Αναλυτικότατος
ευχαριστώ πάντως.
Μήπως θυμάσαι τα κλικς (για πάνω) /στροφές (για κάτω) που τα έχεις ρυθμισμένα (μπρος-πίσω )?
Τα δικά μου τα έκανα reset (by the book) μετά από προτροπή του "τροχού" για να λυθεί το πρόβλημα μου.
Εχει παρατηρήσει κανείς, που φοράει KW Variant 3, κανένα περίεργο θόρυβο από τις αναρτήσεις όταν ξεκινάει και ρολάρει με μικρή ταχύτητα, στην όποια μικροανωμαλία του δρόμου, μετά από πολύωρη στάθμευση του αυτοκινήτου? (όταν αυτοκινητο είναι εντελός κρύο)?
Για να κατατοπίσω περισσότερο ο θόρυβος ελαττώνετε σιγά σιγά και εξαφανίζεται τελικά, μετά από 2-3 km.
Φίλε JDL9 σου εύχομαι το αυτοκίνητό σου μετά την επίσκεψη στην γερμανία να αποδόσει τα μέγιστα.
Τώρα σχετικά με τα κόστη της ΜΤΜ συμφωνώ μαζί σου. Ότι πληρώνεις πέρνεις (γι' αυτό κι εγώ ξεκίνησα με ΜΤΜ). Αυτό βέβαια δεν σημαίνει οτι είναι και η καλύτερη απόδοση τιμής.
Μία τελευταία ερώτηση για να μην γίνομαι κουραστικός, σχετικά με τον custom προγραμματισμό στην Γερμανία.
Επείδή (εάν γνωρίζεις) και ο Φάνης με 5RS και ίδιο kit αναγκάστηκε να στειλει το αυτοκίνητο στην Γερμανία για την ίδια δουλειά, γνωρίζεις εάν αυτή η διαδικάσία αποτελεί μονόδρομα για να αποδόσει το αυτοκίνητο αυτά που η ΜΤΜ υπόσχεται?. Προσωπικά εγώ δεν θα ήθελα να δώσω τα +7000 και να αναγκαστώ να στείλω το αυτοκίνητό μου στην Γερμανία, εφόσον ή αγορά και η τοποθέτηση των πραγμάτων έγινε στον επίσημο αντιπρόσωπο της ΜΤΜ στην Ελλάδα.
Φίλε JDL9 καλορίζικο το νέο σου setup.
Ηθελα να σε ρωτήσω εάν τελικά το μέτρησες, μιας κι εγώ έχω ξεκινήσει με MTM πρόγραμμα και σκέφτομαι να προχωρήσω στο επόμενο στάδιο (ΜΤΜ turbo kit , ... ακριβό βέβαια το άτιμο ).
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.