polo123ps Posted June 28, 2006 Report Share Posted June 28, 2006 Λοιπόν, το πρόβλημά μου έχει ως εξής : Μερικές φορές το αμάξι για να πάρει πρέπει να μιζάρεις καμιά 15αριά φορές & ταυτόχρονα μυρίζει βενζίνη. Αυτό δεν το κάνει ποτέ το πρωί, αλλά μόνο σε περιπτώσεις όπου το έχω αφήσει σβησμένο καμιά ώρα. Το πήγα στην αντιπροσωπεία & το ψάχνουν...μου τα αλλάζουν όλα, αλλά τίποτα. Είπαν θα δοκιμάσουν να αλλάξουν & εγκέφαλο. Μου φαίνεται θα το αφήσω έτσι και ας παίρνει δύσκολα μια φορά τη μέρα...τι να κάνουμε... Για πείτε γνώμες - απόψεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted June 28, 2006 Report Share Posted June 28, 2006 μιζα μπαταρια ,μπουζι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted June 28, 2006 Report Share Posted June 28, 2006 πολλαπλασιαστης? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted June 28, 2006 Report Share Posted June 28, 2006 αντλία βενζίνης?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted June 28, 2006 Report Share Posted June 28, 2006 Μυρίζει βενζίνει άρα τροφοδοσία μάλλον έχει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackadder Posted June 28, 2006 Report Share Posted June 28, 2006 μηπως θελει μια βαλβιδα ψυχρας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted June 30, 2006 Author Report Share Posted June 30, 2006 ξέρει κανείς εάν η πεταλούδα του polo 1.4 100ps (του δικού μου) είναι ίδια με αυτήν του golf 1.6??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 30, 2006 Report Share Posted June 30, 2006 το δικο μου εχει 60αρα πεταλουδα.τσεκαρε και το δικο σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
proudbugowner Posted June 30, 2006 Report Share Posted June 30, 2006 Μπα, αφού μιζάρει δεν είναι μίζα, ούτε και μπαταρία και αφού δεν το κάνει πάντα και μόλις πάρει δουλεύει μια χαρά δεν είναι ούτε μπουζί. Ρε συ μπας και το σβήνεις πριν προλάβει να επανέλθει η θερμοκρασία στα φυσιολογικά επίπεδα; Το γκάζι σου ηλεκτρονικό είναι; Για κοίτα μπας και μερικές φορές όταν το σβήεις μένει ανοιχτή η πεταλούδα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted July 3, 2006 Author Report Share Posted July 3, 2006 Ρε συ μπας και το σβήνεις πριν προλάβει να επανέλθει η θερμοκρασία στα φυσιολογικά επίπεδα; Το γκάζι σου ηλεκτρονικό είναι; ναι. Ποια θερμοκρασία ρε?σταθερή φαίνεται να είναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan_a3 Posted July 8, 2006 Report Share Posted July 8, 2006 ναι.Ποια θερμοκρασία ρε?σταθερή φαίνεται να είναι Ειχα παθει το ιδιο στο παλιο μου αμαξι (Renault Clio μοντ 2000).Ειναι ο αισθητηρας του βολαν...! Μην ψαχνεσαι αδικα...κοστος κανα 60-70αρι και απο εργασια αναλογως τις γνωριμιες που εχεις (2 βιδες ηταν στο clio...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted July 25, 2006 Author Report Share Posted July 25, 2006 (edited) Ειχα παθει το ιδιο στο παλιο μου αμαξι (Renault Clio μοντ 2000).Ειναι ο αισθητηρας του βολαν...! Μην ψαχνεσαι αδικα...κοστος κανα 60-70αρι και απο εργασια αναλογως τις γνωριμιες που εχεις (2 βιδες ηταν στο clio...) τον έχει αλλάξει λέει και τίποτα και μου λέει να αλλάξουμε εγκέφαλο... Edited July 31, 2006 by ΕΛΛΗΝ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted August 1, 2006 Author Report Share Posted August 1, 2006 τον έχει αλλάξει λέει και τίποτα και μου λέει να αλλάξουμε εγκέφαλο... πήγα στον μηχανικό του autopaint, μου άλλαξε κάτι ιστορίες και τώρα είμαι στο στάδιο της δοκιμής... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pappoulis Posted August 2, 2006 Report Share Posted August 2, 2006 Δεν μου λες... όταν γυρίζεις τη μίζα (για να βάλεις μπρος ντε) ακούς έναν θόρυβο σαν να κρατάς παρατεταμένα το κλειδί; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted August 2, 2006 Author Report Share Posted August 2, 2006 Δεν μου λες... όταν γυρίζεις τη μίζα (για να βάλεις μπρος ντε) ακούς έναν θόρυβο σαν να κρατάς παρατεταμένα το κλειδί; δεν ακούω κανένα περίεργο θόρυβο, όλα φυσιολογικά (εκτός του ότι δεν παίρνει εύκολα ) Μη το γρουσουζεύω γιατί από χτες δε το'χει ξανακάνει μέχρι στιγμής.. για να δούμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted August 2, 2006 Report Share Posted August 2, 2006 Τί σου άλλαξαν ρε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted August 2, 2006 Author Report Share Posted August 2, 2006 Τί σου άλλαξαν ρε? μια βαλβίδα "ψυχρής" (έτσι μου την είπε) και μου καθάρισε κάτι παπαράκια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pappoulis Posted August 2, 2006 Report Share Posted August 2, 2006 δεν ακούω κανένα περίεργο θόρυβο, όλα φυσιολογικά (εκτός του ότι δεν παίρνει εύκολα )Μη το γρουσουζεύω γιατί από χτες δε το'χει ξανακάνει μέχρι στιγμής.. για να δούμε Η επόμενη ερώτηση είναι πόσα χρόνια έχεις το αυτοκίνητο. Υπάρχει η περίπτωση με τον καιρό, η μίζα να μαζεύει "καρβουνάκια" και να δυσκολεύεται να δώσει σπινθήρα και να εκκινήσει τον κινητήρα. Η λυση είναι ένας καθαρισμός της σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted August 9, 2006 Author Report Share Posted August 9, 2006 το έφτιαξε ευτυχώς ο μηχανικός στον autopaint με την αλλαγή βαλβίδας που αναφέρω παραπάνω...κάποιος στα προηγούμενα post έπεσε μέσα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted August 9, 2006 Report Share Posted August 9, 2006 Blackadder!!! τα ξερει ολα και συμφερει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tarmac Reaper Posted August 10, 2006 Report Share Posted August 10, 2006 μια βαλβίδα "ψυχρής" (έτσι μου την είπε) και μου καθάρισε κάτι παπαράκια Ειναι για τις ψυχρες γκομενες! Συνηθως εχει και προβλημα να κρατησει θερμοκρασια οταν συμβαινει αυτο, αλλα εσυ δεν ειχες αλλαγη στη ενδειξη του θερμομετρου... Τεσπα αφου του εκοψε του μηχανικου και το βρηκε παλι καλα, συνηθως αλλαζουν ΟΛΑ τα αλλα και μετα σκεφτονται τι θα μπορουσε να το προκαλει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...