jplouto
Members-
Posts
56 -
Joined
-
Last visited
About jplouto
- Birthday 04/26/1979
User Information
-
Gender
Male | Άνδρας
-
Δήμος
Αττικής - Γαλατσίου
-
Νομός
Μη ορισμένος
Other Info
-
Car Type
Passat
Recent Profile Visitors
2,527 profile views
jplouto's Achievements
VWClub Member (1/1)
0
Reputation
-
Καλα χμ φιλαρακο!!Και εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο τον κ Ανδιανακη!Στο passat μου με AGU κινητηρα και S3 SETUP μου εκανε αναβαθμιση στο τσιπακι αλλα ηταν φτωχο απο μειγμα.ΟΠΟΤΕ μου ειπε να αλλαξω τρομπα και να το ξαναβαζαμε πανω!ΚΑΙ ρε παιδια ουτε παραπανω λεφτα για διπλασια δουλεια μου πηρε αλλα και την αμεσως επομενη μερα μου το εφτιαξε!!Πιστευω πως θα ηταν καλο να ειχαμε μια συνεργασια σαν club με τον κ Ανδιανακη.
-
εχω τoν AGU με S3 setup
-
συμφωνω μαζι σου αλλα το δικο μου ειναι μετα απο μετατροπη και αλλο τα 90 αλογα με τα 270 που εχει τωρα!οι μαμα βασεις δε το αντεχαν!τουλαχιστον αυτο μου ειχε πει και ο μηχανικος μου.
-
Φιλε porschεemultivan νομιζω πως αν κοβονται οι βασεις γρηγορα λογικο ειναι να βαλει καποιος πιο σκληρες!Οπως εχω κανει εγω στο δικο μου που μου τις εκοβε καθε 1000χμ οποτε εβαλα απο TT και ησυχασα!
-
Ντινακο καλησπερα επειδη πρεπει να φορας το ιδιο μοτερ με το παλιο μου ειναι μονου ψεκασμου και εχει κοφτη στις 5500 στροφες!αν το δω απο κοντα το car σου θα σου πω σιγουρα!
-
να ρωτησω κατι φιλε κωστα?καταρχας πολυ ωραια η πατεντα σου μπραβο!τα φωτα μπορεις να τα αναψεις χωρις να ανοιξεις τις πορτες?δουλευουν σαν το πανω το φως?
-
φιλε ντινο βαλε καμια φοτο να τα δω.παντος με το θεμα στεγανοτητας δυσκολα ξεμπερδευεις!εγω το ειχα αυτο το προβλημα με τα φαναρια της μηχανης μου και δεν γινοταν τπτ και ευτυχως που ειχα ακομα εγγυηση και μου τα αλλαξαν.αν και η yamaha σε ανακοινωση της δικαιολογουσε θαμπαδα στα μπροστινα φαναρια(κατι σαν παχνη)η οποια εφευγε με την θερμοκρασια των φωτων!
-
καλησπερα στην παρεα.μου χαρισε ο πατερας μου το passat του και μιας και το ειχε αποθημενο για αλλαγη μοτερ το εκανα εγω!επειδη ο γερος αρχισε να τσιμπαει λαδακια αποφασισα απο το να το επισκευασω να του αλλαξω μοτερακι(18τ20v απο golf4) με ολα τα επακολουθα!ολα αυτα γιατι ειμαι της ταχυτητας!(καβαλαω R1 04)ετσι μετα απο τον γεναρη του 2006 εφτασα στο σημερα με ενα s3 setup το οποιο θα περαστει απο δευτερα!μου αρεσει πολυ το σκαρι του γι αυτο το λογο και το κρατησα!εξωτερικα το εχω βαψει και του εχω βαλει ζαντολαστιχα 225/35/17 οπου μπροστα τις διακοσμουν τα φρενα απο s3!απο πλευρας αναρτησης bilstein κιτρινα και απο δευτερα ελατηρια μαλλον eibach!αντε ανυπομονω να το οδηγισω μετα το setup! φιλικα Γιαννης.
-
παιδες θα συμφωνησω απολυτα!ξερολας και πολυ υφακι ρε παιδι μου και του εχω ακουμπιση πολλα ευρος κοντα στα 8000 μετατροπη σαζμαν κτλ....εδω θα μου εβαζε εξατμηση απο ποπαι απο καταλητη και πισω και του λεω κανε κατι καλυτερο, μου λεει χτυστη 500ε και περνω τηλ στον ποπαι και μου λεει η κοπελα τι χτυστη και μη ολες το ιδιο τις κανουμε με 450ε. ο γυφτος 50ε να βγαλει και με παραμυθι....ουστ μακριααααααααα!!!!!!!!
-
παιδια εγω μιλησα για μια αλλαγη κοντερ σε ενα passat 91 (λογο μετατροπης σε 18τ 20v) θελοντας να βαλω μεγαλυτερη τελικη και στροφομετρο (απο vr6 passat) και στο ηλεκτρολογειο που προτεινετε αλλα μου ελεγε απο το τηλ και αλλα απο κοντα!το αποτελεσμα να ψαχνω για καλο ηλεκτρολογο!καμια σημβουλη?