Jump to content

Komis

Members
  • Posts

    54
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Komis last won the day on January 25 2023

Komis had the most liked content!

About Komis

  • Birthday 10/28/1974

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Δέλτα
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Passat

Recent Profile Visitors

3,098 profile views

Komis's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

12

Reputation

  1. να σας πώ τον πόνο μου: PASSAT B6 2008 1.8TSI BZB 201.000χλμ πριν μια εβδομάδα παρατηρώ στο πάρκινγκ λάδια (περίπου 1 φλιτζανάκι του καφέ!!) Επειδη γνωρίζω ότι έχει κάποιες χρόνιες διαρροές από τη φλάντζα στον καθρέφτη στο πλάι της καδένας) νομίζω ότι είναι από εκεί... Την επόμενη ημέρα βγάζει error P0171 (air-to-fuel ratio too lean). Αγοράζω μια καινούργια PCV valve (55EURO )για τις αναθυμιάσεις , τη τοποθετώ , αλλά τίποτα! Μετά την αλλαγή της pcv τα πράγματα είναι χειρότερα: το αμάξι παίρνει εμπρός με χίλια ζόρια , ρετάρει και δεν μπορεί να κρατήσει αναμμένη μηχανή!!! Καθ οδόν στο μάστορα. Μου λέει με τη μία : "...έχεις χαλασμένη φλάντζα σασμάν ή/και στροφάλου " Του λέω: " τί σχέση έχει το σασμάν!! Μου λέει: " το αμάξι αναπνέει από κάτω και δεν κρατάει vacuum! θα ελέγξουμε και το δίσκο πλατό σε τι κατάσταση είναι" Κατέβασμα σασμαν για αλλαγή 2 φλάντζες ( σασμάν και στροφάλου) 350EURO Αφου το ανοίγει μου λέει : "...είναι κρίμα να μην αλλάξουμε και δίσκο/πλατο , έχεις 205,000χλμ !!! και όπου να ναι θα χρειαστεί" Οπότε επιπλέον 365 EURO ( σετ Δίσκο πλατό SACHS + ρουλμαν + βαλβολινες) Μετά από 2-3 ημέρες που το κυκλοφορώ, όλα ΟΚ , αλλά εξακολουθεί να βγάζει λάδια από τον καθρέπτη στο πάνω μέρος στη καδένα ( αποφύγαμε να το αλλάξουμε μήπως και το γλιτώναμε ...) οπότε μαζί με μία αλλαγή στη τσιμούχα της πολλαπλής ΕΠΙΠΛΕΟΝ 195EURO και το καλύτερο: σε 1-2 μήνες πρέπει να αλλάξουμε καδένα χρονισμού γιατί μοιάζει αρκετά χαλαρή ( θόρυβο όμως δεν κάνει στα πρωινά ξεκινήματα ) σύνολο μέχρι τώρα 965EURO ( ...ούτε χιλιάρικο!) Δε βαριέσαι σαν την υγεία δεν έχει! θεωρώ αρκετά ακριβά τα εργατικά που χρεώσε , αλλά μου εκανε εντύπωση ότι έκοψε απόδειξη σε όλο το ποσό! Αν έχει τύχει κάτι τέτοιο σε κανέναν και έχει όρεξη , ας μας πεί!
  2. Ευχαριστώ για την απάντηση. Αυτό το καθάρισμα θέλει οπωσδήποτε συνεργείο , ή γίνεται και με αυτά τα σπρέι καθαρισμού a/c που κυκλοφορούν?
  3. Καλησπέρα. Τώρα τελευταία έχω παρατηρήσει οτι στη λειτουργία του καλοριφέρ του αμαξιού, η ένταση του αέρα και η ζέστη δεν είναι τόσο έντονη όπως παλιά. Να έχει πρόβλημα το ψυγείο? Όποιος μπορεί ας βοηθήσει Ευχαριστώ
  4. Αν πιάνουν τα χέρια σου, ίσως είναι εύκολο να διορθωθεί. Μια σούστα συνήθως φεύγει από μέσα. Διαφορετικά κοιτάς AliExpress ή eBay. Αν πας αντιπροσωπεία πάρε και ένα υπογλώσσιο...
  5. Καλημέρα. Γνωρίζει κανείς τι προσφέρει αυτό το update στη λειτουργία ενός αυτοκινήτου που πλέον κοντεύει την 15ετία ? Πόσο μπορεί να κοστίζει? ( θα εκπλαγω αν είναι κάτω από 150€...)
  6. Sot_ts το λιγάκι ριψοκίνδυνο σημείο είναι αυτό της photo 3 ( μη τυχόν και ακούσεις κανένα ράγισμα από το στρετσαρισμα) . Σε εμένα όλα πήγαν καλά. Έφτιαξες καλά τη ντιζα ώστε να λειτουργεί ως εκτονωτης? Αν προσέξεις τα 4 παξιμάδια που έχω βάλει είναι κολλημένα με ηλεκτοκόλληση! Εγώ θυμάμαι το στρετσαρα( σε σημείο στο κέντρο της κονσόλας) τόσο όσο να μπαίνει άνετα χωρίς να λυγίσω καθόλου το συρτάρι Εύχομαι να τα καταφέρεις .
  7. Για να μπει το καινούργιο συρτάρι χωρίς να ξηλωθεί η κονσόλα, το μόνο που χρειάζεται είναι να στρετσαρουμε την ποτηροθηκη προκειμένου να χωρέσει το νέο συρτάρι. Έχω διαβάσει ότι άλλοι το έχουν βάλει με δύναμη λυγίζοντας λίγο το συρτάρι, αλλά εγώ φοβόμουν μην τσακίσει οπότε με μια ντιζα και παξιμάδια έφτιαξα αυτό το ιδιότυπο "εργαλείο" που μου έλυσε τα χέρια. στη φώτο ελπίζω να καταλαβαίνεις τη διαδικασία
  8. Παράγγειλε το από ali και τις επόμενες μέρες θα ποσταρω περισσότερες πληροφορίες. Δε θα ξεχάσω... Συρταρωτα το βγάζεις με δύναμη αφού το λυγίσεις. Το πολύ πολύ να σπάσει...
  9. Γιατί 3 διαφορετικά συνεργεία μου είπαν ότι αν μείνουν ρινίσματα τότε μπορεί να κολλήσει και ο νέος συμπιεστής. Είναι λέει ρίσκο μόνο ο καθαρισμός.
  10. Sot_ts αν δεν το έχεις αλλάξει ακόμη, Μπορώ να σου πω τι έκανα εγώ: Αγόρασα με 8-10 ευρώ από το AliExpress μόνο το συρτάρι. Έπειτα βγάζεις με σχετική ευκολία το original ( το ξηλώνεις- συρταρωτα) Έπειτα το δύσκολο κομμάτι είναι να εκτονώσεις λίγο (6-7mm) τα σταθερά κομμάτια της ποτηροθηκης για να μπορέσεις να συρταρωσεις το καινούριο. Εγώ έφτιαξα εναν αποστάτη με ντιζα και παξιμάδια στις άκρες προκειμένου να το ανοίξω για 6-7mm και να μπορέσω να κάνω την αρχή. ( Αν θέλεις ποσταρω και φωτο για να το καταλάβεις) Αν έχεις βοήθεια από 2ο άτομο, μπορεί ο ένας να ανοίξει λίγο με δύναμη με τα χέρια την ποτηροθηκη και εσύ να το συρταρωσεις. Ακούγεται πιο δύσκολο από ότι είναι, 6 λεπτά υπόθεση... Το αποτέλεσμα είναι σαν καινούργιο!
  11. Καλημέρα σε όλους Γράφω αυτό το μήνυμα για να μην την πατήσουν και άλλοι όπως και εγώ: Πριν κανένα μήνα, εντελώς απροειδοποίητα στο αμάξι Passat B6 1.8TSI 2008, άρχισε να ακούγεται ένα κροτάλισμα στη μηχανή , σε πολύ συγκεκριμένη κατάσταση (2α ταχύτητα κουμπωμένη & χαμηλές στροφές) Το κροτάλισμα προερχόταν από τον τεντωτήρα του ιμάντα του δυναμό και είχε διάρκεια 1/2 sec (μέχρι να ξεπεράσει τις 1100 στροφές) Το πρόβλημα αυτό , μου ήταν γνώριμο καθώς ακριβώς το ίδιο κροτάλισμα είχε εμφανιστεί και το 2016. Τότε είχα αλλάξει τεντωτήρα & ιμάντα, αλλά επειδή το κροτάλισμα επέμενε άλλαξα και ρουλμαν / καστάνια του δυναμό = ΤΟΤΕ και ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΟ ΚΡΟΤΑΛΙΣΜΑ!! Αυτή τη φορά , εν έτη 2022 , επειδή το πήγα σε άλλο μάστορα, επέμενε ότι έφταιγε ο τεντωτήρας και ότι το ρουλμαν "ακουγόταν " καλό". Οπότε ξανά αλλαγή σε 1η φάση τεντωτήρα - ιμάντα και αφού πάλι δεν διορθώθηκε άλλαξα νέο δυναμό αυτή τη φορά ( για να μην μπαίνω στη διαδικασία να επισκευάσω το παλιό μου δυναμό - αφού είμαι άπλας...) = 290 EURO Οπότε μέχρι να γίνουν όλα τα παραπάνω, για περίπου 10 μέρες, κινιόμουν με προβληματικό ρουλμαν δυναμό, στο αμάξι ... Να σου και η 2η major βλάβη: Ο ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑΣ του A/C είπε το ποίημα. Κατακαλόκαιρο χωρίς AirCondition! Οπότε , αλλαγή Συμπιεστή + νέο Ψυγείο + τρίοδη βαλβίδα (κάτι τέτοιο...) + καθαρισμός κυκλώματος AC με άζωτο για τυχόν ρινίσματα = 400 EURO Που θελω να καταλήξω: Πιστεύω ότι οι 2 βλάβες πολύ πιθανόν να σχετίζονται και να μην έγιναν τυχαία την ίδια χρονική στιγμή!! Το ρουλμαν του δυναμό, δεν είναι ένα τυχαίο ρουλμαν αλλά μία καστάνια που δουλεύει περίπου σαν το πεντάλ ενός ποδηλάτου!! Μπορεί να γυρίζει συνεχώς τρελά , αλλά είναι πάντοτε ετοιμοπόλεμο για να εμπλακεί όποτε πατάμε γκάζι και αλλάζουμε σχέση στο κιβώτιο. προς ενημέρωση όποιος θέλει να διαβάσει παραπάνω πράγματα : https://idpartsblog.com/2018/07/09/clutched-alternator-pulleys-are-important/ σύμφωνα λοιπον με το παραπάνω: What happens if that pulley has failed? A failed pulley will no longer clutch properly. The action of slowing down the alternator forcefully puts a lot of extra stress on the accessory/serpentine belt system. That violent change in momentum and speed is transferred from the pulley on the crankshaft, through the serpentine belt, around the tensioner and eventually makes it to the alternator. Over thousands of miles all that extra stress will cause the tensioner to fail, the harmonic balancer to become looser and might cause the serpentine belt to stretch or snap. It will also add extra side load to the A/C compressor clutch, which might also experience early failure. οπότε σε όποιον συμβεί κάτι ανάλογο, αλλάξτε κατευθείαν ΡΟΥΛΜΑΝ + ΤΕΝΤΩΤΗΡΑ + ΙΜΑΝΤΑ συγνώμη αν κούρασα - καλό καλοκαίρι
  12. και η ATE Germany συνεχίζει: Dear Mr..... If your vehicle has an electric parking brake, you must fit the pads for it, otherwise there is a possibility that the brake will become hot. The difference lies in the pad structure and material. In order to answer your enquiry correctly, we need the following informations: Please give us the complete ATE part number of the brake pad and not the ECE test mark, this does not help us. The complete chassis number (VIN) of your vehicle. Mit freundlichen Grüßen, και αφού τους έστειλα το VIN του αυτοκινήτου μου απάντησαν με το σωστό part της ΑΤΕ: Dear Mr. .... You must use the brake pad 13.0460-2749.2 (it is for electric parking brake) Mit freundlichen Grüßen / Best regards σήμερα λοιπόν ξανά αλλαγή στο μάστορα! ας την έχουμε λοιπόν στα υπόψη αυτήν την λεπτομέρεια σχετικά με τα τακάκια για ηλεκτρικό χειρόφρενο...
  13. και πριν λίγο ήρθε η απάντηση από ΑΤΕ !!! : Dear Mr. If your vehicle has an electric parking brake, you must fit the pads for it, otherwise there is a possibility that the brake will become hot. The difference lies in the pad structure and material. Mit freundlichen Grüßen, D.Franz (Mr.) Technische Hotline Aftermarket/Technical Hotline Aftermarket
  14. καλημέρα , κάτοχος PASSAT B6 1.8tsi 2008 BZB 160hp τις προάλλες άλλαξα τα πίσω τακάκια σε συνεργείο την επόμενη ημέρα σαν είδα τον κωδικό της ΑΤΕ : E9 90R-02A1163/0750 παρατήρησα στο ATE CATALOGUE ότι τα δίνει για¨ for vehicles without electric parking brake" Ενώ το δικό μου αμάξι ξεκάθαρα έχει ηλεκτρικό χειρόφρενο . Η πλάκα είναι ότι η ΑΤΕ το δίνει κατάλληλο για Passat B6, την ώρα που όλα τα B6 έχουν electric parking brake έχω μπερδευτεί , αν μπορεί κάποιος να διευκρινίσει ... πρέπει να τα αλλάξω ξανά ή όχι ? ευχαριστώ
  15. 16/11/2019 και μου το κάνει ξανά!! Πάλι χρειάζεται reset μέσω vag. Όση ώρα και να έχεις πατημένο το κουμπί δεν κάνει reset. Πραγματικά είναι σπαζοκεφαλια. Δεν έχει συμβεί σε κανέναν εδώ μέσα ?? Εμένα είναι η 3η φορά!!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.