Jump to content

Panos69

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

About Panos69

  • Birthday 03/06/1969

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Panos69's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Μερικές χρήσιμες πληροφορίες για τις επιλογές service (LongLife ή σε σταθερά χιλιόμετρα/χρόνο) που βρήκα στο αγγλικό site της VW. http://www.volkswagen.co.uk/assets/common/...e_servicing.pdf
  2. Ψάχνω το θέμα Long Life Service. Με βάση τον κωδικό εξοπλισμού του αυτοκινήτου μου (QG1) έχω LongLife Service. Από το χαρτί που κράτησα από το τελευταίο service (δείτε την εικόνα) όμως καταλαβαίνω ότι: Μου έκαναν Service βάσει του χρόνου και/ή της διανυθείσας απόστασης (QG2 ή QG0). Επίσης σύμφωνα με το τσεκάρισμα, άλλαξαν κωδικοποίηση και έτσι θα πρέπει τώρα να κάνω νέο service και απλά να προσέξω να αλλάξουν και πάλι την κωδικοποίηση σε LongLife. Σωστά; Όλα αυτά βέβαια χωρίς να με ρωτήσουν... Να περιμένουν και θα ξαναπάω τρέχοντας να τους τα ξαναπληρώσω... Και ρωτώ και πάλι τους εμπειρότερους... Σωστά κατάλαβα ό,τι κατάλαβα;
  3. Αν θυμάμαι καλά είχε γραφτεί από κάποιον άλλο φίλο στο forum, ότι μετά από αναβαθμίσεις (ίσως όχι σε όλες αλλά μόνο στις πιο "μεγάλες"), υπάρχει ένα διάστημα (500 ή 1000 χλμ.) όπου ο εγκέφαλος "μαθαίνει" κάποιες παραμέτρους λειτουργίας κατά την διάρκεια της οδήγησης. Στο διάστημα αυτό η απόδοση είναι πεσμένη γιατί μέχρι να προσαρμοστεί ξανά, χρησιμοποιεί υποχρεωτικά κάποιες προκαθορισμένες "συντηρητικές" τιμές για τις παραμέτρους αυτές. Δεν ξέρω κατά πόσον ισχύει αυτό. Έχω "πάθει" κι εγώ αναβάθμιση αλλά τώρα όλα μου φαίνονται νορμάλ (Golf Plus TSi 140). Ή συνήθισα την κάπως πεσμένη απόδοση που είχα παρατηρήσει κι εγώ ή ο εγκέφαλος επανήλθε στα σωστά του. Πόσα χλμ. έχεις γράψει από την αναβάθμιση και μετά;
  4. Γειά σου κι εσένα φίλε Πάνο! Τώρα όλα καλά. Ελπίζω να μάθανε το μάθημά τους τώρα πια και να μην σε ταλαιπωρήσουν κι εσένα με τον ίδιο τρόπο. Το είχα πάει στην Καρέντα της οδού Μηλιαράκη.
  5. Ναι. Διάβασα το σχετικό thread που έχεις ανοίξει. Τι να πω; Πότε θα μάθουνε την δουλειά τα αστέρια που τους εμπιστευόμαστε;
  6. Φίλε svoura αυτό νομίζω κι εγώ! Δεν μπορεί να είναι σύμπτωση. Δυστυχώς, δεν νομίζω ότι μπορώ να τσεκάρω κάτι. Οι άνθρωποι της επίσημης αντιπροσωπείας (κρίμα τα πιστοποιητικά ISO που κρέμονται στους τοίχους!) δεν πρόκειται να μου επιβεβαιώσουν ότι κάνανε βλακεία. Και αυτά που τους ξεφύγανε είναι επειδή δεν μπορούσε να κρυφτεί το πράγμα. Με ενδιαφέρει η άποψή σας για να δω αν συμφωνούμε σε αυτό που σκέφτομαι και επίσης με ενδιαφέρει αν τυχαίνει να διαβάζει το forum κάποιος από τις περίφημες αντιπροσωπείες, να ξέρει ότι δεν είμαστε τόσο άσχετοι ώστε να μας πουλάνε φούμαρα. Σας ευχαριστώ όλους!
  7. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Κι εγώ πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε να σβηστούν τα πάντα λόγω άδειας μπαταρίας που είναι σχετικά συχνό φαινόμενο σε πολλά αυτοκίνητα. Για το λόγο αυτό πιστεύω ότι κάτι πειράχτηκε στον εγκέφαλο στο πρόσφατο service και το άδειασμα της μπαταρίας (και ο αποπρογραμματισμός του εγκεφάλου) ήταν το αποτέλεσμα της βλάβης και όχι η αιτία της βλάβης. Για αυτό χρειάστηκε και η επείγουσα αναβάθμιση του εγκεφάλου (όταν βέβαια οι γάτοι της αντιπροσωπείας το πήρανε πρέφα) γιατί μέχρι τότε η διάγνωση ήταν επισήμως βραχυκυκλωμένη μπαταρία. Έχει τύχει σε κάποιον άλλο (δηλ. μπορεί να είναι bug σε κάποια έκδοση λογισμικού του εγκεφάλου) ή ήταν απλώς λάθος χειρισμός της αντιπροσωπείας στο service αλλαγής λαδιών;
  8. Ευχαριστώ για την απάντηση φίλε μου, αλλά δυστυχώς ακόμα και τα κλειδιά είχαν αποπρογραμματιστεί από το Immobilizer. Το αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπροστά ακόμα και με άλλη μπαταρία γιατί δεν αναγνώριζε πια τα κλειδιά. Μεταφέραμε το αυτοκίνητο στο συνεργείο και εκεί έγινε προγραμματισμός των κλειδιών (ευτυχώς είχα προβλέψει να πάρω και τα δύο κλειδιά). Το αυτοκίνητο βρέθηκε με black-out μετά από 3 περίπου ημέρες ακινησίας (Παρασκευή βράδυ με Τρίτη πρωί). Στο παρελθόν είχε μείνει σε πλήρη ακινησία ακόμα και μία εβδομάδα χωρίς πρόβλημα. Πρίν από 4 μέρες από την βλάβη (Πέμπτη) είχε γίνει service αλλαγής λαδιών (το πρώτο) και φαντάζομαι ότι κάτι πείραξαν (αναβάθμισαν στον εγκέφαλο. Το λέω αυτό, γιατί μετά την αλλαγή της μπαταρίας στο συνεργείο (εκεί αποδώθηκε το πρόβλημα) και προγραμματισμό των κλειδιών έφυγα αλλά με κάλεσαν πάλι πίσω (περίπου 20 λεπτά αφότου έφυγα) γιατί περνώντας τα στοιχεία της εγγύησης βρήκαν ειδοποίηση από το σύστημα ότι "έπρεπε να γίνει άμεσα αναβάθμιση στον εγκέφαλο για να μην ξαναγίνει το ίδιο"! Έχει τύχει σε κάποιον άλλο κάτι αντίστοιχο;
  9. Αγαπητοί φίλοι, Έχει τύχει σε κάποιον να πάθει black-out το αυτοκίνητο (αρχική ένδειξη εντελώς πεσμένης μπαταρίας) και να αποπρογραμματιστούν ακόμα και τα κλειδιά από το Immobilizer; Μου έτυχε μετά από 3 μέρες (μόλις!) ακινησίας του αυτοκινήτου και πιστεύω ότι το πρόβλημα οφείλεται σε κάποια προηγούμενη αναβάθμιση (ή υποβάθμιση ) του εγκεφάλου και όχι σε βλάβη της μπαταρίας. Είναι λογικό να πιστεύω ότι κανονικά αν μείνεις από μπαταρία δεν χρειάζεται να προγραμματίσεις ξανά ακόμα και τα κλειδιά; Τι συμβαίνει όταν κάνεις αλλαγή μπαταρίας; Πόσο διάστημα μπορεί να περάσει με πεσμένη μπαταρία χωρίς να αποπρογραμματιστεί το immobilizer; Αν κάποιος ενδιαφέρεται, ευχαρίστως να μοιραστώ την εμπειρία μου. Παναγιώτης.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.