Jump to content

kostas_jp120

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

About kostas_jp120

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

kostas_jp120's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

2

Reputation

  1. Το πρόγραμμα είναι καλύτερη αλλά πιο ακριβή λύση αν υπάρχει αξιόπιστος οίκος βελτίωσης. Για το 1.6 dCi δεν βρήκα κάτι τέτοιο στην Ελλάδα. Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Δες και εδώ www.probitz.com - το έχω βάλει στο QASHQAI+2 1.6 dCi (130hp και 32 κιλά ροπή μαμά).Έχω κάνει κάπου 20000 χλμ και δεν έχω κανένα πρόβλημα εώς σήμερα. Τραβάει πολύ καλύτερα στις μεσαίες, έχει παραπάνω δύναμη ενώ έχει πέσει η κατανάλωση 7-8% (αν δε το πλακωνεις γιατί σε προκαλεί η βελτίωση). Δυναμομετρηση δεν έχω κάνει αλλά η διάφορα ειναι αισθητή. Η probitz λέει για 25% αύξηση στη ροπή και στην ιπποδύναμη, αλλά αυτό λένε όλοι που πουλάνε chip box tuning - ειναι ο μέσος όρος που πιάνει μια τέτοια βελτίωση σε diesel. Ειναι ΟΕΜ - φασόν δηλαδή από το εργοστάσιο στην Αγγλία που προμηθεύει και άλλους "οίκους" (που απλά κολλάνε ένα αυτοκόλλητο με τη φίρμα τους και ζητάνε μετά 300-400 ευρώ) με κόστος όμως στο 1/3 δηλαδή κάπου 110 ευρώ με τα μεταφορικά. Έρχεται χωρίς κουτιά και φρου φρου αλλά έχει μηχανικό ρυθμιστή και automotive grade φύσες - σημαντικό γιατι συνδεεται στον common rail και εκεί δεν παιζεις με απλά καλώδια. Σου στέλνουν το κιτ έτοιμο για το αυτοκίνητο σου μαζί με τις οδηγίες εγκατάστασης. Sent from my iPad using Tapatalk
  3. To 6.5 για Diesel είναι πολύ καλό - θα μπορούσε να είναι καλύτερο αν ο κινητήρας ήταν αποδοτικότερος. Για παράδειγμα το Qashqai+2 1.6 4x4 dCi (130HP & 32kgm ροπή) που έχω, καταναλώνει 7.0 πραγματικά μέσα στην Αθήνα αλλά είναι και 1690 κιλά. Ο λόγος είναι ότι δεν χρειάζεται να πιέζεις τον κινητήρα αφού έχει αρκετή δύναμη (παρόλο που και αυτός ξυπνάει από τις 1500 στροφές και μετά). Το 1.6 TDI θα έπρεπε να είναι στο 6.0 και κάτω εντός πόλης (τα δικίνητα "κοντά" Qashqai 1.6 dCi μέσα στην πόλη είναι στο 6.0) αλλά μάλλον επειδή είναι ψόφιο κάτω από τις 2000 στροφές πρέπει να το πιέζεις λίγο για να κινηθείς ικανοποιητικά. Όταν οδήγησα σε test drive το 1.6TDI DSG αυτό διαπίστωσα. Αν συμβιβαστείς στους δικούς του πιο "αργούς" ρυθμούς προφανώς η κατανάλωση θα πέσει και εντός πόλης.
  4. Τα 1800 είναι εκτός budget, δεν το συζητώ καν. Οι συγκεκριμένες ζάντες που βρήκα είναι παλιότερο σχέδιο αλλά είναι καινούργιες. Έλεγα να μην αλλάξω πλάτος πέλματος ελαστικού για λόγους οικονομίας στην κατανάλωση - δηλαδή να μείνω σε 205/50/17 (από 205/55/16) αλλά απ' ότι είδα η Michelin δεν βγάζει τα Energy σε αυτή τη διάσταση. Η Pirelli έχει το Cinturato P7 με δείκτη 91V και το Cinturato P7 Blue (με ίδιο δείκτη οικονομίας με το Michelin) αλλά με δείκτη ταχύτητας 93W (Michelin 93V). Βέβαια η καθημερινή μου μετακίνηση περιλαμβάνει Αττική Οδό οπότε μάλλον δεν θα έχω τόσο θέμα με το "ζέσταμα" τους. Υποθέτω ότι θα γίνει καλύτερο το τιμόνι στις στροφές με το μικρότερο προφίλ χωρίς να αυξηθεί η κατανάλωση, όπως στην περίπτωση του 225/45/17. Από την εμπειρία σας αξίζει τον κόπο μία τέτοια αλλαγή; Υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι θα ανταλλαγούν ή θα πουληθούν τα μαμά ζαντολάστιχα.
  5. Τυπογραφικο λάθος 7,5 x 17 είναι.
  6. Καλησπέρα σας, αναμένοντας το γκολφάκι μου (ίσως και πριν το τέλος του έτους) ήθελα να ρωτήσω αν οι συγκεκριμένες ζάντες 7,5Χ15 ΕΤ50 5Χ112 (βάρος 9,8 κιλά η μία) που φαίνονται στη φωτογραφία (original VW) είναι ΟΚ για 580 ευρώ (μαζί με τα μεταφορικά) που τις έχω βρει στη Γερμανία. Το αυτοκίνητο είναι η έκδοση highline με 16άρες και σκέφτομαι για λάστιχα 205/50/17 ή 225/45/17.
  7. Με το PDF δεν είχα μέχρι σήμερα κανένα πρόβλημα μετά από 36.000 με τον κινητήρα της Renault-Nissan, ούτε πιστεύω ότι θα έχει πρόβλημα ο 1.6 TDI της VW. Αυτό που με προβλημάτισε περισσότερο είναι ότι ο TDI ξυπνάει ουσιαστικά - σε συνδυασμό με το DSG - μετά τις 2000 στροφές και αυτό κάνει την οδήγηση κουραστική, ειδικά μέσα στην πόλη που θέλεις να προσπεράσεις ένα πιο αργό αυτοκίνητο κλπ. Ακόμα και με το Sport στο DSG οι αντιδράσεις ήταν ράθυμες. Οπότε οι επιλογές είναι: είτε πιέζεις το μοτέρ με αποτέλεσμα να χάνεται το πλεονέκτημα της χαμηλής κατανάλωσης ή να συμβιβάζεσαι και να πηγαίνεις αργά στο ρυθμό που επιβάλλει το ίδιο. Συμπέρασμα (δικό μου) για το συγκεκριμένο μοτέρ: αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα σε εθνικό και επαρχιακό δίκτυο τότε είναι μία πολύ καλή επιλογή και σβέλτα θα πηγαίνεις (μόλις πιάσει το ωφέλιμο εύρος στροφών) και ξεκούραστα και προπάντων οικονομικά αν δε το πιέζεις. Υποθέτω όμως ότι η VW θα ακολουθήσει την τάση του downsizing και high output κινητήρων και στους diesel, αν και εδώ την έχει προλάβει η Nissan-Renault και η Honda που πουλάνε πολύ καλά. Οπότε ένας 1.6 TDI με 130 άλογα και 32 κιλά ροπής θα αλλάξει την εξίσωση και θα βάλει το Golf δυνατά στο παιχνίδι και στους diesel, έως τότε όμως o 1.4 TSI ACT είναι η καλύτερη επιλογή.
  8. Σήμερα έκανα test drive το 1.6 TDI με DSG ... θα το αγόραζα αν ήμουν συνταξιούχος κοντά στα 70. Μου θύμισε την ηλεκτροκίνητη σαύρα Prius που είχαμε σαν εταιρικό για ένα διάστημα. Ακόμα και το POLO 1.2 TSI 105ps που οδηγώ μερικές φορές είναι μακράν καλύτερο σε επιδόσεις και νεύρο. Απογοητεύτηκα εντελώς, οπότε προχωράω με το 1.4 ACT DSG ... η διαφορά στο κόστος από την κατανάλωση (για 12-15 χιλιάδες χλμ που κάνω ετησίως) είναι μικρή 500-700 ευρώ και τα πληρώνω ευχαρίστως για να μην πεθάνω από τη βαρεμάρα. Ο 1.6 dCi της Renualt/Nissan απλά δεν παίζεται - στον οικογενειακό "μεταφορέα" Qashqai+2 4Χ4 που έχουμε, κινεί τα 1690 κιλά του οικονομικά, σβέλτα και με απίστευτη άνεση, 32κιλά ροπής είναι αυτά - οπότε στο πολύ ελαφρύτερο Megane θα σκάβει.
  9. Είχα το ίδιο ακριβώς πρόβλημα, στην KARENTA δεν μπόρεσαν να το βρουν ο θόρυβος επανήλθε ... - έστω και αν έκαναν ότι το γνώριζαν το θέμα. Ο δικός μου θόρυβος ήταν ένα συνεχές τρίξιμο (ακούγεται από το ντουλαπάκι του συνοδηγού) όταν το polo ήταν σταματημένο στο ρελαντί. Ο θόρυβος αυτός προέρχεται από δύο πλαστικά σωληνάκια που περνάνε μέσα από μία "χοάνη" η οποία είναι κολλημένη δίπλα στον εμπρός δεξί θόλο (εκεί που συνδέεται το αμορτισέρ όπως κοιτάμε το αυτοκίνητο από εμπρός στα αριστερά). Αυτά τα πλαστικά σωληνάκια συντόνιζαν στο ρελαντί χτυπώντας επάνω στη λαμαρίνα ... και ο θόρυβος πέρναγε μέσα στην καμπίνα. Αν κουνήσετε τη βάση που κρατά τα σωληνάκια ο θόρυβος σταματάει. Το πρόβλημα το έλυσα μεταφέροντας πιο πίσω τους δύο σωλήνες (έχει έτοιμες βάσεις για αλλαγή θέσης) και πιάνοντας τα σωληνάκια που περνάνε από τη χοάνη με ένα tie rap μεταξύ τους (χαλαρά όμως) ώστε να μην ακουμπάνε πάνω στη λαμαρίνα και κάνουν θόρυβο. Αν έχετε λίγο αφρολέξ θα μπορούσε και αυτό να κάνει δουλειά, - υποθέτω - αν το τοποθετήσετε με μία τσιμπίδα μέσα στη χοάνη για να απομονώσει τα σωληνάκια. Θα ανεβάσω και φωτογραφία με το σημείο με την πρώτη ευκαιρία.
  10. Ευχαριστώ για τη βοήθεια, θα το κοιτάξω και θα επανέλθω.
  11. Οδηγώντας το Polo 1.2 TSI DSG εδώ και 3 μήνες, μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος με την επιλογή μου. Το αυτοκίνητο απλά δεν παίζεται εντός πόλης αλλά και στον αυτοκινητόδρομο (κάνω αρκετά χλμ καθημερινά στην ΑΟ). Ωστόσο το τελευταίο διάστημα παρατηρώ το εξής φαινόμενο: με τη μηχανή σε λειτουργία και σταματημένος (φρένο ή χειρόφρενο) ακούγεται συνεχώς ένας έντονος ήχος συντονισμού (κάτι σαν κροτάλισμα, σαν να χτυπούν μεταξύ τους δύο μεταλλικά σημεία) από το εμπρός δεξί μέρος του ταμπλό (προφανώς αυτό λειτουργεί σαν ηχείο), μόλις ξεκινήσει το αυτοκίνητο αφήνοντας το φρένο ο θόρυβος σταματάει. Μόλις φρενάρω και το αυτοκίνητο είναι σε στάση ο θόρυβος ξεκινά πάλι. Η ένταση του θορύβου πέφτει μόλις ζεσταθεί για τα καλά η μηχανή αλλά δεν σταματάει. Ανοίγοντας το καπό δεν μπορώ δυστυχώς να εντοπίσω από που προέρχεται αυτός ο συντονισμός λόγω του θορύβου που κάνει η μηχανή. Πριν από λίγες ημέρες το πήγα στην Καρέντα στο Μαρούσι και ο τεχνικός εκεί φάνηκε να κατάλαβε τι συμβαίνει αμέσως (παρόλο που το αυτοκίνητο ήταν ζεστό και ο θόρυβος δεν ήταν έντονος) απ' ότι πρόλαβα να δω κοιτούσαν κάποιες σωληνώσεις εμπρός δεξιά - βιαζόμουν κιόλας και δεν έκανα συζήτηση για το θέμα. Όταν έφυγα από εκεί ο θόρυβος είχε σταματήσει αλλά μετά από 2-3 ημέρες επανήλθε. Με την πρώτη ευκαιρία θα ξαναπάω από εκεί για να το διορθώσουν(, αλλά για εγκυκλοπαιδικούς λόγους γνωρίζει κανείς από που μπορεί να προέρχεται αυτός ο θόρυβος συντονισμού;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.