Jump to content

Morfie

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

About Morfie

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Morfie's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Τελικά το θέμα έκλεισε συμβιβαστικά, ενώπιον του Συνηγόρου του Καταναλωτή, με την Κοσμοκαρ να με αποζημιώνει για την ηθική βλάβη που μου προκάλεσε!
  2. Το αυτοκίνητο ήρθε από την αντιπροσωπεία του Βόλου στο Φιλοσίδη και μόλις το παρέλαβα απ' αυτόν. Απ' ότι μου είπαν και στο Φιλοσίδη, το πρόβλημα πρέπει όπως είπαν και από το Βόλο να ήταν η τάπα του DSG που ελειπε με αποτέλεσμα να χάσει τα λάδια το κιβώτιο. Απ' ότι μου είπε ο τεχνικός του Φιλοσίδη, το αναβόσβημα του PRNDS είναι η γενική ένδειξη ότι έχει πρόβλημα το DSG. Ότι δηλαδή και αν αύριο ξαναχάσει τα λάδια του το DSG αυτό θα ανάψει. Ελπίζω να είναι έτσι. Πάντως και με τον τεχνικό που το οδήγησα και τώρα το αυτοκίνητο φαίνεται απολύτως οκ. Σε κάθε περίπτωση, οι τεχνικοί του Φιλοσίδη, πολύ εξυπηρετικοί και με υπομονή άκουσαν ότι τους έλεγα απ' αυτά που διάβασα online. Επίσης να πω ότι ο Φιλοσίδης σε αντίθεση με την VW total care,στην όλη αυτή υπόθεση με εξυπηρέτησε με επαγγελματισμό και δέχθηκε να μου δώσει αυτοκίνητο αλλά και να πληρώσει το μεσθωμένο ΠΡΙΝ ΔΕΧΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ Η VW ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ.
  3. Κι εγώ όπως σου προανέφερα, δεν έχω βάλει πρόγραμμα, δεν έχω κάνει χαμηλώματα, ούτε τίποτα. Το αυτοκίνητό μου είναι πέρα από απλό μέσο μεταφοράς και εργαλείο δουλειάς. Το οδηγώ πάντα στο D, πολύ σπάνια έως ποτέ στο S. Η μόνη σχετική υπερβολή είναι ότι το πατάω λίγο αλλά όχι τίποτα τρελό. Και φυσικά δε μιλάμε για κόντρες και τέτοιες αρλούμπες. Πάντως (και χωρίς να ξέρω σε τι δίνη προβλημάτων μπλέκω πλεον μετά απ'αυτό το πρόβλημα που μου έχει παρουσιαστεί και αν αύριο θα μετανοιώσω την κουβέντα που θα ξεστομίσω τώρα) πάντως το golf λόγω του DSG, είναι μακράν το πιο απολαυστικό αλλά και ξεκούραστο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει ποτέ και δεν ξέρω αν θα μπορέσω να έχω στο εξής αυτοκίνητο χωρίς αυτό....(αυτό το τελευταίο θα το μετανοιώσω σίγουρα)
  4. Στο μεταξύ όσο περισσότερο διαβάζω, έχω αρχίσει να επανέρχομαι σε ενδείξεις δυσλειτουργίας που από πολύ νωρίς (πριν την αλλαγή του mechatronic unit) μου είχαν εμφανιστεί και δεν είχα δώσει καθόλου σημασία: 1ον. δυσκολία εισαγωγής όπισθεν και έντονο γκουπ κατά τη σύμπλεξη (πολύ συχνά) 2ον. σε πολύ χαμηλές ταχυτητες κόμπιασμα (πότε-πότε) 3ον. πολύ έντονο κόμπιασμα σε απότομο τέρμα πάτημα του γκαζιού (πολύ σπάνια).
  5. Το είδα λίγο αλλά πρέπει να το μελετήσω εκτενέστερα. Απ' όσο κατάλαβα το flash PRNDS είναι ξεχωριστό πρόβλημα? Γιατί όταν άρχισαν να αναβοσβήνουν τα PRNDS, εγώ κατάλαβα ότι ήταν ο τρόπος του DSG να σ' ενημερώνει ότι έχει γενικά κάποιο πρόβλημα ή οτι μπήκε σε safe mode. Θέλω να πω, αν πράγματι όπως μου λένε έλειπε η τάπα και άδειασε το κιβώτιο από λάδια, τί ένδειξη θα μου έβγαζε? Εσύ είχες παρόμοιο ζήτημα? (Μάλλον πρέπει να μεταφερθεί η κουβέντα σε άλλη ενότητα) edit. Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα που μου παρουσιάστηκε
  6. Το θέμα κυρίως το άνοιξα, γιατί πολλοί δε γνωρίζουν τί να κάνουν όταν η VW αρνείται να τους παρέχει ΠΛΗΡΗ οδική κάλυψη όπως έχει υποχρέωση και όπως διαφημίζει. Ούτως ή άλλως στο θέμα θα υπάρξει και συνέχεια μιας και πλέον έχει επιληφθεί η Γ.Γ. Καταναλωτή, ο Συνήγορος του Καταναλωτή και το ΙΝ.ΚΑ. Σχετικά με τα σχόλιά σου: Δεν έχω περάσει κανένα πρόγραμμα στ' αμάξι ούτε καμία άλλη αλλαγή. Το αμάξι είναι Golf V GT170 DSG, και παραμένει ακριβώς όπως το αγόρασα. Η αλήθεια είναι πάντως ότι το πατάω αρκετά. Στις 28.11.2009 λήγει η εγγύηση και αρχίζει η επέκταση της εγγύησης. Να σε ρωτήσω όμως. Πράγματι την πρώτη φορά στο Φιλοσίδη έγινε αλλαγή machatronic, σ' αυτό το πρόβλημα αναφέρεσαι ως "PRNDS flash of death"? Εμένα πάντως τότε δε μου είχε φανεί κάτι σοβαρό και από τη στιγμή που το διέγνωσε τυχαία ο τεχνικός του Φιλοσίδη, το αλλαξα (πριν δέκα μέρες) μετά από σχεδόν 2 μήνες χωρίς να έχω κανένα θέμα. Όσον αφορά το τωρινό πρόβλημα, από το Βόλο που επισκευάστηκε το αυτοκίνητο μου είπαν ότι είχε φύγει η τάπα του κιβωτίου και είχε αδειάσει από λάδια το κιβώτιο.
  7. Ο Φιλοσίδης αφού μου πλήρωσε το μισθωμένο αυτοκίνητο, μου έδωσε αυτοκίνητο αντικατάστασης. Χθες με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι το αυτοκίνητο ήταν έτοιμο και να πήγαινα να το παραλάβω!! Αρνήθηκα και τους είπα ότι έχουν υποχρέωση να μου το φέρουν Αθήνα. Τώρα μόλις ενημερώθηκα ότι πηγαίνει νταλίκα να παραλάβει το αυτοκίνητό μου και να το κατεβάσει..........
  8. Λοιπόν ας αναφέρω κι εδώ την περιπέτεια μου. Αγόρασα ένα Gt με Dsg από τον Παζαρόπουλο στις 28.11.2007 και όπως πάντα, κατά την αγορά η Κοσμοκάρ προσφέρει 2 χρόνια "24ωρη ολοκληρωμένη οδική βοήθεια" μέσω του VW total care. Στα 32.500 χλμ. πήγα στον Φιλοσίδη για να ελέγξουν έναν περίεργο ήχο που άκουγα στο αυτοκίνητο. Κατά τον έλεγχο από τον εκεί τεχνικό, μου είπαν ότι οι αλλαγές των ταχυτήτων γίνονταν πιο απότομα απ' ότι θα 'πρεπε, και μια και είχα εγγύηση καλό θα ήταν να αντικαταστήσουμε τον εγκέφαλο του DSG. Παράγγειλα το ανταλλακτικό και μετά από ένα μήνα που ήρθε το ανταλλακτικό από Γερμανία (!) αντικατέστησα τον εγκέφαλο πριν από περίπου 10 μέρες. Αφού πήρα πίσω το αυτοκίνητο δε διαπίστωσα καμία διαφορά στην οδική συμπεριφορά του. Την Παρασκευή ανέβαινα Θεσσαλονίκη από Αθήνα με τρεις ακόμα συνεπιβάτες. Λίγο πριν το Βόλο, το αυτοκίνητο και ενώ ήδη είχε κάνει 1-2 πάρα πολύ έντονα κομπιάσματα κατά την αλλαγή ταχυτήτων, άρχισε να πατινάρει έντονα, να κολάει πολύ στις αλλαγές των ταχυτήτων και τελικά μπήκε σε safe mode (όλες οι ενδείξεις του κιβωτίου στην οθόνη αναβόσβηναν και έμπαινε νεκρά). Καμία άλλη ένδειξη δεν άναβε στην οθόνη. Έκλεισα την μηχανή δοκίμασα να εξακολουθήσω το ταξίδι, αλλά μετά από 2 λεπτά τα ίδια. Σταμάτησα και κάλεσα την VW t;otal care στις 23:00. Ήρθαν πήραν το αυτοκίνητο και το πήγαν στον πλησιέστερο αντιπρόσωπο που φυσικά ήταν στο Βόλο. Τότε τους ζήτησα αυτοκίνητο αντικατάστασης για να εξακολουθήσω το ταξίδι μου και φυσικά αφού δεν ήταν δυνατό να μου δώσουν την ώρα εκείνη, τους ζήτησα και ξενοδοχείο. (Σημειωτέον για όποιον δε γνωρίζει Καλύψεις VW totalcare Ακινητοποίηση στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, εξαιτίας μηχανικής, ηλεκτρικής, ηλεκτρονικής βλάβης: * Ρυμούλκηση στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. * Παροχή οχήματος αντικατάστασης . * Κάλυψη εξόδων διαμονής σε ξενοδοχείο. * Κάλυψη εξόδων επιστροφής ή συνέχισης ταξιδιού. * Παραλαβή ή μεταφορά του επισκευασμένου οχήματος. * Κάλυψη εξόδων μεταφοράς ανταλλακτικών. http://www.filippaios.gr/vw/pages/framesales.htm ) Τότε μου ανακοίνωσαν ότι οι παροχές της VW total care είναι ΔΙΑΖΕΥΚΤΙΚΕΣ δηλαδή μπορούσες να διαλέξεις μόνο μία απ' όλες, ενώ επίσης ξενοδοχείο και αυτοκίνητο αντικατάστασης σου δίναν μόνο για 5 ημέρες. Και το καλύτερο είναι ότι όλα αυτά σου λένε ότι εφαρμόζονται σύμφωνα με το συμβόλαιο που έχεις υπογράψει. Φυσικά κανένα τέτοιο συμβόλαιο δεν έχουμε υπογράψει. Η κατάρτιση της σχετικής σύμβασης γίνεται μόνο προφορικά και οι όροι της είναι αυτοί που μας λέει κάθε φορά ο εκάστοτε πωλητής. Ωστόσο πουθενά στο διαδίκτυο αλλά ούτε και οι πωλητές στις αντιπροσωπείες (το επιβεβαίωσα από τους πωλητές του Παζαρόπουλου που τους ρώτησα χθές και που το παραδέχτηκαν!) δεν αναφέρουν για τους παραπάνω περιορισμούς των παροχών που φυσικά δεν ισχύουν! Η VW total care ΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (στη δική μου περίπτωση: ταξί για Βόλο, Ξενοδοχείο για 4 άτομα για μία νύχτα στο Βόλο (ήδη το κάλυψαν), αυτοκίνητο αντικατάστασης από το Σάββατο μέχρι να μου φέρουν τ' αμάξι (έχω μισθώσει αυτοκίνητο), μεταφορά του αυτοκινήτου μου από Βόλο. ) Τώρα έχω στείλει επιστολή διαμαρτυρίας στην Κοσμοκαρ την οποία έχω κοινοποιήσει στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, στο συνήγορο του καταναλωτή και στο ΙΝ.ΚΑ. Να γνωρίζετε ότι η άρνησή τους δεν έχει καμία νομική βάση και να επιμένετε μέχρι τέλους στην ικανοποίησή σας αν ποτέ σας συμβεί το ίδιο. P.S. Συγνώμη για το σεντόνι.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.