Jump to content

geopapax

Members
  • Posts

    129
  • Joined

  • Last visited

About geopapax

  • Birthday 03/17/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Αθηναίων
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

geopapax's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλησπερα σε όλους, Μπορεί κάποιος να ανεβάσει την κωδικοποίηση για ενεργοποίηση του Cruise Control και των κουμπιών του τριακτινου τιμονιού Golf GTI V σε Golf GT Sport του 2007 (MED 17.5) (1K0 953 549 BC steering wheel) και (03C 906 032 Q module)? Ευχαριστώ πολύ,
  2. Γεια σας, Διαβάζω εδώ και μέρες το forum και δεν καταλήγω σε κάποιο αποτέλεσμα, προφανώς κάποια post έχουν σβηστεί, κάποια Links και κάποιοι οδηγοί manuals δεν είναι πλέον ενεργοί και δεν βγάζω δυστυχώς συμπέρασμα. Θα ήθελα την βοήθεια του forum να με προσανατολίσει σωστά στο αν το αυτοκίνητο μου ένα Golf V TSI GT Sport του 08/2007, παίρνει Cruise control, πια είναι η διαδικασία εγκατάστασης , αν χρειάζεται μόνο ο διακόπτης του τιμονιού ή και έξτρα εγκεφαλάκι, ποιον κωδικό του Cruise control πρέπει να αγοράσω κλπ. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο!!!
  3. Ντουλαπάκι άδειο? Ο αεραγωγός μέσα στο ντουλαπάκι κλειστός?
  4. Για λάστιχα θα σου πρότεινα τα Contact SP3 που έβαλα και εγώ ή τα F1 Assymetric τα οποία είναι πολύ καλά για πόλη επειδή ζεστενονται και γρήγορα αυτα τα 2 λάστιχα μου είχε προτείνει και ο koumparos που έβαλα τα SP3. Τις ultra leggera δεν θα στις πρότεινα διότι όλοι μα όλοι και όχι μόνο σε Golf αλλά και σε άλλες μάρκες φοράνε αυτές τις ζάντες έχω βαρεθεί να τις βλέπω... Και μία ερώτηση γιατί δεν πάς σε 17άρα ζάντα? Εγώ από 16άρα πήγα σε 17άρα και η διαφορά δεν ήταν σχεδον καμία, δεν έχασα καθόλου σε άνεση και ίσα ίσα κέρδισα σε κράτημα κυρίως στις στροφές!!!
  5. Καλημέρα στην κοινότητα, Το συγκεκριμένο thread το ανοίγο πιό πολύ για να ευχαριστήσω τον Βαγγέλη (koumparos) τον οποίο κούρασα 1-2 μέρες για να μου τοποθετήση τις ζάντες και τα λάστιχα Παιδία στις φώτο φαίνεται το αποτέλεσμα (εντάξει δεν είναι και οι καλύτερες φώτο) δεν έχω να πώ τίποτα όπου σταματήσω όλοι κοιτάνε τις ζάντες και ρωτάνε... Βαγγέλη έχεις φώτος καλές ανέβασε ελέυθερα!!! Οι τιμές του Βαγγέλη Χριστουγεννιάτικές... και οι δουλειά του απλά καταπληκτική... Τα λάστιχα είναι Continental SC3 225/45/17. Οι ζάντες είναι Borbet. Photo01 Photo02 Photo03 Photo04 Photo05 Καλές γιορτές σε όλους και περιμένω και κάνα σχόλιο...
  6. <!--quoteo(post=343551:date=30/10/2009, 23:32 :name=midkin)--><div class='quotetop'>QUOTE (midkin @ 30/10/2009, 23:32 ) <a href="index.php?act=findpost&pid=343551"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Χωρίς να είμαι σίγουρος, εξαρτάται και από το πρόγραμμα. Στο Revo παραδείγματος χάρην, τουλάχιστον η έκδοση για το golf6 160 που δίνει 219 άλογα χωρίς περιφερειακά είναι φτιαγμένο ώστε να λειτουργεί καλύτερα με περιφερειακά. Είναι κάπως μπουκωμένο θα έλεγα... Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα μία εξάτμιση και μία εισαγωγή θα το πάνε κοντά στα 230-235 άλογα, οπότε μία καινούργια αντλία μπορεί και να βοηθούσε. Επειδή γι αυτά που λέω δεν είμαι σίγουρος ας με διορθώσει κάποιος εάν κάνω λάθος.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> Μπορεί όπως γράφει και ο φίλος ποιο πάνω με περιφερειακά να βγάζει περισσότερα άλογα το REVO π.χ και αυτό επειδή η έχει μεγάλη απόκλιση η ζητούμενη με την παρεχόμενη πίεση στις μπεκιέρες - Α.Υ αλλά πάντα με γνώμονα ότι η Α.Υ είναι 150bar (ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος στα bar) οπότε αλλάζοντας Α.Υ και βάζοντας μία που μπορεί να φέρει παραπάνω πίεση δεν κερδίζεις τίποτα. Εκτός και αν το πρόγραμμα της REVO είναι Transformers και αλλάζει συνέχεια με ότι και να βάλεις πάνω στο αμάξι...
  7. Η κονσέρβες φτιάχτηκαν με γνώμονα τα μανίσια "μηχανικά" μέρη οπότε και να βάλεις δεν κερδίζεις τίποτα, ενώ με πρόγραμμά από προγραμματιστή μπορεί να αυξηθεί η πίεση στις μπεκιέρες οπότε και το πόσο καύσιμο θα παρέχει η αντλία υψηλής και άλλα πράγματα που έχουν σχέση με την καύση και το μίγμα γενικά (μεγάλο κεφάλαιο). Ελπίζω να σε κάλυψα...
  8. Δεν φαίνεται από το logάρισμα ότι κάτι δεν πάει καλά για αυτό πρότεινα και έλεγχο με VAG-COM, όπως ξανά έχουμε αναφέρει πολλές φορές η N75 δεν βγάζει σφάλμα οπότε και με το VAG-COM δεν θα έβλεπε κάτι. Πάντως τέτοιου είδος προβλήματα δημιουργεί η σκάστρα και η N75.
  9. Δυστυχώς μόνο Αμερική στέλνουν αν κάνεις add to cart δεν έχει χώρες, μόνο πόλεις τις Αμερικής...
  10. Κρίτωνα αν μπορείς ενημέρωσε και εμένα για την KMD ξέρεις ότι ψάχνομαι...
  11. Όσο περισσότερο καύσιμο στους κυλίνδρους τόσο το καλύτερο στο μοτέρ δεν σπάει!!! Οπότε σηκώνεις λίγη πίεση παραπάνω έχει καλυτερη θερμοκρασία στο θάλαμο καυσής κλπ. Οπότε η ανλία κάνει δουλειά τι να κάνουμε...
  12. Αν εννοείς του Αποστόλη φοράει Α.Υ Autotech και όχι Kmd. Η KMD τώρα τελευταία κυκλοφόρισε σε πολύ καλή τιμή.
  13. ¶ντε σε έφτιαξα
  14. Για ποιάς μάρκας όργανο μιλάμε, τα σοβαρά όργανα δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα μόνο σε κάτι απάτες το έχω προσέξει ότι συμβαίνει αυτό που ανεβάζει πίεση το όργανο και τρίζει, για αυτό προτίμησα ηλεκτρονικό δεν έχει τέτοια προβλήματα.
  15. Ο Τάσος είναι παλικάρι από τα λίγα... αγαπάει αυτό που κάνει για αυτό και κάνει καλή και προσεχτική δουλειά. Να φανταστείς δεν έκανε καμία τρύπα στην όλη τοποθέτηση στα πλαστικά του αυτοκινήτου και όλα βγαίνουν σε 5 λεπτά. Επόμενος στόχος turbotimer και όπως καταλαβαίνεις έχει πατέντα ο Τάσος και παίζει κανονικά και ο συναγερμός ακόμα και αν είναι πάνω στο κλειδί όπως εμένα, πολλοί που είχα ρωτήσει ακόμα και τρανταχτά ονόματα στον χώρο της βελτίωσης δεν έπαιρναν την ευθύνη αν θα παίξει ο συναγερμός, αυτό τα λέει όλα...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.