Jump to content

panagiotis16v

Members
  • Posts

    28
  • Joined

  • Last visited

About panagiotis16v

  • Birthday 08/02/1978

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Polo 6N

panagiotis16v's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. 120.000 χλμ έχει ... δεν πατινάρει καθόλου ... και ο ίδιος όταν άλλαξε την ντίζα μου είπε ότι δεν θέλουν άλλαγμα
  2. ναι την μαμίσια μου είπε ότι έβαλε, η οποία είναι αυτορυθμιζόμενη ... το θέμα είναι ότι κρύο ή σε ταξίδι, που δεν ζορίζεται ο δίσκος, δουλεύει μια χαρά ... όταν ζεσταίνεται έχει θέμα
  3. καλησπέρα ... έχω ένα 6η 16ν του 1997 ... αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή ... πριν 20,000 χλμ ένας "μάστορας" προσπαθώντας να κάνει πιο μαλακό τον συμπλέκτη (από τότε που πήρα το αμάξι μτχ είχε πολύ σκληρό συμπλέκτη) άλλαξε την ντίζα του με aftermarket ... στην αρχή πράγματι ήταν πιο μαλακός αλλά σταδιακά επανήλθε στα προηγούμενα (κάτι που το συνήθησα)... μετά από 20,000 χλμ λοιπόν σπάει η ντίζα και τα γνωστά (φόρτωμα και συνεργείο, διαφορετικό από το προηγούμενο) ... εκεί μου έβαλαν την μαμίσια (όπως τουλάχιστον μου είπαν) που ρυθμίζεται αυτόματα (όπως επίσης μου είπαν) ... η σκληράδα παραμένει, αλλά τώρα όταν ζεσταίνεται ο δίσκος (μετά από κανένα μισάωρο δλδ με πρώτη - δευτέρα στην κίνηση) φτάνει να αποσυμπλέκει πολύ κάτω το πετάλ, ενώ όταν είναι κρύο αποσυμπλέκει κανονικά ... έτσι από κάποιο σημείο και μετά παίρνει τις ταχύτητες σχεδόν καρφωτές ... πήγα την ρύθμισε πάλι (μέχρι τέρμα από ότι μου είπε) αλλά μικρή η βελτίωση ... μου έλεγε ότι θέλει σηκωμα και λύσιμο μήπως έχει ραγίσει το πλατό ή μια "διχάλα" όπως μου είπε (όχι ότι κατάλαβα το δεύτερο) ... πεταλιέρα δεν είναι ραγισμένη αφού την κοίταξα μετά από τηλ που έκανα σε αυτόν. η απορία μου είναι πως με την παλιά ντίζα δούλευε νορμάλ (έστω και αν ήταν σκληρός) ενώ με την καινούργια όχι ... καμιά ιδέα κανείς ? γιατί δεν είμαστε για έξοδα ...
  4. επιμένω και λέω τότε: με 140 άρια λάστιχα το πολάκι μου θα έχει μικρότερο χρόνο στα 0 - 100 από ότι έχει τώρα (φοράει 195 ); ποτέ !!!!! Θα σπινιάρει και με τετάρτη !!! (οι σκληρότητες υποθέτουμε οτι είναι οι ίδιες) Όπως επίσης και με 250 άρι λάστιχο δε θα έχει καλύτερο χρόνο αφού μεγαλώνουν πολυ οι αντιστάσεις. το θέμα είναι να βρεις την χρυσή τομή ανάμεσα στις αντιστάσεις και την πρόσφυση. Στις στροφές καταναλώνεις ενέργεια γιατί έχεις πλευρική επιτάχυνση (και όχι κατα μήκος όπως στα φρένα και στην επιτάχυνση ) και οι οποία σε οριακές περιπτώσεις (στα δικά μας αυτοκίνητα) είναι μεγαλύτερη από τη διαμήκη. και εκεί τα φαρδιά λάστιχα έχουν καλύτερο κράτημα αλλά και μεγαλύτερη κατανάλωση (το τίμημα των αυξημένων τριβών). για τους δείκτες σκληρότητας έχεις δίκιο. Απλά παραπάνω υπέθεσα ότι όλα τα λάστιχα φαρδιά και στενά έχουν την ίδια γόμα
  5. Μιας και το θέμα του παιδιού κατέληξε αλλου θέλω να εκφράσω άλλη μια απορία σχετική με τη κουβέντα που κάνουμε όμως. (Αν νομίζει κάποιος mod οτι πρέπει να πάει αλλού ας το κάνει.) Σε όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που τρέχουν σε άσφαλτο και ειδικα αυτά σε πίστα έχουν λάστιχα με όσο το δυνατόν χαμηλότερο προφίλ. Οι λόγοι λίγο - πολύ γνωστοί : καλύτερο κράτημα (μικρότερες παραμορφώσεις του ελαστικού) και καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι. Η μόνη εξαίρεση από τον κανόνα είναι η F1. Ξέρει κανείς γιατί χρησημοποιούν λάστιχα με τόσο μεγάλο προφιλ; Φαντάζομαι ότι είναι λόγοι γενικότερου σχεδιασμου των μονοθεσίων που ίσως κάποιος μηχανολόγος που έχει ασχοληθει με το θέμα μπορεί να απαντήσει !
  6. Το ίδιο λέμε ρε παιδιά. Φαρδύτερο λάστιχο = μεγαλύτερες τριβές άρα καλύτερο κράτημα εκεί που το στενότερο γλιστράει (επιτάχυνση - φρένα και στροφές ), μικρότερες τελικές και μεγαλύτερη κατανάλωση. στα dragster βάζουν μεγαλύτερο λάστιχο για να περνανε τα άλογα στο δρόμο. Για αυτό και τα μπροστινά λάστιχα είναι "ποδηλάτου" (για μείωση τριβών) , ομοίως και στην F1 τα μπροστινά είναι στενότερα αφού χρησημέυουν μόνο στα φρένα και στις στροφές, ενώ τα πίσω είναι αυτά που περνάνε τη δύναμη στον δρόμο.
  7. Σωστός ο Billy και εγώ το πάω παραπέρα. Γιατί στα group N (που δεν έχουν 800 hp, αλλά λίγο παραπάνω από τα "μαμα") σε όλους τα μηχανοκίνητους αγώνες (μηχανές + αυτοκίνητα σε rally, αναβάσεις και dragster) βάζουν φαρδύτερα λάστιχα; Κορόιδα μάλλον τους πιάσανε. Λέω να βάλω 140 άρια λάστιχα στο πολάκι και να ξεφτιλίσω τα χρονόμετρα
  8. Stoilas έχεις λάθος. Ξεκινάς καλά αλλά το χάνεις στο τέλος. Η λογική και η φυσική λέει : Πιο φαρδύ λάστιχο = Μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με το έδαφος = μεγαλύτερες τριβές = περισσότερα άλογα στο δρόμο = καλύτερες επιταχύνσεις ( στις εκκινήσεις δηλαδή λιγότερο σπινιάρισμα ) + μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος . Με το φαρδύτερο λάστιχο δηλαδή κερδίζεις εκεί που το στενό γλιστράει ( εκκινήσεις, φρένα και στροφές που είπες και εσύ ) σε όλες τις άλλες περιπτώσεις (τελικές, ρεπρίζ, κατανάλωση κλπ) είσαι χαμμένος .
  9. την περασμενη Κυριακη, ξημερώματα (5:30 - 6:00) παγωμένος, χιονισμένος ο δρόμος, έξω απο την Αμερικάνικη Πρεσβεία (φτου κακά) μαύρο 6ν2 (αυτοκόλητο κάτω απο το 3ο στοπ γέμιζε δευτέρες. Ποιος ΜΟΥΡΛΟΣ ήταν ?
  10. Έτσι κάνει. Με σβηστή την ανάφλεξη τις επιλογές αυτές (OEL - Ιη01 - Ιη02) στην οθόνη και παρατεταμένο πάτημα σου δείχνει και τα χλμ που απομένουν για το επόμενο. Και για τα λάδια χλμ μετράει. Είναι ένδειξη για αλλαγή και όχι για συμπλήρωμα (μας κουφανες λίγο ειναι η αλήθεια . σιγα μη μετράει και πόσα χλμ έχουν ακόμα τα λάστιχα )
  11. Σίγουρα το OEL είναι αλλαγή λαδιού, και το Ιη02 το μεγάλο service. Λογικά υποθέτω ότι το Ιη01 είναι το μικρό. οταν λέω trip εννοώ το κουμπί του μερικού χλμ. που τον μηδενίζει κιολας αν τον κρατήσεις παρατεταμένα (δε λεγεται έτσι ? )
  12. με ανοιχτή την ανάφλεξη πατάς και κρατάς πατημενο το trip και κλείνεις τον διακόπτη. στη συνέχεια πατώντας το trip εναλλάσεται στις επιλογές OEL - Ιη01 - Ιη02. πατώντας το κουμπί για τη ρύθμιση τών λεπτών της ώρας (το κάτω από τα δύο που έχει) μηδενίζεται η αντίστοιχη ένδειξη εμφανίζοντας -----
  13. το 16ν έχω με 195-45-15 και μου φαίνεται ότι κοπανάει αρκετά (μαμα ανάρτηση σχετικα καινούργια) και σκέφτομαι να του βάλω 50άρια. Συν ότι θα ταξιδέυει με λιγότερες στροφές. Συν ότι είναι φθηνότερα. θα χάσω περισσότερα από αυτά που θα κερδίσω λες ?
  14. thanks πάντως αν και οι οδηγειες σου έχουν ISO δεν δούλεψαν(ίσως επιδή είναι μοντέλο 1997). Με έκανες πάντως να κοιτάξω το manual (δε φανταζόμουνα ότι θα έβρισκα εκεί απάντηση , για αυτό ποσταρα εδώ) και βρήκα λύση. thanks και πάλι πάντως
  15. Καλησπέρα, Έκανα στο 6η το μεγάλο service σε συνεργείο εκτος vw και μετά από περίπου ένα μήνα στο καντραν κατα το check του κινητήρα, όταν ανοίγω τη μίζα, βγάζει in02 (μεγαλο service). Μου είπαν ότι μηδενίζει με ένα συνδιασμό των κουμπιών trip και time. Μπορει κανείς βοηθήσει ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.