Jump to content

midiangr

Members
  • Posts

    139
  • Joined

  • Last visited

About midiangr

  • Birthday 05/03/1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

5,914 profile views

midiangr's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Παιδιά καλησπέρα! Ενώ στην Ελλάδα η ασφάλιση αντιστοιχεί στο αυτοκίνητο, στο Ην. Βασίλειο για παράδειγμα η ασφάλιση είναι ανά οδηγό. Το πρόβλημα με αυτό είναι ότι εάν κανείς είναι χρόνια οδηγός στην Ελλάδα αλλά το αυτοκίνητο δεν είναι στο όνομά του, τότε στην ασφαλιστική δεν φαίνεται πουθενά και ακολούθως, δεν μπορεί να πάρει κάποιο προσωπικό No Claims έγγραφο από την ασφαλιστική, το οποίο θα του προσφέρει έκπτωση όταν βγάλει νέα ασφάλεια έξω. Έχει κανείς γνώση/εμπειρία για το συγκεκριμένο θέμα? Γνώμες? Ευχαριστώ!
  2. Όταν είχα ζητήματα με το Gt για ατελή καύση (ίσως συμπτωματικά) στον τρίτο κύλινδρο και λάδι στο χώρο του πολλαπλασιαστή, η διάγνωση ήταν για το μεν πρώτο ότι το μπεκ ίσως "κατουράει" (ναι, αυτό είπαν) και για το δεύτερο κάποιο defective κομμάτι της φλάτζας στο ψευτοκάπακο. Για το μπεκ η διάγνωση έγινε κοιτώντας την πίεσή τους μετά το σβήσιμο, όπου στα μεν 3 παρέμενε σταθερή, στο δε προβληματικό έπεφτε σιγά σιγά... Όλα αυτά fyi, μπας και βοηθά κάτι στα δικά σου...
  3. Σας ευχαριστώ - οπότε κοιτάζω για αυτές τις 2-3 μάρκες στα παραπάνω χαρακτηριστικά, και τον τελικό λόγο μάλλον θα τον έχει το κόστος της κάθε μίας! Τέλος, κάποιο έχετε να προτείνετε κάποιο online κατάστημα από όπου έχετε αγοράσει και σας έχει στείλει την μπαταρία σπίτι?
  4. Thanks! Να διευκρινήσω επίσης ότι δεν έχω καταλάβει τί σημαίνουν οι κωδικοί σε 2 φαινομενικά πανομοιότυπες μπαταριες, πχ τα (C14, C15) κλπ... Δηλώνει κάτι από αυτά ότι ο + πόλος είναι πχ δεξιά ή αριστερά?
  5. Παίδες καλησπέρα! Θέλω σύντομα να αλλάξω μπαταρία καθώς η παλιά μετά από 6 χρόνια παρέδωσε... Σκέφτομαι για Varta κλειστού τύπου, καθώς επίσης να πάω σε 52 ή 56 Ah, καθώς η τωρινή (45) ζοριζόταν που και που, σε καλά κρύα... Όμως, καθώς είμαι δυστυχώς μακριά από το αυτοκίνητο προς στιγμήν και θέλω να την παραγγείλω μέσω net για να την αλλάξω όταν ... ξαναδώ το αυτοκίνητο, θέλω τις συμβουλές σας στα εξής: - Θα προτείνατε Varta, και αν όχι ποια άλλη εταιρία? Bosch? - Τί χαρακτηριστικά πρέπει να έχει μια μπαταρία για το Gt? Εννοώ αν πχ ο θετικός πόλος είναι δεξιά, κλπ. - Γνωρίζει κανείς κάποιο καλό online κατάστημα να την παραγγείλω? Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
  6. Παιδιά καλησπέρα, γνωρίζει κανείς εάν υπάρχουν, και τί ισχύει σχετικά με, ασφάλειες αυτοκινήτου οι οποίες δεν έχουν εξαμηνιαία ή ετήσια δέσμευση, παρά ισχύουν μόνο για λίγες εβδομάδες/μήνα, με την αντίστοιχη χρέωση? Ενδιαφέρομαι για κάτι τέτοιο, καθώς σκοπεύω να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο π.χ. 2 εβδομάδες ή ένα μήνα τον χρόνο, και δεν συμφέρει να το ασφαλίζω για όλο το έτος... Ευχαριστώ!
  7. Και εγώ το ελπίζω φίλε μου... Καλή συνέχεια και ευχαριστώ για τις πληροφορίες!
  8. Δεν κατάφερα να απαντήσω νωρίτερα λόγω υποχρεώσεων.... Μετά από "επίμονο τρομπάρισμα" έφτιαξε ο συμπλέκτης την Κυριακή το βράδυ, αφήνοντας μόνο έναν ήχο κλατς-κλατς... Δευτέρα πρωί το πήγα οδηγώντας χωρίς πρόβλημα, με το μόνο ότι έπιανε λίγο πιο ψηλά από το συνηθισμένο. Το έπιασαν τα παιδιά στο σέρβις και το έλεγξαν, και μου είπαν ότι πιο απίθανο περίμενα να ακούσω: "Δεν βρήκαμε τίποτα, όλα δουλεύουν καλά..." Τους ανέφερα ότι δεν μπορεί ξαφνικά να συνέβη το πρόβλημα, και ότι κάτι πάει στραβά, αλλά μου είπαν ότι τα έλεγξαν όλα, το υδραυλικό σύστημα του συμπλέκτη, την τρόμπα κλπ κλπ αλλά όλα οκ... Γράσαραν από ότι μου είπαν κάποια εξωτερικά τμήματα του σαζμάν, το έβαλαν και στο διαγνωστικό, αλλά τίποτα... Οπότε μου λένε φύγε-ευτυχώς δεν με χρέωσαν τίποτα Τώρα για να πω την αλήθεια έχω παραξενευτεί και ανησυχώ λίγο, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι. Το αυτοκίνητο μια βδομάδα τώρα, ~250km, δεν παρυσίασε τίποτα, δουλεύει ρολόι, ούτε πατινάρσιμα, ούτε ήχος στο συμπλέκτη, τίποτα... Καμιά ιδέα για το τί μπορεί να συνέβη? Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον...
  9. χμμμ, ναι ίσως... Όμως αυτά τα μέρη είναι στεγανά, και το μεν σαζμαν έχει βαλβολίνες, ο δε δίσκος είναι στεγανός με αέρα... Από τότε δεν έβγαλε κάποιο πρόβλημα, έ? παρατήρησα πριν λίγο, μετά από 48 ώρες και τρομπάροντας αρκετά το συμπλέκτη, ότι έπαιρνε κανονικά τις ταχύτητες, παρ' όλα αυτά έχω την εντύπωση ότι έχει αλλάξει η αίσθηση του συμπλέκτη, και ότι κάνει ένα θόρυβο (χλατσ !) στο άφημα του συμπλέκτη... Θα το πάω αύριο για τσεκ...
  10. Με αναμένη μηχανή, ο λεβιές φτάνει στο μέσο της διαδρομής σε όλες τις ταχύτητες. Δεν πάει καν να κουμπώσει, ούτε κάνει κάποιο θόρυβο...Απλώς δεν πάει... Μόνο η όπισθεν, όπου πάει να μπει κανονικά, αλλά γρατζουνάει πολύ το γρανάζι...
  11. Καλησπέρα, μετά από δυνατή βροχή κατέληξαν οι δρόμοι με λίμνες νερά... Περνόντας με λίγη φόρα από τέτοια νερά, όπου το αυτοκίνητο έκοψε πολύ ταχύτητα, ενώ το νερό περνούσε το ύψος του μέσου της ζάντας, κάτι μύρισε λίγο άσχημα... Μετά από 1-2 km μπήκε στο parking μια χαρά... Παρ' όλα αυτά το αποτέλεσμα το επόμενο πρωί ήταν: - Με αναμένη μηχανή δεν μπαίνει καμία ταχύτητα, κανένας θόρυβος, απλώς δεν κάνουν τον κόπο καν να κουμπώσουν... - Μόνο η όπισθεν πάει να κουμπώσει, αλλά τρώει γρανάζι - Ο συμπλέκτης φαίνεται λίγο πιο μαλακός Από όλα αυτά φαντάζομαι προφανώς ότι δίσκος-πλατώ παρέδωσε πνεύμα τελείως - χωρίς μέχρι τώρα να έχει δώσει ποτέ ένδειξη για κάποιο θέμα (76k km)... Ή χάσαμε κανένα ελατήριο στο δίσκο (?) Το δοκίμασα και μετά από 24 ώρες αλλά πάλι τα ίδια... Έχει κανείς αντιμετωπίσει κάτι αντίστοιχο? Φαντάζεται κάποιος τί μπορεί να είναι? Επίσης, γνωρίσουμε πόσο κοστίζει δίσκος-πλατώ σε Golf V Gt, μαμά? Ευχαριστώ...
  12. Όχι, όχι, τουλάχιστον εγώ δεν λέω αυτό.. Σκέψου ένα τραχύ ήχο -σαν να βάζεις ένα μεταλλικό έλασμα σε ένα ανεμιστήρα που δουλεύει - για λίγα δευτερόλεπτα στην εκκίνηση του κινητήρα...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.