Jump to content

madjasgr

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About madjasgr

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 03/15/1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5
  1. Καλημέρα και από μένα! Ξέρω ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα αλλά επειδή θέλω να είμαι 100% σίγουρος θέλω να ρωτήσω:Επειδή πρόκειται να βάλω πρόγραμμα e-tuners θα μπορούσατε να μου πείτε ενδεικτικά κάποια άτομα πόσα χλμ έχετε κάνει με πρόγραμμα και πόσο καιρό φοράτε πρόγραμμα; Είναι γενικά αξιόπιστα; Είχατε κανένα πρόβλημα μηχανικό ή κάτι άλλο; Ευχαριστώ προκαταβολικά.
  2. Καλημέρα σας! Σήμερα πηγαίνοντας στη δουλειά και καθώς άκουγα κανονικά μουσική έγινε το εξής απίστευτο: ¶κουγα έναν ραδιοφωνικό σταθμό και πήγα να αλλάξω σταθμό χρησιμοποιώντας την αυτόματη ένδειξη δλδ το κουμπί που έχει ένα βελάκι προς τα δεξιά και είναι πάνω απο το κουμπί του fm και am. Κατά λάθος πατάω ταυτόχρονα αυτό το κουμπί που δείχνει προς τα δεξιά και το κουμπί του fm! Εκείνη τη στιγμή όλες οι ενδείξεις του ηχοσυστήματος (μαμά radio-cd με MP3 Golf GT 01/2008) έσβησαν και έκλεισε το ραδιόφωνο. Απο εκείνη τη στιγμή και ενώ πάτησα όλα τα κουμπιά δεν παίζει καθόλου. Έσβησα ξανά το αυτοκίνητο και το έβαλα μπροστά αλλά πάλι τα ίδια! Δεν έχω πλεόν radio-cd! Τα έπαιξε. Έχετε να προτείνετε κάτι? Έχει συμβεί σε κανέναν άλλο????
  3. Σε επικοινωνία που είχα με exhaust center μου είπε ότι Φ.60 βάζουν όταν θέλουν να γεμίσουν όλο το φάσμα στροφών και ακόμα πιο πολύ στις χαμηλομεσαίες στροφές ενώ Φ.63,5 βάζουν για να γεμίσουν πιο πολύ στις υψηλές στροφές. Ότι και να μπει πάντως είναι καλό για το αυτοκίνητο και εξαρτάται που θέλει ο πελάτης περισσότερη δύναμη. Μου πρότεινε Φ.60 καθώς θα έχω γεμίσει ήδη το φάσμα των χαμηλομεσαίων στροφών και λίγο ψηλά μέχρι τις 5.500 στροφές και με ένα πρόγραμμα ανεβάζω τη δύναμη στις υψηλές στροφές μιας και τα προγράμματα δίνουν κυρίως μετά τις 3.500-4.000 στροφές όλη τη δύναμη. Έτσι θα έχει παντού το αυτοκίνητο δύναμη. Μου ξακαθάρισε πάντως πως ότι και να μπεί είναι καλό και δεν είναι ούτε το ένα αλλά ούτε και το άλλο λάθος. Ελπίζω να σας βοήθησα. Έχω δει πάντως μεγάλη διαφορά και ειδικά όσο περισσότερα χλμ κάνω τόσο πιο πολύ φαίνεται. Όσο για την πίεση είναι φυσιολογικό το ανέβασμα χαμηλά και μεσαία μιας και έχω Φ.60.
  4. ¶λλο ένα παιδί από εδώ μέσα θυμάμαι ότι είχε γράψει κάπου ότι είχε βάλει εξάτμιση Φ.60 στην GP Exhaust και του είχαν πει και εκεί ότι είναι καλύτερο για cat back φ.60 αντί για 63,5 γιατί υπάρχει μετά δυνατότητα βελτίωσης με πρόγραμμα ενώ με 63,5 τον περιορίζει. Για 63,5 έχω ακούσει ότι είναι καλύτερο για dp μέχρι cat back και από εκεί και μετά Φ.60! Περιμένω να μου πείτε γνώμες. Εγώ πάντως με Φ.60 βλέπω μεγάλες διαφορές. Γέμισε παντού το ίδιο τράβηγμα, τόσο χαμηλά όσο και πιο ψηλά!
  5. Καλησπέρα και απο μένα! (Έχω το Golf GT 170.) Τελικά έβαλα το Σάββατο cat back εξάτμιση(μεσαίο καζανάκι, τελικό καζανάκι και σωληνώσεις) στην Exhaust Center. Έμεινα πολύ ευχαριστημένος από τη δουλειά που κάνανε στο αμάξι! Κόστισε 380 ευρώ καθώς είχα και 20% έκπτωση σαν μέλος της exhaust center club. Σαν ήχος έγινε ακριβώς όπως το ήθελα, πιο μπάσος από το μαμά και καθόλου ενόχληση σε εθνική. Το αυτοκίνητο πάει πολύ καλύτερα σε όλο το φάσμα των στροφών και έχει πάρει τα πάνω του ειδικά στις χαμηλές στροφές. Ο τεχνικός επέμενε να βάλω Φ.60 και τόσο έβαλα, ενώ εγώ του έλεγα για 63.5. Έτσι λέει ότι έχει πολύ καλύτερο αποτέλεσμα. Το μαμά έχει 55. Αυτό που παρατήρησα και αναρωτιέμαι είναι ότι ανεβάζει πιο πολύ πίεση ειδικά σε χαμηλές στροφές σε σχέση με πριν που πάταγα με αντίστοιχη δύναμη το γκάζι. π.χ. ενώ είμαι με δευτέρα και πατάω (όχι τέρμα) το γκάζι πριν ανέβαζε περίπου 1.1 bar σε πάτημα γκαζιού και στο αντίστοιχο πάτημα τώρα ανεβάζει 1.5 bar. Είναι φυσιολογικό; Ανεβάζει αρκετά πιο γρήγορα χλμ και στροφές σε σχέση με πριν. Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος.
  6. Από τιμές που μπήκα στο site για cat back εξάτμιση παίζει από 450-550 ανάλογα την απόληξη του τελικού! Απ΄το site φαίνονται οργανωμένοι και έχουν λύση στους περισσότερους τύπους αυτοκινήτων, και όχι κάτι γενικό για όλα τα αυτοκίνητα. ¶ρα φαντάζομαι ότι επειδή σαν εταιρεία υπάρχει χρόνια στην Ελλάδα και έχουν ακουστεί καλά λόγια, θα έχουν μηχανολογική άποψη. Θέλω να βάλω εξάτμιση για να γίνει λίγο πιο σπορ ο ήχος, πιο μπάσος, να αγριέψει λίγο..Για απόληξη προβληματίζομαι αν θα είναι διπλή όπως τώρα ή αν θα του βάλω οβάλ ή στρογγυλό φαλτσοκωμένο.. Δεν έχω δει και πολλά GT με εξατμίσεις για να πάρω γνώμες...Δεν έχει και στο you tube και κανα video ελληνικό. Μόνο milltek και remus εχει.
  7. Καλησπέρα και απο μένα! Το Σάββατο θέλω να βάλω cat back εξάτμιση αλλά ταλαντεύομαι ανάμεσα σε exhaust center και GP exhaust. Έχω το Gt 170 χωρίς πρόγραμμα, απλά με ένα φίλτρο ΚΝ. Δεν ξέρω τι έχετε ακούσει για αυτούς τους "εξατμισάδες" και θα ήθελα τη γνώμη σας από όσους έχουν φορέσει κάποια εξάτμιση από τους συγκεκριμένους και αν όχι ποιούς προτείνετε και σε τι τιμές; Έχω διαβάσει και τα άλλα topics απλά δεν μπορώ να καταλήξω!!! Μία βοήθεια ζητάω από όλους τους έχοντες Golf GT και μη, που έχουν βάλει εξάτμιση! Διαφορές με πριν σε ήχο και απόδοση υπάρχουν;;;;; Ευχαριστώ εκ των προτερων...
  8. Καλησπέρα και από μένα! Παρακολουθώ σχεδόν καθημερινώς τα νέα του club αλλά γράφω σπάνια. Θα ήθελα να ρωτήσω τα εξής: 1. Έχει αντιμετωπίσει κανένας πρόβλημα με το πρόγραμμά του α) λόγω προβλήματος του προγράμματος ή β) πρόβλημα με την εγγύηση της αντιπροσωπείας λόγω προγράμματος; π.χ. να έπαθε κάτι η τουρμπίνα ή το σασμάν κτλ και να του είπαν δεν σε καλύπτει η εγγύηση γιατί "το έχεις πειράξει;" 2. Ενδιαφέρομαι να βάλω cat-back εξάτμιση από Exhaust-center ή GP Exhaust ή Giannakas Exhaust( τί γνώμη έχετε για αυτές; κοστίζουν περίπου 350-500 ευρώ) ή κάποιον να μου προτείνετε εσείς που να έχετε μείνει ευχαριστημένοι από ήχο και εργασία-τιμή.(papadopoulo δεν μπορώ να βρώ καθώς δεν λειτουργούν τα τηλ του). Και στο θέμα της εξάτμισης θέτω και τα α) και β) ερωτήματα που έθεσα και για τα προγράμματα, π.χ. στο α)να ανάβει το check και στο β) να σου λένε έχεις πειράξει την εξάτμιση χάνεις εγγύηση. Sorry για το μέγεθος αλλά θέλω να βάλω τόσο πρόγραμμα όσο και εξάτμιση στο αυτοκίνητό μου (Golf GT 170,μοντέλο 01/2008) και με προβληματίζουν όλα τα παραπάνω καθώς έχω κάνει και επέκταση εγγύησης.
  9. Golf GT Sport 170, 01/2008 DUNLOP SP SPORT 01, έχουν 3600χλμ μέχρι στιγμής και όλα είναι νορμάλ. Δεν γλυστράνε μέχρι στιγμής και ζεσταίνονται σχετικά εύκολα.(
  10. Έχω την εντύπωση ότι θα αναβληθεί αυτή η συνάντηση!!!!!!!!!! Κάτι ξέρω για να το λέω...Χιόνια στο καμπαναριοοοοοοό!!!!!!!!!!!!!! Εκτός και αν κατέβουμε με αλυσίδες και χιονοκουβέρτες!!!
  11. Χαίρομαι που γνώρισα έστω και για λίγο ορισμένα μέλη του club. Δυστυχώς λόγω προσωπικών υποχρεώσεων δεν ακολούθησα στο φαγοπότι και γύρισα πίσω. Ελπίζω σε κάποια άλλη συνάντηση για καφέ ή κάτι άλλο να τα πούμε αναλυτικότερα!
  12. Μάλλον θα είμαι και εγώ εκεί για να σας γνωρίσω απο κοντά μιας και είμαι νέος στο club! Ελπίζω να έχετε και κανένα αυτοκολλητάκι μαζί για να ντύσω τον μαύρο Golfea μου!
  13. 1,11 έχει η 100στάρα και συνεχίζουν να έχουν την ίδια τιμή όλα αυτά τα πρατήρια μέχρι και χθες που έβαλα. Είναι περίπου 10 πρατήρια σε 2 χλμ συνολικά οπότε προφανώς έχουν "κανονίσει" τις τιμές αυτές.
  14. 1,11 έχει η 100στάρα και συνεχίζουν να έχουν την ίδια τιμή όλα αυτά τα πρατήρια μέχρι και χθες που έβαλα. Είναι περίπου 10 πρατήρια σε 2 χλμ συνολικά οπότε προφανώς έχουν "κανονίσει" τις τιμές αυτές.
  15. 1,118 σε όλη την Κλεισθένους στον Γέρακα η 100στάρα σε πρατήρια Dracoil, Aegean, Eko κτλ...

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×