Jump to content

WeReWolF

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

About WeReWolF

  • Birthday 09/10/1982

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

WeReWolF's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Update επι του θέματός μου.. Το αμάξι συνέχισε να κάνει τα τρελά του με το ρελαντί, οπότε αποφάσισα να το πάω στον θείο μου. Ξαφνικά στην Μεσογείων(μετά από περίπου μία ώρα στον δρόμο), άρχισε τα τρελά του αυτή τη φορά σε full έκταση. Το ταμπλό(ενδείξεις αερόσακου/ABS), το ραδιόφωνο και τα φώτα(!) του αυτοκινήτου αναβόσβηναν εναλλάξ σαν τρελά. Ένιωθα ότι το αμάξι θα σβήσει από στιγμή σε στιγμή, πόσο μάλλον αν τολμούσα να σταματήσω/σβήσω την μηχανή. Τελικά κατάφερα να φτάσω στο συνεργείο και μόλις έβαλα αλάρμ και κατέβηκα να δω τι ήταν ο ήχος που άκουγα κάτω απ'το καπό, το αμάξι έσβησε! Ήμουνα τυχερός γιατί στο συνεργείο ήταν και ο ηλεκτρολόγος και αφού ψάξανε τα πάντα, ανακάλυψαν ότι ο ακροδέκτης που απ'ότι κατάλαβα είχε να κάνει με την γείωση του αυτοκινήτου, ήταν υπο διάλυση και με ένα κούνημα έσπασε τελείως(προφανώς με το κούνημα κατα την κίνηση μια έβρισκε/μια δεν έβρισκε). Το ανταλλακτικό ήταν κάτι απλό και φθηνό, δεν μπήκα στον κόπο να βάλω το αυθεντικό γιατί θέλουν κανα 40ρι ευρώ(μαζί με το καλώδιο) και παραγγελία(!). Πιστεύω ότι αν δεν είχε νυχτώσει και δεν προσέχαμε ότι όταν έβαζα μπρος σε εκείνο το σημείο έβγαζε σπίθες(χαμηλά δεξιά γωνία της μηχανής), ακόμα θα ψάχναμε το πρόβλημα.. Το αυτοκίνητο συνήλθε κατευθείαν και σταμάτησα ΟΛΑ τα τρελά του, ηλεκτρικά και ρελαντί. Ελπίζω να βοήθησα κάποιους που μπορεί να έχουν το ίδιο πρόβλημα. Good Luck!
  2. Καλημέρα, Έχω ένα Golf IV 1.6 16V BCB Edition(11/02). Προχθές έμεινα ξαφνικά από μπαταρία. Μάλιστα στην τελευταία βόλτα, ξαφνικά άναψαν τα λαμπάκια του ABS και του αερόσακου(!). ¶λλαξα χθές μπαταρία(Varta Blue Dynamic), όλα ΟΚ, αλλά τώρα άρχισε τα κόλπα το ρελαντί. Θυμάμαι ότι πριν το αμάξι πάντα δούλευε ρελαντί γύρω στις 700-750 στροφές. Τώρα όταν είναι κρύο, πάει 1100, μετά σιγά σιγά πέφτει στις 900.. Όπου και μένει παρ'ότι κινούμε και η θερμοκρασία έχει πάει στους 90 βαθμούς. Δεν θα έπρεπε να πέφτει χαμηλότερα? Το πρόβλημα είναι, ότι αν σβήσω τη μηχανή ενώ είναι στις 900 στροφές όπως είπα, όταν πάρει μπρός είναι στις 625-650 παρακαλώ! Πόσο φυσιολογικό είναι αυτό? Χθές το βράδυ το άφησα αρκετή ώρα εκεί, και παίζοντας με φώτα/radio/παράθυρα, ξαφνικά ανέβηκε στις 900 όπου και κόλλησε μέχρι να το σβήσω και να πάει πάλι στις 625(στη μέση του 500 με 750). Τι γίνεται?! Επίσης παρατήρησα ότι όταν το φορτώνω, αντι να ανεβάζει στροφές, ρίχνει στιγμιαία(έστω και λίγο). Είχα διαβάσει ότι θα έπρεπε να γίνεται το αντίθετο. Υπάρχει περίπτωση να φταίει η μπαταρία ή να ξέχασε/έκανε κάτι λάθος ο ηλεκτρολόγος? Υπάρχει περίπτωση να έπαθε κάτι ζημιά με το σκηνικό που έγινε(λαμπάκια ABS και αερόσακου) λόγω πεθαμένης μπαταρίας? Πόσο είναι το φυσιολογικό ρελαντί της συγκεκριμένης μηχανής? Ευχαριστώ.
  3. Καλά ντε μη βαράς! Απλά τα W μου φάνηκαν λίγο άσχετα με το θέμα.. Pirelli ευχαριστώ δεν θα πάρω. Εγώ πάντως 400Ε τα πλήρωσα, οπότε ναι είναι 15Ε.
  4. Φαντάζομαι ότι εννοείς V και όχι W.. Θα περίμενα κάτι παραπάνω από μια έκπτωση της τάξεως των 15-20Ε. Αλήθεια roxy, γιατί έβαλες τα V και όχι τα H? Αυτά δεν θα έπρεπε να φοράμε κανονικά?
  5. Ευχαριστημένος με τα λάστιχα? Έχω το ίδιο Golf και μάλλον θα βάλω αύριο τα ίδια μιας και μου φαίνονται τελικά ως η καλύτερη all around λύση. Είχα τα Sport 01 για πολλά χλμ, έχουν φάει αρκετή ταλαιπωρία και μπορώ να πω ότι ακόμα και τώρα κρατάνε, απλά δεν είναι 'όπως παλιά'.. Οπότε φαντάζομαι ότι αυτά είναι μια βελτιωμένη από όλες τις απόψεις version των Sport 01.
  6. Καλησπέρα, Πρόβλημα με την κλειδαριά του IVριου μου κι εγώ.. Η πόρτα του συνοδηγού εδώ και κάποιον καιρό ξεκλειδώνει όποτε της ...... Καμιά φορά ανοίγει μετά από μερικές προσπάθειες από μέσα(συνήθως απ'εξώ ), αλλά πάρα πολλές φορές απλά δεν ανοίγει με τίποτα. Παρατήρησα ότι ίσως βοηθάει το να τραβάς την ίδια στιγμή που προσπαθείς να ανοίξεις την ίδια την ασφάλεια προς τα πάνω. Κατα τα άλλα το κεντρικό κλείδωμα δείχνει να λειτουργεί σωστά, οπότε υποθέτω ότι έχει φάει κάποιο σκάλωμα η συγκεκριμένη κλειδαριά. Ξέρει κανείς πως βγαίνει το πλαστικό κάλυμμα της πόρτας? Δεν θέλω να σπάσω τπτ στα καλά καθούμενα και ψάχνω για ανταλλακτικά. Ένα how to ή έστω κάποια foto θα βοηθούσε πολύ. Ευχαριστώ!
  7. Πόσα θες για τις superleggera?? Αξίζει να την ψάξω για ΜΤΧ ζάντες? Υπάρχει περίπτωση να έχουν ανεπανόρθωτες βλάβες/χτυπήματα που ως άσχετος με το θέμα δεν θα μπορώ να εντοπίσω? Η γνώμη σου για τις 17άρες? Θα χάσω πολύ σε άνεση ανεξαρτήτως ελαστικού? Για την ώρα θα αρκεστώ σε δισκόπλακες/τακάκια και θα καθυστερήσω όσο με παίρνει λάστιχα/πιθανές ζάντες.. Τόσο χάλια τα SP2? 6 κατοστάρικα μου ζήτησαν για τα 225/45/17 και 450 για τα 205/55/16. Και τα είχα σημειώσει ως top μαζί με τα michelin PE2 μετά από αυτά που διάβασα στο forum.. ¶ποψη για τα Avon? Μου τα πρότεινε ένας γνωστός ως πιο οικονομική/ανθεκτική λύση σε συνδυασμό με κάποια φθηνή 17άρα ζάντα.
  8. Δεν έχεις και άδικο.. Μάλλον θα περιμένουν λίγο οι ζάντες, γιατί από αυτά που είδα θέλω τουλάχιστον 6-7 κατοστάρικα για να πάρω κάτι καλό και δεν με παίρνει να τα κάνω όλα μαζί(εκτός από λάστιχα αλλάζω και δισκόπλακες/τακάκια). Αν δώ ότι δεν βελτιώθηκε κάτι με τα καινούργια και καλά λάστιχα, το επανεξετάζουμε το θέμα. Ακόμα και ο ίδιος ο ζαντάς μου είπε ότι το θα υπάρχει σοβαρή διαφορά στο κοπάνημα και στον φόβο ζημιάς από πεζοδρόμια/λακκούβες και όντας λιγάκι κάφρος μάλλον δεν θα τις χαρώ. Παρ'όλ'αυτά θα ήθελα να ξέρω τι φοράνε συνήθως στα 4άρια και γενικότερα ποιες θεωρούνται ανθεκτικές/αξιόπιστες κτλ. dubbeR_xronis εσύ τι ζαντολάστιχα φοράς? Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.
  9. +1 κι από μένα. Συγκεκριμένα στην Αχαρνών 80 στην Κ.Κηφισιά. Την τιμώ εδώ και αρκετό καιρό χωρίς κανένα παράπονο. Κρίμα να μη φέρνει 100ρα.. Και Shell και φθηνή, πιστεύω ότι εδώ γύρω είναι ότι καλύτερο. Το μόνο μειονέκτημα οι μεγάλες ουρές, ειδικά busy ώρες.. Πχ. απογεύματα 5-7 που γυρνάνε όλοι και η διπλή ουρά φτάνει στον δρόμο. Παραμένει πάντως κολλημένη στα 1.10-1.11 εδώ και καιρό. Δέχεται και κάρτες, κάτι που βολεύει γιατί fullάρω κάθε βδομάδα και γενικότερα δεν μ'αρέσει να κουβαλάω μετρητά. PS. Την επόμενη φορά πρέπει να τους ζητήσουμε ποσοστά
  10. Καλημέρα σε όλους, Λόγω της επικείμενης αλλαγής ελαστικών, έχει αρχίσει και με τρώει το χέρι μου και για ζάντες.. Γενικότερα μάλλον δεν προσέχω πολύ το golfάκι μου(ελλείψει γκαράζ, χρόνου) και αυτός είναι ένας λόγος που το σκέφτομαι αρκετά. Είναι όντως τόσο ευαίσθητες οι ζάντες? Θα πρέπει να ξεχάσω τα πεζοδρόμια? Γρατζουνιές? Είναι τόσο εύκολο να γίνει? Τα ουσιαστικά πλεονεκτήματα ποια είναι? Εκτός της εμφάνισης. Φαντάζομαι πως συμφέρει να το κάνω τώρα λόγω αλλαγής ελαστικών, για να πετύχω και κάποια έκπτωση/καλύτερη τιμή. Ποιες είναι οι κλασικές ζάντες που βάζουν στα 4ρια? Έχω δει τις OZ που προτείνουν αρκετοί, αλλά δεν νομίζω ότι αξίζει να δώσω τόσα λεφτά για ζάντες. Ίσως θα έπρεπε να ψάξω και για ΜΤΧ(αν υπάρχει σοβαρή διαφορά στην τιμή), μιας και με την χρήση που του κάνω δεν με παίρνει να προσέχω συνέχεια τις ζάντες. Τέλος, όσον αφορά το τι να βάλω, είναι μαμά 205/55/R16. Είμαι αρκετά ευχαριστημένος μπορώ να πω, 'ζηλεύω' μόνο το look των μεγαλύτερων και ίσως το εκνευριστικό σπινιάρισμα. Με χαλάει όμως η ιδέα της μείωσης επιδόσεων με την 17άρα, το κοπάνημα με το παραμικρό και η πιθανή αύξηση κατανάλωσης. Τι προτείνετε για την περίπτωσή μου?
  11. Έκανα 18.000 και ακόμα δεν έχω κλείσει χρόνο(μέσα Οκτ.). Τα είχε επάνω όταν το αγόρασα και μου φάνηκαν ψιλοκαινούργια, ίσως και επειδή ο τύπος το πρόσεχε γενικότερα πολύ. 39/05 γράφουν επάνω, έχω φέρει τα πίσω μπροστά πριν το καλοκαίρι και τώρα πια πατινάρω αρκετά με το παραμικρό. Χθες που πήρα μερικά τηλ για τιμές, ανέφερα σε έναν πωλητή την περίπτωση των Dunlop και μου είπε ότι στα 17-18.000 φεύγουν κομμάτια. Ίσως τελικά να πρέπει να πάω για V αφού η διαφορά είναι τόσο μικρή(20-30¤)? Ταξίδια πάντως κάνω ελάχιστα(λιγότερα από 2.000 είναι ταξίδια), όλα τα χλμ τα κάνω καθημερινά λόγω δουλειάς στην Αττική Οδό(ταχύτητες 120-160 σπάνια παραπάνω λόγω κίνησης) και μέσα στην πόλη.
  12. Ρώτησα και μου πρότειναν δείκτη H για το Golf IV 1.6 16v.. Επίσης μου είπαν οτι καταργήθηκαν τα Continental Sport Contact 2 και έχουν αντικατασταθεί από τα Premium(~430¤), ισχύει? Είναι εξίσου καλά? Τα Michelin PE2 βγαίνουν μόνο με δείκτη V. (~460¤) Κάποια άλλη πρόταση σε 205/55/16 με δείκτη H? Φορούσε τα Dunlop SP Sport 01 91H, αλλά μπορώ να πω ότι φαγώθηκαν αρκετά γρήγορα μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο.
  13. Τι ισχύει στην αγορά στις διαστάσεις 205/55/16 μετά από 8 μήνες? Michelin Pilot Exalto PE2 ή Continental Sport Contact 2? Μιλάμε για πόλη κυρίως, αρκετά γρήγορη/επιθετική οδήγηση, χωρίς καφρίλες(σπινιαρίσματα, χειρόφρενα κτλ). Τι δείκτη θα πρέπει να βάλω? Απ'ότι βλέπω έχουν και διαφορά στην τιμή.. Οι τιμές παραμένουν στα 400-450¤? Ευχαριστώ.
  14. Το 1.6 16V Edition(11/02) πήρα πρόσφατα, υπάρχει κάποιος που ξέρει τι παίζει για το συγκεκριμένο μοτέρ? Ευχαριστώ..
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.