Jump to content

Lippi

Members
  • Posts

    59
  • Joined

  • Last visited

About Lippi

  • Birthday 10/25/1972

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Lippi's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Αστειεύομαι. Δεν νομίζω να παίζει κάτι τέτοιο. Πάντως με τα πρώτα GTI mkV που είχαν έρθει είχε σημειωθεί ένα τέτοιο περιστατικό (αν θυμάμαι καλά είχε συμβεί σε συμφορουμίτη) και μάλιστα το τυπάκι που έκανε το τεστ το τράκαρε κιόλας. Το έκανε μόλις το κατέβασε από το καράβι. Έλα όμως που το αυτοκίνητο όταν ξεφορτώνεται δεν είναι σε θέση να τρέξει (έχει κεριά και τέτοια) και τα αλόγατα δεν κρατιούνται. Ειδοποιήσαν τον πελάτη και του είπαν το περιστατικό και φυσικά ζήτησε καινούργιο αυτοκίνητο. Αν θυμάμαι καλά είχαν πει ότι θα απέλυαν και το τυπάκι που το έκανε. Είχε ποστάρει και φωτό θυμάμαι. Βέβαια μιλάμε για το GTI mkV που το περίμεναν όλοι πως και πως και όταν είχε πρωτοέρθει έπαιζε χωρίς αντίπαλο και ήταν όνειρο πολλών πιτσιρίκων. Στην συγκεκριμένη περίπτωση το τυπάκι ήταν λίγο Π.Ε (Περιορισμένης Ευθύνης). Οποιοσδήποτε σοβαρός δεν θα το έκανε... edit: αλλά το κλάσιμο στο κάθισμα είναι κάτι που δεν ξέρω αν μπορεί κανείς να το αποφύγει...
  2. θα τα έκανε το παληκάρι που το κατέβασε από το πλοίο γιατί ήθελε ένα test drive.... Φαντάσου... ολοκαίνουργιο και να το πηγαίνει στα κόκκινα, να φρενάρει απότομα, να το στρίβει στα όρια, να κλάνει το κάθισμα κλπ κλπ...
  3. Και καρκινογόνο συν τοις άλλοις...
  4. ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΧΑΑΑΧΑΧΑΧΑ
  5. Φίλε ΑΝΕ όταν σου λένε 'ληγμένο αναταλλακτικό' τι εννοούν ακριβώς;
  6. αυτό ξαναπέστο. Αλήθεια με την αναζήτηση που είχες τι έγινε? Κατέληξες?
  7. Ενώ η ΦΙΑΤ έχει φερθεί στην ΑΡ οπως της αρμόζει... Με rebadged Φιατάκια επί χρόνια, με ανύπαρκτη γκάμα, με προβληματική ποιότητα και τώρα τελευταία με αναβολή του αντικαταστάτη της 159 (η περίφημη Giulia που πλέον δεν προβλέπεται ούτε για το 2012). Ανάλογα έχει φερθεί και στον άλλο ιστορικό κατασκευαστή της Ιταλίας, τη Λαντσια. Δυο αυτοκίνητα έχει όλα και όλα και αυτά δεν προχωράνε καθόλου εμπορικά στη Ευρώπη (για να μην πω για της Ελλάδα όπου πιο συχνά βλέπεις aston martin παρά λαντσια δέλτα). Όσον αφορά για την Ιουλιέτα, δεν μπορώ να πω ότι είναι κάτι το εξαιρετικό, όχι τόσο ώστε να συγκριθεί με αυτούς που θέλει (Audi). Ο κολλητός μου που την έχει πάρει τρέχει ήδη στα συνεργεία με το start-stop και το injection, αλλά δεν θα το κρίνω από εκεί το αυτοκίνητο καθώς έχω ξαναπεί ότι μάλλον είναι προβλήματα νεότητας. Προσωπικά αυτή την στιγμή δεν θα έδινα 33000+ για κιου-βι (QV) σε καμία περίπτωση. ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΡΗ και πολλές οι αμφιβολίες που τα περιτριγυριζουν. Θα είναι ΑΡ σε 2 χρόνια; Θα είναι καλό το ΤCT (aka: DSG ιταλιστί). Θα γίνει κουδουνίστρα μετά από 80000 χλμ; Το golf πάντως δεν εγινε....
  8. Το βασικό πρόβλημα που έχει η ΑR ονομάζεται gruppo fiat και αν δεν απεμπλακεί από εκεί δεν νομίζω ότι θα δει φως. Οι λόγοι είναι πολλοί: -Σε μια εποχή που ο μέσος χρόνος αλλαγής μοντέλου είναι τόσο μικρός σε όλη της αυτοκινητοβιομηχανία δεν είναι δυνατόν να περιμένεις τόοοοοοσα χρόνια για να βγει ο αντικαταστάτης της 147 και της 159, ειδικά με τόσες εξελίξεις που πρέπει να ενσωματώνει ένα νέο αυτοκίνητο για να γίνει ελκυστικό. Βέβαια δεν θα ήταν πρόβλημα αν όλοι ακολουθούσαν την ίδια τακτική. Αλλά έλα που η απαξίωση είναι ίδια για όλα τα αυτοκίνητα στην πορεία του χρόνου. Αρα όσο vintage και να είναι η 147 μετά από 8 χρόνια παρουσίας δεν παύει να είναι ένα παλιό αυτοκίνητο στα μάτια του καταναλωτή. Με πάρα πολλούς ανταγωνιστές. Και η ιστορία της μάρκας δεν μετράει πάντα θετικά. Ήδη η φιατ ανακοίνωσε ότι θα καθυστηρήσει πολλά μοντέλα λόγω κρίσης. -Επίσης δείτε την γκάμα που έχει η VW, και την γκάμα που έχει η AR. Και την ανάλογη δυνατότητα παραμετροποίησης κάθε μοντέλου που έχει η VW συγκριτικά με την AR. Αυτό επίσης τραβάει τον καταναλωτή. Αν αυτό το είχε βελτιώσει η ΑΡ τότε θα μιλάγαμε πολύ διαφορετικά. Πληθώρα γκάμας σε συνδυασμό με παραμετροποίηση και διαρκώς φρέσκα σχέδια (εντάξει μην γίνουμε και κορεάτες - οκ) θα τραβούσαν πολύ περισσότερο κόσμο. Αν θέλετε να συγκρίνετε την ΑΡ με την Αουντι (κάτι που διακαώς επιθυμεί η ΑΡ), και πάλι η Αουντι δίνει μαθήματα στον τομέα παραμετροποίηση. Τα παραπάνω θα είχαν οδηγήσει αυτόματα - και λόγω ανταγωνισμού - σε βελτιωμένη αντίληψη της ποιότητας από τον καταναλωτή. Εχω πολλούς φίλους με ΑΡ. Δεν έχω ακούσει κάποιον με σοβαρά προβλήματα - μόνο με ακριβά σέρβις - αλλά αυτό το έχουμε όλοι μας πια. Αλλά στο μυαλό μου δύσκολα αλλάζει η αντίληψη του ζημιάρικου - και του δύσκολου προς μεταπώληση αυτοκινήτου (το οποίο οφείλεται στην αντίληψη που έχουν οι περισσότεροι καταναλωτές για τις ΑΡ - αδιαφορώντας για Ιστορίες και Cuore Sportivo κα ψυχεδελικά και εξωσωματικές εμπειρίες). Δεν μπαίνω σε θέματα οδηγικής ευχαρίστησης και ο λόγος είναι ένας: Οι περισσότεροι οδηγοί δεν έχουν την διάθεση και την άνεση και την όρεξη να στρίβουν στα στροφιλίκια της Κατάρας και της διαδρομής Χαλκίδα-Βόρεια Ευβοια ( ). Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να πηγαίνουν με ασφάλεια και άνεση στο ταξίδι τους και αν είναι να πατήσουν και λίγο το γκαζάκι όταν πρέπει για να κάνουν μια προσπέραση. (Τους βλέπουμε να σέρνονται στη μεσαία και να μπαίνουν στην αριστερή και βοήθα Παναγιά μου ). Οι λίγοι που θα ψαχτούν έχουν άλλες προτεραιότητες και αυτοί μπορεί να αγαπούν την ΑΡ, θα θελήσουν να πάρουν ένα GTI, αν έχουν πολλά φράγκα ένα S3 (για να πουλάνε και λίγο μούρη) και αν τους βγάλει και κάποια προβλήματα στα @@ τους γιατί γουστάρουν. Αυτός είναι ο και ο λόγος που και εγώ θα αγόραζα AR (και μάλιστα δεν είχαμε ποτέ AR). edit: Ακόμη και τώρα που μεγαλώνω και μυαλό δεν φαίνεται να βάζω πάντα θα προτιμώ τα αυτοκίνητα που δίνουν -έστω και λίγη- οδηγική ευχαριστηση όσο και αν η συνοδηγός μου φωνάζει και τρομάζει όταν το σανιδώνω ή το ευχαριστιέμαι...Αλήθεια μπορώ να έχω ένα οικογενειακό σαν την 159 και με την αξιοπιστία του GTI που μετά από 80.000χλμ δεν μου έχει ζητήσει τπτ, μόνο να το σέβομαι βάζοντάς του καλά πατούμενα, καλή βενζίνη και να το πηγαίνω για τσεκαπ 1 φορά το χρόνο, όπως γράφει το βιβλιάριό του. ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ σκόρδα. Ποτέ δεν ήμουν γκρινιάρης με τα αυτοκίνητα. Και με ανταμοίβει για αυτό.
  9. Όπως το βλέπω σε λίγο καιρό μπορεί και να μην υπάρχει αυτό το δίλλημα ή τουλάχιστον να μην υπάρχει με την μορφή που έχει σήμερα: Ο Πιχ θέλει την AR
  10. Από ότι βλέπω από αγγελίες στην Ελλάδα στα λεφτά που δίνεις δεν μπορείς να βρεις εύκολα "καθαρό" GTI με όλα αυτά τα extra που θέλεις. Μόνο με παζάρι και αν... Από Γερμανία πριν το κανονίσεις δες τι θα πληρώσεις τελωνείο γιατί με τόσα extras μπορεί να γίνεις και ο καλύτερος φίλος του τελώνη και από 14κ να πας σε δυσθεώρητα ύψη.
  11. Σύμφωνα με πληροφορίες το Golf MkVII θα βγαίνει σε 3 εκδόσεις με ανάλογα επίπεδα εξοπλισμού NUKE NAGASAKI HIROSHIMA ενώ η Cabriolet έκδοση που για πρώτη φορά θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα με την κλειστή θα έχει δύο επίπεδα εξοπλισμού: NEVADA για άνδρες BIKINI ATOLL για γυναίκες (και όχι μόνο) Η μέχρι πρότεινος GTI αντικαθίσταται από την: ICMB με εμφανείς σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις και πρωτοποριακές τεχνολογίες ψεκασμού πολλαπλών κεφαλών Ουρανίου τύπου MIRV Σύμφωνα με πληροφορίες από υψηλά ιστάμενα στελέχη του ομίλου VAG η έμπνευση για τα παραπάνω επίπεδα εξοπλισμού είναι ξεκάθαρη και βασίζεται πάνω στην νέα τεχνολογία που θα έχουν οι κινητήρες του ομίλου που πλέον θα λέγονται TSU (Turbo Stratosphered Uranium) ενώ οι TSI θα αποτελούν παρελθόν. Επίσης θα υπάρχουν και Διπλοί Κινητήρες (καταργούνται οι διπλότουρμποι - turbo-compressor) και θα λέγονται TSU-TSU και θα εφοδιάζουν τις τετρακίνητες εκδόσεις. Πάντως πολλά στελέχη του ομίλου VAG ανησυχούν ότι οι πωλήσεις στην Ιαπωνία θα είναι μειωμένες εώς μηδενικές.
  12. Να αποφεύγετε το DU (Depleted Uranium - απεμπλουτισμένο ουράνιο) καθότι εκτός από το Σύνδρομο του Κόλπου (ημικρανίες-ζαλάδες- αποπροσανατολισμός- τάση για εμετό κλπ)που έχει παρουσιαστεί σε πολλούς πεζοναύτες των ΗΠΑ μετά τον πόλεμο του κόλπου το 1991 υπάρχει πιθανότητα να παρουσιαστεί και το γνωστό Σύνδρομο του Γκόλφου με χαρακτηριστικά: 1.πολλές αναταράξεις στο στροβιλισμό του μείγματος 2.τάσεις να φεύγουν οι μπιέλες και να κάνουν παρέα στα περιστέρια τραγουδώντας 'ένα μικρό καράβι' 3.και κυρίως τάσεις να φωσφωρίζει το γκόλφ σας τη νύχτα. Αυτό ναι μεν είναι καλό γιατί αυξάνει την ασφάλεια λόγω φωτεινότητας αλλά από την άλλη γίνεστε στόχος για τους ένστολους και τα κλεφτρόνια. Ηδη στο Vortex.com υπάρχει σοβαρή συζήτηση για το πως μπορεί κανείς να αντιστρέψει την διαδικασία και να χρησιμοποιεί κανονικό Ουράνιο. Οι περισσότεροι έχουν απευθυνθεί σε κατόχους Γκολφ κοντά στο Τσενρόμπιλ που δοκιμάζουν τέτοιες μετατροπές ήδη από το ΜΚ2 G60y (y=yraniym = Ουράνιο). Για περισσότερα απευθυνθείτε στο κέντρο μετατροπών : ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ Ο ΔΗΜΟΣ θα σας υποδεχτεί η Ουρανία...
  13. Τα μπεκ πρέπει να είναι μεμονομένο περιστατικό και μπορεί να οφείλεται και στην βενζίνη. Αυτό που έχω μάθει από 2 ιδιοκτήτες (ο ένας είναι φίλος) είναι ότι το start-stop παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα και μάλλον οφείλεται στο injection ή το αντίθετο: το start stop δημιουργεί πρόβλημα στο injection. Τεσπα, αυτά τα θεωρώ προβλήματα νεότητας και δεν θα με αποθάρρυναν να πάρω το αυτοκίνητο. ¶λλωστε έχω πρακτική να μην παιρνω ποτέ ένα αυτοκίνητο μόλις βγαίνει αλλά να περιμένω λίγο διάστημα να λύσει αυτά τα θέματα. Πλεον από ότι καταλαβαίνω παίζει για όλους τους κατασκευαστές να έχουν προβλήματα νεότητας και οφείλεται στην πολυπλοκότητα των ηλεκτροονικών υποσυστημάτων. Όταν πχ λέγαμε παλιά ότι τα Starlet είναι θηρία που δεν παθαίνουν τίποτα έπρεπε να λαμβάνουμε υπόψη ότι δεν είχαν και τίποτα που μπορούσε να χαλάσει.....
  14. Πάντως από ότι μαθαίνω τα προβληματάκια αρχίζουν και εμφανίζονται στους πρώιμους κατόχους: Μπεκ, σύστημα start-stop κ.α. Και μάλιστα υπάρχει έλλειψη ανταλλακτικών (μπορεί και λόγω της απεργίας των ιδιοκτητών - φορτηγών) Ας ελπίσουμε ότι είναι προβλήαμτα νεότητας
  15. ΒΡ - εχει πουλήσει όλα τα πρατήρια στην ΕΚΟ Shell - εχει πουλήσει όλα τα πρατήρια στην AVIN (motoroil) (Εκτός από τα αεροπορικά καύσιμα) Τώρα γιατί οι τιμές τους είναι διαφορετικές, μπορεί ο καθένας από εμάς να ρωτήσει τον εαυτό του για την επίδραση που έχει το marketing και το Branding (δλδ.: η δημιουργία μιάς μάρκας και της αντίστοιχης αντίληψης για αυτή από τον καταναλωτή) στο μυαλό του και την καταναλωτική συνείδηση που έχει δημιουργήσει.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.