Jump to content

Lord_Rutherford

Members
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

About Lord_Rutherford

  • Birthday 10/16/1985

Contact Methods

  • MSN
    vrisis_lazaros@hotmail.com
  • Website URL
    http://users.auth.gr/~lvrysis/
  • ICQ
    0

Other Info

  • Car Type
    Polo 9N

Recent Profile Visitors

2,819 profile views

Lord_Rutherford's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Φρένο και χειρόφρενο πατάς μαζί όταν κάνεις χειροφρενιές. χιχιχι
  2. Το Πόλο έχει μια χαρά φρένα αλλά κούνια ανάρτηση. Έτσι πως βουτάει όταν φρενάρεις, πως να σταματήσει γρήγορα; Μετά πάμε και βάζουμε λάστιχα με δείκτη ταχύτητας V και W που δε ζεσταίνονται ποτέ. Βάζουμε ζάντα 17άρα με προφίλ ελαστικού 40 ενώ η ανάρτηση είναι μανίσια. Το σετ ζάντα-λάστιχο είναι "σκληρό" η ανάρτηση είναι μαλακή και το αμάξι δεν πατά καλά στο δρόμο. ++ και όλα τα άλλα που είπατε
  3. Για όπισθεν αν περιμένουμε 3-5 δευτερόλεπτα και τη βάλουμε μετά, είμαστε ΟΚ.
  4. Σιγά μην είναι πιο δυνατό το 80άρι και από EVO. Εγώ λάδια αλλάζω ανα 15.000 και την πρώτη αλλαγή την έκανα στις 15. Δεν έχει ανάγκη. Αν είχαμε καμια μηχανή με 300 άλογα ναι να αλλάζαμε λάδια συχνά, θα ήταν κινητήρας επιδόσεων και θα τον φροντίζαμε. Αλλά τώρα τα κάρα με τα 75 άλογα και κόφτη στις 5800 σιγά μην τα αλλάζουμε λάδι πιο νωρίς από το κανονικό. Εδώ οι Πόρσε αλλάζουν ανα 30 χιλιάρικα λάδια.
  5. Συγνώμη ρε παίδες ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΑ δεν τραβάτε ???????? loooooool
  6. @polistas Εγώ δε μιλάω. Καλά ρε mlk που χάθηκες πρέπει να βάλεις φώτο στο forum για να σε εντοπίσω... ένα πράγμα θα πώ. ΡΑΔΟΣ Μίλησες καθόλου με το πρόβατο; Πότε θα δέις τα 100 άτια μου;
  7. ούτε ξέρω.... και ούτε με ενδιαφέρει! Σιγά να μη δίνω χρήματα για τα 75 άλογα. Αφού οτι και να του κάνεις 150.000 χλμ θα τα βγάλει, οπότε!
  8. Είναι στο παρακάτω θέμα.
  9. Να και τα διαγράμματο ισχύος και ροπής των 1.4 75 και 100ps.
  10. Είχα ανεβάσει διαγράμματα ισχύος και ροπής τω 2 κινητήρων κάποτε. Τα μοτέρ είναι ίδια μέχρι τις 4000rpm και από κε και μετά πέφτει το 75άρι. Το 75άρι δεν είναι πιο δυνατό χαμηλα από το 100άρι, απλά δίνεται αυτή η εντύπωση γιατί το 75 άρι ψοφάει μετά τις 4000 ΑΓΡΙΑ. Όποιος λέει οτι το 75 κάνει προσπεράσεις ή οτι παέι καλά είναι επειδή έχει συνηθίσει την αργοράδα του αυτοκινήτου του ή επειδή δεν έχει οδηγήσει δυνατότερο ή επειδή έχει να οδηγήσει δυνατότερο καιρό. Η διαφορά μεταξύ των 2 κινητήρων είναι χαοτική. το 75άρι έχει ο-100 σε 12.9" Σε κόντρα μεταξύ των 2 η διαφορά δε μετριέται με κολώνες η καρότσες αλλά με φανάρια. Ο μόνος λόγος που υπάρχει το 75άρι είναι για το γερμανικό φορολογικό σύστημα. Δεν υπάρχει άλλος λόγος. Δεν είναι πιο οικονομικό το 75άρι. Αν και τα 2 δουλευτούν μεχρι τις 5800 (κόφτης του 75αριού) έχουν την ίδια κατανάλωση. Το 100 έχει λιγο μεγαλύτερη γιατί απλά μπορεί να λειτουργήσει και ψηλοτερα. Αυτή είναι η πικρή αλήθεια. Κσι γω 75άρης είμαι... Μου το φέραν από τη Γερμανια ακι μόλις είδα 55 στο ατοκόλλητο δίπλα στη ρεζέρβα (δλδ 55KW->75ΗP) είχα νεύρα για 1 μήνα, ακόμη έχω δλδ αλλά προσπαθώ να το ξεχνάω.
  11. Με μόνο 5800 κόφτη, δεν πιστεύω να πάθει τίποτα αν πάει ακόμη και 300-400 στροφές παραπάνω.
  12. Εγώ πάντως θεωρώ οτι η αφαίρεση του προκαταλύτη περισσότερο κακό κάνει παρά καλό. (δε μιλάω για την απόδοση, αλλά γενικά)
  13. Εννοείται οτι σε ποιότητα το πολο είναι καλύτερο! Αλλά τα αυτοκίνητα όταν τα χρησιμοποιείς είναι ίδια!
  14. Πριν λίγο οδήγησα τον 100 άρη κινητήρα σε Ibiza φίλου μου. Το μοτέρ έχει μια χαρά ροπή χαμηλά (το ηλεκτρικό γκάζι μας κάνει και νομίζουμε οτι δεν ροπιάζει καλά χαμηλά), και ψηλά δεν παίζεται. Επιτέλους άκουσα το μοτέρ να δουλεύει σωστά και όχι λαχανιασμένο.... Θα βρούμε καμια άκρη να βρούμε 100άρια μοτέρια; Εχω μπεί και σε κλιό 100άρη και σε 206 με τα 90 άλογα. Πολύ καλό το κλιο, πολύ ροπάτο το 206 αλλά ψοφάει και αυτό μετά τις 5500. Αν το 100άρη του vag δεν είχε το ηλεκτρικό γκάζι και οι γερμανοί δεν ασχολούνταν μέρα νύχτα με τους ρύπους και την υπερβολικά "politically correct" λειτουργεία του μοτέρ, τότε θα ξύριζε ανελέητα... Περιττό να σας πώ οτι όταν μπήκα στο ίμπιζα ένιωσα σαν το σπίτι μου... ! Όλα ίδια! Τιμόνι, φρένα! Κουμπιά! Και η αίσθηση του αμαξιού ίδια! Μου φάνηκε ίσως λίγο πιο βαρύ. Gamw τον μπελά μου που έμπλεξα με τον απατεώνα και πήρα αυτή την πατάτα... Δε με πειράζει τόσο που δεν έχει άλογα, αλλά οτι είναι σαν δεμένος-πνιγμένος ο κινητήρας... τα 16βάλβιδα είναι για να δουλευουν στις 5,000-6,500 rpm ! Εχω συνηθίσει και από το vectra (που δεν έχει και κανένα κινητήρα της προκοπής, αλλά το μοτέρ ακόμη και λίγο πριν το κόφτη σου λέει ανεβασε κι άλλες στροφές.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.