Jump to content

wanderer

Members
  • Posts

    147
  • Joined

  • Last visited

About wanderer

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

wanderer's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Ο 2.0 TFSI ξεκίνησε σαν ΑΧΧ στα Α3 (πρώτα) και μετά σε GTI/A4/Passat/TT/Leon/Octavia και σε άλλα που μπορεί να ξεχνάω σε αυτόν βασίζονται και οι εκδόσεις 230/240/265/272 των Εdition 30, Cupra, S3 & TT-S με αρκετές διαφοροποιήσεις. Όλοι αυτοί έχουν ιμάντα με προβλεπόμενη αλλαγή τα 180.000 χλμ στον ΑΧΧ βασίστηκε ο 1,8 TFSI (υποκυβισμένος 2,0) της Audi, αλλά εχει ΚΑΔΕΝΑ + κάποιες μικρές αλλαγές ανάποδα, ο 2,0 TFSI της Audi με τα 35 κιλά και τους 211 βασίστηκε στον 1,8 κι έχει κι αυτός ΚΑΔΕΝΑ και AVS (Audi Valve System) και προς το παρόν είναι αποκλειστικότητα Audi (A4, A5, Q5) O 2,0 T(F)SI του Scirocco, αλλά και όσα Α3, ΤΤ παράγονται ΣΗΜΕΡΑ με 2,0/200, είναι ο CAWB και φοράει και αυτός καδένα Καδένα έχουν κι όλοι οι 1,4 TSI με ένα ή δύο τούρμπο
  2. Σου είπα τι χρησιμοποιώ -και δεν είναι δική μου η αντιπροσωπεία, μακάρι αλλά, δεν - 5-30, 504.00 σε εργοστασιακό μπουκάλι. Δεν γράφει τίποτα ιδιαίτερο επάνω, φωτογραφία μπορώ να το βγάλω μόνο και τον κωδικό . Δεν το προτείνει κάποια αντιπροσωπεία, από το εργοστάσιο έρχεται έτσι και χωρίς μάλιστα να έχει ούτε μία ελληνική λέξη επάνω -μαλλον παράτυπα τώρα που το σκέφτομαι - Αν γίνεται να βάζεις παραγράφους, διαβάζονται δύσκολα τα μεγάλα κείμενα, ευχαριστώ
  3. Δεν έγραψα πουθενά ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΛΑΔΙ. Ήμουν νομίζω σαφέστατος, εργοστασιακό ΜΠΟΥΚΑΛΙ έγραψα. Προφανώς και δεν είναι VW όπως και τα περισσότερα ανταλλακτικά. Όπως καταλαβαίνεις, λογικές τύπου "έχω μάθει από άτομο που γνωρίζει" μόνο αξιόπιστες δεν είναι, αν δεν υπάρχει κάτι χειροπιαστό που να το αποδεικνύει. Κι ο οποισδήποτε μπορεί να λέει ότι είναι. Φυσικά και δεν είναι όλα τα λιπαντικά ίδια, αλλά για να πληρούν τις προδιαγραφές που ορίζει ο ίδιος ο κατασκευαστής, δεν μπορεί να ειναι άχρηστα. Για το συγκεκριμένο λιπαντικό που είναι μέσα στο εργοστασιακό ΜΠΟΥΚΑΛΙ, πιστεύεις ότι καλύπτει οριακά την προδιαγραφή 504 κι η VW παίρνει ρίσκα;
  4. άρα πως το -όποιο- Castrol που προτείνει η VW δεν είναι πλήρως συνθετικό όπως γράφεις; το 5-30 504.00 σε εργοστασιακό μπουκάλι είναι πλήρως συνθετικό ή όχι;
  5. Ποιο Castrol προτείνει η VW και ποια VW?
  6. σου είναι εύκολο να το σκανάρεις; ευχαριστώ
  7. Βρες μου έγγραφο που να συστήνει 15.000 ή ένα χρόνο με long life λάδι. Οι περισσότερες πλέον εταιρείες -Opel, BMW, Renault - κλπ με τεράστιους όγκους πωλήσεων συνιστούν long life με μεταβλητή λειτουργία, ανεξαρτήτως κινητήρα ακομα πχ και στο Astra OPC Από κει και πέρα, ας κάνει ο καθένας ότι καταλαβαίνει, αν θέλει να χαλάει λεφτά στα λάδια, ας τα χαλάει
  8. υπάρχει και πιο ακριβό, το 5-30 long life, εργοστασιακό πάλι. Αυτό βάζω στο GTI
  9. Ο κατασκευαστής δεν γράφει πουθενά long life για 15 ή 1 έτος. Αυτά τα "λένε" οι αντιπροσωπείες. 15Κ ή ένα έτος δεν είναι long life, είναι τα απλά συνθετικά, όπως τα 5-40 που έγραψε ο άλλος χρήστης. long life 504.00 για βενζίνη είναι: Ή 2 χρόνια, ή 30.000 ή όποτε ανάψει η λυχνία, με μεικτή χρήση εθνική-πόλη στους 20-22 μήνες περίπου. Οτιδήποτε άλλο δεν το λέει ο κατασκευαστής κι όχι δεν θα "χαλάσει" ο κινητήρας, γι' αυτό υπάρχουν και οι ανάλογοι αισθητήρες
  10. όποτε σου ανάψει λυχνία, άσχετα αν κάνεις πολλά χλμ ή όχι. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να αλλάξεις λάδια τώρα, δεν το γράφει πουθενά, οπότε μην στα "βουτήξουν" Υγρά φρένων αλλάζεις στα 2 χρόνια, στο Tiguan έχει γίνει σε 3 κι ίσως στα νέα μοντέλα Scirocco + Golf
  11. αυτά τα δικά σας λάδια, τσάμπα τα παίρνετε;; δεν γράφετε και καμιά τιμή; έτσι να 'χουμε μία εικόνα
  12. κι αν βάλω το μηχάνημα δεν θα μείνει τίποτα τι παράδειγμα ήταν αυτό;
  13. 1) όταν είσαι leader της αγοράς -που είναι η VW στην Ευρώπη- διαμορφώνεις το μάρκετινγκ κι οι άλλοι ακολουθούν -όπως ακολουθούν/αντιγράφουν/δανείζονται πλέον τεχνολογία @Nasos 2) από τελείως λανθασμένες απόψεις που έχουν απήχηση έχουμε χορτάσει, πιο χαρακτηριστική τα τούρμπο σπάνε, καίνε, χαλάνε κλπ
  14. δεν είδα καμία τεκμηριωμένη άποψη φήμες και αστικοί μύθοι. -όπως οι ελληνικές συνθήκες, οι συχνές αλλαγές λαδιών κλπ- Επαναλαμβάνω, ηλίθιοι γερμανοί κατασκευαστές -από τους οποίους αγοράζουμε τα προϊόντα- εμείς ΠΑΝΤΑ ξέρουμε καλύτερα
  15. Πως ξέρεις ότι μένουν μέσα; Προφανώς υπάρχει ειδικό μηχάνημα και δεν ρουφάει ο μηνανικός! Δεν έχω δει από κάτω Α5, αλλά στο service manual δεν προβλέπεται ανυψωτικό
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.