Jump to content
XΡΗΣΤΟΣ

ΑΥΞΗΣΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ

Recommended Posts

ΠΡΟΧΤΕΣ ΚΑΤΕΒΑΙΝΑ ΤΗΝ ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ ΤΣΙΓΑΡΑΚΙ ΜΟΥΣΙΚΟΥΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΜΙΑ ΜΥΡΩΔΙΑ(ΟΟΟΟΟΟΟΧΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ)ΠΕΦΤΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΕΝΔΕΙΞΗ ΥΨΗΛΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΑΜΕΣΩΣ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΤΗΛ ΣΤΗΝ ΟΔΙΚΗ.ΑΝΟΙΓΩ ΤΟ ΚΑΠΟ.......ΕΙΧΕ ΦΥΓΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΡΑΦΛΟΥ!ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΕΦΤΑΙΓΕ Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΔΩΣΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ!ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΛΑΣΤΙΚΟΣ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ?

Link to comment
Share on other sites

:cry: - το οτι διαμαρτυρεται ολως δικαιως που ο θερμοστατης του ειναι πλαστικος <που να το εξερε> και του εκανε το συστημα χυτρα SEB - να συμπληρωσω οτι ανα τακτικα διαστηματα θελει ελεγχο και η U ασφαλεια του καθως και λιγο σπρευ επαφων <παθων κι εγω με θερμοστατη σε αλλη φαση> αυτααααα (!)
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως είναι ένα απο τα "γνωστά" προβλήματα που βγάζουν.Εάν σας τύχει, όπως εμένα , ανοιγετε το καλορυφέρ στο τέρμα και αν το εργαλείο διαθέτει και air-condition πατήστε το διακόπτη ( στο ζεστό παντα ).Έτσι λοιπόν θα καταφέρετε να κατεβάσετε γρήγορα την θερμοκρασία ( εγώ έτσι γυρησα σπίτι , γιατί που να περημένεις την οδική να έρθει ... :rolleyes: )

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως είναι ένα απο τα "γνωστά" προβλήματα που βγάζουν.Εάν σας τύχει, όπως εμένα , ανοιγετε το καλορυφέρ στο τέρμα και αν το εργαλείο διαθέτει και air-condition πατήστε το διακόπτη ( στο ζεστό παντα ).Έτσι λοιπόν θα καταφέρετε να κατεβάσετε γρήγορα την θερμοκρασία ( εγώ έτσι γυρησα σπίτι , γιατί που να περημένεις την οδική να έρθει ... :rolleyes: )

Σωστός αλλά υπό την ποϋπόθεση ότι το παραφλού είναι μέσα στο κύκλωμα και όχι στον δρόμο!!!

Καλό είναι να έχετε το νού σας πάντα στα όργανα του πίνακα.Γι'αυτό τα έχουν εκεί για να προλάβουμε τα χειρότερα αν κάτι δεν δουλέψει σωστά

Link to comment
Share on other sites

Γεια... σε ολους..

Το polo μου (μοντελο "99), πριν κανα 3μηνο (χειμωνα καιρο) μπλοκαρισμενο μεσα στην κινηση, αρχισε να ανεβαζει θερμοκρασια. Μεσα σε λιγα δευτερολεπτα ξεπερασε τους 110 βαθμους. Αρχικα, κατεβασα ταχυτυτητα (απο 2α ->1η) το μαρσαρα λιγακι μπας και στροφαρει και ερθει στα ισα του... και φτασω σπιτι αλλα αδικως περιμενα. Σταματησα, ελεγξα υγρα ψυγειου και ηταν ολα Ok. μυρωδια καμενου απο πουθενα και το ανεμιστηρακι (που δεν θυμαμαι πως το λενε ακριβως :D ) δε γυρνουσε. Απο τα πολλα ειχε προβλημα στο θερμοστατη. Το θεμα ειναι οτι την αλλη μερα στο συνεργειο δεν ελεγε να μας δειξει τις διαθεσεις του... Εκανε 1 ωρα να ανεβασει παλι θερμοκρασια και οι ανθρωποι με περνουσαν για τρελη μεχρι να τους το αποδειξω.

Αλλαξα λοιπον τον θερμοστατη, και εχω την εξης απορια τωρα.

Με τον παλιο θερμοστατη, ειτε ημουν σε κινηση ειτε στην εθνικη η θερμοκρασια ηταν παντα σταθερα στους 90 (οσο δουλευε δηλαδη). Με τον καινουργιο... στην εθνικη οσο εκανε κρυο μετα βιας επιανε τους 70 και τωρα που εχει ζεστη αντε να φτασει στους 80 το καταμεσημερο! Σε μποτιλιαρισμα σταματαει στους 90. Παρατηρησα οτι στην εθνικη η αποδοση της θερμανσης (καλοριφερ) με τοσο χαμηλη θερμοκρασια μηχανης δεν ειναι καλη.

Ενας φιλος λεει οτι ειναι λογικο καθως λογω της ταχυτητας και του αερα παγωνει πιο γρηγοτα η μηχανη!

Το ειπα στο μηχανικο στο τελευταιο service και μου ειπε οτι θα το κοιταξει μετα το καλοκαιρι αν συνεχιζει.

Δηλαδη... ειναι γριπη και θα περασει; Ποσο κακο κανει στη μηχανη να δουλευει σε αυτες τις θερμοκρασιες;

Αυτααα... απλα ηθελα καποια/ες γνωμες παραπανω!

thanks

Link to comment
Share on other sites

Είναι χαλασμένος ο νέος (???) θερμοστάτης. Έχει μείνει ακοικτός και το νερό κυκλοφορεί συνέχεια. Βασικά σου λένε να περιμένεις μπας και ξεκολήσει.

Link to comment
Share on other sites

:lol: - το ανεμιστηρακι το λενε και βεντιλατερ ,στην εθνικη δεν μπορεις να καταλαβεις ευκολα το προβλημα λογω του αερα που χτυπαει και στο κραταει σχετικα στην μεση αλλα μολις πεσεις σε κινηση θα ανεβει με την μια αν εχει προβλημα

ο θερμοστατης ή θα σου κανει το βεντιλατερ να δουλευει συνεχως ή θα στο νεκρωσει πληρως ,η μηχανη δεν κανει να δουλευει με χαμηλες θερμοκρασιες δηλαδη να μπαινει το βεντιλατερ απο πολυ νωρις αλλα για καλο και κακο ριξε μια ματια στην φισα στο ψυγειο κατω γωνια μηπως δεν παταει καλα (!)

Link to comment
Share on other sites

Κλασική περίπτωση βλάβης (tongue.gif)

Έχει μείνει κολλημένος ανοιχτός ο θερμοστάτης.

Αν χτυπώντας τον με ένα σφυράκι δεν ξεκολλήσει, τότε πρέπει να σου βάλουν άλλον.

Μόνο μη σε βάλουν να τον ξαναπληρώσεις, αφού είναι φανερό ότι είναι ελαττωματικός.

EDIT

Διαβάζοντας το τοπικ από την αρχή διαπίστωσα ότι υπάρχει μια παρανόηση.

Θερμοστάτης, είναι μια βαλβίδα η οποία όταν ο κινητήρας είναι κρύος

αναγκάζει το ψυκτικό υγρό να κυκλοφορεί μέσα στον κινητήρα

και όταν αυτός φτάσει τους 85-90 βαθμούς ανοίγει απελευθερώνοντας την δίοδο προς το ψυγείο.

Είναι καθαρά μηχανική βαλβίδα και γι αυτό μετά από κάποια Km χαλάει.

(Εκτός και αν το αμάξι είναι Ιαπωνικό tongue.gif)

Το ηλεκτρονικό εξάρτημα που βρίσκετε στο κύκλωμα του νερού

και ενημερώνει τον εγκέφαλο για την θερμοκρασία του είναι ο

αισθητήρας θερμοκρασίας ή θερμοβαλβίδα.

Για το παιδί που άνοιξε το τόπικ, δεν μπορώ να καταλάβω σε ποιο από τα δύο αναφέρεται,

γιατί είτε κολλήσει κλειστός ο θερμοστάτης είτε χαλάσει η θερμοβαλβίδα

τα συμπτώματα είναι τα ίδια. Υπερθέρμανση.

Στον/ην charm_quark όμως είναι καθαρά θέμα θερμοστάτη

μια και μας λέει ότι στην πόλη σταματάει στους 90

άρα παίρνει μπρος ο ανεμιστήρας.

Edited by Vrachos
Link to comment
Share on other sites

Κλασική περίπτωση βλάβης (tongue.gif)

Έχει μείνει κολλημένος ανοιχτός ο θερμοστάτης.

Αν χτυπώντας τον με ένα σφυράκι δεν ξεκολλήσει, τότε πρέπει να σου

βάλουν άλλον.

:lol: - δεν ειναι μιζα με κολλημενα καρβουνακια να πεις θα ριξεις ενα χτυπηματακι ,ε οχι και στον θερμοστατη (!)

Link to comment
Share on other sites

Έκανα έντιτ

Ένα κολπάκι για να μπορέσεις να κινήσης το αμάξι εάν κολήση κλειστός ο θερμοστάτης

είναι να βάλεις φουλ ζέστη στο καλοριφέρ με τέρμα τον ανεμηστήρα.

Edited by Vrachos
Link to comment
Share on other sites

:lol: - νομιζα οτι για καποιο λογο χαθηκε το post και ειπα να μην γινει μπερδεμα και παρει το παιδι κανενα σφυρακι ,ΟΚ φιλε αν και αυτο το τελευταιο κολπο που λες ειναι για να γλυτωσεις το "αναμα" μεχρι να πας στο συνεργειο - αλλοι βραχυκυκλωνουν το βεντιλατερ με ρευμα απο την μπαταρια ωστε να δουλευει συνεχεια μετρο αναγκης ισα να πας μεχρι το σπιτι (!)
Link to comment
Share on other sites

Αν έχει κολλήσει κλειστός ο θερμοστάτης,

με το να βραχυκυκλώσεις το βεντιλατέρ δεν κάνεις τίποτα

αφού το νερό δεν πάει στο ψυγείο.

Το ψυγειάκη του συστήματος θέρμανσης όμως (εναλλάκτης πιο σωστά)

παρεμβάλετε στο κύκλωμα ψύξεις πριν τον θερμοστάτη.

Με αυτό το κόλπο, δουλεύοντας δηλαδή στο φουλ την θέρμανση

μπορούσα και μετακινούσα το Polo μου, όταν είχε κολλήσει ο δικός μου θερμοστάτης

και το συνεργείο είχε πάρα πολύ δουλειά για να με πάρει αμέσως.

Link to comment
Share on other sites

Να την πω την αμαρτια μου... Απο υπολογιστες ξερω καλα... οχι απο αυτοκινητα. Οποτε το τι θα κανω σε περιπτωση που "αναψει" ξανα η μηχανη ειναι να παρω ενα φιλο που ξερει και να ερθει να βγαλει ακρη. Ολα αυτα που λετε δε με βοηθουν... καθως ουτε να βραχυκυκλωσω ψυγεια ξερω... ουτε να χτυπησω το θερμοστατη προκειται γιατι ειναι καπου που δεν τον βλεπω (χρειαστηκε να μου βγαλουν την μπαταρια για να τον αλλαξουν). Ξαναρωταω λοιπον... ειναι ο καινουργιος θερμοστατης προβληματικος; Να τους ζητησω να τον αλλαξουν ξανα οσο ειναι νωρις; Υπαρχει τελικα περιπτωση να του περασει μετα το καλοκαιρι;

Link to comment
Share on other sites

Έχει μείνει κολλημένος ανοιχτός ο θερμοστάτης.

Αν χτυπώντας τον με ένα σφυράκι δεν ξεκολλήσει, τότε πρέπει να σου βάλουν άλλον.

Μόνο μη σε βάλουν να τον ξαναπληρώσεις, αφού είναι φανερό ότι είναι ελαττωματικός.

Όταν πας στο συνεργείο που στο πέρασε, μπορεί να στον χτυπήσουν,

το γράφω για να μην σε παραξενέψει.

Αν δεν δουλέψει, τότε φυσικά πρέπει να σου βάλουν άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως πρέπει να υπάρχει ιδιαίτερη ευαισθησία στο κομμάτι αυτό των Polo, άκουσα 3-4 τέτοια φαινόμενα και μου το είπαν και μηχανικοί που βλέπουν αρκετά αμάξια.

Προσωπικά μου έτυχε και μένα κάτι παρόμοιο (το μόνο πρόβλημα που μου έβγαλε το αμάξι(!), ίσως λογική φθορά χρόνου χρήσης) πέρσυ το καλοκαίρι ύστερα απο μικρή αύξηση στην καταπόνηση χλμ και φορτίου. Μου πέταξε επίσης υγρό έξω χωρίς να υπάρχει διαροή απο κανένα σωληνάκι, και το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν ο θερμοστάτης. Την επόμενη ημέρα το πήγα στον μηχανικό, δεν έδειχνε τίποτα για καμμιά ώρα και έφυγα αφού πέρα απο την απώλεια υγρού που συμληρώσαμε, δεν είχε κανενα άλλο πρόβλημα. Χρειαζόμουν το αμάξι, είχε πολύ δουλειά εκείνη την περίοδο και ο μηχανικός πολύ απλά και λογικά μου είπε :" Αμα το παρουσιάσει πάλι, ξαναφέρτο.". Έφυγα κανονικά, προσευχόμενος να μην το ξαναπαρουσιάσει.

Έλα ντε όμως που την επόμενη μέρα το πρωί είχα τα ίδια! Σε αυτό το σημείο πρέπει να ευχαριστήσω τον πολύ καλό μου φίλο που μου είχε πει την λύση έκτακτης ανάγκης με το καλοριφέρ στο ζεστό τέρμα, και έτσι την έβγαλα "καθαρη"( όσο μπορείς να το πείς ) και εκείνη την ημέρα. Το ξαναπάω στον μηχανικό. Ήταν αρκετά δυσκολο να βρεθεί, αλλά παρουσίσε το πρόβλημα εκει στο συνεργείο. Ξέρετε τι ήταν? Το ΜΟΤΕΡ του ΒΕΤΙΛΑΤΕΡ!!!! Δεν γύρναγε αρκετά γρήγορα, με αποτέλεσμα να φαίνεται οτι δουλεύει, αλλά δεν έκανε όλη την δουλειά του!

Ύστερα απο μερικά χτυπηματάκια (το ΜΟΝΟ σημείο που μπορείς να χτυπήσεις, να συμφωνήσω με τον προλαλίσαντα, δεν χτυπιέται ο θερμοστάτης) επέμενε να μην γυρνάει με την ταχύτητα που έπρεπε να γυρνάει, έγινε άλλαγή βεντιλατέρ και του μοτέρ του, που πάνε μαζί, και απο τότε όλα καλά!

Μέχρι πριν 15 μέρες που έκανα ταξίδι Λαμία και ξαναγύρισα... αυτή την φορά δεν ξέρω τι παίζει!!!

Αρκετά σας ζάλισα, τα είπα και ξαλάφρωσα!

Link to comment
Share on other sites

Ξέρετε τι ήταν? Το ΜΟΤΕΡ του ΒΕΤΙΛΑΤΕΡ!!!! Δεν γύρναγε αρκετά γρήγορα, με αποτέλεσμα να φαίνεται οτι δουλεύει, αλλά δεν έκανε όλη την δουλειά του!

Ύστερα απο μερικά χτυπηματάκια (το ΜΟΝΟ σημείο που μπορείς να χτυπήσεις, να συμφωνήσω με τον προλαλίσαντα, δεν χτυπιέται ο θερμοστάτης) επέμενε να μην γυρνάει με την ταχύτητα που έπρεπε να γυρνάει

:D - δηλαδη δουλευε στην μια σκαλα μονο φιλε ? χτυπας και την μιζα αν χρειαστει να ξεκολλησουν τα καρβουνακια της

Link to comment
Share on other sites

Μου πέταξε επίσης υγρό έξω χωρίς να υπάρχει διαροή απο κανένα σωληνάκι, και το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν ο θερμοστάτης.

Kαι σε εμένα πέφτει η στάθμη από τα υγρά αλλά δεν υπάρχει διαρροή σε κανένα σωλήνα..

Θερμοκρασία πάντως είναι κανονικά στους 90 συνέχεια..

Έχει μόνο άλατα από υγρό που στέγνωσε γύρω γύρω στο δοχείο διαστολής..

Το έδειξα στον μηχανικό μου και είπε ότι φταίει η τάπα του δοχείου διαστολής..

Πραγματικά όποτε τη βίδωνα ή την ξεβίδωνα ήταν σαν να πιάνει καλά σε κάποια σημεία και σε άλλα όχι, να μη βιδώνει σωστά δηλαδή..

Την άλλαξα αλλά πάλι τα ίδια κάνει (διαρροή και περίεργο βίδωμα)..

Τώρα υποψιάζομαι το ίδιο το δοχείο διαστολής (μήπως χάλασαν τα πάσα που βιδώνει η τάπα) αλλά δε το έχω αλλάξει ακόμα..

Για θερμοστάτη κλπ πάντως δε μου πέρασε από το μυαλό..

Link to comment
Share on other sites

- δηλαδη δουλευε στην μια σκαλα μονο φιλε ? χτυπας και την μιζα αν χρειαστει να ξεκολλησουν τα καρβουνακια της

Όχι εντάξει όλα δουλεύουν κανονικά, και το αμάξι πέρα απο τότε που ανέβασε θερμοκρασία στην Εθνική, το έκανε άλλη μια φορά στην Κατεχάκη.

Να ρωτήσω όμως κάτι που μου ήρθε σαν πιθανή αιτία δημιουργίας τέτοιας "ευαισθησίας", με τις λίγες μου γνώσεις? (αν είναι λάθος μην με δείρετε, επειδή δεν ξέρω στα σίγουρα γι'αυτό ρωτάω!!!!)

Επειδή η σκούπα Simota που έχω περασμένη στο "μωρό" μου, δεν έχει σωλήνα εισαγωγής που να είναι κοντά στην μετώπη, άρα ρουφάει αέρα απο πανταχόθεν και άρα και πολύ ζεστό, μπορεί να έχει δημιουργήσει "υπερφόρτωση θερμοκρασίας" στην μηχανή, μεγαλύτερη απ'οτι μπορεί να εξυπηρετήσει το βεντιλατέρ?

Ξεφεύγω απο την υπόθεση "Σύστημα ψύξης" και πάω σε μηχανικό θέμα, αν θέλετε το συγκεκριμένο το συζητάμε σε νέο topic. Γιατί αν ναι, θα ρωτήσω γνώμες μετά για διαμετρο και υλικό σωλήνα! -_-

Link to comment
Share on other sites

-_- - οχι μαστορα μου δεν υπαρχει τετοια περιπτωση να συμβαινει ,φτωχο μειγμα μπορει ισως και να δεις τις ζεστες ημερες απο κακη τοποθετηση σκουπας αλλα οχι προβλημα στην ψυξη - για κοιτα το παραφλου σου σε τι κατασταση ειναι ? ριξε κανενα προσθετο να ανεβει το σημειο βρασμου του και να κατεβαινει στην κανονικη του θερμοκρασια πιο γρηγορα (!)

ειδικα για σκουπα/φιλτροχοανη/φιλτρο ελευθερας εχει αντιστοιχα topic να σου πουν και εντυπωσεις τα παιδια που εχουν βαλει

Link to comment
Share on other sites

Kαι σε εμένα πέφτει η στάθμη από τα υγρά αλλά δεν υπάρχει διαρροή σε κανένα σωλήνα..

Θερμοκρασία πάντως είναι κανονικά στους 90 συνέχεια..

Έχει μόνο άλατα από υγρό που στέγνωσε γύρω γύρω στο δοχείο διαστολής..

Το έδειξα στον μηχανικό μου και είπε ότι φταίει η τάπα του δοχείου διαστολής..

Πραγματικά όποτε τη βίδωνα ή την ξεβίδωνα ήταν σαν να πιάνει καλά σε κάποια σημεία και σε άλλα όχι, να μη βιδώνει σωστά δηλαδή..

Την άλλαξα αλλά πάλι τα ίδια κάνει (διαρροή και περίεργο βίδωμα)..

Τώρα υποψιάζομαι το ίδιο το δοχείο διαστολής (μήπως χάλασαν τα πάσα που βιδώνει η τάπα) αλλά δε το έχω αλλάξει ακόμα..

Για θερμοστάτη κλπ πάντως δε μου πέρασε από το μυαλό..

Χμμμ. Εγώ το έπαθα αυτό στα πρώτα 10000χλμ. η λύση είναι η προσθήκη μιας τσιμούχας από κάτω που αδειάζεις το παραφλου.

Link to comment
Share on other sites

Kαι σε εμένα πέφτει η στάθμη από τα υγρά αλλά δεν υπάρχει διαρροή σε κανένα σωλήνα..

Θερμοκρασία πάντως είναι κανονικά στους 90 συνέχεια..

Έχει μόνο άλατα από υγρό που στέγνωσε γύρω γύρω στο δοχείο διαστολής..

Το έδειξα στον μηχανικό μου και είπε ότι φταίει η τάπα του δοχείου διαστολής..

Πραγματικά όποτε τη βίδωνα ή την ξεβίδωνα ήταν σαν να πιάνει καλά σε κάποια σημεία και σε άλλα όχι, να μη βιδώνει σωστά δηλαδή..

Την άλλαξα αλλά πάλι τα ίδια κάνει (διαρροή και περίεργο βίδωμα)..

Τώρα υποψιάζομαι το ίδιο το δοχείο διαστολής (μήπως χάλασαν τα πάσα που βιδώνει η τάπα) αλλά δε το έχω αλλάξει ακόμα..

Για θερμοστάτη κλπ πάντως δε μου πέρασε από το μυαλό..

φιλαρακι για την ταπα που λες δεν υπαρχει κανενα προβλημα ολες ετσι περιεργα βιδωνουν και το τζετα του πατηρ μου μοντελο 1990 ετσι βιδωνει

μιας και οι γερμανοι χρησιμοποιουν αυτο το δοχειο εδω και πολλα χρονια.αλλα εγω δηλαδη ο πατηρ μου εχουμε κανει μια πατεντα στην ταπα για να μην κραταει πιεσεις το δοχειο.αν κοιταξεις προσεκτικα την ταπα θα δεις οτι ειναι διαιρουμενη μελετησε το καλα για να δεις με ποιο τροπο θα καταφερεις να την ανοιξεις με κατσαβιδακι ενοειται

οταν την ανοιξεις θα δεις μια φλαντζα στρογγυλη αφαιρεσε την και μετα ξαναμονταρισε την ταπα

μετα στο δοχειο δεν θα εχεις καθολου πιεσεις απο το κυκλωμα

Link to comment
Share on other sites

- για κοιτα το παραφλου σου σε τι κατασταση ειναι ? ριξε κανενα προσθετο να ανεβει το σημειο βρασμου του και να κατεβαινει στην κανονικη του θερμοκρασια πιο γρηγορα (!)

Μπα, όχι παραφλού ουτε σταγόνα δεν είχε χάσει. Τεσπά, επειδή φρίκαρα και οι μεγάλες ζέστες πλησιάζουν (άρα καμμιά φορά χρειάζεται και κανα air-condition!), και επειδή δεν έχω αλλάξει ποτέ, για να μην έχουμε τραγικές καταλήξεις, πήγα και άλλαξα θερμοστάτη. Και ... Όλα καλά!

Δυστυχως είναι ένα απο τα "γνωστά" προβλήματα που βγάζουν.

Χμμμμ, έτσι πιστεύω και εγώ, κλασσικό πλέον πρόβλημα, το έχω ακούσει πολλάκις...

ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΕΦΤΑΙΓΕ Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΔΩΣΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ!ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΛΑΣΤΙΚΟΣ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ?
ΠΛΑΣΤΙΚΟΣ ΡΕ ΦΙΛΕ Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΜΕ ΧΑΛΑΣΕ

Συμφωνώ και επαυξάνω:

Ντροπή και ο πλαστικός θερμοστάτης, αλλά αύτη η πλαστικίλα που είδα και φρίκαρα ήταν στην "καρδιά" του αυτοκινήτου στον εκκεντροφόρο, οι εντατήρες που κρατάνε τον ιμάντα είναι [άκουσον, άκουσον!] ΠΛΑΣΤΙΚΟΙ (!!!!)

Α, ρε Deutschland !!!! <_<

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.