Jump to content

sps

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

About sps

Other Info

  • Car Type
    Polo 6N

sps's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Για να δειτε διαφορες προς το πιο σπορ οσοι κατοχοι tsi καλο θα ηταν να αλλαξετε τα σινεμπλοκ σας με σφιχτοτερα σαν αυτα που φοραει το λεον sport up! Μιλαμε για πραγματικη διαφορα προ το καλυτερο σε ακριβεια και αισθηση!
  2. λοιπον για να μην μπερδευεστε: Τα μαυρα bilstein ειναι αντιστοιχα με τα εργοστασιακα και ΔΕΝ κανουν για χαμηλωμα: Τα bilstein sport (Β6) ειναι πιο σκληρα απο τα εργοστασιακα και συνιστανται για πιο σπορ οδηγηση με τα μαμα ελατηρια. Τα bisltein sprint (B8) ειναι τα ιδια με τα sport αλλα με πιο κοντο καλαμι για να συνδυαζονται με ελατηριο χαμηλωματος. Ta bilstein pss (B12) ειναι coilover ρυθμιζονται καθ υψος δλδ, με στενο πιατελο και δεχονται στενο ελατηριο. Αυτος ειναι ενας πραγματικος σπορ συνδυασμος αφου τα στενα ελατηρια ειναι πραγματικα πιο σκληρα απο τα φαρδια ελατηρια με αποτελεσμα να μην κοπαναει το αυτοκινητο στις λακουβες Προσοχη ειναι σφιχτο το αμαξι, αλλα δεν εχεις το κοπανημα που οφειλεται στον τερματισμο του αμορτισερ λογω μαλακου ελατηριου. Εγω θα προτεινα να αποφευγετε τα φαρδια ελατηρια χαμηλωματος που δεν κανουν για πραγματικη σπορ οδηγηση. Απλα ειναι πιο χαμηλα, πιο σκληρα οχι.(υπαρχουν και αποδειξεις γι αυτο) Οποτε η γνωμη μου ειναι bilstein sport η αντιστοιχο αμορτισερ πχ κονι κιτρινο, με μαμα ελατηριο ή μετα παμε κατευθειαν σε καλο coilover kit. ΥΓ. Τα sachs advantage ειναι στο ιδιο επιπεδο εμτα εργοστασιακα(ακομα και τα ΟΕΜ μπορει να ειναι) και φυσικα δεν κανουν γοια χαμηλωμα. Αν βαλετε bilstein ψαξτε να βρειτε με 40ρι καλαμι, αυτα μετα με ανακατασκευη και στενο πιατελο σε μηχανουργειο γινονται ωραιοτατα coilover με χαμηλο κοστος!
  3. Ο κανονας για ολα τα αυτοκινητα ειναι max 3 ποντοι, μην πω 2! Το οτι οι εταιρειες βγαζουν 5ποντα και εξαποντα δε σημαινει οτι ειναι και το πρεπον να φορεθει στο αυτοκινητο μας, και αυτο γιατι πολλοι το κανουν μονο για αισθητικους λογους, ή το γεγονος οτι σε πολιτισμενες οδηγικα χωρες οπως η Γερμανια με τους δρομους χαλιά, εκει το προβλημα θα ειναι λιγοτερο. Αλλα στους κατσικοδρομους της ελλαδας εχουμε προβλημα. Θελει διαδρομη η αναρτηση για να δουλέψει σωστα.
  4. Το ειπες μονος σου 5 ποντοι χαμηλωμα μειωνουν δραστικα τη διαδρομη της αναρτησης με αποτελεσμα το κοπανημα. Αν δοκιμασεις ελατηριο 2.5 max 3 ποντους θα δεις πολυ καλυτερη συμπεριφορα, ασε που θα μπαινεις και γρηγοροτερα στις στροφες
  5. Εχω κανει reprofile μπουμπη. Υπαρχει reprofile που δουλευει στα μαμα σημαδια γραναζιων και δεν κουνιεσαι περιεργα στο ρελαντι. Αυτο που περιεγραψε πιο πανω μαλλον κατι αλλο θα ηταν. Υπαρχει και πιο αγριο reprofile που εκει θα χρειαστεις γραναζια για σωστο χρονισμα, και οπωςδηποτε προγραμμα. Στην πρωτη περιπτωση με ηπιο reprofile ενδεχομενως να μην χρειαστεις προγραμμα. Για περισσοτερες λεπτομερειες κανε ενα τηλ, στον Μπουμπη και θα σου λυσει ολες τας αποριας!
  6. Το προγραμμα σε πολο 6Ν, γινεται με την παλια μεθοδο που ξεκολλας τσιπακι και κολλας το καινουριο με τα νεα δεδομενα. Δεν ειναι σαν τα τελευταιας τεχνολογιας αυτοκινητα που δεχονται προγραμματισμο μεσω της θυρας ΟBD, τα οποια ειναι ακριβα. Ετσι ενα λογικο κοστος για τσιπακι πρωτου σταδιου θα ηταν max 300 ευρω να δωσεις.Παραπανω ειναι κοροιδια. Αρχισε να ρωτας απο τους γνωστους προγραμματιστες,για τιμες και χαρακτηριστικα, και πιστευω θα την βρεις την ακρη.
  7. οι FK χρησιμοποιουν αμορτισερ ΚΟΝΙ, oσο καλο ή κακο ειναι αυτο! Μαλλον καλο!
  8. Ετσι, να πατησουν λιγο τα μεταλλα! Τωρα οσον αφορα το γιατι πρεπει να αφηνουμε το μοτερ να δουλεψει λιγο στο ρελαντι μετα απο σκισιμο, χωρις να ειμαι ειδικος αυτο οφειλεται στο κρυωμα της τουρμπινας. Μπορει με το αποτομο κλεισιμο του κινητηρα να υπαρξει συστολη και να εχουμε κανενα ραγισματακι.(μπορει να κανω και λαθος) Παντως υπαρχουν και τα τουρμπο timer για το λογο αυτο!
  9. Πολυ ενδιαφερον θεμα. Πιστευω πως αφου βγηκε προγραμμα για το gt απο σοβαρο βελτιωτη, ειναι η ανωτατη βελτιωση που μπορουμε να κανουμε: Ενταξει 1200 δεν ειναι λιγα, αλλα ολα τα τουρμποπρογραμματα τοσο κοστιζουν και οπως ειπωθηκε προκειται για ενα νεο κινητηρα μικρης χωρητικοτητας. Δλδ ποσα να βγαλει ο κακομοιρος ο κινητηρας? 210 απο 1400 κυβικα ειναι ονειρο. Απο εκει και επειτα θεωρω οτι καθε αλλη επεμβαση, ειναι ματαιη, γιατι θα ανεβει και σοβαρα το κοστος οποτε με εκεινα τα χρηματα αγοραζαμε gti και τελειωνε το θεμα. Για εξατμιση εχω τις επιφυλαξεις μου για χειροποιητες. Ενα τοσο εξειδικευμενο κινητηρα με τετοια θερμοδυναμικη αποδοση δε θα τον εμπιστευομουνα στο Μαστρο Μητσο. Θα περιμενα κατι ετοιμο απο supersprint ή ΜΤΜ πχ., αλλα και παλι αν κοστισει κανα χιλιαρικο+ το προγραμμα+ απο δω κι απο κει, να παλι το κοστος που ανεβαινει.
  10. Να' σαι καλα Κωστα! Γι αυτο ειμαστε εδω, για να βοηθαμε ο καθενας με τις γνωσεις του τεκμηριωμενα, τους υπολοιπους.
  11. Αν νομιζετε οτι αυτα τα λινκ που δωσατε βγαινει ακρη, δεν εχει νοημα να συζητησουμε παραπερα.To δε weitec ειναι ασχετο με το θεμα. Δεν παίζει να είναι μόνο αερίου... ¶ν ένα αέριο συμπιεστεί πάρα πολύ μετατρέπεται σε υγρό... Laughing Αυτή η μεταβολή δε δεν θα είναι και πολύ γραμμική... Εν τω μεταξύ στα αέρια δεν μπορούμε να μιλάμε για ιξώδες... Το αέριο αντί να περνά από τη βαλβίδα μόνο θα συμπιέζεται κιόλας και ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!! Αν δεν περνά από τη βαλβίδα δε έχεις φτιάξει ένα ωραίο ελατήριο-τραμπολίνο... Η λογική του αμορτισέρ είναι να αντιστέκεται στην μεταβολή της κινητικής κατάστασης. Ένα αέριο γενικά δεν το κάνει αυτό εκτός αν έχεις δυναμική αλλαγή της συμπίεσης με ΣΑΕ (ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ και αυτό...) Θυμίζω ότι στα φορτηγά υπάρχουν αερόσουστες που παίζουν το ρόλο του ελατηρίου και όχι του αμορτισέρ. Γενικά το ρόλο του αμορτισέρ μπορεί να παίξει οποιαδήποτε διαδικασία/μηχανισμός αντιστέκεται στην μεταβολή της κινητικής κατάστασης. π.χ μπορεί να υπάρξει αμορτισέρ που να στηρίζεται στην τριβή κτλ. Δεν ξέρω αν σας κάλυψα... Αν θελετε καλοπροαιρετα να μαθετε 2-3 πραγματακια σωστα, διαβαστε αυτο το λινκ, που ειναι βεβαια και αυτο διαφημιστικου χαρακτηρα, αλλα ειναι κατατοπιστικο. http://www.monroe.com/tech_support/tec_shockabsorbers.asp Για παραδειγμα, το ΚΥΒ gas a just που αναφερατε, λεει οτι ανηκει στην κατηγορια monotube design. Αν ανατρεξετε στο λινκ της monroe που εδωσα, και πατε στην κατηγορια monotube θα δειτε το ωραιο σχηματακι, και θα διαβασετε ρητα να λεει: "Το ΛΑΔΙ βρισκεται πανω απο το dividing piston" Τι αλλο θελετε να κανω για να πειστειτε? Ξεχαστε το , δεν υπαρχουν αμορτισερ αεριου. Υπαρχουν αμορτισερ Λαδιου που αλλα εχουν αεριο για να ψυχεται το λαδι, και αλλα οχι. Παντα φιλικα Σπυρος
  12. Μπορεις να μου αναφερεις μια μαρκα και ενα μοντελο της με αυτα τα χαρακτηριστικα? Ευχαριστω.
  13. sps

    Polo 1.4 16v

    καλησπερα! Μου φαινεται απιστευτο μια 316 να ειναι μπροστα απο το πολο! Εγω σε παρομοια κοντρα με πασσατ 1.6 ειχα φυγει δεκαδες καροτσες μπροστα. Δεν ηταν καν αξιο λογου, αλλα το ανεφερα γιατι μου φαινεται κουφο λιγο το θεμα. Τεσπα, η μονη κοντρα που ειχα κανει με 316 Ε36 ηταν σε στροφιλικι, οπου ημουν κολλημενος στον προφυλακτηρα της, χωρις να μπορω να περασω λογω δρομου. Βεβαια για 316 δεν περιμενα οτι πηγαινε τοσο γρηγορα!
  14. Καλα, που τα μαθαινετε αυτα τα παραμυθια? Ειναι δυνατον ο αποσβεστηρας=αμορτισερ να μην δουλευει χωρις λαδι? Ελα Χριστε και Παναγια, μαλλον καποιοι ξαναανακαλυψαν τον τροχο και δεν το ξερω! Το μεσο για να αποσβεστει η ταλαντωση ειναι το λαδι!!! Κονι σπορτ= κονι κιτρινα Ειναι η σειρα χαμηλωματος της κονι.
  15. Το αν αξιζει να βαλεις βαρελακι ή σκουπα, ειναι θεμα χωροταξικο στον κινητηρα σου, και ποιο απο τα 2 μπορει να παρει ευκολοτερα κρυο αερα πο τη μετωπη.Απλα πραγματα. Ολα τα αλλα που σου λενε ειναι παπατζιλικια! Αρα κοιτα για τη σκουπα που σου προτεινουν, αν εχει χωρο απο τη μετωπη να περασει δροσερος αερας. αν δεν εχει θα χασεις σιγουρα σε αποδοση. Και μη σε ξεγελασουν με δυναμομετρηση γιατι εκει γινεται με ανοικτο καπω και παιρνει αερα. Με κλειστο καπω ομως τα πραγματα ειναι αλλιως Για το βαρελακι, κοιτα απο που μπορει να παρει κρυο αερα ο σωληνας.Και εκει μονο τοτε θα δεις διαφορα. Και στις δυο περιπτωσεις στο δυναμομετρο, παιξε με τα μηκη του σωληνα να δεις ποιο ειναι το βελτιστο μηκος. Εγω εχω κανει πατεντα στο πολο με φιλτο μεσα στον παπα, καταργωντας πνιχτες και βαζοντας σωληνα μεχρι το φτερο που παιρνει αερα. Δεν νομιζω οτι η πατεντα μου ειναι κατωτερη απο το βαρελακι, και το κυριοτερο με κοστος 50-60 ευρω(σωληνας ευκαμπτος+ ελευθερο φιλτρο)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.