Jump to content
biki

Μπάζει νερό

Recommended Posts

Το αμαξι μου ειναι Πολο 1400 16V , με τα 88 αλογα, ΜΕ ΠΙΣΙΝΑ, με τα τετραγωνα φαναρια, με τύπο μηχανης: AUA, που αγορασα τον 11/2000.

Διαβασα αυτο: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=7320 εδω μεσα.

Μετα κανοντας μια βολτα σε ομοσταβλα sites και forum Ελλάδας και εξωτερικου (στα γρήγορα) βρήκα αλλους 50 περιπου που τα αμαξια τους μπαζουν νερά. Μέχρι και δημοψηφισματα ειδα στο Σεατ Κλαμπ.

Και το δικο μου αμαξι πλεον μπαζει νερα.

Μιλαμε για νερα και ΟΧΙ ΓΙΑ ΥΓΡΑΣΙΑ.

ΠΟΛΛΑ ΝΕΡΑ (σε λιγο θα με φορολογισει ο Αλογοσκουφης ότι έχω πισίνα).

Ειχα το ιδιο συμπτωμα πριν μερικους μηνες (με λιγοτερα νερα) και μου αλλαξε η αντιπροσωπεια Χαλκιδας το λαστιχο του μπροστινου παρμπριζ που ηταν σκισμενο.

Το αμαξι το αφησαν να στεγνωσει μονο του, χωρις να λυσουν πατωματα και κετσεδες. Περασαν βροχες και δεν ειχα προβλημα.

Σημερα, μετα από μπουρινι (και χωρις να εχει αλλαξει κατι στην θεση που παρκαρω το αμαξι, πχ: κλίση δρόμου, κλειστά παράθυρα)) μπηκα το μεσημερι και το νερο ηταν μεχρι τον αστραγαλο.

Το αστειο ειναι οτι ακουω πισω απο το ντουλαπακι το νερο να κανει θορυβο την ωρα που στρίβω.

Δυστυχως πρεπει να παω ταξιδι οπωσδηποτε σημερα, εχω χασει το ΚΤΕΛ και δεν εχουμε αλλο αμαξι.

Ως εκ τουτου κανω την προσευχη μου στον Αγιο Ελευθεριο και ξεκιναω.

Πιστευω να μην βραχυκυκλωσουν ολα (εγκεφαλοι, κασσετοφωνα) και σβησει το αμαξι και τρακαρω πουθενα.

(Αν βγω ζωντανη, και δεν καεί το service book, την πατησε η επισημη αντιπροσωπεια Χαλκίδας)

Μαλλον εχει "ανοιξει" καποιος αρμός στα δεξια μεταξυ καθρεφτη και φτερου και θελει αρμόκολλα.

Μαλλον θελει πεταμα το αμαξι στην θαλασσα (ειναι ηδη μπλε χρωμα) και αγορα Ιαπωνικού.

Για πειτε καμια ιδεα.

Ποσο θα χρεωσει τις εργασιες η αντιπροσωπεια ή καποιος εξουσιοδοτημενος ή καποιος τυχαιος φαναρτζής;

Το δικο σας ή καποιας φίλης σας έχει βάλει νερα (όχι υγρασια στα φαναρια). Tι κάνατε; Πόσα χρεωσαν;

Link to comment
Share on other sites

Ρίξε και μια ματιά στο φίλτρο καμπίνας.

Είναι στην πλευρά του συνοδηγού

κάτω από το πλαστικό που κρύβει τον μηχανισμό των υαλοκαθαριστήρων.

(ανοίγεις το καπό για να το βγάλεις)

Το φίλτρο αυτό στηρίζετε μέσα σε μία πλαστική θήκη.

Αν αυτήν έχει κουνηθή, από κάποιον άγαρμπο μάστορα πχ

όλα τα νερά που κυλάνε από το μπαρμπρίζ θα μπαίνουν μέσα στο σαλόνι.

Πολύ δύσκολο να είναι αυτό, αλλά έχετο στα υπόψιν.

Link to comment
Share on other sites

εγω που αλλαξα μονος μου το φιλτρο καμπινας και τι δεν βρηκα γυρω γυρω απο το φιλτρο που ειναι και οι υδροροες

φυλλα,σκουπιδια,σκονη που κατακαθεται και με το νερο λασπωνει

πιθανον να εχεις κατι τετοια και εσυ με αποτελεσμα να γεμιζει με νερο το μερος που φιλοξενει το φιλτρο και μην εχοντας απο που να φυγει στο φερνει ολο μεσο του φιλτρου και του μοτερ για το καλοριφερ μεσα στην καμπινα

τσεκαρε και αυτην την παραμετρο

Link to comment
Share on other sites

εγω που αλλαξα μονος μου το φιλτρο καμπινας και τι δεν βρηκα γυρω γυρω απο το φιλτρο που ειναι και οι υδροροες

φυλλα,σκουπιδια,σκονη που κατακαθεται και με το νερο λασπωνει

πιθανον να εχεις κατι τετοια και εσυ με αποτελεσμα να γεμιζει με νερο το μερος που φιλοξενει το φιλτρο και μην εχοντας απο που να φυγει στο φερνει ολο μεσο του φιλτρου και του μοτερ για το καλοριφερ μεσα στην καμπινα

τσεκαρε και αυτην την παραμετρο

Και του ξάδερφού μου το polo είχε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και έκανε ακριβώς αυτό που λές και βρήκε την υγεία του, δέν ξανάβαλε ούτε σταγόνα μέσα.

Δοκίμασέ το οπωσδήποτε, το πιθανότερο είναι να είναι η λύση στο πρόβλημά σου.

Edited by phantom
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τις ιδέες.

Εχω ξεβουλώσει το πλαστικο μια φορά μονη μου.

Μήπως φταίει το μηχανημα με τις ίνες τύπου "Βιλέτα" που πηγαινω στην Χαλκίδα και πλένω το αμάξι (Best Wash. Ειναι αυτα που πετανε χρωματιστες κρεμες πανω στο αμαξι και αυτο κυλαει σε ραγες και βγαινει απο την αλλη) ?

Eχω παρατηρησει οτι και τις δυο φορες που μου εβαλε νερα ειχα πλυνει το αμαξι μου στα μηχανηματα τους.

Οταν γυρισω Χαλκιδα θα προσπαθησω να λυσω το πλαστικο και να το ξανακοιτάξω.

Link to comment
Share on other sites

Παρε και ενα λαστιχο και ριξε αφθονο νερο στο αμαξι και με μπολικη πιεση στο σημειο που ειναι οι υδροροες. Αν παρει και παλι νερα, τοτε μαλλον εχει συμβει κατι απο τα παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

βγαλε τα πλαστικα και καθαρισε καλα το ολο τοπιο και προσπαθησε με συρμα(οχι κατσαρολας) η κατι αλλο να καθαρισεις τις υδροροες

αααα και μια συμβουλη τωρα που βρεχει κοκκινοχωμα μην το αφησεις να κατακαθησει και να στεγνωσει γιατι και αυτο συμβαλει πολυ στο να βουλωσουν οι υδροροες μετα απο την βροχα κατευθειαν με λαστιχο να ξεπλυθει ;) καλη επιτυχια

Link to comment
Share on other sites

Παιδες ειχατε δίκιο.

Ηταν βουλωμενη η υδροροή και όλο το νερο, αφου παπαριασε (σεμναααααα) το φίλτρο, εμπαινε μέσα στην καμπίνα.

Πήγα, μου καθαρισαν την υδροροή, μου εδειξαν πως να το κανω μόνη μου με ενα συρμα (οχι κατσαρόλας, που λέει και ο Μάγος), πλήρωσα 20 ευρω για το φίλτρο και έφυγα.

Μου ειπαν οτι για να βγάλουν τα νερα από τον θάλαμο και να το στεγνώσουν θέλανε 3-4 ώρες και ότι χρέωναν την ώρα 40 ευρώ. Έτσι θα το κάνω μόνη μου με μια σκούπα Κόμπρα της Ντελόνγκι.

Πηρα και ενα αντιγραφο της καρτέλας του αυτοκινήτου για να στείλω ενα γράμμα παραπόνων στην Κοσμοκάρ για την συμπεριφορα της αντιπροσωπειας Χαλκίδας και τις βλαβες του έχει βγάλει το αμάξι αυτά τα χρόνια. Δεν ξέρω αν θα γίνει τίποτα, άν θα αλλάξει κάτι. Ξέρω ότι από τέτοια "γράμματα" έχασε ο Μπενής στην Χαλκίδα την αντιοπροσωπεία της VW και έκλεισαν τα One Way του Κωτσόβολου.

Ξέρει κανεις τι θόρυβος μπορεί να είναι αυτος που ακούγεται από τον εμπρός αριστερό τροχό, στην ευθεία, σαν τσίριγμα, σφύριγμα, κατά την πορεία; Κανένα ρουλεμάν τροχού; Πόσο να έχει η αλλαγή;

Ασε που τρίζει πλέον το τιμόνι όταν πατάω φρένο (στραβές δισκόπλακες). Πόσο έχουν;

Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξω το αμάξι τώρα που άρχισε να ζητάει;

[off topic] Μην με παρεξηγείτε που μετράω τόσο τα λεφτά, αλλά ετοιμαζόμαστε να κάνουμε παιδί, δεν ειμαστε πλούσιοι και μετράμε το λειτουργικό κόστος και το value for money σε οτιδήποτε [/off topic]

Και κάτι χαρούμενο: δείτε το "Epic Movie" ( http://www.imdb.com/title/tt0799949/ )και θα πεθάνετε στο γέλιο. Δείτε και τους τίτλους του τέλους.

Link to comment
Share on other sites

Και του ξάδερφού μου το polo είχε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και έκανε ακριβώς αυτό που λές και βρήκε την υγεία του, δέν ξανάβαλε ούτε σταγόνα μέσα.

Δοκίμασέ το οπωσδήποτε, το πιθανότερο είναι να είναι η λύση στο πρόβλημά σου.

πλάκα πλάκα, και το δικό μου μια δύο φορές που το άνοιξα για καθάρισμα ήταν τίγκα στο φύλλο, χώμα και λάσπη. πρέπει να πάρω τα μέτρα μου :lol:

Link to comment
Share on other sites

Παιδες ειχατε δίκιο.

Ηταν βουλωμενη η υδροροή και όλο το νερο, αφου παπαριασε (σεμναααααα) το φίλτρο, εμπαινε μέσα στην καμπίνα.

Πήγα, μου καθαρισαν την υδροροή, μου εδειξαν πως να το κανω μόνη μου με ενα συρμα (οχι κατσαρόλας, που λέει και ο Μάγος), πλήρωσα 20 ευρω για το φίλτρο και έφυγα.

Μου ειπαν οτι για να βγάλουν τα νερα από τον θάλαμο και να το στεγνώσουν θέλανε 3-4 ώρες και ότι χρέωναν την ώρα 40 ευρώ. Έτσι θα το κάνω μόνη μου με μια σκούπα Κόμπρα της Ντελόνγκι.

Πηρα και ενα αντιγραφο της καρτέλας του αυτοκινήτου για να στείλω ενα γράμμα παραπόνων στην Κοσμοκάρ για την συμπεριφορα της αντιπροσωπειας Χαλκίδας και τις βλαβες του έχει βγάλει το αμάξι αυτά τα χρόνια. Δεν ξέρω αν θα γίνει τίποτα, άν θα αλλάξει κάτι. Ξέρω ότι από τέτοια "γράμματα" έχασε ο Μπενής στην Χαλκίδα την αντιοπροσωπεία της VW και έκλεισαν τα One Way του Κωτσόβολου.

Ξέρει κανεις τι θόρυβος μπορεί να είναι αυτος που ακούγεται από τον εμπρός αριστερό τροχό, στην ευθεία, σαν τσίριγμα, σφύριγμα, κατά την πορεία; Κανένα ρουλεμάν τροχού; Πόσο να έχει η αλλαγή;

Ασε που τρίζει πλέον το τιμόνι όταν πατάω φρένο (στραβές δισκόπλακες). Πόσο έχουν;

Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξω το αμάξι τώρα που άρχισε να ζητάει;

[off topic] Μην με παρεξηγείτε που μετράω τόσο τα λεφτά, αλλά ετοιμαζόμαστε να κάνουμε παιδί, δεν ειμαστε πλούσιοι και μετράμε το λειτουργικό κόστος και το value for money σε οτιδήποτε [/off topic]

Και κάτι χαρούμενο: δείτε το "Epic Movie" ( http://www.imdb.com/title/tt0799949/ )και θα πεθάνετε στο γέλιο. Δείτε και τους τίτλους του τέλους.

για το τσιριγμα το πιο πιθανον ειναι να σφυριζουν τα φρενα αλλα οταν λες οτι τριζει και το τιμονι μαλλον θες και δισκοπλακες

οσο για το οικονομικο που λες λογω νεου μελους φαμιλιας σιγουρα επηρεαζει αλλα εγω σου προτεινω να κανεις το εξης που κανω και εγω

εχω ενα μαγαζι(δουκας ιωαννης 2103466156)που φερνει ανταλλακτικα εισαγωγης απο γερμανια οτι θες για γερμανικα αυτοκινητα σε ξεφτιλα τιμες

κανω παραγγελια οτιδηποτε μου ερχονται τα πραγματακια και απο κει και στο εξης εχω ενα εμπιστο και στανταρ συνεργειο (οχι vw)που πηγαινω και μου τα βαζει πανω σε παρα πολυ χαμηλο κοστος σε σχεση με την vw,θα μου πεις ομως απο την αλλη οτι δεν εχεις εγγυηση εργασιας και εγγυηση ανταλακτικων,κι ομως σε οποιοδηποτε συνεργειο να πας και να συμβει κατι ειναι υπευθυνος ο μηχανικος οπως και στην vw (μαλλον αν παθεις κατι στην vw αυτοι ειναι που γκρινιαζουν περισσοτερο)οσο για τα ανταλλακτικα απο το μαγαζι που σου προτεινω ο πατερας μου τα δουλευει 15 χρονια και πιστεψε με σε πολλα ανταλλακτικα εβγαζε πολλα περισσοτερα χιλιομετρα και αντεχαν καλυτερα απο τα μαμισια :lol:

δεν υπαρχει αυτοκινητο που να μην ζηταει χρηματα ειδικα μετα την πενταετια,να λες παλι καλα που υπαρχουν και ενναλακτικες σε ανταλλακτικα ειδικα για vw

το πολακι αν μπορεις μην το δωσεις(θα το μετανιωσεις new_killpc.gif )

Edited by EL MAGO
Link to comment
Share on other sites

Δισκόπλακες-τακάκια δεν είναι αθάνατα, μετά απο κάποια χλμ (ανάλογα τον οδηγό), θέλουν αλλαγή.

Επίσης, μάλλον πρέπει να βρεις κάποιον που να κάνει service στο αυτοκίνητο σου και να μην παίζει.

Edited by mayh3m
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά βοήθεια. Νερά στο POLO…!!!! Εχω ένα 9Ν 1400 μοντ 2005. Πριν έξι ημέρες είδα λίγο υγρασία στο πατάκι πάνω από την ρεζέρβα. Δεν έδωσα σημασία . Κάθε μέρα όμως ήταν και λίγο πιο έντονο. Σήκωσα το πατάκι και από κάτω είχε πιάσει κάτι σα μούχλα. Βγάζω και την ρεζέρβα και βλέπω στο πάτο 2 δάχτυλα νερό. Το υπόλοιπο αυτοκίνητο δεν δείχνει να έχει κάτι. Έλεγξα τα πάντα. Τι κάνουμε τώρα με αυτό? Να αφήσω να μπει πάλι νερό και να πάρω χρυσόψαρα? 

Link to comment
Share on other sites

Εγινε συγχωνευση σχετικων topics, οποτε ριξε μια ματια στα προηγουμενα ποστ και αν δεν βρεις κατι να σε βοηθησει συνεχιζουμε την συζητηση για τα Polo πισινες.... tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα στο δικο μου (polo 6n2) το νερο εμπαινε απο το πισω δεξι φαναρι το οποιο ειχαι φυγει καποια χιλιοστα απο τη θεση του γιατι καποιος ξεπαρκαρε δια της ακοης με αποτελεσμα οχι μονο να γεμισει νερα το πορτμπαγκαζ αλλα να καει και το μοτερ του κεντρικου κλειδωματος που ειναι πισς απο το φαναρι knife.gifmachinegun.gifrocket.gif

Link to comment
Share on other sites

Πριν δέκα ημέρες ανακάλυψα νερά κάτω από την ρεζέρβα του αυτοκινήτου. Δε μπορώ να σας πω πως ένοιωσα? Μεγάλη πίκρα. Τέλος πάντων σε κάποιον που το πήγα να το κοιτάξει, βρήκε ότι ήταν λίγο σπασμένη η βάση από το πίσω αριστερό φανάρι. Έσπασε σε service όταν άλλαξε το λαμπάκι πορείας που ήταν καμένο ένας άλλος ”μάστορας”. Nα προσέχετε που πηγαίνετε τα αυτοκίνητα σας παιδιά!!! Kανεις δεν τα προσέχει. Αυτο έχω καταλαβει. Πρέπει να είμαστε σε κάθε service απο κοντα? Δεν παμε καλαααα.......!!!! :D;):lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.