Jump to content

mitsostsi

Members
  • Posts

    32
  • Joined

  • Last visited

About mitsostsi

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

mitsostsi's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. φιλε infected-mushroom εισαι αυτος που ανοιξε με ενα μ3 e46 και ισουν μπροστα???αν ειναι αυτο το tsi σου...παει απελπιστικα καλα και εχει οντος μεγαλη διαφορα απο ενα απλο φ.π.ε.!!!οπως και να χει να το χαιρεσαι!!! Δημητρης.
  2. εγω ημουν την πεμπτη σε γνωστο μερος της θεσσαλονικης εκεινη την ωρα.εσυ μιλας για παρασκευη?
  3. εγω ειμαι αυτος.βλεποντας την ζαντα σου πρεπει να σ'εχω δει κι αλλες φορες στο cosmos.θρεμη μενεις?
  4. Οπως λεει κ ο τιτλος , αν γνωριζετε κατι, η εχετει δει καποιο website για τα ratio που εχουν τα διαφορικα κ τα κιβωτια της VW και πιο συγκεκριμενα του Golf V ...
  5. δεν ξερω τι ακριβως ειναι το launch control αλλα αν λες το συστηματακι που κραταει τις στροφες λιγο κατω απο τις 4χιλ το εχει και το μηχανικο κιβωτιο. koststsi παει πολυ καλα το golfaki σου αλλα με σ3 ειναι δυσκολο να κατσεις διπλα του με το type r λογικη η διαφορα αν ανοιγατε με λιγοτερα χιλιομετρα η διαφορα θα ηταν μεγαλυτερη.οπως και να χει μπραβο για τα πατηματα σου και για το θηριακι που εφτιαξες...
  6. το revo φαινεται πιο ηπιο επειδη δεν εχει δωσει δυναμη χαμηλα,μετα τις 4000rpm οτι κανει αλλα εκει ειναι αρκετα δυνατο σε σχεση με τα αλλα που κυκλοφορουν. για την abt δεν εχω δει τπτ δεν με αφορα αλλα για mtm που ετυχε να δω ειναι για 205 αλογα(οσο και της revo)και 30kg ροπη(παραπανω απο της revo)και εχει εγγυηση για ολα τα μηχανικα μερη(και την μεταδοση)
  7. εγω εβαλα 63.5 και κρεμασε ψηλα το αμαξι.χρειαστηκε το stage 2 της revo για να κρατησει πιεση μετα τις 6000rpm.αλλα νομιζω οτι 63.5 ειναι το ιδανικο για +-220 αλογα.τοσο ειναι και η ολοσωμη της miltek.70αρα ειναι πολυ μεγαλη.
  8. η miltek εχει τον hjs 200αρι εγω εβαλα το dp που ειναι μαζι με τον καταλυτη της miltek και ολο το υπολοιπο χειροποιητο μου βγηκε κατι παραπανω απο 1000αρικο και μπορω να πω οτι κερδισε αρκετα ιδιως ψηλα.
  9. nikdev δεν ειχα εγω προβλημμα με check engine,εμενα απλα κρεμουσε μετα τις 6500 και μαλλον ηταν το προγραμμα που ειχα σε συνδιασμο με την εξατμιση αλλα τωρα ολα καλα.οσο για πολλαπλασιστες και μπουζι δεν νομιζω να εχουν προβλημμα γιατι ειναι απο το καινουριο μοτερ που εβαλα αλλα ετσι κι αλλιως θα τα αλλαξω στο επομενο service.
  10. εμενα κρεμουσε λιγο πριν τις 6500.μη φανταστεις οτι πηγενε σαν ατμοσφαιρικο 1400 το καταλαβαινα απο την 4η και πανω οταν δηλαδη εμενε αρκετη ωρα σε εκεινο το φασμα.ισως να εφταιγε η εξατμιση ,ισως το προηγουμενο προγραμμα που ηταν για 98αρα...δεν ξερω παντως τωρα σαν το δικο σου τραβαει μεχρι τις 7000 που το πηγαινω
  11. υπαρχει και revo για περιφεριακα.εγω το περασα πανω και ειδα διαφορα μονο ψηλα.δεν κρεμαει τοσο νωρις οσο παλια.μολις τελειωσεις με τα περιφεριακα(φιλτρο,εξατμισι,ic) ειναι προτιμοτερο να το βαλεις.
  12. το εβαλα στην θεσσαλονικη πριν ενα χρονο σε εναν στην σταυρουπολη (group tech) 700 euro εφοσον παει μεχρι 7000+ θα ηθελα να εκμεταλευομαι ολο το βημα της μεταδοσης.αυτο βεβαια δεν γινεται αλλα οσο πιο ψηλα κραταει δυναμη τοσο το καλυτερο για μενα. καπου εκει πρεπει να κραταει σταθερη 1-1,1 peolinio τι πιεση εχεις κοφτη?
  13. προγραμμα revo εχω για 98αρα μου ειχε πει οταν το εβαλα ο τυπος προφανως ηταν κατι πιο light δεν το χω μετρησει αλλα το υπολογιζω γυρω στα 200-210 εχω και ολοσωμη εξατμιση φ63.5 εγω παλι θα ηθελα λιγο περισσοτερο στον κοφτη γιατι μετα τις 6.500σαλ κρεμαει αισθητα
  14. χαλκιδικη παραθεριζω χρονια.θεσσαλονικη μενω.στην επομενη συναντηση θα προσπαθησω να ρθω.δεν ηξερα οτι γραφετε εδω τοσοι πολλοι απο θεσσ...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.