Jump to content

akismei

Members
  • Posts

    115
  • Joined

  • Last visited

About akismei

  • Birthday 01/01/1976

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Καλαμαριάς
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

akismei's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. καλησπερα μηπως θα μπορουσε καποιος να ανεβασει ξανα τις εν λογω εικονες; ευχαριστω
  2. καλησπερα χθες εκανα το test drive το 1.6 tdi και μου εδωσε την αισθηση οτι ο κινητηρας δεν τραβαει και τοσο καλο οσο περιμενα (λογω της μεγαλης του ροπης). Το αμαξι που οδηγω ειναι golf v tsi 140 αλογα και σκεφτομαι να παρω για οικογενειακο το tiguan. Ωστοσο, με ολη την οικογενεια μεσα στο αμαξι (2 ενηλικες, 2 μωρα, καθισματακια και καροτσι διπλο) εχω αμφιβολιες κατα ποσο ο κινητηρας θα μπορει να κινηθει αξιοπρεπως. Θα ηθελα τις γνωμες αυτων που ηδη εχουν το αμαξι με τον κινητηρα 1.6tdi. ευχαριστω υ.γ. αυτο με την πρωτη ταχυτητα το διαπιστωσα και εγω. Πρεπει να τη γεμισεις πανω απο 2000 στροφες για να μην κρεμασει μετα ο κινητηρας στη δευτερα. ........
  3. κατεβασε το αρχειο και διαβασε τη σελιδα 18 αναφορικα με τον ηχο που περιγραφεται μεταξυ 2000-3000 στροφων. Ειναι κατι φυσιολογικο κατα την γρηγορη επιταχυνση biblio gia to golf v tsi kinitira.pdf
  4. Και εγω εκει καταληγω. Δεν νομιζω οτι τωρα πια που ηδη εσκασα 600 ευρω για τα μπεκ καυσιμου να δωσω για εγγυηση 250 ευρω για ενα χρονο.
  5. σας επισυναπτω και τους ορους της εγγυησης για ενα χρονο και θα ηθελα την αποψη σας εαν αξιζει. ευχαριστω VW Information Contract.pdf
  6. Δες το παρακατω λινκ http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?p=1304894
  7. για τις αντλιες μου ειπε οτι ισχυει. Για τις επικαθησεις δεν μου ηταν ξεκαθαρος και γι`αυτο ζητησα να μου στειλουν τους ορους της εγγυησης ηλεκτρονικα για να τους μελετησω.
  8. Καλησπερα Προχθες δεχθηκα ενα τηλεφωνημα απο τη vw σχετικα με τη δυνατοτητα ενος χρονο εγγυηση στα πιο σημαντικα τμηματα του αυτοκινητου στην τιμη των 250 ευρω ( μεχτι και 12 ατοκες). Μου ειπαν οτι καλυπτει τον κινητηρα (οχι τουρμπο και κομπρεσσορα), αντλια νερου, κιβωτιο,δισκο-πλατω. Το θεμα ειναι οτι πριν ενα μηνα ειχα προβλημα με τα μπεκ καυσιμου(το γνωστο θεμα με τη μακα στις βαλβιδες) και μου κοστισαν 600 ευρω. Εκτοτε, βαζω μονο shell v power και κανω και ενα ιταλικο tune-up μια φορα τον μηνα και δεν ειδα ξανα το λαμπακι. Αραγε καλυπτει τιε επικαθησεις στις βαλβιδες η εγγυηση που προτεινουν; Τις αντλιες ν75 και ν249; Αυτα ειναι ερωτηματα που θα τα κανω και αυριο στον υπευθυνο της προσφορας απλα ειχα απορια εαν σας εχουν τηλεφωνησει και εσας και εαν πιστευεται οτι αξιζει η προσφορα. Ευχαριστω πολυ
  9. Οχι δει ειδαμε συμπιεση. Λεω να βαλω μερικες φορες 100αρα shell και να κανω και ενα italian tune up. http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?p=1304894
  10. το πηγα στο μαστορα και ειχε παλι προβλημα ο 1ος κυλινδρος (διακοπη καυσης στον 1ο κυλινδρο) που ειχαμε αλλαξει. Ειδαμε το αμαξι στο ρελαντι και μου εμφανιζε διακοπες καυσης (2-6) στον 1ο κυλινδρο. Καναμε τραμπα και τους πολλαπλασιαστες 1 σε 3 αλλα παλι εμφανισε 1-2 διακοπες σε ρελαντι αλλα και σε γεμισματα γκαζιου. μου ειπαν οτι δεν ειναι ο πολλαπλασιαστης, και αφου αλλαξαμε το συγκεκριμενο μπεκ τοτε το μονο που μενει ειναι ο καθαρισμος των βαλβιδων.
  11. καλημερα μπηκα και εγω στο club με το λαμπακι του κινητηρα στα 95000 χλμ. Εδω και ενα χρονο περιπου μου αναβε τα πρωινα για λιγα δευτερολεπτα και μετα εσβηνε, ωστοσο πριν καμια εβδομαδα μου αναψε μονιμα. Πηγα το αμαξι στο μαστορα που πηγαινω συνηθως, το συνδεσε στον υπολογιστη και μου εβγαλε προβλημα στον κυλινδρο 1 και 4. Μου λεει ειναι μακα (καπνα?), που οφειλεται στον αμεσο ψεκασμο του κινητητα και εχουν χαλασει τα μπεκ ψεκασμου του καυσιμου. 400 ευρω τα δυο μπεκ και 150 ευρω η εργασια και ενας καθαρισμος με το χερι. Οταν πηρα το αμαξι μετα απο δυο ημερες δεν ειχα καποιο προβλημα μεχρι σημερα το πρωι που μου αναψε ξανα το λαμπακι για λιγα δευτερολεπτα και εσβησε μετα. Τι λετε να κανω τωρα ? μηπως εκανε λαθος ο μαστορας και τσαμπα πληρωσα τα μπεκ? μηπως επρεπε να παω στην αντιπροσωπεια να μου καθαρισουν τις βαλβιδες? ευχαριστω πολυ για το χρονο σας.
  12. το σφυριγμα (εννοειται οτι ακουγεται μονο εαν κλεισεις τον ηχο του ραδιοφωνου και ακους τον ηχο μονο του κινητηρα) ακουγεται μετα τις 2500-3000 στροφες και μαλιστα με ταχυτητες 3-4-5-6 οταν πατας τερμα γκαζι απο τα χαμηλα.
  13. φυσιολογικη φθορα σε τουρμπινα με 70000χλμ και 4 χρονια ζωής?? ρωταω γιατι και εγω ειχα και εχω το ιδιο θεμα με σφυριγμα και σε εμενα η αντιπροσωπεια ειπε οτι "εμφανιζει κενα ο ροτορας της τουρμπινας και πρεπει να αντικατασταθει η τουρμπινα - κοστος 1000 ευρω περιπου με περαστικα (δεν περνεις καινουρια αλλα ανακατασκευασμενη) και την τουρμπινα μου ( "την χαλασμενη") τους την παραδιδω. υ.γ. εκτοτε εχω κανει 10000χλμ και δεν διαπιστωνω προβληματα......
  14. καλησπερα διαβαζοντας το τοπικ καταλαβα οτι μπορουμε να γυρισουμε τον εγκαφαλο του γκολφακι μας στην προ αναβαθμιση εποχη. Πιο συγκεκριμενα, εχω το golf v tsi140 μοντελο 2007 και στο πρωτο service μου εκαναν την περιφημη αναβαθμιση στην αντιπροσωπεια (νομιζω την Μ2κατι....). Μετα την αναβαθμιση το αμαξι εχασε πολυ στα χαμηλα και σε οσες αντιπροσωπειες ζητησα να μου το επαναφερουν πισω , το αιτημα μου δεν εγινε δεκτο.(μου ειπαν οτι κλειδωνει ο εγκεφαλος.....) Υπαρχει περιπτωση να μπορεσουμε να περασουμε την εκδοση που φορουσαμε πριν την αναβαθμιση (υποβαθμιση για μενα) χωρις να εχουμε σχεση με revo?
  15. το αμαξι το εχω απο το 2007 και οταν καταλαβα τον θορυβο ειχα περιπου 72000χλμ.. Τώρα με περιπου 81000 χλμ (9000 χλμ διαφορα) δεν εχω διαπιστωσω αλλαγη προς το χειροτερο ουτε στον θορυβο ουτε σε αποδοση κινητηρα. για ελατηρια που ρωτας δεν ξερω να σου απαντησω. καλυτερα να κανεις το ερωτημα σου σε αντιστοιχο section του φορουμ
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.