Jump to content

mits

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

About mits

  • Birthday 03/18/1975

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

mits's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλησπέρα! το TSi μου συμπληρώνει 30.500 χιλιόμετρα περίπου και θέλω να του κάνω το δεύτερο service. Επειδή στο πρώτο στην ΕΤΕΑ με ξύρισαν κανονικά (170 ¤ για μια αλλαγή λαδιών!!! ) θέλω να το πάω κάπου έξω... όμως... νομίζετε ότι θα ήταν σωστό να εμπιστευτώ ειδικά για TSI (που είναι καινούρια τεχνολογία) κάποιον από Μπάτζιο, Σιφναίο ή εν πάσει περιπτώσει κάποιο άλλο αξιόλογο συνεργείο που να ειδικεύεται σε VW;
  2. Παιδιά είμαι στα 12.500 χιλιόμετρα και η ένδειξη της στάθμης των λαδιών έχει πέσει αισθητά πια. Ποιος τύπος λαδιού είναι ο ενδεδειγμένος για συμπλήρωμα; Στα 15.000 θα κάνω αλλαγή στην αντιπροσωπεία για να είμαστε οκ και με την εγγύηση! Ευχαριστώ προκαταβολικά!
  3. Το πήρα με Continental Premium Contact 196/65/R15. Υπενθυμίζω στην έκδοση trendline με τάσια.
  4. Καλησπερίζω όλους τους φίλους του club! αν και κατέχω ένα tsi εδώ και 3,5 μήνες, ανακάλυψα το club μόλις τώρα και σπεύδω να γράψω για το αμαξάκι μου! Είχα ένα punto 1.4 (95 hp) και ήθελα να το αλλάξω με κάτι κοντά στα 15Κ. Τελικά μετά από πολλή σκέψη και προτροπές φίλων αποφάσισα να κάνω την υπέρβαση και να δώσω κάτι παραπάνω για να πάρω το TSI!!! Μπήκα λοιπόν στην ΕΤΕΑ αρχές Δεκέμβρη και είπα ότι το θέλω στην φτηνή έκδοση (Trendline) Πράγματι υπήρχε ένα ετοιμοπαράδοτο μαύρο τρίθυρο ... και σε 3 μόνο ημέρες το golfάκι έγινε δικό μου!!! Από την αρχή πήγα αποφασισμένος για την trendline (λόγω χρηματικής υπέρβασης) κι έτσι μετά από 39 σελίδες διαβάσματος το κόβω να είμαι ο κάτοχος του πιο φτωχού tsi στο club! Τάσια με 15άρι λάστιχο και βασικός εξοπλισμός. Κι αν αυτό λίγο στην αρχή με ξύνισε (ότι παίρνω δηλαδή καινούριο αυτοκίνητο με πολύ βασικό εξοπλισμό) μπορώ να πω ότι από τη στιγμή που έκανα τα πρώτα χιλιόμετρα κυριολεκτικά το έχω ξεχάσει! Διότι το tsi είναι πραγματικά ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!! ΜΕ υπέροχο ήχο, με υπέροχη αίσθηση δύναμης και πολιτισμού. Μέχρι τώρα έχω κάνει 11.000 χιλιόμετρα με 2 ταξίδια στην Αθήνα, 2 ταξίδια στην Κωνσταντινούπολη και ένα σε Ορεστιάδα και Καρπενήσι. Παράλληλα σκληρή καθημερινή χρήση μέσα στη Θεσσαλονίκη. Λάδια ούτε έχω αλλάξει, ούτε έχω συμπληρώσει. Σήμερα που τα έλεγξα μου φάνηκε μια ανεπαίσθητη πτώση από το max (τελείως ανεπαίσθητη όμως!). Προς το παρόν νομίζω ότι είναι οκ και μάλλον θα ακολουθήσω την συμβουλή της αντιπροσωπείας για αλλαγή στα 15.000 εκτός πια κι αν πέσει αισθητά ο δείκτης του λαδιού. Προβλήματα: - Ψιλοτρέμουλο το πρωί (κυρίως όταν έχει κρύο) με το ρελαντί να δουλεύει στις 1.200. Παρ' όλα αυτά δυστυχώς η βιασύνη μου το πρωί να φύγω στη δουλειά με κάνει τις περισσότερες φορές να μην περιμένω και φεύγω κατ' ευθείαν. - Όταν το άφησα σε ακινησία για 5 ημέρες, έκανε έναν αρκετά δυνατό ατσάλινο θόρυβο στους δίσκους των φρένων. Με την τριβή μετά από λιγα χιλιόμετρα ο θόρυβος εξαφανίστηκε και δεν εμφανίστηκε ξανά. Στην αντιπροσωπεία που ρώτησα μου είπαν ότι είναι συνηθισμένος θόρυβος μετά από ακινησία. - Ένα πρόβλημα που δεν ξέρω αν το έχω μόνο εγώ και όντως με προβληματίζει. Όταν είμαι σε στάση και γυρνάω το τιμόνι, παρατηρώ ότι το αυτοκίνητο μετακινείται ελάχιστα προς τη φορά που γυρνάω το τιμόνι. Σε όποιο άλλο αυτοκίνητο είχα και γυρνούσα σε στάση το τιμόνι, αυτό δεν μετακινούνταν καθόλου, εδώ μετακινείται ακόμα κι αν έχω το φρένο πατημένο δυνατά! Το έχει παρατηρήσει κάποιος άλλος αυτός; Είναι πρόβλημα; Αυτά, ελπίζω να βοήθησα αυτούς που το σκέφτονται ακόμη!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.