Δυστυχως τα νεα ειναι ασχημα.
Αφου αντικατασταθηκε το φιλτρο βενζινης χωρις καμια βελτιωση, το αμαξι ανοιχτηκε για ελεγχο τρομπας βενζινης και αντλιας υψηλης πιεσης. Η τρομπα ηταν οκ αλλα το προβλημα εντοπιστηκε στην αντλια. Η αντλια εφαπτεται με τον εκκεντροφορο και ανοιγοκλεινει με την κινηση του. Μεταξυ αντλιας και εκκεντροφορου υπαρχει ενα μεταλλικο "ποτηρακι" (σα δαχτυλιθρα) το οποιο καποια στιγμη λογω μεγαλης πιεσης εσπασε. Το αποτελεσμα .... ο εκκεντροφορος στο σημειο εκεινο γδαρθηκε οποτε χρειαζεται αλλαγη της αντλιας και του εκκεντροφορου !!!! Και αυτο γιατι εφοσον ο εκκεντροφορος εχει γδαρθει σε αυτο το σημειο θα χαλασει και το επομενο ποτηρακι.
Επισης, τα κομματια-ρινισματα πρεπει να ειναι καπου μεσα στο θαλαμο του εκκεντροφορου, τα οποια και θα πρεπει να απομακρυνθουν.
Επειδη τα παραπανω με αφησαν αφωνο, θα κανω επισκεψη και σε αλλο συνεργειο να ακουσω μια νεα γνωμη.
Θα ηθελα να ακουσω τα σχολια σας για τα παραπανω και επισης εαν καποιος αλλος εχει αντιμετοπισει κατι αντιστοιχο ασ με ενημερωσει.