Jump to content

ggeo

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

About ggeo

  • Birthday 02/01/1971

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Not a VW car

ggeo's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Φίλε Paul_fsi σε ευχαριστώ για την πλήρη απάντηση. Εννοούσα στο Group VAG μέχρι 5000 για χρήση πόλης (π.χ. POLO και εάν ναι ποιο mk?)
  2. Φίλε καλησπέρα. Αν και δημοσίευσα την ερώτησή μου σε άλλο τοπικό (http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=56159) δεν πήρα απάντηση οπότε επαναλαμβάνω την ερώτησή μου σε εσένα μιας και είσαι κάτοχος Golf 5 FSI. Σκέφτομαι για αγορά 2ου αυτοκινήτου κύρια χρήση εντός πόλης Golf 2005 FSI Ηθελα να ρωτήσω τα εξής: 1. Ποια τα συνήθη προβλήματα του μοντέλου; 2. Τί κατανάλωση να περιμένω; 3. Τελικά πόσα άλογα είναι ο κινητήρας(75, 90 ή 95)? 4. Είσαι ευχαριστημένος μέχρι τώρα; Sorry για το off-topic αλλά δράτομαι της ευκαιρίας που βρήκα έναν κάτοχο του μοντέλου που με ενδιαφέρει. Φιλικά, Γιώργος
  3. Γεια σας κι από εμένα Για να μην ανοίγω καινούριο τοπικό συνεχίζω στο παρών. Σκέφτομαι για αγορά 2ου αυτοκινήτου ( κύρια χρήση εντός πόλης ) Golf 2005 FSI 95hp (έτσι γράφει η αγγελία μάλλον είναι 75 από ότι ξέρω) Ηθελα να ρωτήσω τα εξής: 1. Ποια τα συνήθη προβλήματα του μοντέλου; 2. Τί κατανάλωση να περιμένω; 3. Τιμή γύρω στα 5000 είναι ΟΚ ή μπορεί και χαμηλότερα; 4. Εχετε κάποια εναλλακτική πρόταση σε αυτό το budget? Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  4. Καλησπέρα σε όλους Είμαι αγανακτισμένος με την λαμογική συμπεριφορά των περισσότερων συνεργείων. Το πρωί άφησα το POLO μου στο συνεργείο Λάμπ..ς στην Ανατολική Θεσσαλονίκη επειδή είχε διαροή λιπαντικού (δεν ήξερα τί ακριβώς ήταν). Τόνισα στο συνεργείο ότι θα πρέπει να φτιαχτεί μόνον εάν είναι κάτι απλό γιατί το αυτοκίνητο είναι δεύτερο και κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα και μόνον εντός πόλης. Χωρίς να ακολουθήσει κανένα τηλεφώνημα το συνεργείο αποφάσισε από μόνο του να προχωρήσει σε επισκευή συνολικού κόστους 160 € (είχε διαρροή βαλβολίνης από το σασμάν). Πέραν του ότι τα 160 € είναι υπερβολικά πολλά για αλλαγή τσιμούχας και προσθήκη βαλβολίνης θεωρώ ότι το συνεργείο ήταν υποχρεωμένο να με ειδοποιήσει πριν να ξεκινήσει την επισκευή. Φυσικά οι ίδιοι σκέφτηκαν ότι από τη στιγμή που δεν μπορεί η επισκευή να αναιρεθεί το κορόϊδο πελάτης (η αφεντιά μου) θέλει δεν θέλει θα τους τα σκάσει. Φυσικά το συγκεκριμένο συνεργείο έχει ήδη χάσει 3 πελάτες και θεωρώ ότι με αυτήν την τακτική θα χάσει και πολλούς ακόμη. Θα ήθελα αν μπορείτε να μου συστήσετε κάποιο συνεργείο Ανατολικά στη Θεσσαλονίκη που να μην έχει την λογική της αρπαχτής. Ευχαριστώ προκαταβολικά.
  5. TassosK σε ποιο συνεργείο πηγαίνεις στη Θεσσαλονίκη; Εγώ πηγαίνω στο Λάμπρη (Μαρίνου Αντύπα) αλλά μου φαίνεται αρκετά ακριβός...
  6. Γεια χαρά σε όλους τους συνοδοιπόρους Έχω ένα POLO 6N μοντ98 16v χωρίς (δυστυχώς) A/C (2 μήνες μετά την αγορά η αντιπροσωπεία προώθησε το ICE με στάνταρντ A/C) Για τοποθέτηση A/C τώρα υπάρχει λέτε περίπτωση ή τζάμπα θα ψαχτώ; Το συνεργείο μου μου είπε ότι δεν βάζουν μεταχειρισμένο A/C γιατί δεν μπορούν να ξέρουν περί τίνος πρόκειται παρά μόνον μετά την τοποθέτηση οπότε είναι πολύ μεγάλο το ρίσκο τους. Όσο για καινούριο δεν υπάρχουν πλέον φτηνοί κατασκευαστές γιατί με το A/C standard παντού δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Υπάρχουν μόνο τα ακριβά (που είναι υποχρεωμένοι να τα φτιάχνουν) με κόστος 1500 ¤ (+).
  7. ¶ρα πάω για καθάρισμα πεταλούδας και πέρασμα τις βασικές ρυθμίσεις. Να τονίσω στο συνεργείο ότι το πέρασμα πρέπει να γίνει με τον κινητήρα "ζεστό" (75 C) ή το ξέρουν όλοι;
  8. Ευχαριστώ όλους τους συνοδοιπόρους για τις απαντήσεις τους. Μήπως το πρόβλημά μου είναι το ίδιο με αυτό που αναφέρεται στο Post "Πρόβλημα ρελαντί"; Το ρωτάω γιατί εκεί τα παιδιά δεν ανέφεραν σβήσιμο κινητήρα αλλά παίξιμο ρελαντί με το αυτοκίνητο σταματημένο, Σε εμένα όταν το αυτοκίνητο σταματά (π.χ. σε φανάρι) το ρελαντί είναι βράχος στις 900 (+ κάτι ψιλά) σαλ. Το πρόβλημα παρουσιάζεται όταν εν κινήσει πατήσω συμπλέκτη, οπότε είτε σβήνει είτε πάει να σβήσει αλλά μόνο του ανεβάζει από 600 σε 1300 και σταθεροποιείται και πάλι στις 900 (+).
  9. Γεια χαρά σε όλους. Είμαι νέος στο Club και έχω ένα POLO 16v μοντ. 98 101Hp (νομίζω είναι 6N, αλλά δεν είμαι σίγουρος). Εδώ και 1-2 μήνες περίπου παρουσιάζεται το εξής πρόβλημα: Όταν εν κινήσει με 2α ή 3η και 2000 σαλ αλλά χωρίς γκάζι πατήσω συμπλέκτη πέφτουν απότομα οι στροφές. Μερικές φορές μετά τις 600 σαλ ο κινητήρας ανεβάζει μόνος του στροφές μέχρι 1ις 1300 ενώ άλλες φορές σβήνει εντελώς. Σε κάθε περίπτωση όταν είμαι σταματημένος το ρελαντί είναι σταθερό στις 900 + στροφές. Από το συνεργείο μετά από τηλεφωνική επαφή μου είπαν για καθαρισμό πεταλούδας αλλά δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με αυτό, αλλά λόγω φόρτου εργασίας δεν μπόρεσα ακόμη να επισκεφτώ το συνεργείο. Καμία ιδέα κανείς;
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.