Jump to content

VasoP

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

About VasoP

User Information

  • Gender
    Female

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 1

VasoP's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Την αντιπροσωπεια δεν την συμφερει να στο βαλει στην εγγυηση γιατι δειχνει οτι εχει αστοχια σε πολλα αμαξια/ανταλλακτικα, ενω καποιες αλλες δεν εχουν. Αρα αυτη επιβαρυνει/χαλαει το το ονομα της VW. Την συμφερει να φανει οτι φταιει ο πελατης (αγνοια χρησης, κακη χρηση) και οχι το προϊον (κακη ποιοτητα, αστοχια υλικου). Βγαζει οποιαδηποτε ευθυνη απο πανω της και βγαζει και κερδος 300% απο τα ανταλλακτικα που θα σου πουλησει. Στην Αθηνα χρεωσαν τρομπα βενζινης σε παλικαρι, ενω ηταν στην εγγυηση, λεγοντας οτι φταιει η ποιοτητα της βενζινης που του εβαζε το βενζιναδικο ! ! ! Αφου πηγαν δυο τρεις απο κλαμπ αυτοκινητου, ριξανε το φταιξιμο στον μηχανικο που δεν το εγαλε εγγυηση και του εδωσαν τα λεφτα πισω. Ειναι οπως σε "κοψουν" οταν σε δουν. Σου λενε: Πιτσιρικος, δεν θα τσινίσει. Κοπελια, ειναι δεν ξερει. Εχει λεφτα, δεν θα το βαλουμε εγγυηση. Δεν ειναι φιλανθρωπικα ιδρυματα οι αντιπροσωπειες. Κερδοσοπικες επιχειρησεις ειναι.
  2. Τοτε να κρυψουμε και το VIN που ειναι γραμμενο στο παρμπριζ κατω αριστερα (για να μην εκδοσουν δευτερο original κλειδι) και να σταματησουμε να δινουμε την αδεια του αυτοκινητου οταν μας την ζητανε στα συνεργεια (για να μην την φωτοτυπισουν και μεταβιβαστει το αμαξι εν αγνοια μας). Η ακομα καλυτερα, να σκαψουμε εναν λακο, να μπουμε μεσα και να περιμενουμε να πεθανουμε (για να μην μας κανει κακο κανενας αλλος). Φιλε periptero, η μέθοδος "ποναει κεφάλι - κόβει κεφάλι" έχει αποτυχει απο τοτε που ο κοσμος αυξησε το μορφωτικο του επιπεδο. Δεν λειτουργει πια. Μην αρχισουμε να συζηταμε οτι ξεπαρκαρανε απο πυλωτη πολυκατοικιας Μερσεντες με συναγερμους κλπ κλπ για να κλεψουν συλλεκτικη Λάνσια Ιντεγκράλε γιατι δεν θα σταματησουμε ποτε την συζητηση. Αν βαλουν στοχο να ξεκλειδωσουν ( οχι να το κλεψουν) το αμαξι σου θα το κανουν ακομα και αν εισαι μεσα ο ιδιος και δεν θα παρεις χαμπαρι τιποτα (αφου ριξουν χλωροφορμιο απο τους αεραγωγους που ειναι στους μπροστινους καθαριστηρες, ή απο τα λαστιχακια στις πορτες).
  3. VasoP

    Ένδειξη EPC

    Eγω ταλαιπωρηθηκα για κανεναν χρονο. Μου αλλαζαν βαλβιδουλες φρενων, μου καθαριζαν τις πεταλουδες εισαγωδης, μου αλλαζαν ΜΑΦ, αισθητηρες "λ", πολλαπλασιαστες, εχανα μεροκαματα, μου εκανε τον εξυπνο ο καθε λιγδιαρης στην αντιπροσωπεια και τελικα μου αλλαξαν εγκεφαλο (στα 40.000 χλμ). Βεβαια ήθελαν να τον πληρωσω αφου ημουν εκτος εγγυησης. Αλλα λιγο τα τηλεφωνα στην γερμανια, λιγο τα γραμματα (με ταχυδρομειο) παραπονων στην γερμανια για τον ελληνα εισαγωγεα (και οχι τον επισημο αντιπροσωπο), λιγο τα τηλεφωνηματα απο δικηγορο (ανεφερα την βλαβη απο το 3ο σερβις και δεν ειχε διορθωθει) , ευτυχως δεν πληρωσα τιποτα. Με αναγκαζαν να βαζω για 3 χρονια κατοσταρα βενζινη και να την χρυσοπληρωνω ενω ηταν ο εγκεφαλος. Ασε που στα 240.000 χλμ (ταξιδιαρικα στην Εθνικη Οδο και οχι μεσα σε πολη) μου εβγαλε χαλασμενο σασμαν και η αντιπροσωπεια μου ειπε: - "Δεν ξερετε οτι τα αυτοκινητα πλεον εχουν ημερομηνια ληξεως; " - Οχι, δεν μου το ειπατε οταν σας εδωσα 4.500.000 δρχ για να το αγορασω. Αλλα μου εγινε μαθημα:Τερμα τα Γερμανο/Τσεχο/Ισπανο αυτοκινητα. Πηρα ενα Χιουνταϊ Ακσεντ και ενα Νισσαν Κασκάϊ και βρηκα την υγεια μου.
  4. Παιδες ειχατε δίκιο. Ηταν βουλωμενη η υδροροή και όλο το νερο, αφου παπαριασε (σεμναααααα) το φίλτρο, εμπαινε μέσα στην καμπίνα. Πήγα, μου καθαρισαν την υδροροή, μου εδειξαν πως να το κανω μόνη μου με ενα συρμα (οχι κατσαρόλας, που λέει και ο Μάγος), πλήρωσα 20 ευρω για το φίλτρο και έφυγα. Μου ειπαν οτι για να βγάλουν τα νερα από τον θάλαμο και να το στεγνώσουν θέλανε 3-4 ώρες και ότι χρέωναν την ώρα 40 ευρώ. Έτσι θα το κάνω μόνη μου με μια σκούπα Κόμπρα της Ντελόνγκι. Πηρα και ενα αντιγραφο της καρτέλας του αυτοκινήτου για να στείλω ενα γράμμα παραπόνων στην Κοσμοκάρ για την συμπεριφορα της αντιπροσωπειας Χαλκίδας και τις βλαβες του έχει βγάλει το αμάξι αυτά τα χρόνια. Δεν ξέρω αν θα γίνει τίποτα, άν θα αλλάξει κάτι. Ξέρω ότι από τέτοια "γράμματα" έχασε ο Μπενής στην Χαλκίδα την αντιοπροσωπεία της VW και έκλεισαν τα One Way του Κωτσόβολου. Ξέρει κανεις τι θόρυβος μπορεί να είναι αυτος που ακούγεται από τον εμπρός αριστερό τροχό, στην ευθεία, σαν τσίριγμα, σφύριγμα, κατά την πορεία; Κανένα ρουλεμάν τροχού; Πόσο να έχει η αλλαγή; Ασε που τρίζει πλέον το τιμόνι όταν πατάω φρένο (στραβές δισκόπλακες). Πόσο έχουν; Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξω το αμάξι τώρα που άρχισε να ζητάει; [off topic] Μην με παρεξηγείτε που μετράω τόσο τα λεφτά, αλλά ετοιμαζόμαστε να κάνουμε παιδί, δεν ειμαστε πλούσιοι και μετράμε το λειτουργικό κόστος και το value for money σε οτιδήποτε [/off topic] Και κάτι χαρούμενο: δείτε το "Epic Movie" ( http://www.imdb.com/title/tt0799949/ )και θα πεθάνετε στο γέλιο. Δείτε και τους τίτλους του τέλους.
  5. Ευχαριστω για τις ιδέες. Εχω ξεβουλώσει το πλαστικο μια φορά μονη μου. Μήπως φταίει το μηχανημα με τις ίνες τύπου "Βιλέτα" που πηγαινω στην Χαλκίδα και πλένω το αμάξι (Best Wash. Ειναι αυτα που πετανε χρωματιστες κρεμες πανω στο αμαξι και αυτο κυλαει σε ραγες και βγαινει απο την αλλη) ? Eχω παρατηρησει οτι και τις δυο φορες που μου εβαλε νερα ειχα πλυνει το αμαξι μου στα μηχανηματα τους. Οταν γυρισω Χαλκιδα θα προσπαθησω να λυσω το πλαστικο και να το ξανακοιτάξω.
  6. Σαξούρα μου, αν το σασμαν ήταν δυσευρετο, για πες μου: Πόσο ευκολα βρίσκεις αμαξι με πισίνα που να παρκαρει ευκολα στην πόλη; ΚΑΡΑΔΥΣΕΥΡΕΤΟ Δες εδω και θα καταλαβεις: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=16137
  7. Το αμαξι μου ειναι Πολο 1400 16V , με τα 88 αλογα, ΜΕ ΠΙΣΙΝΑ, με τα τετραγωνα φαναρια, με τύπο μηχανης: AUA, που αγορασα τον 11/2000. Διαβασα αυτο: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=7320 εδω μεσα. Μετα κανοντας μια βολτα σε ομοσταβλα sites και forum Ελλάδας και εξωτερικου (στα γρήγορα) βρήκα αλλους 50 περιπου που τα αμαξια τους μπαζουν νερά. Μέχρι και δημοψηφισματα ειδα στο Σεατ Κλαμπ. Και το δικο μου αμαξι πλεον μπαζει νερα. Μιλαμε για νερα και ΟΧΙ ΓΙΑ ΥΓΡΑΣΙΑ. ΠΟΛΛΑ ΝΕΡΑ (σε λιγο θα με φορολογισει ο Αλογοσκουφης ότι έχω πισίνα). Ειχα το ιδιο συμπτωμα πριν μερικους μηνες (με λιγοτερα νερα) και μου αλλαξε η αντιπροσωπεια Χαλκιδας το λαστιχο του μπροστινου παρμπριζ που ηταν σκισμενο. Το αμαξι το αφησαν να στεγνωσει μονο του, χωρις να λυσουν πατωματα και κετσεδες. Περασαν βροχες και δεν ειχα προβλημα. Σημερα, μετα από μπουρινι (και χωρις να εχει αλλαξει κατι στην θεση που παρκαρω το αμαξι, πχ: κλίση δρόμου, κλειστά παράθυρα)) μπηκα το μεσημερι και το νερο ηταν μεχρι τον αστραγαλο. Το αστειο ειναι οτι ακουω πισω απο το ντουλαπακι το νερο να κανει θορυβο την ωρα που στρίβω. Δυστυχως πρεπει να παω ταξιδι οπωσδηποτε σημερα, εχω χασει το ΚΤΕΛ και δεν εχουμε αλλο αμαξι. Ως εκ τουτου κανω την προσευχη μου στον Αγιο Ελευθεριο και ξεκιναω. Πιστευω να μην βραχυκυκλωσουν ολα (εγκεφαλοι, κασσετοφωνα) και σβησει το αμαξι και τρακαρω πουθενα. (Αν βγω ζωντανη, και δεν καεί το service book, την πατησε η επισημη αντιπροσωπεια Χαλκίδας) Μαλλον εχει "ανοιξει" καποιος αρμός στα δεξια μεταξυ καθρεφτη και φτερου και θελει αρμόκολλα. Μαλλον θελει πεταμα το αμαξι στην θαλασσα (ειναι ηδη μπλε χρωμα) και αγορα Ιαπωνικού. Για πειτε καμια ιδεα. Ποσο θα χρεωσει τις εργασιες η αντιπροσωπεια ή καποιος εξουσιοδοτημενος ή καποιος τυχαιος φαναρτζής; Το δικο σας ή καποιας φίλης σας έχει βάλει νερα (όχι υγρασια στα φαναρια). Tι κάνατε; Πόσα χρεωσαν;
  8. Παιδια, τελικα το μαλλι μου βγηκε: 850 ευρώ ! ! ! Ακουσον ακουσον. Και μου ζηταγανε τουλαχιστον 2000+ ευρώ . . . Σασμαν:500 (ανταλλαγη του δικου μου με επισκευασμενο) Δισκος πλατο ρουλεμαν:120 (ολοκαινουριο Σακς) Τοποθετηση και βαλβολινες:230 ευρω (απο 100 που αρχικα μου ζητουσαν, το πηγαν 190 οταν τους πηγα σασμαν και δισκο πλατο, και τελικα ζητησαν 40 ευρω για τις βαλβολινες). Επισημη αντιπροσωπεια Χαλκίδας ρε γ@μ0τω... Τα συμπερασματα δικα σας. Σε πρωτη εντυπωση μου φαινεται οτι η διαδρομη του λεβιε ταχυτητων ειναι πιο μικρη κατα τις αλλαγες και οτι ο συμπλεκτης απομονωνει πιο ψηλα, απο οτι πριν. Σας ευχαριστω παιδια ολους για το ενδιαφερον και που ξερεις.... μπορει να ερθω Αθηνα σε καμια συναντηση (αν με συμφωνησει και ο αντρας μου)
  9. Tribal: Ελπιζω να σε δουμε με ολο το family σε καποια συναντηση... Χαλάω την πιατσα σας φιλε μου. Εγω ειμαι κατα των μετατροπων/βελτιωσεων. Εσεις ειστε Racing-Automotive club και εγω ειμαι μια απλή Ownwer of Volkswagen. Eσεις τα "φτιαχνεται" και εγω το εχω "μαμα". Εσεις κοντραρεστε και εγω παω στο ρελαντι. Να φανταστεις ελεγα οτι δεν θα μου απαντησει κανεις. ============================================================= K_M_l: Μπουνιες λεμε η πολαρα!!!!!! Σε παρατεταμενη κατηφορα, με ευνοϊκο ανεμο και κοιτοντας το κοντερ απο ψηλα. Στην Εθνικη συνηθως παω με 160-170-180 και δεν με σταματανε ποτε στα μπλοκα των διοδιων, σε αντιθεση με κατι αλλα αμαξια που κραυγαζουν απο μακρια "Ειμαι γρηγορος" (σπόϊλερ "σαυρα", τρυπες στο καπω, αεροτομες τυπου Μαρτινι racing, φιμε τζαμια, φωτα νεον) και ας ειναι και αυτα 1400αρια σαν το δικο μου.
  10. Εισαι απολυτα σωστος. ========================== Παιδια, βρισκομαστε σε καλο δρομο. Πηρα το σασμαν απο την αντιπροσωπεια και θα το δωσω σε καποιον, ο οποιος θα μου δωσει ενα επισκευασμενο με 500 ευρω και εναν χρονο εγγυηση. Πηρα μια λιστα απο το Φεργκαρινι (ενα παιδι απο αλλο site/forum) και ήδη παιρνω τηλεφωνα για τιμες δισκο πλατο (ολοι γυρω στα 100 ευρω). ========================== Θα σας κρατω ενημερους (αν σας ενδιαφερει βεβαια). Πιστευω να παμε καλα. Ο Θεος βοηθός.
  11. Ευχαριστω πολυ Πασατούμπα και Παλιόπαιδο. Ευχαριστω διπλά Doggy.
  12. ========================================================================= ========================================== Ο τυπος του σασμαν μου ειναι: ETD 085300053F. Τύπος μηχανης: AUA Δεν ειμαι παντελως ασχετη, αλλα ουτε και γνωστρια μηχανολογιας αυτοκινητων ή τεχνικος ή βελτιωτρια. Σας ευχριστω και τους δυο για το ενδιαφερον.
  13. Ονομα: Βάσω Πα***υ [edited] Ηλικια: Αρκετα μεγαλη για να ειμαι παντρεμενη Αυτοκινητο: VW Polo, 1400cc, 16V, 88hp (ετσι λενε τα περιοδικα), με τετραγωνα φαναρια, μπλε σκουρο, 5 πορτο. Διανυθεντα χιλιομετρα: 250.000 + + Βλαβες: 1. πριν 4 χρονια: αλλαγη εγκεφαλου λογω του οτι αναβε check engine συνεχεια, χωρις ομως να βγαζει σφαλματα στον εγκεφαλο και χωρις να εχει χαλασει καμια βαλβιδα ή λαμπίτσα καπου. 2. πριν λιγες μερες: δισκο, πλατο, σασμαν Μετατροπες μηχανη / στησιμο: εντελως "μαμα". Δεν χρειαζεται τιποτα. Αντεχει την ταλαιπωρια σαν σκυλι , πιανει 210 κοντερ στην Ε.Ο. και κουβαλαει πραγματα σαν γαϊδαρος. Δεν θελω κατι παραπανω. Εχει σκουριασει το εξωτερικο περιβλημα του τελικου εξατμισης, αλλα αφου υπαρχει το εσωτερικο...who cares... Εξωτερικες μετατροπες: Καραμαμα. Ενα παλιο αυτοκολλητο "καμμενο" και ενα πλαστικο απο περιοδικο ( με γυμνες και αμαξια) γυρω απο την πισω πινακιδα. Ενα σπασμενο προβολακι ομιχλης εδω και 6 χρονια. Εσωτερικες μετατροπες: Ενα ραδιο/mp3 Kenwood των 200 ευρω και εναν ενισχυτη που μου εβαλε (με το ζορι) ο αντρας μου. Εκτιμω οτι εχει αλλαξει καλωδια και ηχεια, γιατι οσο και να τα "τσιτωνω" δεν καιγονται και δεν παραμορφωνουν πολυ. Τα δυο πισω (2 δρομων εκαστο, 7x10) εχουν σκισμενο πολυπροπιλαινιο, αλλα παιζουν καλα. Παντως εγω δεν βλεπω τιποτα αλλαγμενο μεσα και εξω απο το αμαξι. Σε γενικες γραμμες πιστευω οτι το αμαξι ειναι ενα μηχανημα που πρεπει να σε υπηρετει και οχι να το υπηρετεις εσυ. Ακομα και αν εχεις οικονομικη ανεση, ριξε τα λεφτα σου σε κατι που θα σου αποδωσει με τον χρονο (σε εσενα ή τα παιδια σου) Πιστευω οτι οσοι εχουν συνεργεια, ανταλλακτικα, τουρμπινες, δυναμομετρα και αξεσουαρ κλπ κλπ πρεπει να δουλευουν και να ζησουν, αλλα οχι απο μενα. Το αμαξι μου μου αρεσει ετσι οπως ειναι, δεν χαλαει, ουτε οταν κανει κρυο, ή βρεχει ή κανει ζεστη ή το φορτωνω ή τρεχω, ή παω σιγα. Δεν προκαλει: 1. στα φαναρια τους κοντρακιδες, 2. ουτε τα κλεφτρονια οταν ειναι σταματημενο με σποϊλερ και αεροτομες και αυτοκολλητα ηχοσυστηματων, 3. ουτε τους τροχαιους στην Εθνικη Οδο που στηνουν μπλοκα και γραφουν οσους πανε με 180 χλμ/ωρα, φιμέ, αεροτομες, χαμηλωματα... Τηρω τα παρακατω: 1. Δεν ενοχλω για να μην με ενοχλουν. 2. Ολα εδω πληρωνονται. Ο Θεουλης βλέπει απο πάνω. Εγω δεν πειραζω κανεναν. 3. Δεν τρεχω. Προσπεραστε ελευθερα. 4. Πανω απ' ολα ο αντρας μου (που τον διαλεξα) , η οικογενεια μου (που δεν την διαλεξα) και μετα ολοι οι αλλοι (που με διαλεξαν). Καλώς σας βρήκα. (Παρακαλω δειτε εδω: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=15179 και αν μπορειτε βοηθηστε με)
  14. Παιδια καλως σας βρήκα. Με λενε Βασω, μενω στην Χαλκιδα και εχω ενα Πολο 1400 16V , με τα 88 αλογα, τα τετραγωνα φαναρια, που αγορασα τον 11/2000. Μεχρι σημερα του εχω κανει 250.000 χλμ, ταξιδιαρικα στην εθνικη οδο, και του εχω αλλαξει μια φορα εγκεφαλο (στην εγγυηση). Πριν λιγες μερες, ανεβαινοντας την Ριτσωνα, δεν εμπαιναν οι ταχυτητες..... Για να μην σας τα πολυλογω, η αντιπροσωπεια Χαλκιδας μου ειπε: "Αλλαγη δισκο πλατο και αλλαγη σασμαν. Κοστος 2000€ με 2500€" Επαθα εμφραγμα. Πηρα γυρω γυρω τηλεφωνα απο φιλους και γνωστους. Δισκο πλατο 150 ευρω και 100 ευρω τοποθετηση (το "μαμα" ) Σασμαν βρηκα ενα με 800 ευρω, αλλα μου ειπε οτι ειναι του 8βαλβιδου. Κανει σε μενα; Εχετε καποια λιστα με τηλεφωνα να μου στειλετε (pm, e-mail, sms) που να πουλανε ανταλακτικα για VW Polo χωρις να με "γδαρουν" ; Ξερετε καποιον με κανενα τρακαρισμενο; Γενικως: Μπορειτε να βοηθησετε να το φτιαξω; Αν ειναι και σε κοντινη περιοχη (Χαλκιδα, Αθηνα, Θηβα...) θα μου ειναι πιο ευκολο και πιο φτηνο στην μεταφορα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.