφές +Ασφάλεια, σπορ οδήγηση
  12. F1 Asymmetric με τα μαμησια Sport Contact2 η μέρα με τη νύχτα..
  13. Μεγιές... Βάλε καμιά φωτό να δούμε!!
  14. Καλημέρες, Είχα ζητήσει να ποστάρει κανείς Ultraleggera σε 17άρες, τελικά δεν πόσταρε κάποιος. Ποστάρω τις δικές μου για τυχόν ενδιαφερόμενους, από κοντα είναι ακόμη πιο ωραίες. Όσο για τη διάσταση από 16 σε 17, μεγάλη διαφορά, φόρεσα F1 asymmetric, ούτε ABS, ούτε ASR και από κρατήματα βεντούζα. Το συστήνω σε όλους ανεπιφύλακτα..
  15. eepetrou

    Black Golf MK5 TSI

    Photos από το Golfaki μου
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.