Jump to content

zpapacha

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

About zpapacha

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

zpapacha's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Εχω μιλησει με την αντιπροσωπεία. Μου ειπαν οτι πρεπει να τους το αφήσω για μισή μερα...σύνδεση με Γερμανια ωστε να δουν αν για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο προβλέπεται η αλλαγή ρύθμισης… Έλεγα να αποφύγω να μπω στη ταλαιπωρία αν τελικά δεν προβλέπεται. Τεσπα, αν ξέρει κάποιος ή αν έχει γνωστό σε αντιπροσωπεία και μπορεί να μάθει…
  2. Μπορει καποιος να μας ενημερωσει (αν ξερει ή να επιβεβαιωσει) οτι μεσω VAS 5052 ειναι διαθεσιμη η ρυθμιση του τιμονιου για GOLF V TSI 140 ή 170? Ευχαριστω...
  3. Αυτό που λέει ειναι οτι έχει κλειδωθεί αυτή η δυνατότητα απο την ιδια την VW για τα μοντέλα 07' και έπειτα. Κάτι τέτοιο μου είπε και ο αντιπρόσωπος της ROSS-TECH για τη δυνατότητα αλλαγής της τιμής της υποβοήθησης του τιμονιού μέσω VAG-COM. Γι αυτό ρώτησα επίσης αν είναι διαθέσιμο μέσω VAS 5052 ή αν τελικά υπάρχει τρόπος. Είναι παράλογο να υπάρχει διαβάθμιση στην υποβοήθηση και ο ΟΕΜ να τον κλειδώνει (ειδικά για τους twincharge κινητήρες), ενώ για τα άλλα αυτοκίνητα του Group (SEAT, SKODA) να είναι διαθέσιμο. Τι να πω…
  4. Έτσι είναι! Είναι πολύ πιο απολαυστική η οδήγηση με βαρύτερο τιμονι Η ρύθμιση που έχουν τα αυτοκίνητα καλύπτουν από τη γυναίκα - ιππότη της ασφάλτου μέχρι το παππού - οδηγό του Σαββατοκύριακου… Κανονικά θα έπρεπε να σε ρωτάνε στην αντιπροσωπεία… πως το θες κύριος? Ελαφρύ? Βαρυ?
  5. Καλημέρα, Το TAB του VAG-COM από το οποίο φαίνεται οτι αλλαζει αυτη η ρυθμιση είναι: Απο το βασικο μενου επιλέγουμε "SELECT" >> στο ΤΑΒ "INSTALLED" πατάμε το κουμπί "16-STEERING WHEEL" >> στην οθόνη που ανοιγει θα έπρεπε το κουμπί "CODING-07" να ηταν ενεργοποιημένο, αλλά δεν ειναι. Ουτε με την εισαγωγη κωδικού σύμφωνα με τις οδηγίες ενεργοποιειται. Σιγουρα δεν ειναι μια απλή επιλογή απο Combo box η ρυθμιση του τιμονιου. Θα πρεπει να γινει από καποιον που ξερει.
  6. Σε GTI γινεται σε TSI το σχετικό TAB ειναι απενεργοποιημενο
  7. Δοκιμάστηκε δυο φορες με VAGCOM. Μια στο παλικαρι που το παω για service/αναβαθμιση καθως και στον αντιπροσωπο της ROSS-TECH. Το σχετικο μενου ηταν απενεργοποιημενο...
  8. Στο Θεμα: θέλω να “βαρύνω" το τιμόνι του GOLF V TSI 140. Μετά από σχετικό ψάξιμο έμαθα ότι υπάρχουν τέσσερις διαβαθμίσεις (από «ελαφρύ» προς «βαρύ-sport»). Το σχετικό μενού μέσω το VAGCOM είναι απενεργοποιημένο (ενώ έμαθα για SEAT, SKODA ή το GTI είναι διαθέσιμη αυτή η δυνατότητα). Υπάρχει λύση? Με το 5052 ίσως? Ξέρει κανείς κάτι για το θέμα αυτό? Ευχαριστώ προκαταβολικά
  9. Σε συνέχεια της προηγούμενης ερώτησης μου, ποια είναι η γνώμη σας: να χρησιμοποιήσω τα stock ελατήρια του sportline αντί για τα HR (ή κάποια άλλη μάρκα), με τα Koni FSD? Ταιριάζουν? Please, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τη διαφορά μεταξύ 50mm και 55mm. Τι είναι καλύτερα να επιλέξω για αυτό που θέλω να πετύχω?
  10. Γεια χαρά σε όλους Αν και παρακολουθώ το forum, είναι η πρώτη φορά που γραφώ ... Έχω ένα Golf V TSi 140 trendline και θα ήθελα να βελτιώσω την ανάρτηση. Θα ήθελα να συνδυάσω άνετη οδήγηση (όταν δεν είμαι μόνος στο αυτοκίνητο - οικογενειακές παραχωρήσεις  ) με γρήγορη (όταν είμαι μόνος!!). Αν και κοίταξα αρκετά στα site, έχω κάπως μπερδευτεί. Από όσα έχω διαβάσει, σκεφτόμουν τα Koni FSD σε συνδυασμό με H&R ελατήρια. Θα προτιμούσα να μην το χαμηλώσω αν γίνεται (επιθυμητό 0-15mm, μέγιστο 30mm) Μπορείτε να μου προτείνεται ποια συγκεκριμένα koni FSD και ποια H&R να πάρω. Αν ξέρετε τους κωδικούς ακόμα καλύτερα, αν όχι, δώστε μου κάποια παραπάνω χαρακτηριστικά ώστε να μπορώ να βρω τους αντίστοιχους κωδικούς. Επίσης έχω δει ότι βγαίνουν δυο τύποι ελατηρίων και αμορτισέρ για Golf, στα 50mm και 55mm. Δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν αυτοί οι δυο τύποι και ποιος κάνει για το δικό μου το αυτοκίνητο Ευχαριστώ προκαταβολικά
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.