Jump to content

aquasonic

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

About aquasonic

Other Info

  • Car Type
    Jetta

aquasonic's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. παιδιά σήμερα αποσυνέδεσα τον lambda από το αμάξι, και το vag-com δεν έδειχνε κανένα error! Αποσυνδέοντας τον "σενσορα" της θερμοκρασίας βάρεσε error αμέσως. Έβαλα και τον παλιό που έδειχνε ως προβληματικό, και πάλι τα ίδια (no error found)...! Έκανα και reset (αποσυνέδεσα το "-" για περίπου 15 mins) και πάλι τα ίδια... wtf? ah το αμάξι είναι Mk3... (για να μην μπερδευόμαστε )
  2. News : Τελικα εβαλα πολυμετρο οσο δουλευε το sony και ειδα οτι οσο δυναμωνε η ενταση τοσο επεφτε η ταση του ρευματος. Σε εκεινη την φαση μου γυρισε και πηρα καλωδιο τραβηξα απο μπαταρια απευθειας. Αποτελεσμα? Το ραδιο πεταει, το μοτερ εχει ποιο σταθερο ρελαντι και γενικα πηρε τα πανω του... Απο εκει που στα 140 το πεταλι εγλυφε το πατωμα ισα ισα χαιδεμα θελει για να παει 150! Δεν ξερω τι εχουν κανει σε αυτο το αμαξι με τα ρευματα αλλα τον Ιουνιο/Ιουλιο που θα εχω την απλα του χωριου μου θα αλλαχθουν ολα τα καλωδια εκει μεσα συμφωνα με τα wirings της VW (θα παρω κανα βιβλιαρακι...). Ακομα για ασφαλεια εχω την 10αρα που εχει πανω του το sony αλλα θα βαλω και μια ενδιαμεση για καλο και για κακο... Τωρα αμα δειτε κανα Ασπρο jetta MK1 φλαμπε στον δρομο σταματηστε για καφεδακι τι να πω...
  3. '82... Θεωρητικα ο ανθρωπος που εκανε την εγκατασταση στο παλιο ραδιοφωνο ειχε φροντησει για τα ρευματα (βαλε οτι και με την αλλαγη μηχανης το 01 ειχε φαει ανακατασκευη ολη η καλωδιωση του) ... Βεβαια το ποσο ειχε φροντησει τελικα ειναι αλλο θεμα ετσι οπως μου τα λες Παντως το κολλημα ειναι σιγουρα μετα την ασφαλειοθηκη. Το δυναμο ειναι καινουργιο και οι καλωδιωσεις μεχρι την ασφαλειοθηκη ειναι τζιτζι... Απο εκει και περα δεν ξερω τι παιζει...
  4. Ελπιζω να μην ακουστω αχρηστος, αλλα πως το ελεγχω αυτο?
  5. Στο συγκεκριμενο οχι, αλλα τωρα που το λες το εκανε το παλιο. Να πω επισης οτι σβηνει στιγμιαια οταν αναβω π.χ τα αλαρμ η οταν πεφτει στο ρελαντι (που το δυναμο κοιμαται)... Οποτε μαλλον παω για απ'ευθειας καλωδιο. Να περασω απλα καλωδιο και να το αφησω με την ασφαλεια του ραδιοφωνου (10Α) η να βαλω και μια δευτερη εγω?
  6. Καλησπερα... Εβαλα στο τουτου το παραπανω radiocd το καλοκαιρι. Απο τοτε αντιμετωπιζω ενα μονο προβλημα : Οταν η ενταση ξεπερναει το 19-24 (αναλογα αν παιζει cd, ρυθμισεις του equalizer κλπ) το ραδιο κανει restart, και αν δεν χαμηλωσω την ενταση απλα δεν αναβει. Αλλαξα τα ηχεια, με τα XS-F1035 μπρος και πισω (30w 4ohms) αλλα παλι τα ιδια. Το μοναδικο πραγμα που εχω κανει "Αντιθετα" με το manual ειναι που εχω καρφωσει και τις 2 +12 (αν θυμαμαι καλα εχει 1 continius power supply και μια switched power supply) σε 1 καλωδιο καθοτι μονο 1 βγαινει απο το jetta (στο οποιο αυτος που ειχε τοποθετησει το παλιο ραδιο ειχε βαλει ενα πηνειο, το οποιο να πω την αμαρτια μου δεν το εβγαλα. Γιατι το εβαλε?)... Προβλημα ρευματος δεν υπαρχει καθοτι το κανει ειτε με σβηστο το αμαξι ειτε με 3-4k rpm. Καμια βοηθεια? Σκεφτομαι την περιπτωση να τραβηξω απ'ευθειας καλωδιο απο την μπαταρια. Ασφαλεια εχει πανω το ραδιο οποτε δεν χρειαζομαι δευτερη right?
  7. Εγω με το ΜΚ1 πιανομαι? 1400... 60 αλογακια... Μαρουσι...
  8. Toν αλλαξα τον αισθητηρα, το vag-com δεν βγαζει λαθος πια τελος καλο ολα καλα... Ομως ειναι καποιες στιγμες που ενω το αμαξι τραβαει κανονικοτατα, ξαφνικα "πεφτει" λες και δεν μπορει να δωσει τιποτα παραπανω, και σε καποιες ελαφρυες ανηφορες εκει που ανεβαζε κανονικα ξαφνικα σκαλωνει και οσο γκαζι και να του δωσω μενει καρφωμενο στις οσες στροφες ειχε μεχρι τοτε... Τι μπορει να φταει?
  9. Χαιρετω σας... Εχω μια απορια. Τον καθε καραγκιοζη (γιατι ειναι) που κολλαει οταν εισαι αριστερη λωριδα, πας 140 (γιατι ο 1.4 δεν δινει αλλο τι να κανει ο καημενος) εχεις βγαλει φλας οτι θες να μπεις δεξια αλλα γινεται της μουρλης απο αυτοκινητα, ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΕΚΕΙ ΠΑΙΖΕΙ ΦΩΤΑ κολλαει κλπ κλπ τι κανεις? Και να πεις ρε μαμωτο οτι δεν θες να τον διευκοληνεις? Αλλα εκει να φροντηζει να μην βλεπεις τιποτα απο τους καθρευτες και να σε τυφλωνει...
  10. Ετρεξα το vag-com και μου βγαζει no signal στον λαμδα. Προκειται για ABD μηχανη... Ειναι αριστερα του 4ου μπουζι (οπως κοιταμε την μηχανη)? Πως μπορω να τσεκαρω αν δουλευει? Επισης το καλωδιο που καταληγει? Να δω αν μπορω να το βγαλω να τσεκαρω αν εχει κοπει πουθενα... Επισης... Ποσο περιπου κοστιζει ο αισθητηρας? Ειδα κατι 100αρια και αρχιζουν να μου μπαινουν σκεψεις για αλλο κινητηρα... Ηδη εδω μεσα δινουν τον 1.8 του golf 2 για 400... Ευχαριστω!
  11. Καλη χρονια κιολλας... Πρωτο "σοβαρο" post εδω Σαν καλο παιδι και γω αγορασα ενα OBDII καλωδιο (και οπισθεν) για το jetta1 μου. (Το οποιο φοραει τον ABD του golf 3). Αυτο που θελω να κανω ειναι να βαλω το vag-scope να δω τι θα μου βγαλει, γιατι εχω μια μικρηηηη υποψια οτι τα καντραν μου χανουν καπως... Για την ωρα μονο για τον λαμδα που θελει αλλαγη μου γραφει (γιουπιιιι...) και πριν απο αυτο για τον αισθητηρα θερμοκρασιας. Επισης ξερετε αν μπορει να γραψει καταναλωση και ποσα χμ κλπ κλπ εχει κανει ο κινητηρας? Απο οσα γνωριζω τα υποστηριζε το τριπκομπιουτορας του golf3... ε?
  12. Kαλησπερα παιδια, Νικος κατοχος ενως Jetta Mk1 με τον 1.4 60Hp (ABD) απο golf 3 πανω λογω καταλυτη... Παροτι εχω γραφτει καιρο δεν ποσταρα λογω... του οτι δεν ειχα να πω κατι... Νεος οδηγος ακομα (Νοεμβρη κλεινω χρονο) και προσπαθω να το εχω σε μια λειτουργικη κατασταση... (καμμενη φλαντζα ) αυτα...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.