Jump to content

markpap

Members
  • Posts

    81
  • Joined

  • Last visited

About markpap

  • Birthday 12/05/1980

Contact Methods

  • MSN
    zantehotels@gmail.com
  • Website URL
    http://www.zantehotels.gr/

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Ζακύνθου

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6
  • Car's nickname
    VW Golf 6 GTI DSG

Recent Profile Visitors

3,302 profile views

markpap's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Δυστυχώς δεν έστρωσε με το σπρέι και το χτύπημα! Ερώτηση: Γνωρίζει κανείς τον κωδικό του ανταλλακτικού αυτού; Μήπως είναι: 1K0905851B? Ευχαριστώ εκ των προτέρων....
  2. Το κλειδί μπαίνει μέσα κανονικά χωρίς πρόβλημα. Τα προβλήματα που παρουσιάζει είναι τα εξής: - Δεν κλειδώνει το τιμόνι. - Μερικές φορές δεν γυρίζει το κλειδί για να ανάψει το αμάξι, αλλά με λίγα μπάσε βγάλε ξεκολλάει. - Μερικές φορές δεν γυρίζει το κλειδί για να σβήσει το αμάξι, αλλά με μερικά γυρίσματα του τιμονιού ξεκολλάει. Μετά το σπρέι γραφίτη, αρχίσε να κλειδώνει το τιμόνι κανονικά; Αν ναι, να το δοκιμάσω γιατί 200+ ευρώ είναι πολλά για επισκευή....
  3. Καλησπέρα σε όλους, Εδώ και λίγες μέρες αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Ξαφνικά μια μέρα καθώς πήγα να βάλω μπροστά το αμάξι, το κλειδί δεν γυρνούσε μέσα στην κλειδαριά του τιμονιού, ενώ το τιμόνι ήταν ξεκλείδωτο. Από τότε, το τιμόνι δεν κλειδώνει όταν βγάζω το κλειδί και μερικές φορές με δυσκολεύει να βάλω μπροστά τον κινητήρα ή να σβήσω το αμάξι. Πήγα σε ένα εξωτερικό ηλεκτρολογείο και μου είπαν ότι μάλλον είναι κλειδαριά μίζας και πρέπει να το αλλάξω μήπως μου κλειδώσει το τιμόνι καθώς οδηγώ. Τι γνώμη έχετε για το παραπάνω πρόβλημα; Που μπορώ να βρω και πόσο μπορεί να κοστίζει το απαιτούμενο ανταλλακτικό; Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
  4. Εχω ακριβώς το ιδιο πρόβλημα. Για να μην ρεταρει το αμαξι αναγκάστηκα να κανω πατεντα με πιαστηρακι να μην το πεταει εξω. Κωδικος σφαλματος P2015. Αλλαξα την βαλβιδα με τα 2 λαστιχακια αλλα τιποτα. Ελυσα ολη την πολλαπλη, την καθαρισα αλλα τιποτα. Το σφάλμα παραμενει. Λεω να αλλαξω το ποτενσιόμετρο που εχει στην αλλη της πλευρα. Έχει κανεις καποια αλλη ιδεα;
  5. Καλησπέρα σε όλους, Αυτές τις μέρες έφτασε ο καιρός που πρέπει να αλλάξω τακάκια στο αμάξι μου. Επειδή δεν θέλω να τα αγοράσω ξανά από την αντιπροσωπεία και να με γδάρουν στην τιμή χωρίς λόγο, σας παρακαλώ βοηθήστε με για τα εξής: 1) Ποιοι είναι οι κωδικοί των ανταλλακτικών για να τα αναζητήσω στο internet? 2) Μια μάρκα προτείνετε κι αν έχετε κάποιο σύνδεσμο (link) κατευθείαν από κατάστημα που έχετε ήδη αγοράσει και εσείς; Ευχαριστώ....
  6. Σε ευχαριστώ NikDev. Αλλαξα για αρχή ενα φίλτρο βενζίνας να δω αν θα το ξαναβγάλει. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν και για μια βαλβίδα καυσίμου που είναι πάνω στον κινητήρα, αυτό δηλαδή τους πρότεινε να δουν πρώτα το διαγνωστικό. Όμως ναι, έχεις δίκιο για τα μπεκ. Θα τσεκάρω όλα τα μπουζί να δω ποιο είναι πιο καφέ και θα αρχίσω από εκείνο το μπεκ. Ευχαριστώ και πάλι.
  7. Καλησπέρα στην ομάδα, Εδώ και μέρες αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα στο αμάξι μου (VW Golf 6 GTI DSG 2009). Μετά από ταξίδι και οδήγηση στην πόλη προορισμού, άναψε η ένδειξη του κινητήρα στο καντράν. Επισκέφτηκα την αντιπροσωπεία και η διάγνωση έδειξε: P0171 - Σύστημα καυσίμου - Μείγμα πολύ φτωχό. Το έσβησαν και μου είπαν να βάλω βενζίνη 100 οκτανίων και να δω πως θα αντιδράσει, όπως και έκανα. Κατά την διάρκεια ταξιδιού λίγο πιο μετά, άναψε πάλι η ένδειξη και φυσικά δεν έσβησε ενώ ταξίδευα πολλές ώρες. Επισκέφτηκα συνεργείο (όχι αντιπροσωπείας) φίλου μου και το BOSCH διαγνωστικό του, έβγαλε το ίδιο λάθος. Μου πρότεινε να αδειάσω/κάψω τελείως την βενζίνη και να γεμίσω με 100 οκτανίων για να δούμε πως θα πάει. Το αποτέλεσμα, η βλάβη άναβε ξανά και ξανά (σχεδόν κάθε 20-30 χλμ) και με τη σειρά μου την έσβηνα. Σήμερα, πήγα ξανά στον φίλο μου και λύσαμε από πάνω αισθητήρα εισαγωγής MAF, αισθητήρα Λ. Ο αισθητήρας Λ βρέθηκε στην άκρη του εντελώς καφέ σε χρώμα (σαν σκουριά) γεγονός που μας έκανε να λύσουμε ένα μπουζί να δούμε πως είναι. Και αυτό, σε όλη του την κεφαλή, ήταν εντελώς καφέ, σαν να είχε σκουρία. Τέτοιο χρώμα. Μου είπε ο μηχανικός ότι αυτό οφείλεται στο φτωχό μείγμα καυσίμου και είναι αρκετά επικίνδυνο για τον κινητήρα και τη ζωή του. Κάλεσα την αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι αυτό θέλει ακινητοποίηση του οχήματος και ίσως ευθύνεται η αντλία καυσίμου υψηλής πίεσης και φυσικά να το πάω για έλεγχο (που για λόγω απεργίας και αποκλεισμού σε νησί, δεν μπορώ να πάω άμεσα) Καταρχήν, πως ακούτε τα παραπάνω; Έχει τύχει σε κανέναν σας κάτι αντίστοιχο; Αν ναι, πως το αντιμετώπισε; Επίσης, αν ήταν το μείγμα φτωχό ή αν η αντλία είχε χάσει πιέσεις, το αμάξι δεν έπρεπε να ρετάρει ή να κάνει διακοπές; Γιατί το αμάξι μου δεν έχει κανένα τέτοιο σύμπτωμα!!!
  8. Ύστερα από 2 χρόνια προσπάθειας να έρθω (λόγω διαμονής μου σε νησιωτική επαρχία), πιστεύω σήμερα πως θα δώσω το παρόν για πρώτη φορά, ή μόνος ή με ένα άτομο ακόμη. Σχετικά με τον καιρό, ο οποίος δεν νομίζω να αλλάξει και να σταματήσει να βρέχει, υπάρχει κάποιο πρόβλημα για το WNO? Όσο για τις φωτογραφήσεις, με τέτοια βροχή, θα έχουμε θέμα: My VW in the Mud.
  9. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Πήρα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν πως πρώτη φορά παραγγέλνουν αυτό το ανταλλακτικό για την Ελλάδα! Όταν θα έρθει θα τους πω να δουν και μήπως το σφύξουν, αφού ακόμη έχω μαμά τουρμπίνα πάνω. Τουλάχιστον, μετά από πολύ ψάξιμο και πολύ καιρό, βρέθηκε λύση!
  10. Επίσης, με μια γρήγορη ματιά στο internet βρήκα αυτό: http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=20401 Το έχει δοκιμάσει κανείς;
  11. Καλημέρα σε όλους σας, Εδώ και καιρό αντιμετωμίζω το εξής πρόβλημα: Έχω ένα Golf VI GTI DSG. Όταν αφήνω το γκάζι με ταχύτητα και όχι με νεκρό (π.χ για να τσουλιζει το αμάξι σε μια κατηφόρα), τότε ακούω ένα μεταλλικό συνεχόμενο τρίξιμο. Αν ακουμπήσω λίγο το γκάζι, τότε αυτό αμέσως σταματάει και μόλις το αφήσω, εμφανίζεται ξανά. Επιπλέον, το τρίξιμο γίνεται και στο νεκρό, με το αμάξι σταματημένο, όταν το μαρσάρω και αφήνω το γκάζι. Το τρίξιμο αυτό προέρχεται ακριβώς από το σημείο, μεταξύ σπιράλ και βάσης εξάτμισης. Αφού άλλαξα σπιράλ στην εξάτμιση, αφού με μια πρώτη ματιά, φαινόταν να προέρχεται από εκεί ο ήχος, τελικά και δυχτυχώς, δεν ήταν από αυτο! Ύστερα από πολυ ψάξιμο ξανά και αποκλείοντας το σπιράλ, ανακαλύψαμε ότι αν κρατήσουμε με ένα κατσαβίδι τον πύρο στο wastegate της τουρμπίνας, τότε το τρίξιμο σταματάει. Αφού κάναμε αρκετές φορές αυτή τη δοκιμή, στον εξατμισά, πλέον, καταλήξαμε ότι ο πύρος παίζει, με αποτέλεσμα να προκαλεί αυτό το τρίξιμο. Έχει κανείς καμία ιδέα, αν ο πύρος μπορεί να σφύξει; Αν ναι, που μπορώ να το κάνω αυτό; Αν όχι, τι άλλο μπορώ να κάνω; Έχει ξανασυμβεί σε κανέναν σας; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  12. Στέλιο, σε ευχαριστώ για την απάντηση σου στα ερωτήματα 2 και 3 παραπάνω. Στο τελευταίο service που έκανα, πήγα εγώ τα ανταλλακτικά όλα στην αντιπροσωπεία και μου βγήκε αρκετά πιο οικονομικά. Τώρα, όπως λέω και στην ερώτηση 1, παραπάνω, θα ήθελα πλέον να πήγαινα εκτός αντιπροσωπείας. Έχετε να προτείνετε κάποιο καλό, οικονομικό και αξιόπιστο συνεργείο; Σας παρακαλώ, στείλτε μου έστω και με κάποιο pm αν δεν το επιτρέπουν οι κανόνες του φόρουμ. Είμαι από επαρχία και δεν έχω γνώσεις από τα συνεργεία στην Αθήνα.
  13. Σε ευχαριστω για την αμεση απαντηση. Εχω το gti με κυκλοφορια 07/2009. Πρεπει να αλλαξω κ εγκεφαλο δικτυου για να τα βαλω? Αν ναι, που μπορω να βρω? Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
  14. Που μπορω να βρω χελλα φαναρια? Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.