Jump to content

spk

Members
  • Posts

    46
  • Joined

  • Last visited

About spk

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

3,417 profile views

spk's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Δε νομίζω πως μπορεί να σου πει κανένας αν θα κλαις τα λεφτά σου ή αν θα είσαι συνέχεια στο συνεργείο. Οδηγώ εδώ και 10+ χρόνια ένα από τα πρώτα dsg7 που ήρθαν στην Ελλάδα. Ναι είχα ένα σοβαρό πρόβλημα πάνω στο 2ο χρόνο (αλλαγή μεκατρονικ με έξοδα αντιπροσωπείας). Μέχρι σήμερα όλα καλά. Αν θα ξαναέπαιρνα dsg; Σίγουρα με προβλημάτισε το θέμα που είχα αλλά το πιο πιθανό είναι πως ναι θα το έπαιρνα. Επίσης βλέπω πλέον πολύ θετικά το θέμα του αυτόματου/σειριακού γενικότερα, κάτι που δεν ίσχυε πριν οδηγήσω dsg.
  2. δεν έκανα κάτι παραπάνω από ότι έγραψα. Συμφωνώ και με τον the_winner ως προς τον ήρεμο τρόπο αντιμετώπισης. Να τους δείξεις πως γνωρίζεις πως τα dsg είναι πλέον γνωστό πως έχουν διαπιστωμένα προβλήματα και πως γίνονται αλλαγές - ακόμα και εκτός εγγύησης. Μην ξεχνάς βέβαια πως το να σου το αλλάξουν δωρεάν εκτός εγγύησης δεν είναι ξεκάθαρα υποχρέωση της VW (αν και θα έπρεπε για το συγκεκριμένο πρόβλημα...) αλλά είναι μια αντιμετώπιση καλής θέλησης από μέρους τους τουλάχιστον. Αν δε σε εξυπηρετήσει άμεσα κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο, δοκίμασε να μιλήσεις απευθείας με ΚΟΣΜΟΚΑΡ.
  3. Ακριβώς αυτό πιστεύω κι εγώ, κι εκεί ποντάρω αν επαναληφθεί η ιστορία...
  4. Όπως τα λέει ο and64, έτσι ξεμπλοκάρει και στο golf, έχει μια κίτρινη μικρή μηχανική "ασφάλεια" - ίσως χρειαστείς φακό. Τώρα για το τι πρέπει να κάνεις, σε πρώτη φάση δε θα μπορούσα να προτείνω κάτι διαφορετικό από αυτά που έκανα (αν φυσικά μιλάμε για αλλαγή mechatronic), είναι και θέμα ιδιοσυγκρασίας. Αρχικά στην αντιπροσωπεία, αναφέρεις πως γνωρίζεις ότι υπάρχει θέμα με τα dsg (και τα 6άρια και τα 7άρια) και ρωτάς αν θα μπορούσαν να καλύψουν τα έξοδα (τουλάχιστον του ανταλλακτικού - mechatronic). Αν το παίξουν αδιάφοροι, απλά τους ενημερώνεις πως θα μιλήσεις με κεντρικά ΚΟΣΜΟΚΑΡ (αν είναι θα επικοινωνήσει η ΚΟΣΜΟΚΑΡ με το συνεργείο για τις περαιτέρω ενέργειες) και εξηγείς σε αυτούς το πρόβλημα. Αν πάλι δε δεχτούν να σε καλύψουν μετά τα παραπάνω, ευγενικά ζητάς πλήρη γραπτή περιγραφή/ αναφορά του τι αλλάχθηκε με part numbers κτλ και απλά ενημερώνεις πως θα στείλεις email στα κεντρικά στη Γερμανία μήπως και πάρεις από εκεί τα χρήματα πίσω. Στην τελευταία περίπτωση - ακόμα κι αν πληρώσεις εδώ- νομίζω πως ο Γερμανός θα ανταποκριθεί στο να σου επιστρέψει τα χρήματα. Καλή υπομονή.
  5. Εύλογα όσα λες! Απάντησα πάνω με έντονα/πλάγια.
  6. Μάλλον ευχάριστη εξέλιξη στο αρχικό ζήτημα: Αφού έψαξα λίγο και εκτός επίσημων συνεργείων, τελικά μίλησα με τον υπεύθυνο στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο και είπα να προχωρήσει στην παραγγελία (με 2.300 που τελικά συμπεριλάμβαναν και τα εργατικά...) εφόσον δε βρέθηκε άλλη λύση. Μου είπε πως εξέτασαν κάθε άλλη εναλλακτική (επαναπρογραμματισμός, "εγγύηση καλής θέλησης") και δε γίνεται τίποτα. Του ανέφερα πως μιλώντας με κάποια άλλα συνεργεία διαπίστωσα πως το θέμα με το DSG γενικά και με το DSG-7 συγκεκριμένα δεν είναι καινούργιο (με συγκεκριμένα παραδείγματα για DSG-7). Του ζήτησα επιπλέον να με βοηθήσει δίνοντάς μου αναλυτική κατάσταση με ότι ανταλλακτικό παραγγελθεί και ότι εργασία γίνει για να τα στείλω στα κεντρικά στη Γερμανία μήπως και πάρω τίποτα $ πίσω γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι για ανταλλακτικά αξίας ίσης με το 1/10 του αυτοκινήτου :-) Συμφώνησε (άλλωστε στο συγκεκριμένο συνεργείο πάντα μου τα έγραφαν αναλυτικά ότι έκαναν), μου είπε όμως πρώτα να κάνω ένα τηλέφωνο στα κεντρικά στην Ελλάδα στην 24/7 γραμμή της VW (ΚΟΣΜΟΚΑΡ) να θέσω το ζήτημα και να επιμείνω μήπως και... Πήρα τηλέφωνο το ίδιο πρωί στην ΚΟΣΜΟΚΑΡ, απλά ανέφερα το πρόβλημα και τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου και ζήτησα αν είναι εφικτό να μου δώσουν μια απάντηση σύντομα καθώς το αυτοκίνητο είναι ήδη ακινητοποιημένο στο συνεργείο εδώ και 1 εβδομάδα. Σε λίγη ώρα με πήραν από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μου ανακοίνωσαν πως το ανταλλακτικό θα το καλύψει εξ' ολοκλήρου η ΚΟΣΜΟΚΑΡ και τα μισά εργατικά το ίδιο το συνεργείο. Τελικό σύνολο από 2.300 -> 120 Ευρώ... Θα με ειδοποιήσουν να παραλάβω το αυτοκίνητο σε 8-10 εργάσιμες (και στο μεταξύ αυτοκίνητο αντικατάστασης). Και σε λίγο με πήραν από την ΚΟΣΜΟΚΑΡ να επιβεβαιώσουν ότι όλα έγιναν έτσι. Τα επαινετικά σχόλια για τη VW γενικά θα ακολουθήσουν μόλις συνέλθω από την έκπληξη
  7. Tsolias ευχαριστώ. Kosta /and64 έχετε δίκιο αυτά που διάβασα αφορούν το DSG-6. Σκορτσαρίσματα / "διστακτικό" τράβηγμα στα χαμηλά από 1->2 με D μου τα έκανε σπάνια γι' αυτό και δεν έδωσα ποτέ σημασία.
  8. Θα το είχα κάνει ήδη ΑΛΛΑ το αυτοκίνητο δεν μπορεί να πάρει καν μπροστά... που σημαίνει πως πρέπει να το σκεφτώ προσεκτικά που-πως, γιατί η μεταφορά με γερανό σε άλλο συνεργείο θα κοστίσει και δε θα μου άρεσε να ξαναπληρώσω 2η μεταφορά για να το πάω πάλι πίσω στο επίσημο VW...
  9. EDIT: 2.300 για τον "εγκέφαλο μόνο" (δε νομίζω να αναφέρθηκε σε εργατικά) μαζί με εργατικά και χωρίς να σημαίνει πως αυτό θα λύσει το πρόβλημα. /EDIT "Αφού τον τοποθετήσουμε θα το ξαναβάλουμε στο διαγνωστικό και αν δείξει ότι πρέπει να αλλαχθεί κάτι ακόμα θα σας ενημερώσουμε". Επίσημη γνωστή αντιπροσωπεία/εξουσιοδοτημένο -από εκεί το αγόρασα και κάνω όλα τα σέρβις- γενικά δεν έχω κάποιο παράπονο μέχρι στιγμής. Ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον, όντως δύσκολοι καιροί για "2,5 χιλιάρικα και βλέπουμε". Εξετάζω κάποιες "λύσεις": 1)το συμβάν δεν είναι τυχαίο - είναι γνωστό θέμα του DSG απ' ότι βλέπω εδώ αλλά και σε Αγγλικά, Αυστραλέζικα και Αμερικάνικα sites (στην Αμερική πέτυχαν ανάκληση) γεγονός που σημαίνει πως η αλλαγή θα λύσει προσωρινά το θέμα και σε κάποιο χρονικό διάστημα θα πρέπει να ξαναλλάξω mechatronics. Άρα ζητάω να καλυφθούν τα σχετικά έξοδα από τη VW. 2)ζητάω αποδείξεις/παραστατικά/ανταλλακτικά για όλα (αφού πληρώσω) και γράφω στη " Γερμανίδα μαμά" τα παραπάνω μήπως και... (...) 3)μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο (όπως πρότεινε και ο and64) μήπως και κερδίσω μερικά 100άρικα στο ανταλλακτικό
  10. Τα τελευταία 122 (2008) έβγαιναν manual ή με DSG 7.
  11. DSG 7. 46.000 km. TSI 122 (Golf V). Ξεπαρκάρισμα, αλλαγή από R -> D, σβήνει κινητήρας, ανάβει λαμπάκι ASR, μπλοκάρει κιβώτιο στο P (αδύνατον να μετακινηθεί), κινητήρας δεν ξαναπαίρνει μπροστά, αυτοκίνητο αδύνατον να μετακινηθεί. Οδική βοήθεια, ξεμπλοκάρισμα DSG, συνεργείο. Διάγνωση: σφάλμα στον εγκέφαλο του DSG (sic), χρειάζεται αλλαγή = 10 εργάσιμες + 2.300 ευρώ (εκτός εγγύησης). Και αν δε φταίει τελικά αυτό, βλέπουμε τι άλλο θα αλλάξουμε. Καινούργιο φρούτο αυτό με τον εγκέφαλο; Έχετε ξανακούσει κάτι τέτοιο; Το mechatronics που διάβασα σε άλλα σημεία του φόρουμ έχει καμία σχέση με αυτό; Σημ: μου έκανε σπάνια το σκορτσάρισμα
  12. για zenec (δυστυχώς δε γνωρίζω μοντέλο) μπορώ να πω από εμπειρία γνωστού πως δουλεύει εν κινήσει (ίσως να είναι ο ίδιος τρόπος με witson στο οποίο το γυμνό καλώδιο έχει ταμπελάκι "brake" και το γειώνεις). Ίσως όμως υπάρχει άλλο θέμα: άκουσα πως μερικά μοντέλα (δε γνωρίζω μάρκα) δε δείχνουν εικόνα εφόσον δεν υπάρχει ισχυρό σήμα. Δηλαδή σε περίπτωση που η εικόνα θα είναι χιονισμένη, δε θα δείχνει τίποτα.
  13. υπάρχει καλώδιο "γυμνό" ως αισθητήρας φρένου, γείωσέ το (εγώ το βίδωσα σε μια βίδα πάνω στο σώμα του dvd) και θα είσαι οκ
  14. παίδες, έχει κάποιος εμπειρία με το συγκεκριμένο; http://www.witson.com/view_pro.php?id=1154 Το έλαβα πρόσφατα, δεν το έχω βγάλει καλά-καλά από το κουτί του, μόνο είδα ημερομηνία κατασκευής 11/2008. Δεν είμαι σίγουρος αν θα ήθελα να το τοποθετήσω καθώς με απασχολεί πολύ το θέμα κατανάλωση ηρεμίας. Βλέπετε χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο μόνο σε ταξίδια με αποτέλεσμα να μένει ακινητοποιημένο μέρες μπορεί και εβδομάδες...
  15. ...άστο φίλε 2 φορές με έκανε ρόμπα το "πανέξυπνο σύστημα" με τα αλάρμ στο απότομο φρενάρισμα: προσπέραση σε ουρά αυτοκινήτων με απόσταση μεταξύ τους σε επαρχιακό. Στα 140-150χμ/ω βλέπω αυτοκίνητο στο απέναντι ρεύμα (σε απόσταση) που ήμουν όσο έκανα τις προσπεράσεις, οπότε πέφτω στα φρένα (πρέπει να έκοψα στα 70-80χμ/ω πολύ γρήγορα) και αμέσως ανάβω δεξί φλας για να μπω κανονικά στο ρεύμα μου... ε... δεν άναψε κανένα φλας για να δείξω την αλλαγή πορείας, απλά βρέθηκα σα χαζός στη μέση μιας σειράς αυτοκινήτων με τα αλαρμ αναμμένα... ΥΓ: οκ τα λέω λίγο γραφικά , δεν αμφισβητώ τη χρησιμότητα του συστήματος, αλλά να που υπάρχουν και περιπτώσεις που είναι από άχρηστο και ενοχλητικό έως και παραπλανητικό...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.