Jump to content

lelos

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

About lelos

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Other Info

  • Car Type
    Passat

lelos's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. οχι το σωστο λαδι για FSI ειναι CASTROL 5W-30 Longlife III VW 504 kαι το παιρνεις 10 ευρω απο motorlube κοιτα στις προσφορες του κλαμπ
  2. και εγω θα περιμενω μεχρι 100,000 χλμ εκτος αν λεω αν?? κατι παει στραβα !!!!!!!!!!
  3. Αν σε αφησει η αντλια ειναι μικρο το κακο την αλλαζεις με καινουργια με μεταλλικα πτερυγια και επι τη ευκαιρια βαζεις και τα υπολοιπα ολες οι καινουργιες εχουν μεταλλικα πτερυγια παντως η κατασταση του ιμαντα τσεκαρετε ευκολα, ανοιξτε το πανω μισο καπακι και δεστε μονοι σας
  4. Continetal SPORT Contact ειναι παρα πολυ καλα !!!!!!!!!!
  5. Passat 2001 > ATW μοτερ και μετα > ιμαντες αλλαζονται μετα τα 100.000 χλμ μαζι με την τρομπα νερου , βεβαια ολα τα συνεργεια σε κανουν να ανυσηχεις με το γεγονος οτι αν σπασει γινεται χαμος και ετσι ολοι τρεχουν νωριτερα ,τι να κανουν και αυτοι να γινουν κλεφτες ?? μαλλον θα πρεπει να ειναι ο τεντοτηρας σου απο την περιγραφη σου αν ηταν πολλαπλασιαστης το αυτοκινητο θα δουλευε με 3 κυλινδρους και θα το καταλαβαινες σιγουρα συνεργεια VW στα δυτικα προαστεια ξερω αρκετα (πελατες μου } αν σε ενδοιαφερει στειλε μου pm
  6. το πασσατ σου εχει θολομπαρα απο μαμα βγαλε το πλαστικο καλυμα πισω απο τους θολους και θα την δεις
  7. τα χενον συνηθως τοσο εχουν στην αγορα 400-500 και ειναι ολα προελευσης Κινας Αν τα παρεις με κανενα group buy ειναι γυρω στα 200 ευρω στο τελευταιο που εγινε στο GTC τοσο κοστισαν. www.gtc.gr
  8. μαπα το καρπουζι , μην πιστευετε τιποτα , αυτα ειναι για τα κοροιδα τα αμερικανακια .
  9. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΤΩΡΑ ΜΟΛΙΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΤΟ POST ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΏ ΑΠΟΡΙΕΣ ,ΛΙΓΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ INSIDE OUT (βρισκομαι στα λιπαντικα πανω απο 15 χρονια)! 1)ΑΝΟΙΞΤΕ ΟΛΟΙ ΤΑ MANUALS ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΕΙΤΕ ΚΑΤΑ ΑΡΙ η¨ΑCEA η¨για τα νεοτερα κατα NORM οπως Norm VW 503 VW502 κλπ κλπ 2)ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΑΣ 3)ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΛΙΠΑΝΤΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΙΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ 0W-30 ΙΔΙΑ .ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑ 0W-30 ΓΙΑ VW503-ΚΑΙ ΑΛΛΑ 0W-30 ΓΙΑ VW 503.01 KAI AΛΛΑ ΓΙΑ BMW ΚΑΙ MERCEDES or OPEL κλπ κλπ για αυτο και οι εταιριες τα πακεταρουν σε διαφορετικες συσκευασιες Π.Χ ΑΡΑL MOTUL BP κλπ κλπ για παραδειγμα υπαρχει το ΜΟΤUL 8100 0W-30 MOTUL SPECIFIC 0W-30 VW-503.00 VW -506.00 MOTUL SPECIFIC 0W-30 LL-01 BMW ONLY KAI ARAL TRONIC 2 0W-30 ARAL SUPER TRONIC II 0W-30 LONG LIFE ARAL SUPER TRONIC G 0W-30 για αυτο λοιπον διαβαστε τις απαιτησεις του αυτοκινητου σας 4) ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ( ΒP ARAL CASTROL VALVOLINE SHELL MOTUL k.a )ειναι ισαξια και σχεδον ιδια τα εχω δοκιμασει ολα 5) ΟΙ Αντιπροσωπειες δουλευουν μαρκες αναλογα με τις προσφορες που τους γινονται μην τους εμπιστευεστε. μπορει για δυο τρια χρονια να δουλευουν π.χ VALVOLINE αυτο συνιστουν μετα τους γινεται μια καλύτερη προσφορα π.χ TEXACO αυτην συνιστουν και ουτω καθεξης. ΟΙ πιο πονηροι συσκευαζουν λαδια με την επωνυμια τους για να τραβουν τον κοσμακη στις αντιπροσωπειες για τις μακρόχρονες εγγυήσεεις που προσφέρουν ( Π.Χ. ΤΟΥΟΤΑ HUYNDAI κ.λ.π) 6) Πρέπει να ξέρετε οτι εδω στην Ελλάδα οι συνθήκες είναι διαφορετικές. Αν για παράδειγμα ενα αυτοκίνητο κινείται στην Αθήνα ή Θεσσαλονίκη τα πραγματικά χιλιόμετρα΄δεν είναι τα ίδια με τισ ώρες του κινητήρα. Δηλαδή όταν λέμε οτι διανύσαμε 10.000 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον χιλιομετρητή στην πραγματικότητα μπορεί να έχουμε κάνει 15.000 χιλιόμετρα λόγω του γνωστού προβλήματος "σταμάτα - ξεκίνα ". Γι αυτό λοιπόν ΣΥΧΝΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ( THE SOONER THE BETTER) 7) Οταν κάνετε αλλαγές αλλάζετε πάντα και φίλτρο. (WHEN YOU TAKE A SHOWER ALLWAYS CHANGE YOUR UNDERWEAR). 8. Αλλάζουμε λάδια όταν το μοτέρ είναι ζεστό και τσεκάρουμε όταν είναι κρύο. 9. Η διάρκεια ζωής ενός λιπαντικού είναι εξι (6) μήνες από την στιγμή που μπαίνει στον κινητήρα ανεξαρτήτως χιλιομέτρων και δύο χρόνια για τα LONG LIFE ή 30.000 χιλιόμετρα γιατί έχουν τελείως νέα πρόσθετα και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. LONG LIFE μπορούν να χρησιμοποιούν αυτοκίνητα με προδιαγραφές WIV. Στα GROUP VW μόνο μετά τον Μαίο του 2000 κατασκευές μπορούν να χρησιμοποιούνται. 10. Τα λιπαντικά έχουν πρόσθετα τα οποία σε ορισμένα φθάνουν και σε 500 διαφορετικά μικροσυστατικά. Γι αυτό πρεπει να ανακινείτε πολύ καλά το μπουκάλι πριν τη χρήση γιατί μπορεί να βρίσκονται στα ράφια πολύ καιρό και τα πρόσθετα κατακάθονται. (ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟ μυστικό του επαγγέλματος). 11. Τα 300 V είναι λιπαντικά μόνο για γωνιστική χρήση, έχουν μόνο λιπαντικές ικανότητες και έχουν διάρκεια ζωής όσο ένας αγώνας. ΔΕΝ έχουν καμμιά προδιαγραφή καμμία έγκριση από API, ACEA και από κανένα κατασκευαστή. Δεν συνιστώνται για καθημερινή χρήση. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ !! ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΠΟΡΙΕΣ ΘΑ ΤΙΣ ΞΕΔΙΑΛΥΝΟΥΜΕ. _________________ IF YOU PLAY YOU PAY !!
  10. και μενα μια απο τα ιδια το εχω εδω και τεσσερα χρονια το προγραμμα και ολα καλα δεν εχουν αναγκη ΚΚΚ και αστο να καιει ,σκιστετο δεν καταλαβενουν τιποτα βαλε και ψυχροτερα μπουζι και ειναι οκευ
  11. γεια σας και απο μενα φιλοι .Εχω και εγω ενα passat 1,8t trendline 8os 2001 kαι θελω ακριβως το ιδιο , αμορτισερ ,αλλα ελατηρια να μεινουν μαμα, οχι χαμηλωμα. ΕΧΕΙ δοκιμασει κανεις ? κατι καλο ? εχω ακουσει οτι μονο BILSTEIN sport ταιριαζει με μαμα ελατηρια αληθευει ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.