Jump to content
xristos86

Ο κλιματισμός "γονατίζει" τον κινητήρα (Λύσεις?)

Recommended Posts

Γεια σας!

Σκέφτηκα να ανοίξω αυτό το topic καθώς αυτό το θέμα νομίζω μας απασχολεί όλους...

Όπως λέω και στον τίτλο,το αυτοκίνητο κυριολεκτικά "γονατίζει" όταν ανοίγουμε τον κλιματισμό και σε μια ανηφορίτσα με 2 άτομα π.χ. θέλει μπόλικο πατινάρισμα για να ξεκινήσει...

Ήθελα λοιπόν να σας ρωτήσω:

Υπάρχει λύση στο πρόβλημα,βελτιώνει κάτι την κατάσταση(μιλάω για αισθητές διαφορές)?

Θα δούμε ποτέ άσπρη μέρα ή είμαστε καταδικασμένοι?

Παρακαλώ ειδικά όσοι έχουν προσωπικές,δοκιμασμένες εμπειρίες να διαφωτίσουν κι εμάς τους υπόλοιπους! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

Έχω την εντύπωση ότι η μείωση του αέρα δεν παίζει ρόλο. Αν δουλεύει το κομπρεσεράκι τί σχέση έχει πόσο γρήγορα γυρνάει ο ανεμιστήρας που βγάζει τον αέρα?

Link to comment
Share on other sites

Η λυση ειναι απλη και ευκολως εννοουμενη...Αν εχεις κλιμα, οταν ειναι να ανεβεις ανηφορα, να κανεις μια δυσκολη προσπερασα, πολυ απλα κλεινεις τον κλιματισμο πριν απο αυτο...Αλλιως ο,τι και να κανεις, παλι θα κοβει...

Το θεμα δεν εχει λυση και επομενως λογω υπαρξης...δυστυχως...

Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti
Η λυση ειναι απλη και ευκολως εννοουμενη...Αν εχεις κλιμα, οταν ειναι να ανεβεις ανηφορα, να κανεις μια δυσκολη προσπερασα, πολυ απλα κλεινεις τον κλιματισμο πριν απο αυτο...Αλλιως ο,τι και να κανεις, παλι θα κοβει...

Το θεμα δεν εχει λυση και επομενως λογω υπαρξης...δυστυχως...

Συμφωνώ..... ;)

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ σαν μοναδική λύση έχω καταλήξει στο να κλείνω τον κλιματισμο όταν χρειάζομαι όλη τη δύναμη του κινητήρα. Όπως είπαν και οι φίλοι παραπάνω αν δουλεύει το κομπρεσέρ του κλιματισμού, άσχετα απ' την ένταση του εέρα που μας έρχεται, το αυτοκίνητο θα "κόβει".

Link to comment
Share on other sites

Aσφαλως και δεν υπαρχει καποια λυση που να λυνει το προβλημα, εκτος αν βαλετε μοτερ απο R32 που δεν θα καταλαβαινει τιποτα tongue.gif;)

Aπο εκει και περα στο δικο μου ειδα μια αισθητη βελτιωση οταν αλλαξα τα μαμα μπουζι και εβαλα της Bosch.

Link to comment
Share on other sites

Guest EXTASY

Συμφωνώ η μόνη λύση είναι να το κλείνεις όπου χρειάζεσαι το 100%

Απλά για όσους δεν το γνωρίζουν, αποφεύγετε να το ανοίγετε όταν βρίσκεστε

ακόμα σε υψηλές στροφές. Κάντε την προσπέραση, ή ανεβείτε την ανηφόρα

με τους 3 συνεπιβάτες και τις 5 βαλίτσες, κάντε τέλος πάντων αυτό που είναι

να κάνετε, και στη συνέχεια περιμένετε να πέσουν οι στροφές, ο κινητήρας

να πάρει μια ανάσα και μετά ανοίξτε τον κλιματισμό.

Ο λόγος; Πολύ απλά αν δεν το κάνετε, τόσο το κομπρεσέρ του κλιματισμού

όσο και ο κινητήρας θα αρχίσουν να παρουσιάζουν προβλήματα νωρίτερα από

την ώρα τους. Έτσι συνέβη σε ενός φίλου και επειδή το ρώτησα στην VW σας

το λέω. Ρωτήστε αν θέλετε κάποιον που μπορεί να σας το εξηγήσει και τεχνικά

το θέμα γιατί εγώ δεν ξέρω. Ισχύει όμως.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ η μόνη λύση είναι να το κλείνεις όπου χρειάζεσαι το 100%

Απλά για όσους δεν το γνωρίζουν, αποφεύγετε να το ανοίγετε όταν βρίσκεστε

ακόμα σε υψηλές στροφές. Κάντε την προσπέραση, ή ανεβείτε την ανηφόρα

με τους 3 συνεπιβάτες και τις 5 βαλίτσες, κάντε τέλος πάντων αυτό που είναι

να κάνετε, και στη συνέχεια περιμένετε να πέσουν οι στροφές, ο κινητήρας

να πάρει μια ανάσα και μετά ανοίξτε τον κλιματισμό.

Ο λόγος; Πολύ απλά αν δεν το κάνετε, τόσο το κομπρεσέρ του κλιματισμού

όσο και ο κινητήρας θα αρχίσουν να παρουσιάζουν προβλήματα νωρίτερα από

την ώρα τους. Έτσι συνέβη σε ενός φίλου και επειδή το ρώτησα στην VW σας

το λέω. Ρωτήστε αν θέλετε κάποιον που μπορεί να σας το εξηγήσει και τεχνικά

το θέμα γιατί εγώ δεν ξέρω. Ισχύει όμως.

Πολυ σωστος ο φιλος. Λυσει δεν υπαρχει ολα δε γιναιτε να τα εχουμε

κ κλιμα να δουλευει παντου κ παντα κ αυτοκινιτο με 15000 χιλιαρικα.

Link to comment
Share on other sites

Aπο εκει και περα στο δικο μου ειδα μια αισθητη βελτιωση οταν αλλαξα τα μαμα μπουζι και εβαλα της Bosch.

Συμφωνώ μαζί σας παιδιά,αλλά να που ο φίλος μας ο Νίκος έχει μια κάποια λύση...!

Νίκο,να σου πω,όταν λέμε αισθητή?Βάλτο σ' ένα παράδειγμα να καταλάβω αν αξίζει αν θες...

Κανείς άλλος κάποια λύση τέτοιου τύπου(πέρα από τον κινητήρα του S3! tongue.gif )?

Link to comment
Share on other sites

Το ειδα κυριως σε ανηφορικα κομματια μεσα στην πολη που πριν τα Bosch με το A/C αναμμενο, ο κινητηρας ζοριζοταν πολυ περισσοτερο σε σημειο που 1-2 φορες μου ειχε σβησει.

Σε καμμια περιπτωση δεν εξαλειφεται το προβλημα που συζηταμε, απλα ειδα μια μικρη βελτιωση στα δυσκολα σε σημειο μαλιστα να μην αγχωνομαι :D

Edited by nikkosnet
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ η μόνη λύση είναι να το κλείνεις όπου χρειάζεσαι το 100%

Απλά για όσους δεν το γνωρίζουν, αποφεύγετε να το ανοίγετε όταν βρίσκεστε

ακόμα σε υψηλές στροφές. Κάντε την προσπέραση, ή ανεβείτε την ανηφόρα

με τους 3 συνεπιβάτες και τις 5 βαλίτσες, κάντε τέλος πάντων αυτό που είναι

να κάνετε, και στη συνέχεια περιμένετε να πέσουν οι στροφές, ο κινητήρας

να πάρει μια ανάσα και μετά ανοίξτε τον κλιματισμό.

Ο λόγος; Πολύ απλά αν δεν το κάνετε, τόσο το κομπρεσέρ του κλιματισμού

όσο και ο κινητήρας θα αρχίσουν να παρουσιάζουν προβλήματα νωρίτερα από

την ώρα τους. Έτσι συνέβη σε ενός φίλου και επειδή το ρώτησα στην VW σας

το λέω. Ρωτήστε αν θέλετε κάποιον που μπορεί να σας το εξηγήσει και τεχνικά

το θέμα γιατί εγώ δεν ξέρω. Ισχύει όμως.

¶σε που αλλάζεις τα φώτα και στο μαγνητικό συμπλέκτη... :D

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

εγω παλι κ με 1 σταδιο παλι γονατιζει τρελα

οποτε αστο ειναι αλυτο προβλημα

Link to comment
Share on other sites

Και που να πας ταξίδι με 5 ατομα με βαλίτζες και καλοκαίρι.

Μόνο αν είχες climatronic κάτι θα γινόταν. Το 75αρι έχεις ή το 100άρι ;

βάλε άλλο μοτέρ

tongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif

Μόνο ετσι, για να πούμε ότι θα δεις διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

να σε ρωτήσω φίλε , έχεις υδραυλικό τιμόνι στο αυτοκίνητό σου? Γιατί αν έχεις, θα σου λεγά να το αφαιρέσεις για να μειώσεις το έργο που τραβάει η τρόμπα του υδραυλικού τιμονιού από το στρόφαλο. Αν δεν έχεις υδραυλικό τιμόνι κάνε αυτά τα πολύ σωστά που σου είπαν τα αλλά παιδιά, Οτάν το νοιώθεις και ζορίζεται η μηχανή με δευτέρα κλείνε το, αυτό κάνω και εγώ

Φαντάζομαι έχεις 1000 μοτερ για να τραβάει αυτά τα ζόρια το μοτέρ,Εναλλάκτικα κάτι που σκέφτηκα τώρα αν δεν θές να υποστείς το πλήρως μηχανικό τιμόνι πρέπει να αυξήσεις την ροπή, βάλε καλύτερα μπούζι όπως λέει και ο Νικος, βάλε ελευθερό φίλτρο και ένα τελικό, αλλά και πάλι με αυτά θα κερδίσεις 0,6-0,9 Κιλά ροπής ΄το οποίο δεν θα σε τρελάνει η διαφορά. Για να δεις διαφορά πρέπει να αλλάξεις μοτερι, Δυστυχώς ο κινητήρας σου αν έχεις τον AUC ή ALD με το μονό εκκεντροφόρο δεν αποδίδει πολύ ροπή για να έχεις κλιμάτισμό. και άνεση στην οδήγηση. Αυτά

Edited by giannispolo
Link to comment
Share on other sites

Μάλισταααα...Ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση παιδιά(αν και μου ψιλοραγίσατε την καρδιά :D )!

P.S.:Για κάποιους που ρώτησαν έχω το 100άρι,με υδραυλικό τιμόνι και climatronic...

Edited by xristos86
Link to comment
Share on other sites

Αν και δε γνωριζω ακριβως τι αυτοκινητο εχεις (χρονολογια κ.λ.π.), νομιζω οτι ο μονος τροπος για να εξαλειψεις αυτο το προβλημα με το a/c ειναι αυτο το μαραφετι του Μπουλεκου.

Δεν ξερω σε τι υποληψη το εχετε, αλλα ειναι το μονο που μπορει να κανει δουλεια, με τοσο λιγα -σχετικα- χρηματα. Δεν δινει επιδοσεις, αλλα βελτιωνει αυτο το εκνευριστικο "σακατιλικι" του ηλεκτρικου γκαζιου.

Παντως, δεν ξερω εαν σε παρηγορει, αλλα πιστεψε με αλλα αυτοκινητα της αγορας -πλην vag- ειναι ακομα χειροτερα!!!

Και κατι ψιλο-ασχετο:

Στα μοντελα με αυτοματο κιβωτιο, οταν κανεις kick-down και εχεις ενεργοποιημενο το a/c, στιγμιαια, και μεχρι να επιταχυνει ικανοποιητικα ο κινητηρας, κλεινει ο συμπιεστης για να δωσει τη μεγιστη επιταχυνση. Ποτε δεν καταλαβα γιατι δεν το ειχαν αυτο το κολπο και στα μηχανικα κιβωτια...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά ξεχάσατε κάτι πολύ βασικό!!!!Το κουμπάκι ECON σας λέει κάτι??

Εγώ ξεκίνησα με 4 άτομα μέσα σε ανηφόρα βλέπω οτι πάει να σβήσει πάτημα το κουμπί....και ο κινητήρας τα δίνει κανονικά...τι την ψάχνετε την φάση.......?? :D

Σε όλα τα αυτοκίνητα ισχύει αυτό!!!! new_lol.gif

Συγγνώμη...εννοώ σε όσα διαθέτουν κλιμάτισμο και το αντοίστιχο κουμπί!!!!!!

Edited by Kostas_Golf 5
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά ξεχάσατε κάτι πολύ βασικό!!!!Το κουμπάκι ECON σας λέει κάτι??

Εγώ ξεκίνησα με 4 άτομα μέσα σε ανηφόρα βλέπω οτι πάει να σβήσει πάτημα το κουμπί....και ο κινητήρας τα δίνει κανονικά...τι την ψάχνετε την φάση.......?? :(

Σε όλα τα αυτοκίνητα ισχύει αυτό!!!! new_lol.gif

Συγγνώμη...εννοώ σε όσα διαθέτουν κλιμάτισμο και το αντοίστιχο κουμπί!!!!!!

Ουσιαστικά το ECON ισοδυναμει με κλεισιμο του κλιματισμού, και το μονο που κανει ειναι να ερχεται αερας απο έξω χωρις να ψύχεται. Το ίδιο λεμε.

Μάλισταααα...Ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση παιδιά(αν και μου ψιλοραγίσατε την καρδιά :( )!

P.S.:Για κάποιους που ρώτησαν έχω το 100άρι,με υδραυλικό τιμόνι και climatronic...

Αν θελεις για να μην ζορίζεται πολύ το κλιματιστικο και φανταζομαι και ο κινητηρας οταν κρυώσει ο χώρος μέσα στο αμαξι, μπορεις να βάλεις ανακύκλωση του αέρα ετσι ώστε να μην χρειάζεται να κρυώσει πολύ τον αέρα όταν από έξω έρχεται πολύ ζεστός. Δεν ξέρω αν κανει κατι αυτο, απλα υποθέτω.

post-3923-1152002537_thumb.jpg

Edited by airthan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.