xristos86 Posted July 1, 2006 Report Share Posted July 1, 2006 Γεια σας! Σκέφτηκα να ανοίξω αυτό το topic καθώς αυτό το θέμα νομίζω μας απασχολεί όλους... Όπως λέω και στον τίτλο,το αυτοκίνητο κυριολεκτικά "γονατίζει" όταν ανοίγουμε τον κλιματισμό και σε μια ανηφορίτσα με 2 άτομα π.χ. θέλει μπόλικο πατινάρισμα για να ξεκινήσει... Ήθελα λοιπόν να σας ρωτήσω: Υπάρχει λύση στο πρόβλημα,βελτιώνει κάτι την κατάσταση(μιλάω για αισθητές διαφορές)? Θα δούμε ποτέ άσπρη μέρα ή είμαστε καταδικασμένοι? Παρακαλώ ειδικά όσοι έχουν προσωπικές,δοκιμασμένες εμπειρίες να διαφωτίσουν κι εμάς τους υπόλοιπους! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted July 1, 2006 Report Share Posted July 1, 2006 βάλε άλλο μοτέρ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted July 1, 2006 Report Share Posted July 1, 2006 Κλεινε το στις ανηφορες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted July 1, 2006 Report Share Posted July 1, 2006 σωστό και αυτό xaxaxa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danichro Posted July 1, 2006 Report Share Posted July 1, 2006 κλιμα εχεις?εμενα οπου χρειαζεται δυναμη ο κινητηρας μειωνει τον αερα του κλιμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted July 1, 2006 Report Share Posted July 1, 2006 Έχω την εντύπωση ότι η μείωση του αέρα δεν παίζει ρόλο. Αν δουλεύει το κομπρεσεράκι τί σχέση έχει πόσο γρήγορα γυρνάει ο ανεμιστήρας που βγάζει τον αέρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted July 1, 2006 Report Share Posted July 1, 2006 Η λυση ειναι απλη και ευκολως εννοουμενη...Αν εχεις κλιμα, οταν ειναι να ανεβεις ανηφορα, να κανεις μια δυσκολη προσπερασα, πολυ απλα κλεινεις τον κλιματισμο πριν απο αυτο...Αλλιως ο,τι και να κανεις, παλι θα κοβει... Το θεμα δεν εχει λυση και επομενως λογω υπαρξης...δυστυχως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kathgti Posted July 1, 2006 Report Share Posted July 1, 2006 Η λυση ειναι απλη και ευκολως εννοουμενη...Αν εχεις κλιμα, οταν ειναι να ανεβεις ανηφορα, να κανεις μια δυσκολη προσπερασα, πολυ απλα κλεινεις τον κλιματισμο πριν απο αυτο...Αλλιως ο,τι και να κανεις, παλι θα κοβει...Το θεμα δεν εχει λυση και επομενως λογω υπαρξης...δυστυχως... Συμφωνώ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IanBlack Posted July 1, 2006 Report Share Posted July 1, 2006 Κι εγώ σαν μοναδική λύση έχω καταλήξει στο να κλείνω τον κλιματισμο όταν χρειάζομαι όλη τη δύναμη του κινητήρα. Όπως είπαν και οι φίλοι παραπάνω αν δουλεύει το κομπρεσέρ του κλιματισμού, άσχετα απ' την ένταση του εέρα που μας έρχεται, το αυτοκίνητο θα "κόβει". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted July 1, 2006 Report Share Posted July 1, 2006 Aσφαλως και δεν υπαρχει καποια λυση που να λυνει το προβλημα, εκτος αν βαλετε μοτερ απο R32 που δεν θα καταλαβαινει τιποτα Aπο εκει και περα στο δικο μου ειδα μια αισθητη βελτιωση οταν αλλαξα τα μαμα μπουζι και εβαλα της Bosch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EXTASY Posted July 1, 2006 Report Share Posted July 1, 2006 Συμφωνώ η μόνη λύση είναι να το κλείνεις όπου χρειάζεσαι το 100% Απλά για όσους δεν το γνωρίζουν, αποφεύγετε να το ανοίγετε όταν βρίσκεστε ακόμα σε υψηλές στροφές. Κάντε την προσπέραση, ή ανεβείτε την ανηφόρα με τους 3 συνεπιβάτες και τις 5 βαλίτσες, κάντε τέλος πάντων αυτό που είναι να κάνετε, και στη συνέχεια περιμένετε να πέσουν οι στροφές, ο κινητήρας να πάρει μια ανάσα και μετά ανοίξτε τον κλιματισμό. Ο λόγος; Πολύ απλά αν δεν το κάνετε, τόσο το κομπρεσέρ του κλιματισμού όσο και ο κινητήρας θα αρχίσουν να παρουσιάζουν προβλήματα νωρίτερα από την ώρα τους. Έτσι συνέβη σε ενός φίλου και επειδή το ρώτησα στην VW σας το λέω. Ρωτήστε αν θέλετε κάποιον που μπορεί να σας το εξηγήσει και τεχνικά το θέμα γιατί εγώ δεν ξέρω. Ισχύει όμως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimi Posted July 1, 2006 Report Share Posted July 1, 2006 Συμφωνώ η μόνη λύση είναι να το κλείνεις όπου χρειάζεσαι το 100%Απλά για όσους δεν το γνωρίζουν, αποφεύγετε να το ανοίγετε όταν βρίσκεστε ακόμα σε υψηλές στροφές. Κάντε την προσπέραση, ή ανεβείτε την ανηφόρα με τους 3 συνεπιβάτες και τις 5 βαλίτσες, κάντε τέλος πάντων αυτό που είναι να κάνετε, και στη συνέχεια περιμένετε να πέσουν οι στροφές, ο κινητήρας να πάρει μια ανάσα και μετά ανοίξτε τον κλιματισμό. Ο λόγος; Πολύ απλά αν δεν το κάνετε, τόσο το κομπρεσέρ του κλιματισμού όσο και ο κινητήρας θα αρχίσουν να παρουσιάζουν προβλήματα νωρίτερα από την ώρα τους. Έτσι συνέβη σε ενός φίλου και επειδή το ρώτησα στην VW σας το λέω. Ρωτήστε αν θέλετε κάποιον που μπορεί να σας το εξηγήσει και τεχνικά το θέμα γιατί εγώ δεν ξέρω. Ισχύει όμως. Πολυ σωστος ο φιλος. Λυσει δεν υπαρχει ολα δε γιναιτε να τα εχουμε κ κλιμα να δουλευει παντου κ παντα κ αυτοκινιτο με 15000 χιλιαρικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos86 Posted July 1, 2006 Author Report Share Posted July 1, 2006 Aπο εκει και περα στο δικο μου ειδα μια αισθητη βελτιωση οταν αλλαξα τα μαμα μπουζι και εβαλα της Bosch. Συμφωνώ μαζί σας παιδιά,αλλά να που ο φίλος μας ο Νίκος έχει μια κάποια λύση...! Νίκο,να σου πω,όταν λέμε αισθητή?Βάλτο σ' ένα παράδειγμα να καταλάβω αν αξίζει αν θες... Κανείς άλλος κάποια λύση τέτοιου τύπου(πέρα από τον κινητήρα του S3! )? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted July 1, 2006 Report Share Posted July 1, 2006 τον κινητηρα του ΤΤ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted July 1, 2006 Report Share Posted July 1, 2006 (edited) Το ειδα κυριως σε ανηφορικα κομματια μεσα στην πολη που πριν τα Bosch με το A/C αναμμενο, ο κινητηρας ζοριζοταν πολυ περισσοτερο σε σημειο που 1-2 φορες μου ειχε σβησει. Σε καμμια περιπτωση δεν εξαλειφεται το προβλημα που συζηταμε, απλα ειδα μια μικρη βελτιωση στα δυσκολα σε σημειο μαλιστα να μην αγχωνομαι Edited July 1, 2006 by nikkosnet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted July 1, 2006 Report Share Posted July 1, 2006 Περιεργο μου φαινεται παντως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
proudbugowner Posted July 1, 2006 Report Share Posted July 1, 2006 Συμφωνώ η μόνη λύση είναι να το κλείνεις όπου χρειάζεσαι το 100%Απλά για όσους δεν το γνωρίζουν, αποφεύγετε να το ανοίγετε όταν βρίσκεστε ακόμα σε υψηλές στροφές. Κάντε την προσπέραση, ή ανεβείτε την ανηφόρα με τους 3 συνεπιβάτες και τις 5 βαλίτσες, κάντε τέλος πάντων αυτό που είναι να κάνετε, και στη συνέχεια περιμένετε να πέσουν οι στροφές, ο κινητήρας να πάρει μια ανάσα και μετά ανοίξτε τον κλιματισμό. Ο λόγος; Πολύ απλά αν δεν το κάνετε, τόσο το κομπρεσέρ του κλιματισμού όσο και ο κινητήρας θα αρχίσουν να παρουσιάζουν προβλήματα νωρίτερα από την ώρα τους. Έτσι συνέβη σε ενός φίλου και επειδή το ρώτησα στην VW σας το λέω. Ρωτήστε αν θέλετε κάποιον που μπορεί να σας το εξηγήσει και τεχνικά το θέμα γιατί εγώ δεν ξέρω. Ισχύει όμως. ¶σε που αλλάζεις τα φώτα και στο μαγνητικό συμπλέκτη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted July 1, 2006 Report Share Posted July 1, 2006 εγω παλι κ με 1 σταδιο παλι γονατιζει τρελα οποτε αστο ειναι αλυτο προβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted July 1, 2006 Report Share Posted July 1, 2006 - "ελαφρωμα" κινητων μερων παιζει μηπως σε κατι μεσα στον ολο μηχανισμο του a/c ή οχι ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
airthan Posted July 3, 2006 Report Share Posted July 3, 2006 Και που να πας ταξίδι με 5 ατομα με βαλίτζες και καλοκαίρι. Μόνο αν είχες climatronic κάτι θα γινόταν. Το 75αρι έχεις ή το 100άρι ; βάλε άλλο μοτέρ Μόνο ετσι, για να πούμε ότι θα δεις διαφορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted July 3, 2006 Report Share Posted July 3, 2006 (edited) να σε ρωτήσω φίλε , έχεις υδραυλικό τιμόνι στο αυτοκίνητό σου? Γιατί αν έχεις, θα σου λεγά να το αφαιρέσεις για να μειώσεις το έργο που τραβάει η τρόμπα του υδραυλικού τιμονιού από το στρόφαλο. Αν δεν έχεις υδραυλικό τιμόνι κάνε αυτά τα πολύ σωστά που σου είπαν τα αλλά παιδιά, Οτάν το νοιώθεις και ζορίζεται η μηχανή με δευτέρα κλείνε το, αυτό κάνω και εγώ Φαντάζομαι έχεις 1000 μοτερ για να τραβάει αυτά τα ζόρια το μοτέρ,Εναλλάκτικα κάτι που σκέφτηκα τώρα αν δεν θές να υποστείς το πλήρως μηχανικό τιμόνι πρέπει να αυξήσεις την ροπή, βάλε καλύτερα μπούζι όπως λέει και ο Νικος, βάλε ελευθερό φίλτρο και ένα τελικό, αλλά και πάλι με αυτά θα κερδίσεις 0,6-0,9 Κιλά ροπής ΄το οποίο δεν θα σε τρελάνει η διαφορά. Για να δεις διαφορά πρέπει να αλλάξεις μοτερι, Δυστυχώς ο κινητήρας σου αν έχεις τον AUC ή ALD με το μονό εκκεντροφόρο δεν αποδίδει πολύ ροπή για να έχεις κλιμάτισμό. και άνεση στην οδήγηση. Αυτά Edited July 3, 2006 by giannispolo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos86 Posted July 3, 2006 Author Report Share Posted July 3, 2006 (edited) Μάλισταααα...Ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση παιδιά(αν και μου ψιλοραγίσατε την καρδιά )! P.S.:Για κάποιους που ρώτησαν έχω το 100άρι,με υδραυλικό τιμόνι και climatronic... Edited July 3, 2006 by xristos86 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-KOSTAS- Posted July 3, 2006 Report Share Posted July 3, 2006 Αν και δε γνωριζω ακριβως τι αυτοκινητο εχεις (χρονολογια κ.λ.π.), νομιζω οτι ο μονος τροπος για να εξαλειψεις αυτο το προβλημα με το a/c ειναι αυτο το μαραφετι του Μπουλεκου. Δεν ξερω σε τι υποληψη το εχετε, αλλα ειναι το μονο που μπορει να κανει δουλεια, με τοσο λιγα -σχετικα- χρηματα. Δεν δινει επιδοσεις, αλλα βελτιωνει αυτο το εκνευριστικο "σακατιλικι" του ηλεκτρικου γκαζιου. Παντως, δεν ξερω εαν σε παρηγορει, αλλα πιστεψε με αλλα αυτοκινητα της αγορας -πλην vag- ειναι ακομα χειροτερα!!! Και κατι ψιλο-ασχετο: Στα μοντελα με αυτοματο κιβωτιο, οταν κανεις kick-down και εχεις ενεργοποιημενο το a/c, στιγμιαια, και μεχρι να επιταχυνει ικανοποιητικα ο κινητηρας, κλεινει ο συμπιεστης για να δωσει τη μεγιστη επιταχυνση. Ποτε δεν καταλαβα γιατι δεν το ειχαν αυτο το κολπο και στα μηχανικα κιβωτια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas_Golf 5 Posted July 3, 2006 Report Share Posted July 3, 2006 (edited) Ρε παιδιά ξεχάσατε κάτι πολύ βασικό!!!!Το κουμπάκι ECON σας λέει κάτι?? Εγώ ξεκίνησα με 4 άτομα μέσα σε ανηφόρα βλέπω οτι πάει να σβήσει πάτημα το κουμπί....και ο κινητήρας τα δίνει κανονικά...τι την ψάχνετε την φάση.......?? Σε όλα τα αυτοκίνητα ισχύει αυτό!!!! Συγγνώμη...εννοώ σε όσα διαθέτουν κλιμάτισμο και το αντοίστιχο κουμπί!!!!!! Edited July 3, 2006 by Kostas_Golf 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
airthan Posted July 4, 2006 Report Share Posted July 4, 2006 (edited) Ρε παιδιά ξεχάσατε κάτι πολύ βασικό!!!!Το κουμπάκι ECON σας λέει κάτι??Εγώ ξεκίνησα με 4 άτομα μέσα σε ανηφόρα βλέπω οτι πάει να σβήσει πάτημα το κουμπί....και ο κινητήρας τα δίνει κανονικά...τι την ψάχνετε την φάση.......?? Σε όλα τα αυτοκίνητα ισχύει αυτό!!!! Συγγνώμη...εννοώ σε όσα διαθέτουν κλιμάτισμο και το αντοίστιχο κουμπί!!!!!! Ουσιαστικά το ECON ισοδυναμει με κλεισιμο του κλιματισμού, και το μονο που κανει ειναι να ερχεται αερας απο έξω χωρις να ψύχεται. Το ίδιο λεμε. Μάλισταααα...Ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση παιδιά(αν και μου ψιλοραγίσατε την καρδιά )!P.S.:Για κάποιους που ρώτησαν έχω το 100άρι,με υδραυλικό τιμόνι και climatronic... Αν θελεις για να μην ζορίζεται πολύ το κλιματιστικο και φανταζομαι και ο κινητηρας οταν κρυώσει ο χώρος μέσα στο αμαξι, μπορεις να βάλεις ανακύκλωση του αέρα ετσι ώστε να μην χρειάζεται να κρυώσει πολύ τον αέρα όταν από έξω έρχεται πολύ ζεστός. Δεν ξέρω αν κανει κατι αυτο, απλα υποθέτω. Edited July 4, 2006 by airthan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...