Jump to content

Nickey GT

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

About Nickey GT

  • Birthday September 8

User Information

  • Gender
    Female
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

User Profile

  • Interests
    S3 8P 2011

Other Info

  • Car Type
    Other VAG car

Nickey GT's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. καλησπερα.. Ακριβως πριν ενα μηνα αντιμετωπησα το ιδιο προβλημα αλλα χωρις το λαμπακι του κινητηρα....δεν μου ανεβαζε καθολου πανω απο 2500 στροφες...με αποτελεσμα να κανω οτι και εσυ...το εσβησα και το χαναεβαλα μπροστα αλλα τιποτα...παλι τα ιδια...και χωρις να εχει αναψει κανενα λαμπακι...το αφηνω στο γκαραζ και την επομενη δεν προλαβαινω να κανω 500μ...να σου το λαμπακι κινητηρα και αρχιζε κανονικα να χανει ολη την δυναμη του....ακινητοποιηση και συνεργειο...μαγνητακι κομπρεσσορα και τρομπα νερου....καθοτι ημουν σιγουρη πως δεν προκειτε για καυσιμο γιατι και εγω απο τοτε που το πηρα (σχεδον 3 χρονια - golf Gt 170ps)...σε ενα συγκεκριμενο βαζω.....δεν χερω τι εχεις κανει απο τοτε καθοτι βλεπω τωρα την ημερομηνια και εχει περασει πανω απο μηνα...ελπιζω ολα καλα... Φιλικα
  2. Μου ειπα Χρονια Πολλα??.....δεν μου ειπα....Χρονια μου Πολλα....εχω γενεθλια σημερααα!! Χαιρετισμους...
  3. Παιδια οπως και να εχει ειναι αναμενομενο με τετοια πιεση να μην αντεχει το κιβωτιο αν δεν το προεβλεψαν απο την αρχη ωστε να το ενισχυσουν.... Εγω παντως 2 προβληματα ειχα και δεν ταλαιπωρηθηκα και ιδιαιτερα ουτε πληρωσα κατι(εγγυηση)...στην αρχη και εγω τσαντιζομουν και ελεγα οτι μπορεις να φανταστεις αλλα με αποζημειωνει καθε στιγμη και τα ξεχναω ολα(μεχρι να παρουσιαστει κατι βεβαια )....Το εχω 2 μισι χρονια και εκτος απο τη 1 εβδομαδα που εμεινε μεσα λογο κιβωτιου δεν εχω μενει χωρις τουτου....Το κιβωτιο απο τοτε που αντικατασταθηκε(γιατι στα περισσοτερα κανουν απλως επισκευη) εχει επανω 40.000χιλ...χωρις απολυτως κανενα προβλημα.... Εγω σε γενικες γραμμες(επειδη ηξερα τι επαιρνα -ρισκο καινουργιο μοτερ κτλ)...ειμαι αρκετα ευχαριστημενη μεχρι τα 56.000χιλ.....απο εδω και περα θα μπορω να σας πω εντελει αν αξιζε η οχι αυτη η αγορα.....(μην ξεχναμε και την αγνοια των περισσοτερων στην ελευση των τουρμπο...πολλα ''κακα'' του GT οφειλονται και εκει... .) Χαρητε οτι εχετε με συνεση... Φιλικα, Νικη
  4. Καλησπερα σε ολους.. Golf GT 170.....κοντευει 2 μισι χρονια(Μαιος του 06').....56.000χιλ κυριως μεσα στην πολη αλλα μεγαλες αποστασεις και κυριως βραδυ (χωρις κινηση και με καλες θερμοκρασιες)....made in Deutchland....(36η εβδομαδα παραγωγης αν θυμαμαι καλα)... 10 ταξιδια εκτος Αθηνων(Καλαματα -Γιαννενα κυριως)....δεν εχει τσιμπισει καθολου λαδακι ....τα αλλαξα πρωτη φορα στα 7000χιλ....μετα 16000χιλ...31000χιλ..46000χιλ...και πριν απο κανενα 2μηνο τα αλλαξα στα 53500χιλ....χωρις να εχω προβλημα με τα λαδια αποφασισα απο τα 50000χιλ και μετα να αλλαζω τα λαδια ανα 7500χιλ..(και οχι ανα 15000 ποθ λεει η vw)...πιστευω πςσ ειναι το καλυτερα μιας και στο προηγουμενο που ειχα(saxo) τα αλλαζα ανα 6000 το πολυ...παντως κακο δεν ειναι....5W30 παρεμπιπτοντως... Μεχρι τωρα κιβωτιο(πληρηςαντικατασταση) απο το γνωστο ''γρατζουνισμα '' στη 2α......(στα 16.300χιλ)..... και καποιο αδιευκρινηστο προβλημα με καποια ''μικροκομπιασματα'' στο φασμα των 2100-2800 στροφων(που μεχρι να βρεθει τι ηταν μου αλλαξαν την σκαστρα προληπτικα και ηταν ετοιμοι νααλλαξουν πολλαπλασιαστη αλλα ευτηχως τουσ ''φωτησε'' ο καλος Θεουλης και εγω απο τοτε δεν εχω αντιμετωπισει τιποτα απολυτως. Ολα δουλευουν μια χαρα.... Και να μην ξεχναμε οταν το βαζουμε μπροστα (εγω το κανω συνεχεια) να το αφηνουμε να πεσουν οι στροφες και +1 με 2 λεπτα (αναλογως τιν υπομονη σας, εγω το αφηνω 2' )....και επισης οταν παμε να το σβησουμε αλλα 2-3 λεπτα. Νομος αυτο σε ολα τα τουρμπο ....για μακροζωια.. . Χαιρετισμους...
  5. Nickey GT

    Νickey's GT

    My sweet GT
  6. Nickey GT

    Golf V Gt Owners

    Εχω ακουσει για την Forge και με οσους το εχω σηζητησει την ιδια απαντηση παιρνω...Forge... Σε ευχαριστω για το site... Καλες βολτες.....
  7. Nickey GT

    Golf V Gt Owners

    GT μαυρο με ηλιοροφη.....παραγγελια 17/03/2006....παρελαβα 12/05/2006....(και μενα μου ειπαν οτι ηταν η πρωτη παραγγελια...αλλα χαρτι δεν πηρα...κλαψ!...μαλλον θα εννουσαν πρωτη παραγγελια στην ΚΑΡΕΝΤΑ(χαλανδρι)..... Το αμαξακι μου ειναι ειδη 2 ετων με 50000χλ......και με 2 προβληματα μεχρι τωρα(σασμαν στα 16000χλ και κατι αδιαυκρινιστο στα 45000χλ....δεν τα ξανα αναφερω γιατι τα εχω ηδη ξεχασει....ουτο σι αλλως με εχει ικανοποιησει τοσο ωστε να μην τα σκεφτομαι καν... Φιλτρο JR, αμορτισερ Blistein, ελατηρια HR, χαμηλωμενο 3mm ...... Υ.Γ εχει βαλει καποιος ηδη σκαστρα??..... Να τα χαιρεστε ολοι παιδια.....
  8. Να προσθεσω επισης οτι απο οτι ξερω το μοτερ με τα 160 αλογα δεν ειναι TSI....αλλα TFSI....μονοτουρμπινο... Χαιρετισμους..
  9. Καλησπερα.. Αυτα μου ειπαν αυτα σας αναφερω....και δυστιχως το ακουω και εντονα και μεσα στις αντιπροσωπειεσ(οχι επισημα)....για το GT συγκεκριμενα...δεν χερω για tsi140... Παντως στη δουλεια δεν θα ξανακανουμε παραλαβη GT kai Tsi140... Γι'αυτο το ανεφερα εδω...μηπως και ξερει καποιος κατι παραπανω... Τα προβληματα αναφερονται στα διπλοτουρμπινα GT kai Tsi 140 τα υπολοιπα ειναι μονα...Δυστιχως δεν ειναι καποιοι αυτοι που αντιμετωπισαμε οχι απλα κατα καιρους αλλα συχνα προβληματα...Κανενα σεναριο φαντασιας δεν εξελισετε...Ειμαι 28 χρονων για να ασχολουμε με παραμυθια....Ο χρονος παντα δειχνει καλε μου φιλε...εδω θα ειμαστε να τα σηζηταμε... Παντως επικρατει πληρει μυστικοτητα παντου.... Θα το ψαξω περαιτερω... Χαιρετισμους...
  10. Πολυ καλησπερα σε ολα τα παιδια... Δεν θα ηθελα να αναφερθω στο αν τα GT ειναι εντελει καλα και αντεχουν γιατι ακομη δεν τα εχω δει ολα.. Σε προηγουμενα θεματα μου εχω αναφερθει λεπτομερως για προβληματα που αντιμετωπισα ελπιζωντας απο τοτε οτι θα ημουν απλως τυχερη... και δεν θα ξανα αντιμετωπισω αλλα προβληματα...το ευχομουν δηλαδη..γιατι ειλικρινα μου αρεσει πολυ και δεν θα ηθελα σε καμια περιπτωση να το δωσω.. Με εχει ταλαιπωρησει ομως βρε παιδια...εδικα τον τελευταιο μηνα καθε τρεις και λιγο περναω και μια βολτα απο το συνεργειο... Αγορα στις 17/03/2006... μεχρι στιγμης εχει 47.500km.....και εκτος απο αμορτισερ.ελατηρια(χαμηλωμα) και φιλτρο(JR)...ειναι μαμα... 16.000km αλλαγη σασμαν(οχι αντικατασταση)... 43.000km αλλαγη σκαστρας..(χωρις να εχω αντιμετωπισει προβλημα - το εδειξε το διαγνωστικο-).... Στο μεταξυ το αμαξι μπηκε για το καθιερωμενο σερβις και ανεφερα προβλημα που αντιμετωπιζω εδω και ενα μηνα χωρις αποτελεσμα.. Τους ειπα το προβλημα μου (εδω και ενα μηνα το αμαξι στις 2000 στροφες 2200...με σταθερο σε αυτες τις στροφες το γκαζι.(και σε καθε ταχυτητα)..κανει σαν...σαν να μπερδευετε και κομπιαζει οχι τραγικα..αλλα το καταλαβαινεις αρκετα..ειδικα οταν το αμαξι ειναι ακομη κρυο..(παρ'οτι πριν ξεκινισω περιμενω να πεσουν οι στροφες και +4 λεπτα).....αλλα και οταν ειναι ζεστο... Αυτο ειχα ....μεχρι προχθες που με 130km και με 4η στισ 4.500 στροφες μου κανει ενα τιναγμα και δεν μου αρεσε καθολου.... Επανελημενα μετα απο δικη μου επιμονη ειχα πει να το ελενξουν εξονυχιστικα αλλα (πως γινετε συνεχεια αυτο??)...δεν βρηκαν τιποτα..δηλαδη..το διαγνωστικο δεν εδειξε τιποτα...και αυτοι δεν βαζουν χερι με τιποτα επανω.. .. στο μεταξυ το αμαξι σιγουρα δεν παει καλα... Χθες ξαναμπηκε για ελενγχο και βρηκαν 3-4 ''΄βλαβουλες'' (οπως ειπαν)....στο κυλινδρο κτλ ...να μην σας κουραζω ...μου ειπαν αλλαγη πολλαπλασιαστη..Οκ...κανενα προβλημα..εγγυηση εχω..μια χαρα... Ποιος μου λεει ομως πως αυτο ειναι το προβλημα και δεν ειναι κατι αλλο που θα μου εμφανιστει σιγουρα και αργοτερα?? ...και οχι τιποτα αλλο...το εχω εντοπισει εδω και ενα μηνα και κανεις δεν ξερει τι να πει και να κανει...και οχι τιποτα αλλο...φοβαμαι μην ειναι τιποτα σοβαρο και δεν το προλαβω...Εχω ακουσει(μεσα απο εξουσιοδοτημενο)...οτι μερικα κολλησαν...γι'αυτο καταργητε και η εκδοση GT με τα 170....(αληθευει??....το ακουω συνεχεια) Εχω 3 φιλους, οι 2 με GT και ο ενας με TSI140....ολα μαμα. To παιδι με το Τsi δεν μου εχει αναφερει κατι ιδιαιτερο(μονο το γνωστο με το σασμαν)....εχει και λιγα χιλιομετρα...μακαρι να μην βγαλει τιποτα.. Τα αλλα δυο παιδια ο ενας σασμαν , σκαστρα, πολλαπλασιαστη, καποιος αισθητηρας δεν θυμαμαι κωδικο(Ν79 αλλα δεν ειμαι σιγουρη), βαλβιδα compressora...(50.000km) και ο αλλος σασμαν....(αναφερομαι παντα σε ατομα με συνετη χρηση στο αυτοκινητο).... Ειλικρινα ειμαι απογοητευμενη οχι για την επιλογη μου..(ηξερα τι ρισκο επαιρνα οταν το αγορασα)....αλλα γιατι μου προδωσε ολα αυτα που πιστευα για την VW...η ιδια η VW.. Δεν θα επρεπε να το εχουν μελετησει λιγο παραπανω πριν το βγαλουν στην παραγωγη??? Ας ωψεται βεβαια ο ανταγωνισμος γιατι ολα τελικα για το κερδος ειναι...μεχρι και η VW πια.... Παντως...χωρις προβληματα θα μπορουσε να χαρακτιριστει μονο ως super.. Το εχω αγαπησει τοσο πολυ...που οπως και να εχει θα ανεχτω καθε τερτιπι του... ...μεχρι να ληξει η εγγυηση...γιατι μετα..χμ..δυσκολα τα πραγματα..! Ελπιζω σε ολους τα προβληματα να μειωνονται και οχι να αυξανονται... Να ειστε καλα..
  11. Καλησπερα σε ολα τα παιδια.. Hθελα να κανω μια ερωτηση σχετικα με το ρελαντι στο GT. Εχει μηπως ανεβασει κανεις τις στροφες στο GT? Νομιζω πως για το συγκεκριμενο επρεπε να ειναι πιο ψηλα οι στροφες..(850 -900) Θα ηθελα την γνωμη των ηδη κατοχων του GT. Φιλικα, Νικη. Υ.Γ : Κανεις που να εχει ηδη βαλει σκαστρα(χωρις να εχει προβληματα) και να την εχει πανω απο 6 μηνες?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.