Jump to content

panosch89

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

About panosch89

User Information

  • Gender
    Male
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

panosch89's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Κωστίκο, Είμαι σε παρόμοια θέση μ' εσένα. Να στα πω με τη σειρά λοιπόν. Αν σκοπεύεις να μετακινείσαι με αυτοκίνητο στη Πάτρα και μάλιστα μένεις κέντρο και θες να πηγαίνεις πανεπιστήμιο ετοιμάσου να πληρώνεις βενζίνη, πολύ βενζίνη. Αν μπορείς και θέλεις κοίταξε να πάρεις ένα οικονομικό μηχανάκι να το έχεις για κάθε μέρα. Στο θέμα αυτοκίνητο μην κοιτάς τα πολλά άλογα γιατί θέλουν πολύ πότισμα (έχω tsi 160hp και κάνω ταξίδια με 90 km για οικονομία πολλές φορές). Επειδή όμως το golf είναι μεγάλο και βαρύ οποιοδήποτε μοτέρ πλην των 1,4 tsi (122 ή 160) το θεωρώ λίγο. Πολύ καλή επιλογή είναι το polo tsi με τον 1.2 και 105 άλογα, το έζησα το καλοκαίρι που ήμουν διακοπές με φίλο μου και το αυτοκίνητο είναι υπεραρκετό και δυνατό, ταξίδια, άνεση για τρεις, πράγματα, ομορφιά (ίδιο με το golf είναι) και οικονομία. Προσωπικά μιας και "κουβεντιάζουμε" να σου πω ότι αν μπορούσα να αγόραζα ξανά αυτοκίνητο έχοντας ζήσει με το golf θα έπαιρνα κάτι οικονομικότερο. Το αυτοκίνητο για hobby είναι ακριβό πολύ πλέον, πάρε ένα για καθαρά πρακτικούς λόγους και να μπορεί να σου δώσει λίγη χαρά παραπάνω κάποιες φορές....(Polo tsi....χαχαχαχα) Ελπίζω να βοήθησα μιας και είμαι σε αντίστοιχη κατάσταση με εσένα.
  2. Κωστίκο, Είμαι σε παρόμοια θέση μ' εσένα. Να στα πω με τη σειρά λοιπόν. Αν σκοπεύεις να μετακινείσαι με αυτοκίνητο στη Πάτρα και μάλιστα μένεις κέντρο και θες να πηγαίνεις πανεπιστήμιο ετοιμάσου να πληρώνεις βενζίνη, πολύ βενζίνη. Αν μπορείς και θέλεις κοίταξε να πάρεις ένα οικονομικό μηχανάκι να το έχεις για κάθε μέρα. Στο θέμα αυτοκίνητο μην κοιτάς τα πολλά άλογα γιατί θέλουν πολύ πότισμα (έχω tsi 160hp και κάνω ταξίδια με 90 km για οικονομία πολλές φορές). Επειδή όμως το golf είναι μεγάλο και βαρύ οποιοδήποτε μοτέρ πλην των 1,4 tsi (122 ή 160) το θεωρώ λίγο. Πολύ καλή επιλογή είναι το polo tsi με τον 1.2 και 105 άλογα, το έζησα το καλοκαίρι που ήμουν διακοπές με φίλο μου και το αυτοκίνητο είναι υπεραρκετό και δυνατό, ταξίδια, άνεση για τρεις, πράγματα, ομορφιά (ίδιο με το golf είναι) και οικονομία. Προσωπικά μιας και "κουβεντιάζουμε" να σου πω ότι αν μπορούσα να αγόραζα ξανά αυτοκίνητο έχοντας ζήσει με το golf θα έπαιρνα κάτι οικονομικότερο. Το αυτοκίνητο για hobby είναι ακριβό πολύ πλέον, πάρε ένα για καθαρά πρακτικούς λόγους και να μπορεί να σου δώσει λίγη χαρά παραπάνω κάποιες φορές....(Polo tsi....χαχαχαχα) Ελπίζω να βοήθησα μιας και είμαι σε αντίστοιχη κατάσταση με εσένα.
  3. Δυστυχώς σήμερα έμαθα τα κακά μαντάτα περί 540€.... Αυτά παθαίνουμε όταν ξεχνιόμαστε!!! Γενικά στα δυο χρονια δεν έχω πάθει το παραμικρό στο αυτοκίνητο αν και έχει μόλις 30000 αλλα ένα άγχος μου έχει δημιουργηθεί με τοσα που ακούγονται γύρω γύρω....
  4. Σίγουρα δεν είναι ότι καλύτερο να μένεις στο ρελαντί για πολλή ώρα αλλά εφόσον έχεις κόψει ρυθμό από πριν και θες μια μείωση θερμοκρασίας ακόμα (έστω και για ψυχολογικούς λόγους...), λέτε να είναι καταστροφικό να περιμένεις λίγο ακόμα? Στο θέμα ιδιαίτερα της ψυχρής εκκίνησης πιστεύω ακράδαντα πως θέλει αρκετή φροντίδα η τουρμπίνα γιατί υπάρχει τριβή πτερύγων-κελύφους, οπότε μέχρι να ανέβει η θερμοκρασία και να επέλθει διαστολή καλό είναι η ταχύτητα περιστροφής και η πίεση να είναι σε χαμηλά επίπεδα. Υ.Γ. Έχω ελάχιστες γνώσεις και δυστυχώς αν και φοιτητής μηχανολόγος μηχανικός δεν τα ξέρω ακόμα...Οπότε το θέμα είναι άκρως ενδιαφέρον, ευχαριστώ και πάλι!!!
  5. Καλημέρα παιδιά!!!! Πολύ χρήσιμο θέμα. Μπράβο για τον κόπο και ευχαριστούμε για τις συμβουλές. Εμένα με ελεεινά ήπια οδήγηση το πρωί μπορεί να κάνω και 8 χιλιόμετρα (χωρίς φανάρια) μέχρι να φτάσουν τα λάδια τους 50 βαθμούς ώστε να δείχνει θερμοκρασία το όργανο. Κατά 99% των περιπτώσεων περιμένω και 2 λεπτά ρελαντί, τώρα τελευταία το σβήνω χωρίς να περιμένω εφόσον η θερμοκρασία λαδιών είναι κάτω από 80 βαθμούς περίπου. Δηλαδή όταν δεν έχουν προλάβει να ζεσταθούν τα λάδια. Για το ρελαντί και τα 160ρια που είπε κάποιος έχω παρατηρήσει το καλοκαίρι επειδή έκανα μια συγκεκριμμένη διαδρομή γρήγορα και τα λάδια έφταναν 110 βαθμούς, το άφηνα 2-3 χιλιόμετρα χωρίς πολύ πίεση και στο ρελαντί μέχρι και 10 λεπτά. Η θερμοκρασία των λαδιών ασχέτως εξωτερικής (δεν ήταν πάνω από 30 λόγω υψομέτρου βέβαια) ερχόταν πάντα κοντά στους 90-93, κάτι που μου φαίνεται πλέον λογικό αφού διάβασα εδώ και έμαθα ότι τα λάδια ψύχονται από το ψυκτικό.
  6. Να σου πω την αλήθεια ήταν πολύ καλύτεροι από τους προηγούμενους που πήγαινα. Μου έδειξε ο άνθρωπος τον υπολογιστή του αναλυτικά ό,τι έκανε και τις οδηγίες-λεπτομέρειες του update, μου είπε πως δεν γνωρίζουν τι αλλάζει το update γιατί όλα γίνονται μέσω υπολογιστή. Αλήθεια ή ψέμματα δεν μπορώ να ξέρω, τουλάχιστον μου έλυσε κάθε μου απορία. κάτι άσχετο: Ξέχασα να ρωτήσω τι λάδια θα βάλουν λόγω βιασύνης και όταν έφτασα σπίτι που είδα το τιμολόγιο πήρα και μου είπαν ότι έβαλαν fuchs. Τώρα πειράζει ρε παιδιά?? Castrol edge ήθελα να πάρω απ'έξω αλλά δεν πρόλαβα. Γενικά σκοπεύω να τα αλλάζω κάθε 7500 χιλιόμετρα. Τι λέτε? (σόρρυ για το άσχετο)
  7. Έκανα κι εγώ σήμερα το update. Δεν παρατήρησα κάτι αν και δεν ασχολήθηκα λόγω βροχής και πολύ. Ρώτησα για ανάκληση κλπ, αλλά δεν ήξεραν κάτι. Επίσης τεχνικές λεπτομέρειες για το update δεν γνώριζαν να μου πουν. Μόνο το έκαναν και τίποτα παραπάνω.
  8. τι να σου πω φίλε μου, τον έχω τσεκάρει με τη μηχανή (που ελέγχεις πιο εύκολα) και μάλιστα στην ίδια αντλία και δεν είδα κλέψιμο...ποτέ δε ξέρεις βέβαια...!!!ας μείνω με την ελπίδα χαχαχαχαχα
  9. τυχερός όσο δε παίρνει!!!! απλά δεν υπαρχει περίπτωση να πέσεις ξανά σε τέτοια συμπεριφορά! μπράβο στην κυρία που ήταν ειλικρινής
  10. καλησπερα, μη το πολυεμπιστεύεσαι. Κάνε και κανα λογαριασμό καμια φορά από βενζινάδικο και χιλιόμετρα που έκανες. Εμένα μια φορά μου έγραφε 8-9 κάτι περίπου και είχα κάψει 12lt/100km
  11. panosch89

    Golfaki mou

  12. γεια χαρά κι απο μένα, η κατανάλωση είναι όντως λίγο τσιμπημένη αλλά όχι παράλογη. Στη διαδρομή Πάτρα-Λεβίδι-Τρίπολη-Μεγαλόπολη-Δυρράχι-Ταϋγετο μου έκαψε 12,6 lt/100km καλά για το ρυθμό που είχα στο μεγαλύτερο μέρος. Η λύση είναι μια: τώρα που έφτιαξε ο καιρός μηχανή και σκουτεράκι!!! το γκολφ για χαλαρές βόλτες και άνεση!!!
  13. ευχαριστώ για την απάντηση!! δεν βγήκαν στο πλύσιμο αλλά τα έτριψα πολύ απαλά με πολύ λίγο οινόπνευμα και έφυγαν χωρίς το παραμικρό σημάδι!! ελπίζω να μην πάθει κάτι το χρώμα από το οινόπνευμα
  14. Παιδιά τα φώτα σας παρακαλώ είμαι να σκάσω... έπλυνα το golfaki και είδα ότι πέφτουν από ένα κωλόδεντρο (μετρημένες οι ώρες του) διάφορα "ζουμιά" είναι κάτι μαλακίες σαν σπυράκια πράσινα και πορτοκαλί που κολλάνε πάνω στο αυτοκίνητο, άφησα βρεγμένο χαρτί επάνω για καμιά ώρα μπας και μαλακώσουν αλλά τίποτα. Αν τα σπάσω απώνουν χρώμα (πράσινο ή πορτοκαλί) και μετά φεύγει πααααααάρα πολύ δύσκολα. Καμιά ιδέα?? υπάρχει κάποιο προϊόν να ρίξω να τα απομακρύνει?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.