Jump to content
Iceman

Γίνεται να δηλωθεί κινητήρας Agu από Golf Gti (150hp);

Recommended Posts

Γεια σας!

Έχω όπως έχω πει σε άλλα topic το Bora 1600 8V του '99.

Ενδιαφέρομαι για αλλαγή κινητήρα, μάλλον AGU από το Golf Gti με τα 150 αλογάκια με ντίζα.

Το πρόβλημά μου είναι αν μπορώ να δηλώσω τον συγκεκριμένο κινητήρα, καθώς αν δεν κάνω λάθος το Bora έβγαινε μόνο με ηλεκτρικό γκάζι 1.8T με 180hp (περίπου το 2002 αν δεν κάνω λάθος). Έβγαινε και με 150hp, αλλά 2300cc.

Υπάρχει κάποιος που να το έχει κάνει ή να ξέρει κάτι σχετικό;(κάτι εξακριβωμένο παρακαλώ, όχι υποθετικά)

Χρειάζομαι τα φώτα σας, καθώς βιάζομαι!

Έχω διαβάσει το αναλυτικό topic του luke_execute αλλά το παιδί έβαλε μοτέρ που φορούσε το Golf, έστω και μεταγενέστερο μοντέλο.

Thanx!

Βοήθεια και σχετικά με τη διαδικασία δήλωσης είναι βεβαίως πάρα πολύ ευπρόσδεκτη!

Link to comment
Share on other sites

Guest VIDEOMIX
Γεια σας!

Έχω όπως έχω πει σε άλλα topic το Bora 1600 8V του '99.

Ενδιαφέρομαι για αλλαγή κινητήρα, μάλλον AGU από το Golf Gti με τα 150 αλογάκια με ντίζα.

Το πρόβλημά μου είναι αν μπορώ να δηλώσω τον συγκεκριμένο κινητήρα, καθώς αν δεν κάνω λάθος το Bora έβγαινε μόνο με ηλεκτρικό γκάζι 1.8T με 180hp (περίπου το 2002 αν δεν κάνω λάθος). Έβγαινε και με 150hp, αλλά 2300cc.

Υπάρχει κάποιος που να το έχει κάνει ή να ξέρει κάτι σχετικό;(κάτι εξακριβωμένο παρακαλώ, όχι υποθετικά)

Χρειάζομαι τα φώτα σας, καθώς βιάζομαι!

Έχω διαβάσει το αναλυτικό topic του luke_execute αλλά το παιδί έβαλε μοτέρ που φορούσε το Golf, έστω και μεταγενέστερο μοντέλο.

Thanx!

Βοήθεια και σχετικά με τη διαδικασία δήλωσης είναι βεβαίως πάρα πολύ ευπρόσδεκτη!

Eαν θες επίσημες, σίγουρες απαντήσεις, μπορώ με pm να σου δώσω τηλέφωνο μηχανολόγου που ασχολείται και αναλαμβάνει τέτοιες υποθέσεις με γνωριμίες στα υπουργεία. Έστειλα και άλλους που θέλανε να κάνουν μετατροπές, εκεί. :)

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως.

Αυτοι κοιτανε αν το μοτερ που βαζεις εμπαινε στο δικο σου.

Απο την στιγμη που ειναι το 20VT μπορεις ανετα να το βαλεις.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, έμπαινε το μοτέρ το 1.8Τ αλλά ήταν με ηλεκτρικό γκάζι και 180hp.

Δεν υπάρχει πρόβλημα με αυτό; Δεν είναι άλλος τύπος κινητήρα;

Videomix περιμένω το ΡΜ!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν τους νοιαζει το αν ειχε ηλεκτρικο γκαζι ή οχι αλλα αν εχει βγει μοντελο με κινητηρα αναλογων κυβικων και το απαραιτητο χαρτακι απο την Κοσμοκαρ που να το επιβεβαιωνει

Link to comment
Share on other sites

επειδη κανενας δεν σου λεει αυτο που ζητας αν εχω καταλαβει καλα...μην βαλεις τον 150 ντιζατο την στιγμη που εχεις ηλεκτρικο μοτερ..θα τρεχεις και δεν θα φτανεισ μετα για τους ηλεκτρολογους και δεν ειναι σιγουρο οτι θα δουλευει 100%.το εκανα και ετρεχα 1 μηνα σκαρτο.θελει ηλεκτρολογο με αρχιδια και οχι αρχιδια ηλεκτρολογο που ειναι οι περισσοτεροι της δουλειας.παρε καλυτερα το gti με το ηλεκτρονικο γκαζι αφου εχεις ηδη ηλεκτρινικο και προσπερασε το ντιζατο αλλιως δεν θα σου δουλευει χριστος...αν θες στα λεω και τηλεφωνικα γιατι το εκανα αλλα πευδευτικα πολυ αλλα στην περιπτωση μου η αγορα εκανε μπαμ 2600 μονο τροπετο...

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, έμπαινε το μοτέρ το 1.8Τ αλλά ήταν με ηλεκτρικό γκάζι και 180hp.

Δεν υπάρχει πρόβλημα με αυτό; Δεν είναι άλλος τύπος κινητήρα;

Videomix περιμένω το ΡΜ!!

Αυτα ειναι λεπτομερειες και δεν τα κοιταζουν.

Το κυριο που τους ενδιαφερει ειναι ο τυπος του μοτερ.

Γιαυτο σου ειπα και πιο πανω,αν σε παιρνει οικονομικα να βαλεις απο S3. ^_^

Link to comment
Share on other sites

επειδη κανενας δεν σου λεει αυτο που ζητας αν εχω καταλαβει καλα...μην βαλεις τον 150 ντιζατο την στιγμη που εχεις ηλεκτρικο μοτερ..θα τρεχεις και δεν θα φτανεισ μετα για τους ηλεκτρολογους και δεν ειναι σιγουρο οτι θα δουλευει 100%.το εκανα και ετρεχα 1 μηνα σκαρτο.θελει ηλεκτρολογο με αρχιδια και οχι αρχιδια ηλεκτρολογο που ειναι οι περισσοτεροι της δουλειας.παρε καλυτερα το gti με το ηλεκτρονικο γκαζι αφου εχεις ηδη ηλεκτρινικο και προσπερασε το ντιζατο αλλιως δεν θα σου δουλευει χριστος...αν θες στα λεω και τηλεφωνικα γιατι το εκανα αλλα πευδευτικα πολυ αλλα στην περιπτωση μου η αγορα εκανε μπαμ 2600 μονο τροπετο...

Όχι, έχω και τώρα μοτέρ με ντίζα, επομένως θέλω ξανά με ντίζα γιατί με ηλεκτρικό γκάζι θέλει από ότι έχω καταλάβει άλλαγμα όλη η πλεξούδα.

Αν έχεις τίποτα συμβουλές να μου δώσεις στείλε σε παρακαλώ κανένα ΡΜ!

Τελικά έβγαινε Bora με AGU μοτέρ ώστε να γίνει εύκολα η δήλωσή του;

Αυτα ειναι λεπτομερειες και δεν τα κοιταζουν.

Το κυριο που τους ενδιαφερει ειναι ο τυπος του μοτερ.

Γιαυτο σου ειπα και πιο πανω,αν σε παιρνει οικονομικα να βαλεις απο S3. :blink:

Οικονομικά δεν με παίρνει και πάρα πολύ, θέλω κάτι σχετικά οικονομικό και στο μέλλον αν υπάρχουν τα λεφτά το φτιάχνω..

Φυσικά και θα ήθελα S3 μοτέρ!

ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ

ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ; (και τι χαρτιά χρειάζονται)

Αν ξέρει κανείς, οποιαδήποτε βοήθεια είναι ευπρόδεκτη!

Thanx παιδιά για τις συμβουλές!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.