Jump to content

sharan

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

About sharan

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Other Info

  • Car Type
    Other VW car

sharan's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Ε! Όχι και $900!!!! Το link είναι http://www.ross-tech.com/Merchant2/merchan...ory_Code=VAGCOM Αν έχεις μοντέλο που δεν χρησιμοποιεί MICRO-CAN κάνεις δουλειά άνετα με $229 ή $249, διαφορετικά πάς για $249
  2. [/quot γεια σου ρε φιλαρακι σχετικα με το vag tool ειναι καλωδιο?μηπος εχεις παραπανω στοιχεια για να το αγορασω ποιο ειναι σιγκεκριμενα?που θα το βρω?μηπως εχεις το link???αν μπορεις να με κατατοπισεις ακριβως θα σου ειμουν υποχρεως!!!!ευχαριστω πολυ εκ των προτερων!!!!!!!ααα μπηκα κι εδω http://www.obd2.gr/products.htm και βρηκα δυο καλωδια για τα οποια γραφει vag diagnostic tools μηπως ειναι καποιο απο τα δυο???αν ναι ποιο?ποσο το πηρες το δικο σου vag tool???sorry για τις πολλες ερωτησεις....... Όλες οι απορίες σου θα λυθούν στο www.ross-tech.com
  3. Το V71 motor είναι το μοτέρ που ελέγχει το flap εισαγωγής φρέσκου αέρα/ ανακύκλωση. Το πρόβλημα φαίνεται παροδικό. το EGR είναι Exhasut Gas Recirculation, -μέτρα καυσαέρια- και αυτό παροδικό. το V85 είναι το μοτέρ που ελέγχει το flap που στέλνει τον αέρα σε πόδια ή στο παρμπρίζ το V70 αντίστοιχα οδηγεί τον αέρα στον κεντρικό αεραγωγό. Γιά όσα είναι interminent μπές με το vag tool και κάνε clear faults. και μετά παρακολούθησέ το. Το ίδιο μπορείς να κάνεις για για τα υπόλοιπα δεδομένου οτι δεν είναι κάτι που αφορά τον κινητήρα, Κάνε τα λοιπόν όλα clear και ξανατρέξε vag tool Καλή τύχη
  4. Παιδια για να μην ταλαιπωρείστε ΔΕν υπαρχει ξεχωριστη εκδοση για σειριακη ή USB έκδοση. Αυτο αφορα το ΚΑΛΩΔΙΟ. Απο εκει και μετα, αν πατε στη σελιδα του ross-tech υπάρχουν δύο εκδόσεις. Αριστερά υπαρχει η τρέχουσα έκδοση φτιαγμενη για vag-com καλωδια και δεξια για καλωδια third party που μπορεί να σας ταλαιπωρήσουν. Καλη επιτυχία.
  5. Νομίζω οτι το vag-com δεν εγγυάται τη λειτουργία του sw αν το καλώδιο είναι third party και όχι δικό τους. Τσέκαρε στην σελιδα τους.
  6. τι καλώδιο χρησιμοποιείς και σε τί αμάξι?
  7. Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται και το sw.
  8. Το καλώδια για το vag-tool κάνει $229. Πληροφορίες εδώ
  9. Απλά με διάβασμα και όρεξη να μαθαίνεις! Ως προς την αυτο-διάγνωση δές στη σελίδα του vag-com tool Ως προς τη χαρτογράφηση του εγκεφάλου για τα διάφορα υποσυστήματα του vw σου, από την technical documentation που διαθέτει η vw μέσω internet. Δες και εδώ Σε οτι άλλο μπορώ να βοηθήσω στη διάθεσή σου
  10. Απο ότι ξέρω το sw του vag-com δουλεύει μόνο με δικά του καλώδια... Σχετικά με το θέμα έχω γράψει στα εξής topics: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=3929&hl= kai http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=5368&hl= Προσωπικά το έχω δουλέψει για Polo-6N kai SHARAN-7M0 Έχετε υπόψη οτι τα label-files είναι λίγο πολύ generic. Το πιο σωστό είναι να φτιάξετε τα δικά σας...
  11. Πολύ καλή δουλειά Stoilas Εδώ θα βρέιτε μαμίσια τεκμηριωση σχετ με το θέμα
  12. Η ιπποδύναμη είναι συνάρτηση της πίεσης ως εξής: 150PS -> 0.5 bar 180PS -> 0.8 bar 225PS -> 1.1bar konstantinos πολύ καλή η τοποθέτηση και λειτουργική ΥΓ Αν έχετε θήκη γαντιών στην κονσόλα και σας ενδιαφέρει να χώσετε και άλλα όργανα μπορείτε να κάνετε κάτι σαν αυτό με συν το οτι εντάσσεται καλά από άποψη αισθητικής αλλά με μείον το ότι είναι χαμηλα και δεν είναι κοντά με τα άλλα όργανα.
  13. Να κάτι πρόχειρο. Κε moderator πιθανώς να χρειάζεται να μπεί κάπου αλλού γιατί δεν αφορά μόνο Polo αλλά όλα τα VW. sharan ====================================================== Περί VW Control Modules & Diagnosis. Η VW σήμερα όπως εξ άλλου και οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες χρησιμοποιούν την τεχνολογία των Η/Υ προκειμένου να διαχειριστούν καλύτερα τους αισθητήρες ενός αυτοκινήτου. Έτσι ο τρόπος χτισίματος και στησίματος ενός σένσορα στο αυτ/το γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι δυνατή η εύκολη και αποδοτική διαχείριση αλλά κυρίως ΔΙΑΓΝΩΣΗ του. Αυτό άρχισε να εφαρμόζεται κυρίως με τη διαχείριση του injection που κοινώς ονομάζουμε εγκέφαλο, αλλά γρήγορα επεκτάθηκε και στα υπόλοιπα μέρη του αυτ/του όπως AirBags, ABS, A/C (Climatronic) κλπ. Σημειώστε ότι όσα θα πούμε εδώ δεν καλύπτουν την λειτουργία των αισθητήρων αλλά την ΔΙΑΓΝΩΣΗ τους, με τρόπο βέβαια που έμμεσα να αποκομίζουμε πληροφορία και για τη λειτουργία τους. Η διαχείριση λοιπόν γίνεται με τη βοήθεια της μνήμης (memory) με την οποία εφοδιάζεται ο κάθε αισθητήρας και η οποία διακρίνεται σε δύο είδη: • Τη μνήμη παραμέτρων λειτουργίας και • Τη μνήμη αναφοράς λαθών – προβλημάτων (Fault Memory). Η ΔΙΑΓΝΩΣΗ λοιπόν δεν είναι τίποτα άλλο παρά το «διάβασμα» αυτής της μνήμης στην οποία ο αισθητήρας αποθηκεύει είτε παραμέτρους σχετικά με τη λειτουργία του (π.χ. στροφές της μηχανής ανά λεπτό) είτε κωδικούς λαθών που αναφέρονται σε τυχόν προβλήματα που παρουσιάζονται όταν η αυτοδιάγωνση του αισθητήρα εντοπίσει κάποιο πρόβλημα (π.χ. ανεπαρκής τάση εισόδου στον αισθητήρα του ABS). Σε εξαιρετικές περιπτώσεις θα απατηθεί να τοποθετήσει ο «χρήστης» μια τιμή κάπου και όταν αυτό γίνει, απαιτεί ειδική διαδικασία (Όταν πχ χρειαστεί να αλλαχτεί ο εγκέφαλος από το injection, δεν αρκεί εσείς ή ο μάστορας να αντικαταστήσει την μονάδα, αλλά απαιτείται επί πλέον και ειδική διαδικασία “matching” της νέας μονάδας με το σύστημα όπου απαιτείται και εισαγωγή κωδικών). Μια παρατήρηση για την “fault memory”. Συνήθως για να αποθηκευτεί μια ένδειξη λάθους απαιτείται να εμφανιστεί αρκετές φορές και ίσως συνεχόμενες. Αν όχι τότε αναφέρεται σαν ‘sporadic error’ και γίνεται clear αν δεν εμφανιστεί σε ορισμένο αριθμό συνεχόμενων engine starts (π.χ. 50). Για να μπορέσουμε λοιπόν να κάνουμε σωστή διάγνωση απαιτούνται τρία πράγματα: • Ένα όργανο – εργαλείο που είναι σε θέση να «διαβάσει» την χαρτογράφηση της μνήμης του σένσορα (μνήμη παραμέτρων) και αυτό είσαι συνήθως ο διαγνωστικός εγκέφαλος της αντιπροσωπείας (ή αντίστοιχο εργαλείο όπως το vag-com στην περίπτωσή μας) • Πληροφορίες σχετικά με την χαρτογράφηση της μνήμης (μνήμη παραμέτρων) για το που υπάρχει τι, δεδομένου ότι για να διαβάσουμε π.χ. την θερμοκρασία του αντιψυκτικού πρέπει να ξέρουμε σε ποια διεύθυνση – address βρίσκεται αυτή η πληροφορία. Η VW ονομάζει αυτές τις διευθύνσεις Blocks ή groups. • Ένα «λεξικό» που αποκωδικοποιεί τους κωδικούς λαθών σε αντίστοιχες περιγραφές (π.χ. 01177 = Engine Control Unit not authorized) Υπάρχουν δύο είδη group: • Το group 000 που αποτελείται από 10 θέσεις στις οποίες αποθηκεύονται οι πιο σημαντικές παράμετροι (που πιθανόν να υπάρχουν και σε άλλα groups αλλά λόγω σημαντικότητας μεταφέρονται και εδώ). Οι πληροφορίες εδώ τις πιο πολλές φορές είναι «κωδικωποιημένες» σε κάποιο εσωτερικό σύστημα αναφοράς με αποτέλεσμα να μην αποτελούν πραγματικές τιμές αλλά ενδείξεις και για το λόγο αυτό στην τεκμηρίωση αναφέρονται οι πραγματικές τιμές στις οποίες αντιστοιχούν οι κωδικοποιημένες τιμές και • Τα υπόλοιπα group που αποτελούνται από 4 θέσεις Σε κάθε θέση οποιουδήποτε group αποθηκεύονται συγκεκριμένες πληροφορίες οι οποίες αναφέρονται στην σχετική τεκμηρίωση (VW Technical Documentation). Πάμε τώρα να δούμε λίγο το εξελάκι (π.χ. φύλλο Motronic). Βλέπουμε την Group 000 να αποτελείται από δέκα θέσεις ως εξής: • Με κίτρινο χρώμα έχω σημειώσει το είδος της αποθηκευμένης πληροφορίας. • Με κόκκινο την γκάμα επιτρεπτών τιμών • Με μπλέ τις πραγματικές φυσικές τιμές στις οποίες αντιστοιχούν οι αποθηκευμένες πληροφορίες. (Είπαμε ότι αυτό συμβαίνει μόνο στο Group 000) Στις υπόλοιπες ομάδες τα πράγματα είναι πιο τυποποιημένα. Ας δούμε την Group 001. Όπως είπαμε υπάρχουν 4 θέσεις ως εξής: • Με μπλέ χρώμα έχω σημειώσει το format της ένδειξης καθώς και τη μονάδα μέτρησης. • Με κίτρινο το είδος της αποθηκευμένης πληροφορίας. • Με ρόζ την γκάμα επιτρεπτών τιμών Να σημειώσουμε ακόμα ότι υπάρχει περίπτωση μια θέση να μην περιέχει τιμή σε κάποιο σύστημα μονάδων αλλά ένα string (συνήθως στο δυαδικό σύστημα) που αναπαριστά μια ακολουθία καταστάσεων. Ένα καλό παράδειγμα είναι το Block 4 – Group 001. Εδώ ή τιμή είναι υπό Κ.Σ. ένα string με μηδενικά και όταν έχει συμβεί μια από τις αναγραφόμενες συνθήκες στο comment box «σηκώνεται» το αντίστοιχο flag με τιμή 1. Δύο τελευταίες παρατηρήσεις σχετικά με • Coding και • WSC Δείτε πχ το φύλλο Instruments. Στο τέλος υπάρχουν οι εξής πληροφορίες: Coding: 00141 WSC: 00090 To coding συνήθως περιγράφει στοιχεία που αφορούν το συγκεκριμένο configuration. Για τον πίνακα οργάνων π.χ. το 00141 αποκωδικοποιείται ως εξής: 00: no optional equipment active 1: Europe 4: 4-cylinder 1: Code To WSC (Workshop Service Code) είναι o μοναδικός αριθμός ταυτότητας του κάθε dealer που έχει δοθεί από την VW και ο οποίος βρίσκεται στο σφραγιδάκι που σας βάζει ο dealer (αν σας βάζει) στο βιβλίο συντήρησης. Συνήθως έχει εργοστασιακή τιμή 00000 αλλά όταν ένα module αλλαχτεί από οποιονδήποτε dealer τότε αυτό δεν λειτουργεί αν δεν περαστεί στον εγκέφαλο ο κωδικός του dealer που το εγκατέστησε (είδατε τι κάνει η παγκοσμιοποίηση?). Προσπάθησα να είμαι σύντομος για να μη σας κουράσω. Φιλικά sharan ΥΓ1-Σημειώστε οτι όλη αυτή η ενασχόληση με θέματα αυτοδιάγνωσης είχε αφορμή την ανικανότητα του dealer επί δύο μήνες να εντοπίσει και να αντικαταστήσει μια προβληματική τρόμπα στο Πολο και την άριστη ικανότητά του να εκλαμβάνει τον ήχο από το ηλέκτρικό μοτέρ της τρόμπας σαν μηχανικό συντονισμό του καταλύτη (!!!!!) σχετ post. Τον ευχαριστώ και δημόσια γιατί η ανικανότητά του ήταν αφορμή να ασχοληθώ με ένα τόσο ενδιαφέρον θέμα. ΟΥΔΕΝ ΚΑΚΟΝ ΑΜΙΓΕΣ ΚΑΛΟΥ. ΥΓ2-Και επειδή γηράσκω αεί διδασκόμενος, να σημειώσω ότι δεν έχω απαντήσεις σε όλα τα σημεία του φύλλου. Παράδειγμα σε όλους τους σένσορες η VW μετράει το φορτίο της μηχανής (Engine load) σε ms. Αυτό δε μου κάθεται καλά. Έχει κανείς απάντηση?
  14. 1- OK αυτό ήταν για δοκιμή 2-Βασικά αφορά Polo-6N αλλά στην ουσία αναφέρεται σε οποιοδήποτε Polo "φοράει" τα εξής modules: Injection: MOTRONIC MP 9.0 2155 / 030 906 027 AA AirBags: AIRBAG VW3 - V04 / 1J0 909 603 E Immobilizer: IMMO VWZ3Z0X2009171 V71 / 6H0 953 257 B Όργανα: KOMBIINSTRUMENT MMO V15 / 6N0 919 860 T ABS: ABS ITT MARK 20 IE CAN 0001 / 1J0 907 379 G
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.