Jump to content
TAKHS

αλλαγη ωστηριων σε 1.4 101hp

Recommended Posts

kαλησπερα. ξερετε ποσο κοστιζει η αλλαγη ωστηριων σε 1.4 101hp? ειναι συνηθες φαινομενο η φθωρα τους σε αυτο το μοτερ?

Edited by TAKHS
Link to comment
Share on other sites

kαλησπερα. ξερετε ποσο κοστιζει η αλλαγη ωστηριων σε 1.4 101hp? ειναι συνηθες φαινομενο η φθωρα τους σε αυτο το μοτερ?

φίλε μου τα ωστήρια ξέρεις ποιά είναι (δεν σε προσβάλλω tongue.gif ) αλλά δεν έχω ακόυσει κάποιος να αλλάζει ωστήρια, μάλλον το μυαλό σου πρέπει να πηγαίνει εκεί που πηγαίνει και το δικό μου. τα ωστήρια είναι αυτά στη φωτογραφία κάτω από τα "μανταλάκια"(επισύναψη)

Edited by giannispolo
Link to comment
Share on other sites

φίλε μου τα ωστήρια ξέρεις ποιά είναι (δεν σε προσβάλλω tongue.gif ) αλλά δεν έχω ακόυσει κάποιος να αλλάζει ωστήρια, μάλλον το μυαλό σου πρέπει να πηγαίνει εκεί που πηγαίνει και το δικό μου. τα ωστήρια είναι αυτά στη φωτογραφία κάτω από τα "μανταλάκια"(επισύναψη)

Φιλε μου τα ωστηρια βρισκονται αναμεσα στους εκκεντροφορους και στις βαλβιδες εισαγωγης και εξαγωγης. Αποτελουνται απο δυο μερη . Το ενα ειναι ο αξονας στηριξης ο οποιος λειτουργει και σαν μπεκ ξεκασμου λαδιου στις βαλβιδες και κουμπωνει στο σωμα του κινητηρα και απο το δευτερο μελος το οποιο εχει ενα σχημα σαν ροδακι πανω σε σταθερο πλαισιο. το ροδακι αυτο εφαρμοζει αναμεσα στους εκκεντροφορους και τις βαλβιδες διδοντας ετσι την πληροφορια του εκκεντροφορου για το ανοιγμα και το κλεισιμο της καθε βαλβιδας στην ιδια την βαλβιδα. Αρα μπορουμε να πουμε οτι το ωστηριο παρεμβαλεται στο συστημα εκκεντοφορου βαλβιδας ετσι ωστε να μην υπαρξει φθορα καποιου μερους ,της βαλβιδας αλλα ουτε και του εκκεντροφορου.κατι σαν τα ρουλεμαν δηλαδη. Αυτα λοιπον εχουν φθαρει στο δικο τουτου και θελουν αλλαγη γιατι καποια απο τις βαλβιδες δεν ανοιγει σωστα. Μηπως λοιπον εσυ δεν γνωριζεις τι ειναι ωστηριο?

θα βαλω αν βρω και φωτογραφια για να δεις.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν άλλαξα τα ωστηρια όταν έπρεπε με αποτέλεσμα να σπάσουν τα κοκοράκια και να ξερυθμιστούν οι πλατίνες. Άσε που θέλει καθάρισμα και το καρμπυρατέρ μου……

Ρε ανοίχτε κανένα βιβλίο να ξεστραβωθειτε δεν κάνει κακό

Ωστήρια βαλβίδων: Λέγονται και ακόλουθοι της κάμας και είναι τα κυλινδρικά

εξαρτήματα που βρίσκονται σε επαφή με τους λοβούς του εκκεντροφόρου άξονα

και μετατρέπουν την περιστροφική κίνηση του εκκεντροφόρου σε παλινδρομική

κίνηση της βαλβίδας. Τα περισσότερα ωστήρια αποτελούνται από σκληρυμμένο

μέταλλο και η επιφάνεια επαφής τους με την κάμα λιπαίνεται. Υπάρχουν όμως

και ωστήρια μειωμένης τριβής, στα οποία ένα σφαιρίδιο ή μικρός κύλινδρος

παρεμβάλλεται ανάμεσα σε αυτά και την κάμα.

Edited by tolias
Link to comment
Share on other sites

Guest ZaxosPolo

εγω τα άλλαξα στις 160.000χλμ και ακουγόταν ένας μέταλικος θόρυβος οτάν το αυτοκίνητο ήταν κρύο μέτα ελατωνοταν.

κόστοσ σε 8βαλβιδο αν θυμαμαι καλά γύρω στα 100€ πρίν απο 2χρόνια

Edited by ZaxosPolo
Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν άλλαξα τα ωστηρια όταν έπρεπε με αποτέλεσμα να σπάσουν τα κοκοράκια και να ξερυθμιστούν οι πλατίνες. ¶σε που θέλει καθάρισμα και το καρμπυρατέρ μου……

Που σαι μαστορα, θα κανω μια βολτα με το φιλερακι να το ρυθμισουμε..

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου τα ωστηρια βρισκονται αναμεσα στους εκκεντροφορους και στις βαλβιδες εισαγωγης και εξαγωγης. Αποτελουνται απο δυο μερη . Το ενα ειναι ο αξονας στηριξης ο οποιος λειτουργει και σαν μπεκ ξεκασμου λαδιου στις βαλβιδες και κουμπωνει στο σωμα του κινητηρα και απο το δευτερο μελος το οποιο εχει ενα σχημα σαν ροδακι πανω σε σταθερο πλαισιο. το ροδακι αυτο εφαρμοζει αναμεσα στους εκκεντροφορους και τις βαλβιδες διδοντας ετσι την πληροφορια του εκκεντροφορου για το ανοιγμα και το κλεισιμο της καθε βαλβιδας στην ιδια την βαλβιδα. Αρα μπορουμε να πουμε οτι το ωστηριο παρεμβαλεται στο συστημα εκκεντοφορου βαλβιδας ετσι ωστε να μην υπαρξει φθορα καποιου μερους ,της βαλβιδας αλλα ουτε και του εκκεντροφορου.κατι σαν τα ρουλεμαν δηλαδη. Αυτα λοιπον εχουν φθαρει στο δικο τουτου και θελουν αλλαγη γιατι καποια απο τις βαλβιδες δεν ανοιγει σωστα. Μηπως λοιπον εσυ δεν γνωριζεις τι ειναι ωστηριο?

θα βαλω αν βρω και φωτογραφια για να δεις.

φίλε μου βάλε μια φωτογραφία σε παρακαλώ , θα βοηθήσει πολύ tongue.gif

γηράσκω δ'αεί πολλά διδασκόμενος Κωστάκη

αυτά είναι τα ωστήρια για να μαθαίνουν μερικοί img0603101232142cf.jpg]Η ιστοσελίδα μου

img06031012328go.th.jpg]Η ιστοσελίδα μου

ακούς Κωστάκη για να μην κάνεις τον έξυπνο να περιμένεις δλδ να μου την πεις :)

μάλλον δεν έκανα λάθος, το ίδιο ακριβώς πραγμά λέω με το φίλο Τακή

φαίνεται το καπάκι ανοιγμένο (ps είναι απο το δικό μου μοτερ)

Edited by giannispolo
Link to comment
Share on other sites

Επιτελους....καποιος που γνωριζει...επιτελους....

φίλε μου είδες που κάνεις λάθος, είσαι εκτεθειμένος τώρα μαζί με το Stoila. Το ίδιο πράγμα λέω με το φίλο μας τον Τάκη. Axχχχχ, δεν προσέχετε τπτ.

Link to comment
Share on other sites

Εκτεθειμενος...? Μπαααααα....

Φανηκε νομιζω το τι γνωσεις εχει το παλικαρι...Σε παρακαλω, ασε με να εχω την αποψη μου. Σε ευχαριστω :)

Link to comment
Share on other sites

Εκτεθειμενος...? Μπαααααα....

Φανηκε νομιζω το τι γνωσεις εχει το παλικαρι...Σε παρακαλω, ασε με να εχω την αποψη μου. Σε ευχαριστω :blink:

Βεβαίως Mike, ίσως πρέ πει να γίνω πιο επεξηγηματικός tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

να τα ωστήρια που φαίνονται πιο καθαρά, είναι τα 16 κυλινδράκια πάνω από τους εκκεντροφόρους μέσα στον κόκκινο κύκλο

Για την ιστορία είναι από 1800 GOLF GTI II

1800gtiii4dh.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest ZaxosPolo

εγω θα συμφωνησω και με τον giannispolo και με τον τακη. αυτα που φαινονται στην φωτογραφία του giannispolo μέσα στον κοκκινο κύκλο είναι τα ωστήρια (υδραυλικά) τα οποία παρεμβάλονται αναμεσα στο έκκεντρο του εκκεντοφόρου και την βαλβίδα. υπάρχουν και τα ωστήρια(μηχανικά) που αναφέρει κάποιοσ φίλοσ παραπανω (παλια μοτερ) τα οποία ρυθμίζονται με το φιλεράκι. στην δέυτερη περίπτωση ειναι που λέμε και την έκφραση χτυπάνε οι βαλβιδες οπότε πας για ρυθμισμα (φιλεράκι). στα καινουργια απλά πας για αλλαγη ωστηρίων.

κόστος περίπου 8ωστήρια->80€ 16ωστήρια->150€ + εργασία κανένα 30αρι €

Link to comment
Share on other sites

Guest ZaxosPolo

εγω ειμαι θεσσαλονικη, τα πηρε το συνεργειο απο ενα μαγαζι απο την Ν. Εγνατία αν θεσ να σου δωσω παραπανω στοιχεια και τηλ. πες

Link to comment
Share on other sites

kαλησπερα. ξερετε ποσο κοστιζει η αλλαγη ωστηριων σε 1.4 101hp? ειναι συνηθες φαινομενο η φθωρα τους σε αυτο το μοτερ?

φίλε μου τελικά τα άλλαξες το ωστηρια του μοτερ σου?Θυμάσαι μήπως πόσα λεφτά σου στοίχισε η αγορά τους?

Link to comment
Share on other sites

να τα ωστήρια που φαίνονται πιο καθαρά, είναι τα 16 κυλινδράκια πάνω από τους εκκεντροφόρους μέσα στον κόκκινο κύκλο

Για την ιστορία είναι από 1800 GOLF GTI II

1800gtiii4dh.th.jpg

knife.gifknife.gifknife.gif οχι ρε γμτ θα αρχισω τα ναρκωτικα εδω μεσα

εχετε μπερδεψει την τοθτσ@ με την βουρτσα,αυτα καπελοτα λεγονται

ωστηρια ειναι οι μεταλικοι ραβδοι που χρησιμοποιουσαν στην αρχαιολογια οταν οι εκκεντροφοροι ηταν στο πλαι(και οχι μονο)

π.χ renault 5 GT

Edited by EL MAGO
Link to comment
Share on other sites

knife.gifknife.gifknife.gif οχι ρε γμτ θα αρχισω τα ναρκωτικα εδω μεσα

εχετε μπερδεψει την τοθτσ@ με την βουρτσα,αυτα καπελοτα λεγονται

ωστηρια ειναι οι μεταλικοι ραβδοι που χρησιμοποιουσαν στην αρχαιολογια οταν οι εκκεντροφοροι ηταν στο πλαι(και οχι μονο)

π.χ renault 5 GT

μαλλον εσυ τα εχεις μπερδεψει φιλε και μην εισαι τοσο απολυτος γιατι μπορει να βρεθεις και εκτεθειμενος....

και πριν αρχισεις τα ναρκωτικα εδω μεσα μαθε οτι..........ωστήρια βαλβίδων : Λέγονται και ακόλουθοι της κάμας και είναι τα κυλινδρικά εξαρτήματα που βρίσκονται σε επαφή με τους λοβούς του εκκεντροφόρου άξονα και μετατρέπουν την περιστροφική κίνηση του εκκεντροφόρου σε παλινδρομική κίνηση της βαλβίδας. Τα περισσότερα ωστήρια αποτελούνται από σκληρυμένο μέταλλο και η επιφάνεια επαφής τους με την κάμα λιπαίνεται. Υπάρχουν όμως και ωστήρια μειωμένης τριβής, στα οποία ένα σφαιρίδιο ή μικρός κύλινδρος παρεμβάλλεται ανάμεσα σε αυτά και την κάμα.

ωστικές ράβδοι : Λέγονται (εσφαλμένα) και ωστήρια. Eπιμήκεις ράβδοι, που παλινδρομούν, μεταφέροντας την κίνηση των εκκέντρων ενός πλευρικού ή κεντρικού εκκεντροφόρου στα ζύγωθρα (κοκοράκια) ώστε αυτά, με τη σειρά τους, να τη μεταδώσουν στα ωστήρια και τις βαλβίδες.

Link to comment
Share on other sites

ενταξει ρε φιλε οτι πεις σου χαλαω εγω το χατηρι?ο καθενας οπως τα μαθει

και εσυ μην εισαι απολυτος γιατι απο εκει που τα εκανες copy paste γραφει επισης και:

ΠΡΟΣΟΧΗ : Το παρόν μικρό λεξικό όρων τεχνολογίας αυτοκινήτου περιλαμβάνει πλέον των 350 όρων και έγινε με κίνητρο την αγάπη που έχουμε για την δουλειά μας σαν πραγματογνώμονες. Επειδή όμως δεν είμαστε λεξικογράφοι, καθιστούμε σαφές ότι δεν είναι πλήρες και συνεπώς θα πρέπει να ανατρέξετε και σε άλλα επίσημα έντυπα λεξικά - εγκυκλοπαίδειες. Εάν στο παρόν λεξικό διαπιστώσετε κάποιο λάθος ή κρίνετε ότι πρέπει να εισάγουμε κάποιον όρο που λείπει, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε αμέσως είτε μέσω της φόρμας επικοινωνίας είτε μέσω e-mail.

Edited by EL MAGO
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδες τι κανετε κοντρα γνοσεων και αντιγραφης........... ελεος δεν παιζεστε..... και κοψτε τα ναρκοτικα δεν φτανουν για ολους....... tongue.giftongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.