Jump to content

papadogiorgas

Members
  • Posts

    315
  • Joined

  • Last visited

About papadogiorgas

  • Birthday 12/17/1983

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κρήτης - Χανίων
  • Νομός
    Χανίων

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

17,359 profile views

papadogiorgas's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλησπέρα και απο μένα... Από την εμπειρία μου σε Mercedes C200 W204 του 2008 έχω να πω ότι είναι αρκετά αξιόπιστα. Όντως τα διαστήματα service όπως προανέφερε κάποιος είναι μεγάλα, αλλά και το κόστος σε αυτά δεν είναι πολύ μεγαλύτερο από το Golf V. Μεγάλη διαφορά σε τιμές έχει στα αξεσουάρ τα οποία βέβαια είναι προεραιτικά. Προσωπικά το Mercedes δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα σε αντίθεση με το Golf το οποίο για 15 μήνες το έτρεχα στα συνεργεία. Το Mercedes διαθέτει αυτόματο σασμάν και ηλεκτρονική ανάρτηση και έχει περίπου 35.000 χλμ χωρίς πραγματικά κανένα πρόβλημα ούτε σε κουμπάκι. Θεωρώ ότι καμιά φορά είναι λαχείο το τι προβλήματα θα σου βγάλει ένα αυτοκίνητο, γι'αυτο κ δίνω μεγάλη βάση στην εξυπηρέτηση των συνεργείων. Από τη VW είμαι απολύτως απογοητευμένος μιας και περαν του ότι μου παρέδωσαν ξαναβαμένο αυτοκίνητο, τις περισσότερες ζημιές που έπαθε το Golfακι τις προκαλούσαν εκεί. Κάτι τέτοιο ποτέ δεν συνάντησα μέχρι σήμερα στη Mercedes. Σίγουρα μια Mercedes έχει ακριβότερα ανταλλακτικά αλλά πάντα χωρίς τραγική διαφορά απο ένα Audi. Εγώ προσωπικά με group vag δεν θα ξαναμπλέξω ποτέ.
  2. Ευχαριστώ πολύ φίλε svoura!! Να'σαι καλά! Ότι καλύτερο εύχομαι και για σένα!!! Κοντά έχουμε τα γενέθλιά μας...Τα καλύτερα παιδιά Δεκέμβρη γεννηθήκαμε.... :wacko:
  3. Καλησπέρα φίλε! Η γνώμη μου είναι ότι 80 hp είναι λίγοι για ένα αμάξωμα σαν του Golf. Από την εμπειρία μου σε Golf V 1.4 FSI (νομίζω έχει 90 hp) έχω να σου πω ότι είναι πολύ αδύναμο. Δηλαδή όταν έχεις ανοιχτό το A/C ή έχεις μέσα κόσμο το αυτοκίνητο δεν τραβάει. Αυτό σημαίνει ότι για να κάνεις μια προσπέραση ή θα αρχίσεις κατεβάσματα για επιτάχυνση ή απλά δεν θα την κάνεις. Αποτέλεσμα είναι να οδηγείς σε υψηλές στροφές, αρα με υψηλή κατανάλωση. Μήπως λοιπόν να το σκεφτείς καλύτερα για κάποιο TSI μοτέρ?? Το οποίο ναι μεν καίει σε υψηλές στροφές αλλά σε νορμάλ οδήγηση είναι αρκετά καλή η κατανάλωσή του. Το θέμα όμως είναι μην δώσεις 15,000+ ¤ και αγανακτείς στο τιμόνι. Εγώ προσωπικά δεν θα έπαιρνα το Golf με τόσα άλογα. To Polo ίσως. :lol:
  4. Καλά ξεμπερδέματα πατριώτη... Ενημέρωσέ μας για το αν στο κάλυψε η εγγύηση τελικά... :lol:
  5. Όντως ή εξαερωση χρειάζεται ή τα χει φτύσει καμιά από τις αντλίες του. Εμένα βέβαια κάτι παρόμοιο που μου είχε συμβεί ήταν γιατί είχε βγεί το πατάκι από τη θέση του και εμπόδιζε το πεντάλ..... :lol:
  6. Καλησπέρα και καλορίζικο το polaki σου! Καλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα!! Το "πρόβλημα" που αναφέρεις δεν νομίζω ότι είναι κάτι. Ειδικά στην όπισθεν σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα τυχαίνει να μην μπεί κάποια φορά αμέσως, και αφήνοντα και ξαναπατώντας τον συμπλέκτη να μπαίνει άμεσα. Καλό θα ήταν βέβαια να επισκευθείς κάποια αντιπροσωπεία έτσι για να σου φύγει η ιδέα από το μυαλό, αν και δεν το θεωρώ σκόπιμο μιας και όπως προείπα δεν νομίζω ότι είναι πρόβλημα αυτό. Όσον αφορά το στρώσιμο θα πρέπει, κατά τη γνώμη μου, να διαρκέσει περίπου 3.000 χλμ. (αν και υπάρχουν και άλλες απόψεις επί του θέματος, όπως για παράδειγμα ότι δεν χρειάζονται στρώσιμο τα καινούρια αυτοκίνητα ή ότι μέχρι τα 1.000 χλμ θέλει στρώσιμο κ.α.) Κατά τη διάρκεια αυτών των χιλιομέτρων θα πρέπει να μην ζορίζεις τον κινητήρα. Εγώ το δικό μου (Golf v) το πήγαινα μέχρι 3.000 στροφές. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι βάζουμε 4η ή 5η και ανεβαίνουμε ανηφόρα με 2.000 στροφές και δεν τρέχει τίποτα..Χαλαρά ανοίγματα μέχρι 3.000 στροφές. Επιλέον, καλό θα ήταν να μην έχεις για πολύ ώρα σταθερές στροφές. Ελπίζω να βοήθησα...
  7. Καλησπέρα και από μένα. Και σε μένα έχει συμβεί σε γνωστό club στα Χανιά να παρκάρω στο parking και να βρίσκω τον πίσω προφυλακτήρα γδαρμένο από τη μια άκρη μέχρι την άλλη. Εκεί βέβαια δεν άφηνες κλειδιά, απλά σου έλεγε ένας βλάκας παρκαδώρος πώς και που να παρκάρεις. Και εγώ το είδα αφού γύρισα σπίτι αλλά και μόνο για το γ@@το το επόμενο βράδυ πήγα εκεί και έγινε χαμός. Δεν κέρδια κάτι απλά μια μικρή εκτόνωση. Εδώ στην Αθήνα πάντως την έχουν δει όλοι νταβάδες. Στο Ποσειδώνιο πήγα να παρκάρω 2 τετράγωνα δίπλα και ήρθε ένα τσουτσέκι και ήθελε λέει 6¤. Έβγαλα το κιν να πάρω ΣΔΟΕ και αστυνομία αλλά άρχισε την κλάψα ο άχρηστος και έμεινε εκεί το θέμα. Γενικά η δική μου γνώμη είναι ποτέ και για κανέναν λόγο το αυτοκίνητο σε παρκαδώρο και όσο είναι εφικτό βέβαια παρκάρισμα μακριά από νυχτερινό μαγαζί... :rolleyes:
  8. Στο δικό μου, Golf 5, το συγκεκριμένο φωτάκι αναβόσβηνε. Δηλαδή με τους κραδασμούς μια αναβε μια έσβηνε. Το κοπάναγες λιγάκι, άναβε. Το ξανακοπάναγες έσβηνε. Μου άλλαξαν εντός εγγύησης όλο το τασάκι και το πρόβλημα λύθηκε. Στο δικό σου, αν δεν το είδες ποτέ να ανάβε,ι πολύ πιθανόν να μην έχει καν λαμπάκι μέσα.Να μην το έχουν βάλει ενοώ. (όλα είναι πιθανά σε ένα VW...) Ίσως πάλι να έχει καεί. Όπως είπες και συ δεν είναι τίποτα το σημαντικό, αλλά αφού το έχει γιατί να μην δουλεύει?? Πήγαινε σε μια αντιπροσωπεία ή σε ένα ηλεκτρολόγο να το τσεκάρουν. Αν είσαι εντός εγγύησης καλό είναι να ρωτήσεις σε μια αντιπροσωπεία πρώτα... :rolleyes:
  9. Καλησπέρα... Έχω την εντύπωση ότι η κρεμαριέρα δεν επισκευάζεται...και αν επιχειρήσει κάποιος να το κάνει δεν νομίζω να έχει αποτελέσματα... Το κόστος αντικατάστασης είναι αρκετά υψηλό... Δοκίμασε αρχικά να πάς σε μια αντιπροσωπεία και αν σου πουν εξωφρενική δοκίμασε μήπως βρείς μεταχειρισμένη...
  10. Καλημέρα παίδες!! Από την περιγραφ'η σου μοιάζει να είναι από το ρουλεμάν του συμπλέκτη... Το ρουλεμάν αυτό δουλεύει μόνο όταν χρησιμοποιείς τον συμπλέκτη, και όχι όταν δεν τον πατάς είτε κινείται το αυτοκίνητο είτε όχι... Ο θόρυβος που κάνει όταν έχει πρόβλημα το ρουλεμάν αυτό είναι έντονος μεταλικός..δηλαδή σαν να τρίβονται σίδερα μεταξύ τους.. Και όταν λέμε έντονος, νομίζεις ότι θα σου μείνει το σασμάν στα χέρια.. Παρόλα αυτά όμως μου φαίνεται λιγάκι δύσκολο σε καινούριο αυτοκίνητο να υπάρχει πρόβλημα στα ρουλεμάν του συμπλέκτη.. Καλό θα ήταν όμως να πας και σε μια αντιπροσωπεία να το κοιτάξουν...
  11. Να'σαι καλά φίλε svoura!!! Ευχαριστώ παρα πολύ για τις ευχές σου.... Εύχομαι και σε σένα ότι καλύτερο, και καλές γιορτές!!!!!! Αμα κατέβεις στα μέρη μου φίλε θα πάμε για καινούρια συκώτια....:drinks: Καλά να περνάς φίλος!!!!
  12. Καλησπέρα φίλε. Για το σφύριγμα που λές, αν και εμένα δεν μου έχει παρουσιάσει κάτι τέτοιο, μήπως είναι από σκόνη? Μήπως περνάς από κανα χωματόδρομο συχνά? Εμένα συμβαίνει το αντίθετο. Δηλαδή σφυρίζουν όταν πατάς φρενο.... Όσο για το ABS κάποιος αισθητήρας τα χει φτύσει και λογικά θα χρειάζεται αλλαγή. Το έχω πάθει και εγώ στην πίσω αριστερή ρόδα. Μου άναβε το λαμπάκι, το ABS δεν λειτουργούσε, αλλά όταν έσβηνα και ξαναέβαζα μπρος τη μηχανή όλα ΟΚ. Τον άλλαξα και διορθώθηκε το πρόβλημα. Ήμουν εντός εγγύησης βέβαια αλλά και σε αντίθετη περίπτωση πάλι θα τον άλλαζα. Κόστος γύρω στα 60¤ νομίζω.. :rolleyes:
  13. Πιστεύω ότι δεν υπάρχει κάτι άλλο να προσθέσει κανείς για τον κ.Δήμο και τη δουλειά του... Απλά τέλεια!! Πήγα και εγώ για μια μικρή επιδιόρθωση στο φτερό και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος και όσον αφορά τη δουλειά του αλλά και την σωστή και γρήγορη εξυπηρέτηση!! Ένα μεγάλο μπράβο αλλά και ένα ακόμη μεγαλύτερο ευχαριστώ από μένα!! Έχω να πω ακόμη ότι δεν είναι και απόλυτα συνεπής.....το έφτιαξε μια μέρα νωρίτερα από το προκαθορισμένο.. Υ.Γ: Την τσικουδιά δεν την ξέχασα Δήμο...να την περιμένεις....
  14. Ένδειξη για service σου βγάζει ή αν έχει συμπληρώσει το αυτοκίνητο τα 15,000 χλμ από το προηγούμενο service ή αν έχει περάσει ένας χρόνος από το προηγούμενο service...
  15. Πολύ πιθανόν να πήραν κάποια λάθος ένδειξη οι αισθητήρες του ABS και να βγήκε εκτός λειτουργίας πράγμα που σημαίνει ότι απενεργοποιήθηκε και ότι σχετίζεται με αυτό, ESP, AUTO HOLD, ίσως και η ένδειξη απώλειας πίεσης ελαστικών. Κάτι τέτοιο όμως θα έπρεπε να διορθωθεί με μια απλή επανεκκίνηση του κινητήρα οπότε μήπως χάλασε κάποιος αισθητήρας του ABS..?? Αυτό που με προβληματίζει είναι η ένδειξη για τακάκια που σου άναψε γιατί απ'ότι ξέρω αυτή δεν έχει σχέση με ABS και ανάβει όταν λιώσουν τα τακάκια και έρθει σε επαφή με την δισκόπλακα ένα καλωδιάκι που υπάρχει μέσα σε αυτά. Οπότε ίσως το πρόβλημα να μην είναι μόνο σε κάποιον αισθητήρα αλλά σε κάτι ποιο σοβαρό. Μάλλον σε μπέρδεψα περισσότερο αλλά αφού είσαι μέσα στην εγγύηση γρήγορα στην αντιπροσωπεία...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.