ο καθενας φιλε οπως τα ξερει τα πραγματα και γι αυτο υπαρχουν τα φορουμ για να συζητιουντε θεματα οπως αυτο ασχετα αν μερικοι εχετε μπερδεψει τον σκοπο του.αν τα ξεραμε ολοι ολα δε θα μπεναμε καν στο κοπο να γραφτουμε εδω μεσα...
ρε παιδια τι γραφετε μαθηματικους τυπους και αλλα διαφορα,λες και κανει περιγραφη ο Πουρναρακης στη φορμουλα. βημα δεν πηγενε,βημα δε θα πηγενει.βαλε και 18 αρα επανω.σιγα τα γκαζια που ειχες και θα χασεις...
εαν σε πεταξει μια στροφη με γκαζι τοτε παει να πει οτι μπηκες με παραπανω απο οσα κραταγε το αμαξι σου,αυτο ειναι αλλο θεμα.χωρις abs εαν πατησεις φρενο στη στροφη οι τροχοι θα κοκαλοσουν και θα φυγεις ευθεια 100%καλητερα γκαζι μεσα στη στροφη παρα φρενο παντα.εαν εχεις αμαξι χωρις abs μπορει να το εχεις δοκιμασει σε καποια φαρδια στροφη.
ελπιζω να μιλας για αμαξια με abs.γτ χωρις abs δεν ειναι ετσι ακριβως τα πραγματα.αν πατησεις χωρις abs φρενα στη στροφη με πολλα χλμ θα πας ευθεια 99.9%.
ε δεν εχει καμια σχεση σιγουρα.με τα abs μπορεις να πατησεις φρενα και μεσα στη στροφη.χωρις abs θα πας ευθεια καρφι(δε το συνηστω γτ ειναι δοκιμασμενο) .για να μπεις σωστα ομως τα φρενα πρεπει να τα πατας πριν μπεις στη στροφη και μετα γκαζι μεχρι να βγεις.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.