Jump to content

isid

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

About isid

User Information

  • Gender
    Male

User Profile

  • Interests
    Skiing & Sailing

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

isid's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Το ζητημα ειναι οτι εφοσον το αυτοκινητο εχει αυτην την ευπαθεια στο συγκεκριμενο ανταλλακτικο το συνεργειο ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ να ενημερωνει τον ιδιοκτητη. Επισης δε συμφωνω με τον Peris γιατι η υπερωρια της αντλιας ειναι σχετικη αναλογα με το κατα ποσο ο καθενας πιεζει το αυτοκινητο ή οχι. Μπορει το αυτοκινητο να μην εχει προγραμμα αλλα καποιος να το πιεζει πολυ και το αντιστροφο. Θα ειναι βεβαια καλο να ενημερωνει αυτος που βαζει το προγραμμα αλλα σιγουρα δεν ειναι δικη του ευθυνη. Τελικα, το αποτελεσμα ειναι οτι μια ζημια των 1000 ευρω μπορει να αποφευχθει με 20 ευρω. Αλλα τελικα τα συγκεκριμενα συνεργεια (τουλαχιστον αυτα που ειχα εγω συναλλαγες) ειναι μονο για αλλαγες λαδιων! Επισης, το αυτοκινητο ειναι μια εδβομαδα μεσα και βεβαια δεν εχουν διαθεσιμο αυτοκινητο αντικαταστασης για μενα .... Εννοειται πως θα γινει επισημο γραμμα σε Cosmocar και Γερμανια,
  2. Φιλε Peris , το αυτοκινιτο εχει το προγραμμα της SP απο παζαροπ.
  3. Δηλαδη πρεπει να γνωριζω οτι το αμαξι εχει αστοχια υλικου στην αντλια? Δε θα πρεπε να μου το πει καποιος στο συνεργειο? Ουτως η αλλος τα σκαμε που τα σκαμε στα σερβις. Δεν ειναι κατι το οποιο μπορει ευκολα να διαγνωσει κανεις. Εν τελει, η ζημια θα παει γυρω στα 1000 ευρω. Καθως μαθαινω οτι αυτες οι ζημιες ειναι συχνες στο συγκεκριμενο αμαξι και εαν συνυπολογισω και την αλλαγη κλαπετου εισαγωγης πριν κανα χρονο, καταληγω οτι η αξιοπιστια των γερμανων ειναι τελικα μυθος! Και ποιος αλλος ξερει τι αλλο θα βγαλει στην πορεια. Ειμαι πραγματικα απογοητευμενος απο την ολη φαση!
  4. Δυστυχως τα νεα ειναι ασχημα. Αφου αντικατασταθηκε το φιλτρο βενζινης χωρις καμια βελτιωση, το αμαξι ανοιχτηκε για ελεγχο τρομπας βενζινης και αντλιας υψηλης πιεσης. Η τρομπα ηταν οκ αλλα το προβλημα εντοπιστηκε στην αντλια. Η αντλια εφαπτεται με τον εκκεντροφορο και ανοιγοκλεινει με την κινηση του. Μεταξυ αντλιας και εκκεντροφορου υπαρχει ενα μεταλλικο "ποτηρακι" (σα δαχτυλιθρα) το οποιο καποια στιγμη λογω μεγαλης πιεσης εσπασε. Το αποτελεσμα .... ο εκκεντροφορος στο σημειο εκεινο γδαρθηκε οποτε χρειαζεται αλλαγη της αντλιας και του εκκεντροφορου !!!! Και αυτο γιατι εφοσον ο εκκεντροφορος εχει γδαρθει σε αυτο το σημειο θα χαλασει και το επομενο ποτηρακι. Επισης, τα κομματια-ρινισματα πρεπει να ειναι καπου μεσα στο θαλαμο του εκκεντροφορου, τα οποια και θα πρεπει να απομακρυνθουν. Επειδη τα παραπανω με αφησαν αφωνο, θα κανω επισκεψη και σε αλλο συνεργειο να ακουσω μια νεα γνωμη. Θα ηθελα να ακουσω τα σχολια σας για τα παραπανω και επισης εαν καποιος αλλος εχει αντιμετοπισει κατι αντιστοιχο ασ με ενημερωσει.
  5. Καλημερα, Τελικα σε πρωτη φαση μου αλλαξαν ενα φιλτρο βενζινης μηπως και κατι ειχε κολησει εκει. Αλλα δυστυχως δεν ειδα καμια βελτιεωση. Οποτε θα το παω για αλλαγη τρομπας βενζινης. Το θεμα ειναι ποια απο τις δυο τρομπες θα εχει το προβλημα???? Γιατι και αυτοι δεν μπορουν να διακρινουν. Απλα ειπαν οτι πιο πολλες πιθανοτητες ειναι να εχει προβλημα η τρομπα βενζινης και οχι η υψηλης. Επισης, μου ειπαν 250 ευρω μονο η τρομπα + εργασια. Εχει αλλα ξει κανεις να εχουμε συγκριτικη εικονα?
  6. Καλημερα, το πηγα παλι σημερα και μου ειπαν οτι συνεχιζει να βγαζει error στην τροφοδοσια καυσιμου. Οποτε το προβλημα ειναι ειτε στην αντλια καυσιμου (euro 255.00) ειτε στην αντλια υψηλης (euro 370.00 !!!). Παρολ' αυτα μου προτειναν να αλλαξω σε πρωτη φαση ενα φιλτρο βενζινης (οπως λεει και ο φιλος παραπανω) μην τυχον εχει κατσει κατι εκει. Αν παλι δε δουλεψει προχωραμε σε αντικατασταση της πρωτης αντλιας. Γιατι νιωθω χαμενος (κανεις δεν ειναι σαφης) και οτι τελικα θα τα ακουμπησω παλι????
  7. Καλημερα σε όλους! Θα ηθελα να μοιραστω ενα προβλημα που παρουσιαστηκε στο GTI V που έχω το οποιο με ανησυχει ιδιαιτερα. Οταν το Turbo παει να γεμισει, κανει διακοπες και δεν ανεβαζει άλλο. Τα κοψιματα αυτα ειναι ομοια με τη λειτουργια του antispin που κοβει τις βενζινες οταν το αυτοκινητο χασει την προσφυση. Εκανα μια επισκεψη στο Παζαροπουλο-Πειραιως και ο εγκεφαλος εδειξε τα ακολουθα errors: 1. Βαλβιδα Turbo 2. Τρομπα βενζινης Ωστοσο ο μηχανικος μου ειπε οτι αυτο μπορει να οφειλεται σε κακης ποιοτητας ή νοθευμενα καυσιμα και προτεινε να κάνω ενα γεμισμα με 100αρα βενζινη και να το δουλεψω για καποια χιλιομετρα. Αυτη τη στιγμη εχω συμπληρωσει ηδη 200 χμ και το προβλημα παραμενει. Θα εκτιμουσα να ακουσω τις αποψεις των μελων σχετικα. Ευχαριστω εκ των προτερων.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.