Jump to content

Patotis

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

About Patotis

  • Birthday 09/30/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Patotis's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλημέρα παίδες, Απο τον καιρο που πηρα το μεταχειρο GTI και όσο εβλεπα τa ασπράκια στις ακρες των Paddles, το ξεφτυσμα της πλαστικής επικάλυψης δηλαδη, και μου γυριζαν τα αντερα, αρχισα το ψαξιμο για αλλαγη τους με κατι πιο καλο. Η Osir εχει ενα σετάκι paddles, απο αλουμίνιο φτιαγμενα σε μηχάνημα CNC .... Osir Paddles Κόστος περι τα 100 ευρά, και αλλαγη με τα χεράκια μου...με πολυ προσοχή καθότι εξω αεροσακος, χειριστήρια βιδες κλπ Ιδού φωτός πριν και μετα την επέμβαση. Καθότι τα νεα χειριστήρια ειναι aluminum δεν περνάει ο φωτισμος απο μέσα τους οπως στα παλαια, τα κόκκινα led μεσα απ το τιμόνι φωτίζουν πανω τους. Ολα πηγαν κατ ευχήν, δοξα να χει, και δεν μου ρθε στα μουτρα το airbag, και επισης τα μπουτόν ολα οκ, αντι να αυξάνεις volume και να πετάει νερό στο πίσω τζάμι... Μεγεια μας λοιπόν. Εχουν φοβερη αίσθηση στα χερια και φοβερή κατασκευή
  2. Οπως εκανε και ενας πιτσιρικάς ανηψιός μου στο Texas..(16 χρονών οτι εχει πάρει δίπλωμα) - Ειμαι στο N μου λέει στο φανάρι, και χωρίς πολλά πολλα, πατάω γκάζι και κουμπώνω την Racing για να φυγω γρήγορα!!!! ( R- reverse) - αφησε κατω κιβώτιο, και τη μουρη του πίσω του Δεν ειναι για καταπονέσεις αυτο το σασμάν βρε παιδια. Εδω απο μόνο του ειναι υπερ ευαισθητο ( αλλη κεφάλαιο αυτο), αν ειναι να κάνουμε και το DSG γουδοχερι, καήκαμε.
  3. Σιγουρα για την μεταγωγή απο D σε +/- και αντίστροφα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ο εγκέφαλος " καταλαβαίνει" σε τι ταχύτητα ηταν στο D και βάζει την αντιστοιχη ωστε ο οδηγός να την αλλάξει κατ απαιτιση σε + ή -. Πιστευω το αντίστοιχο συμβαίνει και απο D σε S. Χωρις να βρίσκω κατι γραπτώς περι ασφαλούς αλλαγής ή μη, πιστευω κανένα προβλημα. Σκεψου να οδηγείς σε ευθείες και πλησιάζεις σε στροφες, που ας πουμε οτι θές να πας σε s mode μόνο και μόνο για να μαζευει το αυτοκίνητο ταχύτητα οταν φρενάρεις... θα ταν λογικό να κάνεις στάση ωστε να αλλαξεις απο mode σε mode ?? δε πιστευω.. Ειναι φοβερο το DSG και κάθε ωρα χρήσης του περαν του Auto με κάνει να χαμογελώ σα μικρό παιδι
  4. Φρεσκος κάτοχος και γω Dsg με 70Κ χλμ. Aπολαυσή όντως, αλλα ισως λόγω ραδιο αρβύλα , με ειχαν προιδεάσει πολλοι να το αποφύγω για πιθανη βλάβη Mechatronic. Είδωμεν μιας και πια ειναι αργά για δακρυα Στελλα
  5. Σε ευχαριστώ πολύ, ετσι εστιαζεται καπου το πρόβλημα...
  6. Καλησπέρα παιδια Μιας και ειμαι ενδιαφερομενος για ενα GTI Dsg κινητήρας AXX (και πιθανός κατοχος αυτου του οχηματος ή αλλου ) θέλω τα φώτα σας. Μετα απο έλεγχο με vag com, βγαζει σφάλμα για τον εγκεφαλο του τιμονιου ( δυστυχως δεν μπορω να θυμηθω την περιγραφη του σφάλματος, κωδικο βγαζει 5784 ) και έχει χτυπησει 200 φορές. Το οχημα στρίβει και λειτουργει απροβληματιστα χωρις λαμπακι στο καντράν, αλλα το παραπάνω σφάλμα με εχει ανησυχησει. Απο φίλο έμαθα οτι βγάζει το σφάλμα οταν τερματιζει το τιμόνι αριστερα ή δεξια, ή αν πατηθεί το αριστερο αυτακι του dsg χωρις ομως να γίνει αλλαγη ταχύτητας, ( αν καταλαβα καλά οταν εχεις διακοπτη on και κινητήρα σβυστό,ή κατι παραπλησιο...) Γνωρίζει κανείς το θέμα, εχει συμβεί σε κάποιον ?? Ευχαριστίες προκαταβολικά
  7. Καλημέρα κ απο μενα ! Απο γρηγορα : Audi S4 το παλαιο βελτιωμένο 430 hp Porsche 996 turbo, tuned by techart 560 hp - εκανα καμια βδομάδα να ξανα πιάσω τιμόνι στα χερια... Porsche Cayenne Magnum tuned by techart 600 hp - ε με αυτο 2 βδομάδες γιατι ειναι κ SUV τρομαρα του ΒΜW 745 BMW M3 E 46 και ενα ταπεινό S3 Revo stg 1 που έχω , κ οταν βγαίνω απο το porsche το φτύνω το S Απο αργά : ενα Lada, μετράει ? ford monteo, 1.6 , στάνταρ 1ες του φέυγω και πεζός !
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.