Jump to content

redrum

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

About redrum

  • Birthday 09/09/1980

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

redrum's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Ναι το ελυσαν στην αντιπροσωπεια στις ογδοντα χιλιαδες και το καθαρισαν η μονη ηξγηση που μπορω να δωσω ειναι πως οταν η καδενα πηδηξε καποια δοντια μπορει να εγινε εκει ζημια καποια πολυ επιφανειακη δεν μπορω να δωσω αλλη εξηγηση εχω 135 χιλιαδες πλεον. Το προβλημα ειναι κυριως στον 3-4 με του καινουργιους πολλαπλασιαστες δεν ξερω ποια αλλη εξηγηση να δωσω για αυτο και το παιδι μου ειπε πως θελει να το δει και με εναν ηλεκτρολογο για να αποκλεισει οποιαδηποτε αλλη αιτια. Η διαρροη ειναι ελαχιστη δεν ξερω αν δεν υπαρχει καπου αλλου προβλημα απο που μπορει να ειναι περα απο τους κυλινδρους?
  2. Καλησπερα και παλι σημερα καταφερα και πηγα στο συνεργειο Autorepair στην θεσσαλονικη στην περιοχη Ευκλειδη το παλικαρι που εχει το συνεργειο ηταν πολυ εξυπηρετικο ηταν περιπου τρεις ωρες πανω απο το αυτοκινητο μαζι με τον συνεργατη του, παρειγειλε καινουργιους πολλαπλασιαστες μονο και μονο για να τους περασει να δει αν εχουν προβλημα οι δικοι μου καναμε βολτα με το αυτοκινητο και ειδαμε πως αν και ηταν αρκετα καλύτερα τα πραγματα δεν ηταν αυτη η κυρια αιτια υπηρχαν παλι καποια ρεταρισματα, στην συνεχεια ελυσε καποια κοματια τουκινητηρα για να μπορεσει να μετρησει τον χρονισμο με το ειδικο εργαλειο οπου και ειδαμε οτι ο χρονισμος δεν εχει κανενα προβλημα ειναι ακριβως μετα με καποιο ειδικο εργαλειο που βιδωνε πανω στου κυλινδρους πρεσαλιζε με 8 Bar αερα τους κυλινδρους οπου και φανηκε πως εχει μια ελαφρα διαρροη απο τις βαλβιδες, εχουμε ξανα ραντευου το Σαββατο οπου θελει να παει το αυτοκινητο σε καποιον ηλεκτρολογο για να αποκλεισει οποιαδηποτε αλλη αιτια για τα missfire και το ρεταρισμα και στην συνεχεια να μου κανει μια προσφορα για λυσιμο κινητηρα και καθαρισμα βαλβιδων (γυαλισμα τριψιμο οτι χρειαστει) να σημειωσω πως για ολα αυτα δεν μου πηρε καθολου χρηματα και σχεδον νευριασε οταν με το ζορι του αφησα κατι στο τραπεζι, γενικα το παιδι ηταν πολυ εξυπηρετικο και φανηκε να κατεχει πολυ το αυτοκινητο ηπιαμε ενα καφεδακι και συζητησαμε πολυ θα σας κραταω ενημερους για την ολη διαδικασια.
  3. Καλησπερα παιδια ξαναπηγα στον μαστορα μου χτες και δεν πολυ εβγαλα ακρη, μου ειπε οτι ηταν πολυ προσεκτικος στην ολη διαδικασια και δεν ειχε ουτε χιλιοστο αποκλιση με το οργανο που μετρησε, γενικα δεν ηξερα και τι ακριβώς να του πω του ειπα για το οτι ο μεταβηλτος διορθωνει 3,5 μοιρες αλλα δεν παιζει να το ξανανοιξει το αμαξι μου ειπε μαλιστα πως αν νομιζω πως δεν εκανε καλα την δουλεια του να μου δωσει πισω τα 150 ευρω που μου ειχε χρεώσει για εργασια, μεσα στην εβδομαδα θα παω στη θεσσαλονικη σε ενα συνεργειο να μιλησω με ενα παλικαρι να δουμε αν μπορουμε να κανουμε κατι.
  4. Οποτε τι κανουμε παιδια στην περιπτωση μου εγω να του πω του μαστορα να το λυσει και να το ξαναχρονισει αλλα απο οτι καταλαβα ειναι μια πολυ ιδιαιτερη και εξειδικευμενη εργασια που μπορει παλι να μην γινει σωστα. Ο μαστορας μου ειναι πολυ καλος γενικα και καλο παιδι αλλα τωρα τι να παω να του πω δεν το χρονισες σωστα? Ειναι σιγουρα απο αυτα που ειδατε οτι υπαρχει προβλημα στο χρονισμα? Για προτεινεται μια λυση. Να κανω καποια αλλη μετρηση μηπως που θα βοηθησει. Μηπως τελικα αρπαξαν ελαχιστα και οι βαλβιδες απο το καβαλημα της καδενας και εχω missfire? Να πω πως τα miss fire γινονται πολυ εντονα οταν ειμαι με 2000 στροφες περιπου σταματημενος και πατησω συμπλεκτη.
  5. Υπαρχει καλο συνεργειο θεσσαλονικη να κανει σιγουρα καλη δουλεια στο χρονισμα?
  6. Ο χρονισμος εγινε με ειδικα εργαλεια τα οποια ηρθαν απο γερμανια ενα πραγματακι με δυο κυκλους και ενα ματσουκι που εμπενε στον πρωτο κυλινδρο. Αν μπορειτε βοηθηστε με λιγο διεξοδικα τι ακριβως να μετρησω και πως δηλαδη που παω και τι block Μετραω. Εκανα μερικα πειραματα με μετρησεις τα οποια σας δινω σε λινκ αν καταλαβαίνεται κατι παραπανω απο εμενα. https://www.dropbox.com/sh/nkxrxk28b6911p7/AACNHHVb2Y_vR_5ywr4bm9vta
  7. Λοιπον μολις γυρισα απο μια βολτα εχω missfire σε ολους τους κυλινδρους οι στροφες ειναι ρελαντι 680 errors δεν ειχε σχετικα με κινητηρα κατι ασχετα σχετικα με συστημα διευθυνσης και κατι με το πορτ μπαγκαζ. Τα μπουζι που εχω βαλει πρεπει να ειναι nkg αν θυμαμαι καλα. Αν καποιος μπορει να με βοηθησει τι ακριβως να Κανω scan και πως ακριβως.
  8. Χάθηκα για λίγο λόγω υποχρεώσεων σημερα παρελαβα το VAG CΟΜ και αυριο θα το τσεκαρω, τι ακριβως πρεπει να δω καθως δεν εχω ιδεα τι παιζει. Ο μαστορας σηκωσε τα χερια ψηλα και ειναι καλο παιδι φιλοτιμο, περιμενω να αδειασει λιγο να το παω μια μεσα να τσεκαρουμε ολα τα μπουζι, πολλαπλασιαστες, πεταλουδες, αντλιες καυσιμου ενα ενα test and see ένα πραμα.
  9. Καλημερα μπουζι εχω αλλαξει προσφατα ουτε 10000χλμ δεν ξερω τι ακριβως μου εβαλε ο μαστορας θα τον ρωτησω, πολλαπλασιαστες ειχα αλλαξει ολο το σετ στις 80000 ειχαν αλλαχτει στην αντιπροσωπεια οταν λυθηκε ο κινηταρας για τις βαλβιδες, Στο logarisma αυτα που μου λες εχουν καποιους συγκεκριμενους κωδικους για να του πω τι να κοιταξει ακριβως μιας και δεν εχω vag com. Θα κανω και ενα καθαρισμο στα μπεκ αρχικα με καποιο φαρμακο και αν δεν δω κατι θα βγουνε και θα πανε για καθαρισμο, απο οτι εχω καταλαβει η δουλεια ειναι δοκιμαζουμε και βλεπουμε τι γινεται απο εδω και περα. Το περιεργο ειναι πως το κανει μονο οταν εχω τελειως σταθερο γκαζι, το πρωι οταν το βαζω μπρος και εχει ανεβασμενες στροφες ειναι απολυτα σταθερο κανενα ρεταρισμα, ουτε κροταλισμα απο καδενα ολα καλα, Εχω παρατηρησει οτι εχει πεσει λιγο το ρελαντι δηλαδη ειναι λιγο κατω απο 700 στροφες και οταν ειναι κατω απο 700 στροφες κανει ενα ψιλο τρεμουλο κατι σαν σκασιματακια αλλα αρκετες φορες το ρελαντι ειναι στις 700 στροφες ακριβως και ειναι απολυτα σταθερο κανενα τρεμουλο.
  10. Τιποτα καμια ιδεα ρε παιδια για το τι μπορει να φταιει τι να πω με αυτο το αμαξι ολο κουλα μου κανει.
  11. Καλησπέρα και χρόνια πολλά, Έχω ένα Golf Gt του 2007 το οποίο στα χρονιά που το έχω έχει παρουσιάσει διάφορα προβλήματα τα περισσότερα εντός εγγύησης ευτυχώς, να κάνω ένα ιστορικό. Λαμπάκι αερόσακου οδηγού, στην συνέχεια πολλά προβλήματα με ρεταρίσματα σε κρύο ξεκίνημα αλλά και σε ρελαντί άναβε λαμπάκι κινητήρα όπου με τα πολλά λύθηκε όλος ο κινητήρας και αλλάχτηκαν βαλβίδες και έγινε καθάρισμα ξεκάπνισμα, σπάσιμο τουρμπίνας στην εθνική με 220 χλμ στο αυτοκίνητο, αλλαγή συγχρονιζέ και γραναζιού, αλλαγή βολάν, από 2 φορές αλλαγή Ν75 και Ν249, Από τα 85000χλμ και μετά το αμάξι είχε ηρεμήσει και δεν είχα κανένα πρόβλημα, μέχρι πριν από είκοσι μέρες όπου πάρκαρα μετά από καμιά ώρα ξεπαρκαρω βάζω μπρος και πάω να ανεβάσω στροφές το αμάξι είναι νωχελικό και ρετάρει ανάβει πάλι λαμπάκι κινητήρα το κίτρινο, καβάλησε η καδένα χρονισμού 2 ή 3 δόντια , λύσιμο καθρέφτη αλλαγή καδένας, γλυστρες, γρανάζια, τεντωτηρας, γρανάζι μεταβλητού (465 ευρώ παρακαλώ) και όλα τα παρελκόμενα. Λοιπόν πήρα το αμάξι στο οποίο μετρήθηκε συμπίεση δεν έχει κανένα πρόβλημα στους κυλίνδρους βαλβίδες και από τότε έχει ένα πολύ περίεργο πρόβλημα, όταν έχω σταθερό το γκάζι ανάμεσα από 1200 - 1900 στροφές κάνει ρεταρισματα και κομπιάσματα, κατά τα άλλα σε ανοίγματα με τέρμα το γκάζι από χαμηλές στον κόφτη σε παρατεταμένα σκισίματα δεν έχει το παραμικρό πρόβλημα. το παρουσιάζει μόνο με τελείως σταθερό γκάζι ανάμεσα στις 1200 - 1900 στροφές, για να καταλάβετε τι εννοώ κρατήστε σταθερό γκάζι στις 1800 περίπου και πατήστε συμπλέκτη κάνει ένα ρετάρισμα το οποίο το έκανε σε έμενα και παλιά απλά τώρα το κάνει σχεδόν συνεχεία και εν κινήσει με ταχύτητα και σταθερό γκάζι, υπάρχουν βεβαια και φόρες που δεν το κάνει.
  12. Εχω το golf gt 170ps BLG κινητήρας Οι κωδικοι για BMY και BLG σε Ν75 και Ν249 ειναι οι ιδιοι?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.