Jump to content

BoGos

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

About BoGos

  • Birthday 06/15/1985

Contact Methods

  • MSN
    vabogos@msn.com

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

BoGos's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλησπέρα παιδιά! Έχω το ίδιο ακριβώς πρόβλημα σε εντελώς stock αυτοκίνητο από την πρώτη μέρα. Έχω ψιλό-καταλήξει οτι αυτό το κόψιμο το κάνει σε περιπτώσεις που υπάρχει αρκετό σπινάρισμα (με ESP Off), για την προστασία του κιβωτίου, ανεξαρτήτως της επιλεγμένης ταχύτητας. Δεν θα πρέπει να είναι μηχανικό το πρόβλημα, παρά μόνο ένα «τρικάκι» που βάζει η για να μην μπορείς να πάρεις τόσο εύκολα το κιβώτιο στο χέρι, όπως π.χ. κάνει αντίστοιχα όταν φρενάρεις με το αριστερό. Όμως το πρόβλημα για μένα δεν είναι τόσο η πτώση της πίεσης, όσο ένα ιδιαίτερα ενοχλητικό πατινάρισμα που κάνει κατά το έντονο σπινάρισμα. Προχθές που πέτυχα ψιλόβροχο σε κακή άσφαλτο με το ESP Off, το έκανε ακόμα και με 4η. Μόλις ξεκινούσε από τα 50 km/h να σπινάρει τρελά και μόλις πήγαινες να το μετριάσεις λίγο άρχιζε να πατινάρει. Φαντάζομαι πως όσοι οδηγούν το αυτοκίνητο σε γλιστερούς δρόμους και στροφές με το ESP στο –υποτίθεται- Off θα το έχουν παρατηρήσει, ειδικά στο απότομο πάτα-άσε του γκαζιού για να σταματήσει το σπινάρισμα, όπου το αυτοκίνητο κοπανάει έντονα και νιώθεις σα να ξαναπιάνει ο δίσκος απότομα, περίπου σα να κατεβάζεις ταχύτητα και να πετάς απότομα το συμπλέκτη. Δεν ξέρω αν το περιγράφω σωστά, αλλά στο σπινάρισμα είναι σαν να αρχίζει σιγά-σιγά να αποσυμπλέκει, και μόλις αφήσεις απότομα το γκάζι ξαναπιάνει, ενώ αν το μειώσεις προοδευτικά, σου κόβει την πίεση. Το έχω ψάξει αρκετά με πειραματισμούς για το πώς δεν θα το κάνει μου φαίνεται πως το καλύτερο κόλπο είναι ή σταδιακό μείωμα του γκαζιού, όπως λέει ο GOLF VR6TURBO, ή να ανεβάσεις αμέσως ταχύτητα πριν να παρά-σπινάρει και να πας με μία πάνω, όμως μου φαίνεται ότι κανένα κόλπο δεν λειτουργεί ιδανικά. Φίλε Anestis cupra, είχες τα ίδια «συμπτώματα» και όλα λύθηκαν με την αλλαγή της σκάστρας? Γιατι λογικά θα πρέπει να λύνει μόνο το θέμα της πίεσης... Βοήθεια παιδιά, γιατί αυτό το θέμα με το κιβώτιο μου σπάει τα νεύρα!
  2. Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές και για τις συμβουλές!! Το συνεργείο που το πηγαίνω (απ'όπου και το αγόρασα) ειναι η Auto Marin, στη Λ.Αλεξάνδρας. Για την ώρα δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω την ποιότητα της δουλειάς τους, αφού μου έχουν κάνει μόνο μία αλλαγή λαδιών (4000 km) και έχει περάσει λίγος καιρός από την επισκευή των ελατηρίων. Πάντως μέχρι στιγμής δεν δείχνει κάτι να πηγαίνει στραβά. Όμως είναι ευγενικοί, έχουν προσφέρει αυοκίνητο αντικατάστασης χωρίς να το δικαιούμαι και μου ζήτησαν και συγνώμη που "με τρέχουν", ενώ στην τελική δε φταίνε άμεσα αυτοί που η VW βγάζει σκάρτα προΐόντα... Για την ιστορία, όταν πάω στο συνεργείο θα ενημεώσω για τη διάγνωση/αποτέλεσμα της βλάβης, λογικά θα το τραβήξω για μετά τις γιορτές. Χρόνια Πολλά!
  3. Καλησπερα παιδιά! Είμαι ο -όχι και τόσο- ευτυχής κάτοχος ενός Polo GTI 01/2011, που για μία ακόμη φορα έχει κάποιο πρόβλημα. Αφού λοιπόν υπήρχε το γνωστό θέμα της "ξεκαρδιστικής" κατανάλωσης λαδιού, είχα κλείσει ραντεβού για να γίνει η αλλαγή ελατηρίων των εμβόλων. Στο μεταξύ, άναψε η λυχνία για τους αερόσακους και μιας θα πήγαινα στο συνεργείο, το άφησα λίγες μέρες ακόμα για να τα κάνουμε όλα μαζί στο προγραμματισμένο ραντεβού. Συμπτωματικά, το Σαββατοκύριακο πριν την επισκευή "με άφησε" στην Εθνική Οδό από ηλεκτρολογικό πρόβλημα (άναψαν οι λυχνίες EPC, Check Engine κι έκανε διακοπές) από ένα "απλό σφάλμα" που διάβασε ο εγκέφαλος (όπως είπαν στην αντιπροσωπία/συνεργείο από όπου και το αγόρασα). Έτσι έφτασε μερικές μέρες νωρίτερα με οδική βοήθεια. Αυτό συνέβη στις περίπου 11,000 χλμ. και μέχρι σήμερα δεν έχει επαναληφθεί, που έχει περίπου 12,500 χλμ. Το ίδιο ισχύει και για την αλλαγή ελατηρίων, που μέχρι στιγμής είναι ΟΚ.... Το θέμα με τους αερόσακους, παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο έμεινε μέσα στο συνεργείο για 8 μέρες συνολικά, στα 70 μέτρα από το συνεργείο συνεχίστηκε, με τη λυχνία να ξανανάβει. Μετά από 2 βδομάδες και την άφιξη των σχετικών αισθητήρων ξαναπήγα. Η εξυπηρέτηση κι ευγένεια από τον κόσμο της αντιπροσωπίας και αυτή τη φορά ήταν υψηλή. Παρόλα αυτά μετά την επισκευή και στα 20 λεπτά οδήγησης από το συνεργείο προς το γραφείο, πάλι τα ίδια. Τώρα, περιμένω να βρω λίγο χρόνο για να το πάω ξανά, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΤΕ σταματήσει το καντράν να είναι σαν Χριστουγενιάτικο δέντρο. Ήλπιζα να το πάω μετά τις γιορτές, αφού δεν έχω χρόνο και μιας και είναι και γιορτές και θα ταίριαζε στο όλο σκηνικό, θα το παράβλεπα!... Τελικά όμως απ'ότι φαίνεται, ούτε τις γιορτές δε θα βγάλει!! Τις τελευταίες μέρες κατά την εκκίνηση, και ενώ το αυτοκίνητο έχει αρχίσει μόλις να τσουλάει, έχει κάνει μερικές φορές ένα έντονο τρέμουλο-σκορτσάρισμα, που μάλλον -από καποιες δοκιμές που έκανα- γίνεται κατά το κούμπωμα της δευτέρας (έχοντας τον επιλογέα στο "D"). Αυτό το τρέμουλο που συντονίζει το όλο το αυτοκίνητο το έχει κάνει κοντά στις 1200-1400 rpm, με 30-50% φορτίο (μέτριο πάτημα του γκαζιού) ενώ το αυτοκίνητο ίσα ίσα τσουλάει. Υποθέτω πως είναι από το σασμάν επειδη σε οποιαδήποτε αντίστοιχη κατασταση του μοτέρ σε αυτές -είτε και σε άλλες- rpm, π.χ. με 3η, με 7η, ή με νεκρό, το τέμουλο δεν εμφανίστηκε ποτέ. Κατά τη διάρκεια που "πιάνει" όμως η 2α, και μόνο αυτή, το τρέμουλο έχει εμφανιστεί και με τη συνοδεία από τα αντίστοιχα "κλάκα-κλάκα" να ακούγονται από το κιβώτιο. Μήπως του έχει τύχει κανενός κάτι παρόμοιο ή γνωρίζει τι γίνεται με τα προβλήματα του DSG7??? Θα πάω σύντομότατα στο συνεργείο και θα μάθω (ελπίζω), όμως κοντέβω να σκάσω για το τί μπορεί να είναι!... Συγνώμη για το μήκος της επιστολής, αλλά τα έγραψα όλα αυτά για να εκφράσω τη δυσαρέσκειά μου και τη στενοχώρια/πικρία μου για όσα συμβαίνουν με το αυτοκίνητό μου, που με έχουν βάλει σε σκέψεις για πώλησή του, αφού φυσικά φτιαχτεί (μη μας πάρουν και στο κυνήγι!).
  4. Καλησπερα παιδιά! Το Pol-ακι απο καταναλωση σκιζει! Απο δαχτυλιδι Κηφισιας-Αττικη Οδο-Εθνική Οδο προς Πειραια και προορισμο τη Συγγρου, με μετρια κινηση, οταν παρκαρησα το trip computer εγραφε 4,7 l/100km!! Αφου προηγουμενως ειχε στη διαδρομη δειξει μεχρι και 4,5!! Απλα με τον παραδρομο της Συγγρου και το παρκαρισμα ανεβηκε.. Στην ιδια διαδρομη με Fiat Panda 100 (1400cc) στις ιδιες συνθηκες εχω καταφερει να δω μεχρι 5,1 l/100km και οχι παρακατω, δηλαδη (αν υποθεσουμε οτι τα trip computers δεν εχουν τεραστιο σφαλμα) το Polo εκαψε λιγοτερο, και τοτε ειχε κανει μολις γυρω στις 3500 km. Και ξεχαστηκα μπαινοντας στην Α.Ο. κι εκανα ενα ανοιγματακι μεχρι τα 140!... Εντυπωσιακο, ομολογουμενως! Δεν εχω ξαναδει τετοια καταναλωση σε αυτοκινητο.
  5. "...Είναι πονηροί και "πατάνε" στα μέτρα τους!!..." !! Ακριβως φιλε G.PET.VF34!! Πριν λιγο καιρο ημουν ευθεια της Βαρκιζας στο φαναρι προς Σουνιο με Polo GTI και ηταν διπλα μου ενα Civic Type R κανουριο (με τα 201 hp), μαλλον νορμαλ. Στο Polo 2 ατομα κι αποσκευες εγω, μονος αυτος και ξεκιναω λιγο 'βιαστικα' για να του δειξω προθεσεις!.. Τιποτα αυτος και αφου τον πειμενα με 2α για ωρα να ερθει διπλα μου, καθησε 2 καροτσες πισω, ισα-ισα για να μην ακουω και τιποτα! Με το που το παραταω και βαζω 4η, ξαφνικα το ακουω να ερχεται ταπα με τη 2α v-tec-ιασμενη για τα καλα!! Ειχε ομως τοση φορα που ωσπου να το παρω χαμπαρι, να πατησω, να κανει kickdown και να δωσει, το Type R ηδη περασει ηδη 1+ καροτσα μπροστα, συν τη μεγαλη διαφορα ταχυτητας που ειχαμε, καθως ειχε πατησει 2-3 sec νωριτερα!! Παρολα αυτα, το Polακι, οχι μονο μαζεψε τη μεγαλη διαφορα ταχυτητας, αλλα μαζεψε και τη διαφορα, με αποτελεσμα πριν τη δεξια στροφη που αφησα (περιπου 170-180 χλμ λογικα) να εχω φτασει μιση -ισως και λιγοτερο- καροτσα πισω!.. Στη στροφη ομως γελασα, που μπηκα πισω του για να στηθω σωστα και παρολα αυτα μεσα τον ειχα φτασει και στην εξοδο της τον περασα με ευκολια!! Φαναρι του Ribas, ο τυπος ουτε καν κοιταξε!!... Ξανα πατημα περιεργο (στα μετρα του) και αυτη τη φορα εφυγα μπροστα και σε κατι ανοιχτες εξαφανιστηκα, ωσπου το αφησα, γιατι ηταν και η κυρια μεσα και θελω να το παιζω σοβαρος!.. Οποτε, Polo GTI (με 5500 km) vs. Type-R (201 hp), σημειωσατε 1!!
  6. Φιλε Playmaker, συμφωνουμε και νομιζω πως φαινεται κι απο τις επιλογες μου. Ειχα VW (Golf) GTI, πηρα VW (Polo) GTI, αρα αυτοματως και πιστευω πως τα VW ειναι τα κορυφαια GTI αυτην την περιοδο, δεν θα τα αλλαζα για Οpel. Απλα στην περιπτωση του Golf το προτιμουσα χωρις 2η σκεψη ΚΑΙ οδηγικα σε σχεση με το -αντιστοιχο του- Astra Opc. Στην περιπτωση του Polo, το προτιμω μεν, το θεωρω καλυτερο συνολικα, πιο αποτελεσματικο, πιο ασφαλες και οικονομικο και σε τιμη-προκληση. Παρολα αυτα ομως, αν ηθελα αποψε να παω μια βολτα αργα το βραδυ μονος μου, μεταξυ των 2, θα ηθελα να ειχα το Οpc (το λεγομενο one night stand !)... Και να σου πω και την αληθεια, εκει που γραφεις για Ferrari κλπ., με το Golf ημουν τοσο ικανοποιημενος σε ΟΛΑ που στη θεση του που παλι VW θα παιρνα!! Και εξηγουμαι: Πριν παραλαβω το Polo, σκεφτομουν οτι στη θεση του Golf μηπως το αντικαταστησω παλι με Golf GTI (VI) ή το Scirocco R, τοσο πολυ μου αρεσε το Golf V. Τωρα που παρελαβα το Polo, και μολις πουλησα και το Golf μου, τα ξεγραψα και τα 2 και αρχιζω να ψαχνω για κατι πιο καθαροαιμο. Κορυφαιο σε ολα του το Polo, αλλα κακα τα ψεματα δεν ειναι GTI, ειναι GT! Και αν οδηγικα ειναι παραπλησιο με το GTI Mk VI και το Scirocco R, εμενα προσωπικα να μου λειπει το βυσσινο!!!
  7. Χρονια Πολλα σε ολους! Εχοντας διαβάσει ολα τα παραπανω και οντας εδω και 3 μηνες κατοχος ενος Polo GTI, για καθε μερα ξεκαθαρα θα αγοραζα το GTI (οπως κι εκανα αλλωστε). Αν ομως το επαιρνα με γνωμονα την οδηγικη ευχαριστηση, ειτε λεγεται "φευγω ταπα στα φαναρια", ειτε "2ες με 50 km/h και φυγαμε", ειτε "Μεγαρα τις Κυριακες", ειτε "στριβω λιμανακια και Διονυσο", τοτε θα επαιρνα χωρις δευτερη σκεψη το Opc. Ανεξαρτητα αν το Polo μπορει να σταθει στις περισσοτερες συνθηκες μισο ή 1 αυτοκινητο μπροστα απ'το Opel (που προσωπικα νομιζω πως θα μπορει), η συγκριση ειναι αντιστοιχη με το αιωνιο προβλημα που υπηρχε μεταξυ Golf GTI και Civic Type-R. Και εννοειται πως δεν πιστευω πως το Opc στριβει τρενο, πως ειναι απολυτο μηνχανημα οδηγησης ουτε οτι ειναι ενα απο τα κορυφαια προσθιοκινητα ever οπως ηταν το Type-R. Το opc απλα θα το οδηγησεις ΕΣΥ (και θα το κανεις να υποστρεψει/υπεστρεψει, να σε τρομαξει, θα μείνεις κρεμασμενος απο δυναμη (ελεο turbo lag), θα χασεις αλλαγη ταχυτητας. Το Polo απο την αλλη ειναι (για μενα) ενας καναπες που παει αερα. Θα στριψει και θα φρεναρει αποτελεσματικοτατα και με αρκετα καλη αισθηση του τι γινεται στο αυτοκινητο, δε θα lag-άρει ποτε, θα κανει αλλαγες ταχυτητων που κανεις δε μπορει να πετυχει. Και συν τοις αλλοις ειναι και εξισου -αν οχι πιο- δυνατο απο το Opel, οπως φαινεται και απο τις δυνμομετρησεις. Ομως ποτε δεν θα το ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ οπως θα κανεις με το Opc. Είχα Golf GTI και στιγμη δεν προτημησα να ειχα παρει το Type-R -ακομα και στα Μεγαρα- κι ας ηταν το Honda κορυφαιο εντος πιστας (πραγμα που κανενα opc δε θα καταφερει), σαν να ηταν αυτη η φυσιολγικη κατασταση που επρεπε να το οδηγεις. Το Golf ομως ηταν ενα πολυ γρηγορο αυκινητο που μπορουσες να διασκεδασεις, ειχε Fun Factor. Και γι αυτο και οι περισσοτεροι το προτιμουσαν απο το Type-R κι ας ήταν υπέροχο με το γκαζι στο πατωμα. Το Golf ηταν ΠΟΛΥ πιο ολοκληρωμενο, αρκετα πιο γρηγορο στην ευθεια (πριν με κραξετε, ειχα κανει πανω απο 10-15 ανοιγματα και απο σταση με 2 Type-R, το ενα πρωτο σταδιο, και επισης το εχω οδηγησει stock σε ολες τις συνθηκες), ησυχο και πολυ πιο οικονομικο, χωρις ομως να ειναι αποστειρωμενο. Το Polo δεν εχει το Fun Factor στο ελαχιστο, και παρολο που στη συγκριση Polo-Οpc το Opel ΚΑΙ στριβει χειροτερα/δυσκολοτερα, ΚΑΙ καιει παραπανω ΚΑΙ ισως ειναι ελαχιστα πιο αργο (το λεω απο τη διαφορα που ειχα με Opc και το Golf, απο το οποιο το Polo μεχρι τα 120-140 km/h ειναι λιιιγο πιο αργο), αν θες να λες πως ΟΔΗΓΕΙΣ, το Οpc για μενα θα ηταν μονοδρομος. Οπως και να 'χει περιεργος ειμαι καμια μερα να πετυχω ενα Opc να δω τι θα γινει. Παντως το σιγουρο ειναι πως με το Polo ειτε χασω ειτε κερδισω θα φταιει το αυτοκινητο και ΕΓΩ δε θα μπορω να κανω τιποτα για να αλλαξει το αποτελεσμα!....
  8. Ευχαριστώ για τις συμβουλές. Λέω να το ψάξω αρκετούτσικα, μιας δεν είναι δα και μηχανικό πρόβλημα που θα καθηλώσει το αυτοκίνητο σε ένα γκαράζ. Επομένως θα δούμε τι θα βγάλει η έρευνα προσεχώς. Βασικά οταν τελειώσει η ιστορία με τις βενζινες! Υ.Γ.: Είμαι πραγματικά περίεργος να δω πόσο μπορεί να βγει η δουλειά με καινούρια γνήσια ανταλλακτικά αλλά σε διαφορετικά εξουσιοδοτημένα (μα όχι τόσο 'κυριλέ') συνεργεία....
  9. Ναι, μάλλον έχεις δίκιο. Απλά είχα κόλημα να γίνονται τα πάντα για αυτό το αυτοκίνητο σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία με αποδείξεις κλπ. Και ειδικά τώρα που το αυτοκίνητο είναι για πούλημα δε θέλω να αρχίσω τις 'μοντίφες'... Μόλις έμαθα τις ακριβείς τιμές των ανταλλακτικών: Κομπρεσέρ ---> 914 ευρώ Βαλβίδα Εκτόνωσης ---> 122 ευρώ Υγραντήρας (μαζί με όλο το ψυγείο) ---> 292 ευρώ Πες ο υγραντήρας που (μου είπε) πάει στο GTI σαν ενα kit μαζί με το ψυγείο (κομπλέ) είναι λογικό... Ένα κομπρεσέρ που φαντάζομαι οτι μπαίνει στα μισά VW (Αυτοκίνητα του Λαού), είναι δυνατόν να έχει τόσο? Golf είναι, ένα από τα πιο εμπορικά αυτοκίνητα, δεν είναι Maserati...
  10. Καλησπέρα παιδιά, Είμαι πραγματικά σε απόγνωση και χρειάζομαι τη βοήθειά σας!! Το air condition στο αυτοκίνητό μου (Golf V GTI του 2006) τα έπαιξε πριν απο περίπου 3 εβδομάδες και πήγα σήμερα στον Παζαρόπουλο (πάντα το πηγαίνω εκεί, κακώς ίσως..), για να μου το φτιάξουν. Το ήξερα πως έχει μέσα φρέον, αφού το είχα πάει σε ενα συνεργείο να μου βάλουν λίγο, μπας και ήταν αυτό το πρόβλημα, αλλά ήταν ΟΚ. Ήξερα λοιπον πως κάποιο πρόβλημα υπάρχει με το κομπρεσέρ, αφού δεν ακουγόταν το χαρακτηριστικό "κλακ" στην αρχή, όταν κομπλαρει, και ήλπιζα να είναι κάτι ηλεκτρολογικό. Αμ δε.... Σύμφωνα με το πόρισμα που έμα8α πριν απο μερικά λεπτά, χρειάζεται καινουριο κομπρεσέρ, καινούρια βαλβιδα εκτόνωσης, και ούτε και θυμάμαι τι άλλο μου είπε, που μεταφράζονται σε 1700 ευρώ!!!! Υποτίθεται οτι διαλύθηκε ο κομπρέσορας και τα ρυνίσματα κατέστρεψαν όλο το κύκλωμα. Να σημειωθεί πως τέλη Μαϊου, το είχα πάει για service (στον Παζαρόπουλο πάλι) και είχαν κάνει γενικό κα8αρισμό και στο A/C και απόσμωση όλου του κυκλώματος, πλήρωση μ φρέον κλπ. Εκέινες τις μέρες τελείωσε και η εγγύηση του αυτοκινήτου. Και δέχομαι πως είμαι τόσο γκαντέμης που έγινε αυτή η ζημια μετά απο 4 χρόνια ελάχιστα αφού τελείωσε η εγγύηση... Όπως επισης μπορώ να δεχτώ τη σύμπτωση οτι λίγο αφού "πείραξαν" το κύκλωμα, και ύστερα από πραγματικά ελάχιστες φορές που το δούλεψα (βάζω a/c σπάνια και ο Ιούνιος οπως ίσως θυμάστε έμοιαζε με χειμώνα) το κομπρεσέρ διαλύθηκε, συμπαρασύροντας και τα υπόλοιπα εξαρτήματα του κύκλωματος. Ακόμα, δέχομαι πως το κομπρεσέρ είναι κλειστός μηχάνημα και δεν μπορεί κανείς να καταλάβει αν είναι στα τελυταία του. Κι εγώ μηχανικός είμαι, επιλέγω λοιπόν να δεχθώ τόσα πράγματα.. Όμως δε μπορώ να δεχθώ πως με την έπτωση, για ένα αυτοκινητο που αυτή τη στιγμη έχει γύρω στις 16,000 ευρώ στην αγορά (και αν), να δώσω 1,500 για 10 μέρες το καλοκαίρι. Και στο τέλος τέλος, σε αγγελία το έχω, αν το θέλει κάποιοσ φθηνότερα χωρίς A/C, εδώ είμαστε!... Απο την εμπειρία σας, μήπως υπάρχει κάποιος έμπιστος ΜΑΣΤΟΡΑΣ (και όχι 25 άτομα που έχουν διαβάσει τα repair guides για 5 μοντέλα)να μου πει αν όντως έχουν καταστραφεί ΟΛΑ αυτα και που 8α μπορούσα να κανω τη δουλειά, και ακόμα καλύτερα και με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά, ώστε να μην υπερβώ το 500αρικο?? Γιατί δεν είμαι διατεθειμένος να λύσω τα οικονμικά προβληματα του Ομίλου Παζαρόπουλος...
  11. Εκεί είναι το αρχικό μου πρόβλημα και ο λογος που άνοιξα το topic. Ο προγραμματισμός του esp του GTI MK VI είναι -για τα οδηγικά μου γούστα- μάπα.Ενώ έχει ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο κουμπι με το Mk V που γράφει ESP OFF, και που αν το πατήσεις το OFF θα κιτρινίσει (πανω στο κουμπί), το ESP δεν βγαίνει. Πατώντας το λοιπόν, η οθόνη του πίνακα οργάνων θα γράψει ASR OFF. Έτσι το έχει προγραμματίσει η VW, δηλαδή να μη βγαίνει το esp, παρά μόνο το asr, θες-δε θες. Το αποτέλεσμα είναι πως μπορείς πατώντας το να σπινάρεις όσο και όποτε θες και να παίξεις και λίγο παραπάνω στις στροφές σπινάροντας και 'δαμάζοντας' την υποστροφή ισχύος, αλλά αν ζητήσεις το κάτι παραπάνω, τόσο σε εκτεταμένη υποστροφή, όσο και -κυρίως- σε υπερστροφή, το esp του Mk VI θα το πνίξει. Και εδώ είναι το πρόβλημά μου, οτι με το καινούριο GTI και με το Scirocco, σε κάνει να γίνεσαι ευθειάκιας, αφού μόνο στην ευθεία και για την ακρίβεια στις εκκινήσεις θα μπορείς να ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ, και να πεις "ναι, το ξεκινησα τέλεια" χωρίς να κάνουν αυτό που θέλουν τα ηλεκτρονικά συστήματα. Και γι αυτό θέλω να βρω μια άκρη με το θέμα, γιατί είναι κρίμα να αποκλείω 2 πολύ καλά αυτοκίνητα λόγω τις καινούριας μόδας που έχει αρχίσει να επικρατεί τα τελευταία χρόνια στα ευρωπα'ι'κά αυτοκίνητα...........
  12. Λοιπόν, το ASR, ή TCS, ή TRACS, ή Anti-Spin (αναλόγως την εταιρεία) είναι για να κόβει το σπινάρισμα όταν εσύ είτε δώσεις πολύ γκάζι ξεκινώντας, είτε γλιστράει πολύ η επιφάνεια που κινείται το αυτοκίνητο. Το esp είναι υπεύθυνο για να σου 'μαζέψει' το αυτοκίνητο οταν αποσταθεροποιείται ή πιο απλά, οταν φεύγει απο την πορεία που θα έπρεπε/ήθελες να πάει. Όπως είναι λογικό, το esp συνεργάζεται με το ASR όποτε χρειαστεί, προκειμένου (π.χ. σε μια στροφή που θα υπερβάλεις με το γκάζι) να σταματήσει το σπινάρισμα και να μπορέσει να σου μαζέψει το αυτοκίνητο. Κατ'ουσίαν τα αυτοκίνητα που έχουν esp, εχουν αναγκαστικά και ASR, χωρίς καν να χρειαστεί να το αναφέρουν. Το esp δηλαδή τα έχει όλα μέσα και γι αυτό οσα VW έχουν esp, έχουν και κουμπί που γράφει πάνω 'esp off' (και όχι 'asr off'), για να μπορείς να το βγάλεις εκτός. ¶ρα αναγκαστικά πρέπει να πατήσεις 'esp off'. Αλλά αν υπήρχε κουμπί και για τα 2 χωριστά, θα χρειαζόταν να πατήσεις μόνο asr off, αφού για την ευθεία το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι το σπιναρίσμα των κινητήριων τροχων. Τώρα στην ερώτησή σου δεν έχει σωστό ή λα8ος. Οι περισσότεροι θα πουν πως είναι απαραίτητο να βγαλεις το ESP/ASR σε μια ευθεία για τον καλύτερο χρονο. Το να πετύχεις το 100% βέβαια είναι θέμα οδηγού. Αν μπορείς να το ξεκινήσεις σχετικά σωστά, χωρίς να σπινάρεις ακατάσχετα στην εκκίνηση, τότε ανεπιφύλακτα το σύστημα να το έχεις εκτός. Αν όμως παρασυρθείς και ξεκινήσεις με π.χ. 5000-6000 στροφές και τέρμα γκάζι σε όλη τη διάρκεια της πρώτης, μάλλον συμφέρει να το έχεις on, αφού με τόσο σπινάρισμα θα μείνεις στο ίδιο σημείο. Βέβαια, ειδικά σε κακή άσφαλτο με το esp on, ενώ θα επιταχύνεις καλύτερα, με το να σου κόβει το υπερβολικό σπινάρισμα, είναι σίγουρο πως θα νιώθεις πως ξεκινάς πολύ χειρότερα, πράγμα που όμως συνήθως δεν ισχύει.
  13. Ναι, κατά καιρούς έχω βγάλει την ασφάλεια του ABS, που έχει ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα! Αλλά αυτό δεν είναι για κάθε μέρα, αν και το Golfaki μεταμορφώνεται σε παιχνίδι! Δε μπορώ κάθε λίγο και λιγάκι να βγάζω την ασφάλεια και μετά αν θέλω να είμαι χαλαρός να την ξαναβάζω. Και αν την έχω πάνω και δω μία 'προκλητική' στροφή? Σταματάω, ανοίγω το καπό, αναστροφή και πίσω? Δεν ξέρω ρε Nick... Νιώθω σα να είναι αμαρτία αυτά τα συστήματα να τα βγάλω από ένα καινούριο αυτοκινητο. Γιατί τα km/h που μαζεύονται είναι 150+ με το καλημέρα σε οποιαδήποτε διαδρομη, και οι δρόμοι του Ελλαδιστάν σαπούνι, με ένα σωρό παγίδες και τελικά πιστεύω πως ποτέ δεν ξέρεις πότε θα χρειαστεί το ESP.
  14. Well done, επιτέλους στα τόσα posts που έχω δει κατά καιρούς για το ESP, είναι από τα ελάχιστα που έχουν σωστό συμπέρασμα για το ESP του Mk V GTI . Να προσθέσω λοιπόν πως ναι, κανονικά δεν είναι 100% απενεργοποιούμενο, όμως μπορείς να κάνεις ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ θελήσεις, να παρεις οποιεσδήποτε γωνίες και να μην εμπλακεί αρκεί την ώρα που γλιστράς να μην πατάς δυνατούτσικα το φρένο. Αν δηλαδή είσαι με τέρμα ανάποδο σε μά στροφή και απλά συνεχίζεις να πατάς το φρένο ελαφρά, τότε το ESP δε θα επέμβει και έτσι αν το συνηθίσεις μπορείς να ΅το προλαβαίνειςΆ και να κάνεις ό,τι θες. Και αν –χτύπα ξύλο- πλησιάζει η στραβή, τότε έχεις την ΅πολυτέλειαΆ να μπει το ESP κατά το δυνατό φρενάρισμα. Γι αυτό και πιστεύω πως είναι ωραίο να μπορούσε να περαστεί στο Scirocco ή στο Mk VI GTI και κυριώς επειδη δε φαίνεται πουθενά και άρα δε ρισκάρεις στα θέματα της εγγύησης. Επίσης, δε μπλέκεις με custom προγραμματισμούς απΆτον οποιοδήποτε ή aftermarket συστήματα ασφαλείας. Με το πρόβλημά μου δε βλέπω φως, φοβάμαι..... Πάντως θεωρητικά πρέπει να είναι απλό να γίνει.. ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ!
  15. Αγαπητοί VW Clubbers, ονομάζομαι Αλέξανδρος Βουής και είναι η πρώτη φορά που γράφω στο forum, παρόλο που έχω ενα GTI του 2006 εδώ και σχεδόν 2.5 χρόνια. Βέβαια κατά καιρούς επισκέπτομαι και παίρνω συμβουλές από τα θέματα που ανοίγετε στο forum, που είναι ιδιαίτερα χρήσιμα και κατατοπιστικά. Αυτά τα δυόμιση χρόνια που οδηγώ το Mk V σε εντελώς εργοστασιακή μορφή εχω μείνει απολύτως ικανοποιημένος από τις πολαπλές αρετές του. Εδώ και λίγο όμως καιρό έχω αποφασίσει να το πουλήσω, αλλά το θέμα ειναι πως έμεινα τόσο ικανοποιημένος από το Mk V, που σκέφτομαι μήπως πάρω το Mk VI, που –κακά τα ψέματα- είναι στην ουσία το ίδιο αυτοκίνητο, βελτιωμένο όμως στα σημεία, ή το 2000cc Scirocco. Το πρόβλημά μου είναι πως και στα δύο έχει επικρατήσει η καινούρια μόδα που δεν απενεργοποιείται το ESP παρά μόνο το ASR. Και ως πιστός οπαδός του παιχνιδιού (και όχι του χρονόμετρου) σε στροφές, αυτό αποτελεί από μόνο του λόγο για να τα αποκλείσω και τα δύο. Πριν όμως μερικές μέρες σκέφτηκα το εξής: φαντάζομαι πως το Mk V και το Mk VI έχουν το ίδιο hardware για το ESP με μοναδική διαφορά στον προγραμματισμό του, για να συνεργάζεται καλύτερα με το καινούριο setup του αυτοκινήτου (και αντίστοιχα και για το Scirocco). Δε θα μπορούσε λοιπόν κάποιος προγραμματιστής να κανει copy το software που αφορά το ESP από τον εγκέφαλο του Mk V και να το κανει paste -και κατΆεπέκταση overwrite- σε αυτό του Mk VI, ώστε να απενεργοποιείται έστω και σχεδόν πλήρως? Εάν γίνεται αυτό, τότε όλες οι εργοστασιακές λειτουργίες θα μείνουν ανεπιρέαστες και απλά το κουμπί του ESP όταν ειναι στο off, αντί να αναβοσβήνει η αντίστοιχη λυχνία στο καντράν θα είναι μόνμα αναμένη, όπως συμβαίνει στο δικό μου. ΅Εχει μήπως κανείς ψάξει το συγκεκριμένο θέμα? Any ideas?? Ανυπομονώ να δω τι θα γίνει, γιατί αυτή η ιστορία με τα ESP θα μας τρελάνει....
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.