Jump to content

patentas

Members
  • Posts

    63
  • Joined

  • Last visited

About patentas

  • Birthday 10/05/1988

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6
  • Car's nickname
    GTI

patentas's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Παιδιά για την ιστορία -μιας και σήμερα άλλαξα λάστιχα. Οι 17" τροχοί του gti μαζί με το λάστιχο βγήκαν 21 κιλά. Τα Bridgestone potenza re050 όταν τα έβγαλα ζύγιζαν 9,5 κιλά και τα Goodyear f1 eagle asymmetric 2 που φόρεσα ζυγιζαν 9,9 κιλά.
  2. Παιδιά εγώ που ρώτησα για τα GOODYEAR EAGLE F1 ASSYMETRIC 2 σε 225/45/R17 γιατί δεν μου τα βρήσκουν σε W? Ο κατάλογος που κοίταξα και εγω δεν τα έχει σε W και τηλέφωνο που πήρε ο λαστιχάς στα κεντρικα του είπαν οτι δεν υπάρχει.. Και εδω που μπήκα δεν τα βρήσκω σε W http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Goodyear&tireModel=Eagle+F1+Asymmetric+2 . Και εδω το ίδιο http://www.tyrereviews.co.uk/Article/Goodyear-Eagle-F1-Asymmetric-2-is-here.htm . Μόνο στην επίσημη ιστοσελίδα που μπήκα και κανω αναζήτηση μου βγαζει σε 225/45/17 V και W! Y δεν έχει! Οτι να ναι.. Οπως και να έχει μετά τα RE050W που φοράω σίγουρα θα είναι πιο μαλακή γόμα.. V δεν υπάρχει περίπτωση να βάλω στο GTI οπότε πάω για Y. Κάτι ξέρουν για να μην το βγάζουν σε W... Θα το φτιάξαν έτσι μάλλον.. Τέλος και εδω που κοίταξα δεν τα βρήσκω σε W http://www.elastika-online.gr/cgi-bin/rshop.pl . Εδω λαμία απαντως τα βρήκα 115€
  3. Να σου πω τωρα μια λύση... Λύσε το όλο και ξανα βάλτο..!
  4. Κοίτα να δεις.. εσύ καλά το λές "απλά", αλλά εγω τουλάχιστον δεν έχω δεί κάπου αλλού το GTI με την IHI να φτάνει 310. Όπου έχω δει τόσα άλογα είναι με K04. Αλλά απο την άλλη δεν είναι και για πολλά χιλιόμετρα μέχρι να παραδώσει η τουρμίνα μετά απο ενα τέτοιο πρόγραμμα..
  5. Και μόνο που έφτασε εκεί με την IHI είναι αρκετό για να με εντυπωσιάσει..
  6. Αν το ψάξεις λίγο θα δεις και άλλες αναρτήσεις που έχουν κάνει.. Όπως εδώ που έχει 100άρα..
  7. Μια ερώτηση, δηλαδή οι μπιέλες απο το καινούργιο GTI είναι πιο καλές απο το παλιό και είναι οι ίδιες απο το R? Ξέρει κανείς? Πάντως όπως τις βλέπω τα πλαϊνά νεύρα απο τις παλιές είναι πιο χοντρά.. EDIT Το BPY είναι το παλιό μοτέρ απο το S3. Όλα τα καινούργια είναι τα CDLA, CDLC, CDLF.. Μήπως σε όλα τα καινούργια έχουν αλλάξει οι μπιέλες αφού μιλάμε για αναβαθμισμένο μοτέρ κανένα δεν θα έχει αγωγό σε αυτές.
  8. Το 6άρι έχει την IHI. Αλλά σιγά τις διαφορές.. Το ότι βελτιώθηκε το 2λιτρο μοτέρ στο 6άρι είναι δεδομένο. Άλλη πίεση, πιστόνια, τρόμπα λαδιού, έχει καδένα.. άλλη συμπίεση (9,6:1) κ.α. Κωδικός μοτέρ ΕΑ888. Και πραγματικά δεν αξίζει να δώσεις 1200€ για να βγάλεις μια μικρή τουρμπίνα και να βάλεις μία άλλη μικρη!
  9. Η Injen έχει ένα πακέτο μαζί με φίλτρο Amsoil. Είμαι μεταξύ pipercross και Amsoil. Για πάνελ μιλάω. Τώρα αν κάτσει κατι μεγαλύτερο θα δούμε. Αλλά για την Amsoil εκτός απο τα λάδια που όλοι ξέρουμε έχει και φίλτρα που με βάση είναι εντυπωσιακά. Airflow σαν π.χ. K&N και φιτράρισμα σαν καλό χάρτινο.Και εδώ.
  10. Ξέρει κανένας τίποτα για την AMSOIL? Μου λέει ενας γνωστός για αυτό. Το έχει κανένας?
  11. Τώρα με έφτιαξες! Περιμένω αναλυτικές οδηγίες..!!
  12. Αυτό το σποϊλερ είναι στάνταρτ ακόμη και στα πιο απλά gti όπως π.χ. αυτά χωρίς bi-xenon. Βασίλη θέλω τα φώτα σου!!
  13. off topic Το ESP είναι καλό για όλους αρκεί να μπορεί να βγει για να χάνει το αυτοκίνητο μόνο όταν εμείς το προσπαθήσουμε... όταν είμαστε δηλαδή προετοιμασμένοι. Με το polo που είχα πρίν έφερα κολοτούμπες με 120+ γιατί έχασε ανεπαίσθητα ο κώλος και χαστούκι στο χαστούκι ακολούθησε στροφή(στο δρόμο) και μετά την έξοδο του πίσω τροχού στα χώματα ακολούθησε.. το πάρτυ! Δεν μπορώ να πω όμως, δεν έιχα λάστιχα. 67000χλμ είχαν. Απ ότι καταλαβαίνω για να σε ενοχλεί το esp σημαίνει οτι χτυπάει συνέχεια. Κοίταξέ το λίγο το θέμα(=είσαι για λάστιχα), γιατί το esp στο Golf είναι αρκετά διακριτικό.. Εκτός και αν εννοείς την λειτουργία του ASR!
  14. Θάνο μην το σκέφτεσαι έτσι για το 1.2. Ο λόγος που το πουλάνε 18 χιλιάρικα είναι γιατί πρόκειται για τον αντικαταστάτη του 1.6 fsi. Και δεν βλέπω τον λόγο να μην πρωτιμήσω ένα αυτοκίνητο που θα έχει μικρότερη κατανάλωση και φορολογία, θα έχει περισσότερη ροπή και -άντε- 10 άλογα λιγότερα που στον δρόμο δεν θα φαίνονται επειδή σύμφωνα με το τελευταίο περιοδικό auto bild που διάβασα το μέτρησαν στην ίδια ζυγαριά με το Audi A3 1.2 και ζύγιζε 100 κιλά λιγότερα... και απο το Golf 1.4 tsi!! Τώρα τι "κόψανε" δεν ξέρω, αλλά με το ίδιο βάρος που έχει το polo και με ποιότητα Golf.. δεν είναι άσχημο! Και ας κάνει 18000¤.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.