Jump to content

Copanta

Members
  • Posts

    91
  • Joined

  • Last visited

About Copanta

  • Birthday 12/10/1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Πειραιώς
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Copanta's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Φίλε black1180 εγώ μέσα! Αν είναι εύκολο να πάρεις μια προσφορά διακόπτη φώτων auto και το πακέτο με διακόπτες παραθύρων (για 5πορτο),καθρέφτη, τάπα βενζίνης θα σου ήμουν ευγνώμον! Ευχαριστώ προκαταβολικα!
  2. Εγώ μέσα για group buy! Έχει καταλάβει κανείς αν στο πακέτο με τους διακόπτες παραθύρων περιλαμβάνεται και ο αισθητήρας για το αυτόματο άνοιγμα στα φώτα;
  3. φαίνεται καλό, εχουμε περισσότερες πληροφορίες; Τ έχει κανείς;
  4. Έχει μια διαφορά ως προς την απόκριση , εννοείται πως δεν παίρνει άλογα. Δεν λέω ότι δεν αξίζει να το βάλεις, αλλά καλύτερα δώσε αυτά τα χρήματα για το πρόγραμμα αρχικά και πιστεύω θα υπάρχει μεγαλύτερη διαφορά! Μπαίνει πολύς κόσμος Νοέμβρη!
  5. Και συ φαντάρος ρε George? Μαζί θα μπούμε! χεχε! Το sprint booster το έχω βάλει από το Bouleko εδώ και 4 χρόνια. Μια χαρά είναι!
  6. Παλιότερα που σκεφτόμουν να βάλω κάποιο φίλτρο, είχα περάσει από το Boulekos Dynamics στη Μεταμόρφωση. Είχε κάποια φίλτρα συγκριτικά πιο ακριβά από τα συνηθισμένα χωρίς να είναι κάτι το ιδιαίτερο. Τον ρώτησα γιατί ήταν τόσο ακριβά, και ως δικαιολογία μου είπε ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΔΙΟΥ, και πως αυτά που είναι λαδιού προκαλούν πρόβλημα στον Μass Air Flow Sensor.. κάτι το οποίο είχα ξανακούσει. Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει κάτι τέτοιο και αν έχει αντιμετωπίσει κανείς στο παρελθόν ανάλογο πρόβλημα, απλά στο λέω μιας και μου το είπαν.. μπορεί να είναι και χαζομάρες όλα αυτά..
  7. Δεν είναι πάντα εύκολο να πουλήσεις ένα αυτοκίνητο.. Κανείς δν λέει ότι με μια δυο αλλαγές το 1.6 θα γίνει γκάζι, αλλά τουλάχιστον θα χαίρεσαι περισσότερο όταν το πηγαίνεις βόλτα!! Το Κ&Ν που έβαλες γνωρίζεις αν είναι με λάδι ή στεγνό?
  8. Μάθε ρε Γιώργο μπας και ροπιάσουμε καθόλου.. χεχε!!
  9. To NO μπορεί να σχηματιστεί από οξείδωση του αζώτου που περιέχεται στον ατμοσφαιρικό αέρα εντός του θαλάμου καύσης με το οξυγόνο σε υψηλές θερμοκρασίες, κυρίως στην περιοχή των καυσαερίων (θερμικό ΝΟ). Ο ρυθμός σχηματισμού του ΝΟ σχετίζεται με τη θερμοκρασία των καυσαερίων με τρόπο εκθετικό, οπότε είναι αναμενόμενη κάποια αύξηση στα ΝΟx.
  10. Και γω μέσα είμαι, ενδιαφέρεται κανένας άλλος? Κώστας!!
  11. Στους E-tuners μου είχαν πει γύρω στα 300-350 (δεν θυμάμαι ακριβώς) αλλά χωρίς δυναμομέτρηση. Το καλύτερο είναι να γίνει μία δυναμομέτρηση πριν και μία μετά, που σημαίνει 2x40=80euro περίπου ώστε να μπορείς να κρίνεις. Δεν ξέρω τώρα αν μαζευτούμε μερικοί αν θα έχουμε κάποια έκπτωση.. Σχετικά με το καύσιμο, στον 1.6Fsi υποτίθεται ότι βάζουμε από 98οκτάνια και πάνω (δηλαδή μόνο 100στάρα για τα ελληνικά δεδομένα) για την περίπτωση εργοστασιακού προγράμματος. Καταλήγω στο ότι το θέμα με το αβάνς είναι αυτό που επηρεάζει περισσότερο μιας και καθυστερημένη ανάφλεξη σημαίνει υψηλότερη πίεση και θερμοκρασία στο θάλαμο, με συνέπεια αυξημένη πιθανότητα αυτανάφλεξης του καυσίμου. οff topic: Μια χαρά είναι ο προφυλακτήρας, τον βάλαμε μόνοι μας.. καλή εμπειρία!΄:-)
  12. Είχα επισκεφτεί τους E-tuners πριν λίγο καιρό. Το μόνο που μου είπαν είναι ότι μεταξύ άλλων (που δεν μου είπαν) μεταβάλουν το αβάνς και αυξάνουν λίγο το torque target. Επέμεναν στη χρήση κατοστάρας βενζίνης πλέον. Με τέτοια σχέση συμπίεσης δεν ξέρω πως θα συμπεριφερθεί ο κινητήρας από πλευράς κρουστικότητας μετά τον αναπρογραμματισμό. Αν κάποιος έχει βάλει το πρόγραμμα από E-tuners, θα μας ήταν χρήσιμα τα σχόλιά του..
  13. O συγκεκριμένος μου είπε πως τα τροπέτα ήταν 2007-2008 εισαγωγή από Γερμανία. Τώρα για πλεξούδα καμπίνας δν ξέρω κ δν ρώτησα. Δηλαδή αν έχεις ένα αμάξι που κοστίζει γύρω στα 13000 και δώσεις άλλα 7000 πας στα 20000. Γιατί να μην πάρεις ένα μεταχείρα GTI με λίγα παραπάνω που στο κάτω κάτω μπορεί να το πετύχεις και με εργοστασιακή εγγύηση?!
  14. Μίλησα με τον οίκο που κάνει τη μετατροπή (Ευχαριστώ ANESTIS για τις πληροφορίες) και η τιμή λέει είναι 6000 για golf 4 ενώ για golf 5 στα 7000 τα οποία κατέβασε στα 6500. Η μετατροπή περιλαμβάνει μόνο μηχανικά μέρη και απ ότι κατάλαβα συν το λεβιέ. Δηλαδή προφυλακτήρα εμπρός και σαλόνι όπως μου είπε δν τα περνάει από το GTI, το ίδιο ισχύει και για το καντράν. "Μηχανοστάσιο", εξάτμιση, φρένα και ημιαξόνια τα αλλάζει. Τώρα το κατά πόσο αξίζει είναι μια άλλη ιστορία, μιας κ τα μεταχειρισμένα GTI's έχουν πέσει αρκετά και καθώς πρέπει να αναλογισθεί κανείς και την μεταπωλητική αξία και το πόσο ευκολοπούλητο είναι ένα αμάξι-μετατροπή.. Από την άλλη, είναι αρκετά ενδιαφέρουσα περίπτωση
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.