Jump to content

arkoudos

Members
  • Posts

    53
  • Joined

  • Last visited

About arkoudos

  • Birthday 05/30/1981

Contact Methods

  • MSN
    gmavrepis@msn.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Νίκαιας - Αγίου Ιωάννη Ρέντη
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Up

arkoudos's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλησπέρα σε όλους, πρόσφατα έκανα μια αγορά ενός VW Up εισαγωγής από Γερμανία και θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει η δυνατότητα να κατεβάσω το εγχειρίδιο χρήσης του αυτοκινήτου από κάπου, μιας και που αυτό που πήρα με το αυτοκίνητο είναι στα Γερμανικά !!! Ευχαριστώ, Γ.
  2. 08/2007 Michelin Energy. 31000 klm χωρίς κανένα προβλημα.
  3. Καλημέρα και καλωσήρθες στο club. Όπως σου είπαν και πιο πάνω η σχέση FSI με TSI είναι: KAMIA Μόνο το αμάξωμα είναι το ίδιο. Σχετικά με τον ενδιασμό σου για την αξιοπιστία πιστεύω ότι οι TSI κινητήρες χρησιμοποιούνται από το τα τέλη του 2005 (αν θυμάμαι καλά) και μέχρι στιγμής καλά κρατούν και χρησιμοποιούνται σε όλο και περισσότερα αυτοκίνητα του ομίλου VAG (κάτι θα πρέπει να λέει αυτό). Τώρα σχετικά με επίδόσεις και τέτοια μπορείς άνετα να ρίξεις μια ματιά στο forum και να δεις ότι χρειάζεσαι. TSI 140: Πιο "μαλακό", καθημερινό, οικογενειακό GT 170: Πιο "σκληρό", σπορ Να σημειώσω ότι είμαι κάτοχος ενός TSI 140 εδώ και 2,5 χρόνια και έχω μείνει πολύ ικανοποιημενός. Γ.
  4. Καλημέρα, φοραω πρόγραμμα από e-tuners εδώ και ένα χρόνο (γύρω στα 10000 χλμ.). Αρκετά ευχαριστημένος και ιδιέταιρα από τη γραμμικότητα και το φάσμα που καλύπτει (όπως έχουν πει και κάποιοι άλλοι στο topic). Τιμή: 400 Ευρώ. Παρακάτω έχω και το link με την δυναμομέτρηση που του έκανα φέτος το καλοκαίρι. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=30724&st=0&p=327224entry327224
  5. Αν κρίνω από τις τιμές θα πρέπει να είναι το διάγραμμα που υπάρχει στο παρακάτω thread: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=30724). Σχετικά με τις συνθήκες δυναμομέτρησης πάνω κάτω είναι ίδιες (θερμοκρασία, πίεση, αλγόριθμος διόρθωσης κτλ. Τώρα σχετικά με τις τιμές το δικό σου δείχνει φανερά να είναι αρκετά δυνατό από χαμηλά, απλά μετά τις 4000 δείχνει να αρχίζει να πέφτει από πλευράς ροπής. Στην περίπτωση του δεύτερου διαγράμματος η δύναμη δίνεται πιο συγκρατημένα με αποτέλεσμα να δίνει ένα πιο γραμμικό διάγραμμα.
  6. Τι να σου πω. Μάλλον το πόδι του παλικαριού που έκανε την δυναμομέτρηση φταίει
  7. Όχι, ήταν η πρώτη που του έχω κάνει. Ο κόφτης όπως έχω δει είναι κοντά στις 7000. Παίζει ρόλο που δεν ανεβαίνει πιο πάνω? Έτσι κι αλλιώς μετά τις 6000 αρχίζει η κατιούσα, ποιος ο λόγος να ανεβείς πιο πάνω?
  8. Σχετικά με την γραμμικότητα, το αυτοκίνητο είναι όντως όσο γραμμικό δείχνει. Το σημαντικότερο είναι ότι εξαφανίστηκε αυτό το σκαλοπάτι κοντά στις 3000 με την εναλλαγή κομπρέσσορα τούρμπο. Τώρα σχετικά με το πόστ, σκοπός μου ήταν να γίνει μια συζήτηση σχετικά με το πως οι ρυθμίσεις και οι σχετικές συνθήκες τις στιγμής θα μπορούσαν να επιρεάσουν το αποτέλεσμα τις δυναμομέτρησης καθώς και το πως επιδρούν οι αλγόριθμοι διόρθωσης στο τελικό αποτέλεσμα. Όλα τα σχόλια βέβαια είναι ευπρόσδεκτα. Γ.
  9. Αυτός είναι και ο λόγος που την ανέβασα κιόλας. Εντάξει οι γραφικές καλές είναι και μπορούμε να πάρουμε πληροφορίες για την αναβάθμιση σε επίπεδο αυτοκινήτου, απλά όπως είδε και ο φίλος Billgr4 μέσα από τις υπόλοιπες τιμές που έχει η δυναμομέτρηση μπορουμε να δώσουμε τροφή για συζήτηση και σε επίπεδο δυναμομέτρησης. Γι' αυτό όσοι πιστοί προσέλθετε... Τώρα σχετικά με τις τιμές, σε μια κρύα φθινοπωρινή-χειμωνιάτικη μέρα λογικά η διορθωμένη δεν θα έπρεπε να έχει μεγάλη διαφορά. Λογικά και στο γεγονός ότι η θερμοκρασία ήταν μεγάλη (33) οφείλεται και η μεγάλη διόρθωση από το δυναμόμετρο (193 δυναμομετρημένη, 205 διορθωμένη). Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος. Ευχαριστώ
  10. Λάθος μου, μιλάμε για μόνο πρόγραμμα.
  11. Καλησπέρα, επιτέλους κατάφερα να σκανάρω την δυναμομέτρηση που έκανα στο Golf μου (MK5 GT Sport, etuners 1ο στάδιο) πριν από καμιά βδομάδα στους Ulimited Exelixis στη Μεταμόρφωση (προσωπικά τα 70 ευρώ μου φαίνονται λίγο τσιμπημένα), οπότε και την παραθέτω πιο κάτω. Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω σχετικά με τους αλγόριθμους διόρθωσης (συγκεκριμένα για το δικό μου EWG 80/1269) ποιός είναι ο πιο αξιόπιστος και κατά πόσο είναι δυνατόν να ζητήσουμε την συγκεκριμένη διόρθωση κατά την διάρκεια της δυναμομέτρησης. Ευχαριστώ προκαταβολικά, Γιώργος ΥΓ: Κρίτωνα, αν μπορέσεις και ρίξεις μια ματιά στην δυναμομέτρηση περιμένω σχόλιά σου.
  12. Χίλια ευχαριστώ. Τουλάχιστον να ξέρουμε σε γενικές γραμμές τι μας γίνεται. Την άλλη εβδομάδα εχω κανονίσει συνεργείο. Και πάλι ευχαριστώ, Γιώργος
  13. Δεν έχω αλλάξει τπτ. Όλα από την μάνα του. Μήπως έχουν μπει σκόνες και δεν δουλεύει σωστά? Τι είναι το MAF?
  14. Ποια η διαφορά μεταξύ τους? Sorry αν σε πρίζω αλλά έχω ψιλοφρικάρει με αυτά τα κοψίματα από το πουθενά. Η αλλαγή σε κάτι από αυτά παίρνει χρόνο? Απ' ότι καταλαβαίνω είναι συνηθισμένο πρόβλημα σωστα? Thanks, Γιώργος
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.