Jump to content
XΡΗΣΤΟΣ

ΑΥΞΗΣΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ

Recommended Posts

τελικά το πρώτο πόρισμα είναι ότι είχε κουνηθεί από τη θέση της μια ασφάλεια και δεν άναβε το βεντιλατέρ...

μακάρι να ήταν αυτό..

θα δείξει όμως!

Link to comment
Share on other sites

χθες ειχα και εγω μια παρομοια περιπτωση.

βλεπω στο καντραν η θερμοκρασια να εχει περασει τους 90.λεω κατσε να γυρισω πισω μην γινει καμια στραβη.στο δρομο η θερμοκρασια φτανει 110.λεω κατσε να σταματησω να πεσει η θερμοκρασια και να συνεχισω.ανοιγω το καπο να δω που ειναι το παραφλου αλλα απο το κωλο παγουρι μου φαινοτανε οτι δεν ειχε καθολου.οποτε περνω ενα πανακι και το ανοιγω.ελα ομως οτι ειχε με αποτελεσμα να γινει της Ποπης..............

συμπληρωνω νερο και συνεχιζω.σταδιακα ανεβαινε η θερμοκρασια ειχε φτασει παλι 110 προς 120 και μου αναβοσβηνε το λαμπακι για την θερμοκρασια.σταματω κοιταω το νερο ηταν φουλ.καθομαι ενα τεταρτο κρυονει και τελικα εφτασα σπιτι.ειχε ανεβασει ελαχιστα καπου στους 100.κοιταω για νερο,τιποτα...........

το ερωτημα.αν εχει καψει φλατζα στο καπακι με τα λαδια θα εχει ασπριλες???

την πρωτη φορα που ανοιξα το καπο το βεντιλατερ ειδα οτι δουλευε.....

απο οτι καταλαβαινω φλατζα πρεπει να ειναι.το μονο καλο ειναι οτι αν ειναι αυτο θα ανεβασω λιγο συμπιεση tongue.gif

Edited by mpoukou22
Link to comment
Share on other sites

χθες ειχα και εγω μια παρομοια περιπτωση.

βλεπω στο καντραν η θερμοκρασια να εχει περασει τους 90.λεω κατσε να γυρισω πισω μην γινει καμια στραβη.στο δρομο η θερμοκρασια φτανει 110.λεω κατσε να σταματησω να πεσει η θερμοκρασια και να συνεχισω.ανοιγω το καπο να δω που ειναι το παραφλου αλλα απο το κωλο παγουρι μου φαινοτανε οτι δεν ειχε καθολου.οποτε περνω ενα πανακι και το ανοιγω.ελα ομως οτι ειχε με αποτελεσμα να γινει της Ποπης..............

συμπληρωνω νερο και συνεχιζω.σταδιακα ανεβαινε η θερμοκρασια ειχε φτασει παλι 110 προς 120 και μου αναβοσβηνε το λαμπακι για την θερμοκρασια.σταματω κοιταω το νερο ηταν φουλ.καθομαι ενα τεταρτο κρυονει και τελικα εφτασα σπιτι.ειχε ανεβασει ελαχιστα καπου στους 100.κοιταω για νερο,τιποτα...........

το ερωτημα.αν εχει καψει φλατζα στο καπακι με τα λαδια θα εχει ασπριλες???

την πρωτη φορα που ανοιξα το καπο το βεντιλατερ ειδα οτι δουλευε.....

απο οτι καταλαβαινω φλατζα πρεπει να ειναι.το μονο καλο ειναι οτι αν ειναι αυτο θα ανεβασω λιγο συμπιεση tongue.gif

και εμενα μοθ εχει τυχει αυτο αλλαξα θερμοστατη ποθ ηταν πλαστικος ξενερωμα μεγαλο ουτε ο ιαπωνας δεν εχει πλαστικο,και παλι τα ιδια και τα πηρα στο κρανιο και αλλαξα βεντιλατερ απο τοτε ολα καλα
Link to comment
Share on other sites

μπορεί να δουλεύει στη χαμηλή ταχύτητα μόνο το βεντιλατέρ και να μη ξεκινάει η γρήγορη

το είχε παθει κι εμένα το Polo (6N2)

είχε κάτι ασφάλειες πάνω στη μπαταρία

τσέκαρέ αυτές αν θέλεις

Link to comment
Share on other sites

μπορεί να δουλεύει στη χαμηλή ταχύτητα μόνο το βεντιλατέρ και να μη ξεκινάει η γρήγορη

το είχε παθει κι εμένα το Polo (6N2)

είχε κάτι ασφάλειες πάνω στη μπαταρία

τσέκαρέ αυτές αν θέλεις

πήγαινε σε ένα μηχανικό να δεις τι έχει το αυτοκίνητο και άσε τις ερωτήσεις. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Μπορεί να είναι από το πιο απλο βαλβιδα θερμοκρασίας , θερμοστάτη, κολάρο νερού, αντλία νερού και το χειρότερο να έχει κάψει φλάντζα.

Link to comment
Share on other sites

πήγαινε σε ένα μηχανικό να δεις τι έχει το αυτοκίνητο και άσε τις ερωτήσεις. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Μπορεί να είναι από το πιο απλο βαλβιδα θερμοκρασίας , θερμοστάτη, κολάρο νερού, αντλία νερού και το χειρότερο να έχει κάψει φλάντζα.

ουτως η αλλως ειχα κλεισει για Δευτερα για λαδια-μπουζι.αλλα ελεγα αν ισχυει αυτο με την ταπα για το αν εχει καψει φλατζα.

τεσπα θα δειξει την Δευτερα

Link to comment
Share on other sites

Μπουκ το βεντιλατέρ δεν δουλευει όταν εχει καει (δυσκολο) και οταν εχει χαλασει η τρομπα νερου. Οταν το παγουρακι εμεινε απο νερο δεν σου αναψε το λαμπακι μεσα? Οταν ανοιξες το παγουρακι σου πεταξε νερα? Αν ναι νομιζω οτι μάλλον ειναι θερμοστατης. Ο θερμοστατης του polo εχει πλαστικο καπακι και τις περισσότερες φορές το καπακι ειναι που ραγιζει, απο εκει χανει παραφλου και κολλάει τελικα ο θερμοστάτης στα μεγαλα ζορια με διαφορα ασχημα αποτελέσματα. Για να καψει φλαντζα το polo θα πρέπει να μεινει καμποση ωρα στους 120+ οπότε αν δεις νερο μεσα στο λάδι τότε μαλλον εχει γινει η στραβή B) . Όταν μαθεις με το καλό πες και σε μας να δουμε τι ηταν.

Link to comment
Share on other sites

τελικα ηταν θερμοστατης.

τα πω οτι αλλαξα και λαδια και ηταν καθαρα.τωρα θα μου πριε γιατι το λεω αυτο.........

τα προβληματακια συνεχιζονται ομως.

ομως απο χθες που το εχω παρει το αμαξι εχει χασει παραφλου.τι γινετε ρε παιδια?

να πω οτι ημουν χθες στο συνεργειο και οταν εβαλε παραφλου το αφησε να ζεσταθει και συμπληρωσε μετα.

Link to comment
Share on other sites

τελικα ηταν θερμοστατης.

τα πω οτι αλλαξα και λαδια και ηταν καθαρα.τωρα θα μου πριε γιατι το λεω αυτο.........

τα προβληματακια συνεχιζονται ομως.

ομως απο χθες που το εχω παρει το αμαξι εχει χασει παραφλου.τι γινετε ρε παιδια?

να πω οτι ημουν χθες στο συνεργειο και οταν εβαλε παραφλου το αφησε να ζεσταθει και συμπληρωσε μετα.

Γιωργο το κυκλωμα νερου του αυτοκινητου σηκωσε τρελη θερμοκρασια και με τον θερμοστατη να τα εχει παιξει σηκωσε και τρελη πιεση. Ειναι πολυ πιθανον να υπαρχει καποια διαρροη σε κολαρα με πιο επιφοβο αυτο που βρισκεται κατω απο την πολλαπλη εισαγωγης (ειναι ενας πλαστικος σωληνας, εναλλακτης νομιζω λεγεται αλλα δεν ειμαι σιγουρος). Στα μεγαλα ζορια ειναι ενα απο τα πλαστικα που ραγιζουν ευκολα :huh: . Καλα θα ειναι λοιπον να πρεσσαρεις το αμαξι να δεις αν χανει νερα απο πουθενα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, αν δεν θες να το πρεσσάρεις σε αυτή την φάση ψάξε για κηλίδες κόκκινες και ψιλολιπαρές στο καβούκι του σαζμαν, στις ενώσεις των σωλήνων με το ψυγείο και γενικά στο κύκλωμα. Μια λεπτομέρεια όταν βάζουμε παραφλού στο κύκλωμα από το μηδέν είναι να έχουμε τον διακοπτη ζεστού κρύου στο φουλ ζεστό για πάρει παραφλού και το καλοριφερακι. Οπότε υπάρχει περίπτωση να γεμίζει και αυτό. Στην χειρότερη οι μηχανικοί βάζουν πίεση με αέρα στο παγούρι για να δουν από πού χάνει το κύκλωμα…Τα καλά νέα είναι ότι τα λάδια ήταν καθαρά όχι σαπουνάδα….κρατα μας ενήμερους…

Link to comment
Share on other sites

παιδιά Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά και απο μένα.

Εχω ένα Polo 6n αγορασμένο το 96. Μου βγάζει πολλά προβλήματα ( έ ας έπαιρνα γιαπωνέζικο).

Τελευταίες δύο μέρες η θερμοκρασία πάει στους 110 - 120.

Επιασα το ψυγείο και ήταν κρύο . Δεν μπορώ να εντοπίσω που βρίσκεται η αντλία και που ο θερμοστάτης . Μπορεί κάποιος να με κατατοπίσει ?

υπάρχει κάτι άλλο εκτός απο αυτά που πρέπει να κοιτάξω?

Να είστε καλά και να έχετε χρόνια πολλά και καλά.

Edited by ΑΧ1
Link to comment
Share on other sites

kalhspera egw exw ena polo tou 2007 stin arxi mou anevaze thermokrasia san trelo sinexeia tora otan einai krio kai to vazw mpros mou anavei meta apo 2 lepta h endiksi ladiou. to piga apo edw to piga apo ekei kai akri den evgala.stin teliki ayth thn evdomada tha to doso kai tha parw ena golf.a kai fantastite oti einai molis 1.200 50 alogakia. kai psofimi kai provlhmata.pisteyw oti einai to xirotero aytokinito pou eixa se ola ta themata!

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους

πριν το γκολφ που έχω τώρα είχα ένα polo 6n2 το οποίο το έχει τώρα ο κουμπάρος μου και του παρουσιάζει το εξής πρόβλημα του ανέβαζε θερμοκρασία και του άλλαξαν τον θερμοστάτη μετά την αλλαγή του το αμάξι δεν κρατάει σταθερή θερμοκρασία όταν ταξιδεύει πέφτει κάτω από τους 90 και όταν κολλάει στην κίνηση ανεβαίνει πάνω από τους 90 ενώ πριν την αλλαγή του θερμοστάτη ήταν πάντα στους 90. αντλία νερου είχα αλλάξει προληπτικά εγω στα 120.000km τώρα το αμάξι έχει περίπου 175.000km μήπως ξέρει κάποιος τη μπορεί να είναι το πρόβλημα?

ευχαριστώ,

Link to comment
Share on other sites

Χρονια πολλα φιλε καλη χρονια, οταν του ανεβαζει θερμοκρασια δουλευει το βεντιλαντερ?

Ισως να τα χει παιξει η βαλβιδα (αισθητηρας) θερμοκρασιας...

Edited by Gpap
Link to comment
Share on other sites

Χρονια πολλα φιλε καλη χρονια, οταν του ανεβαζει θερμοκρασια δουλευει το βεντιλαντερ?

Ισως να τα χει παιξει η βαλβιδα (αισθητηρας) θερμοκρασιας...

του εκανα check με vag-com δεν εβγαλε καποια βλαβη

Link to comment
Share on other sites

του εκανα check με vag-com δεν εβγαλε καποια βλαβη

Δεν νομιζω να στο βγαλει ως σφαλμα, στα 6n παντως δεν βγαζει τιποτα...

Ας ξεκινησει απο τα μερη που ειναι πιο φτηνα...

Edited by Gpap
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδες!!!

εχω θεμα σοβαρο.....

εχω ενα 6k polo classic και ενω εχθες που το οδηγουσα ολη μερα δεν επαθε τιποτα...

σημερα το απογευμα στην αποσατση αγια παρασκευη χαλανδρι το αμαξι βαρεσε κοκκινα στην θερμοκρασια...

εκανα δεξια και ανοιξα το καπο, βεντιλατερ off κουνισα λιγο τα καλωδιακια του και πηρε μπρος...

ειπα ας το παρκαρω να παμε να πιουμε κανα καφε μεχρι να κρυωσει...

μετα απο κανα 2ωρο γυρναω στο αμαξι, πουθενα νερο... προσθετο 2 μπουκαλια νερο 1,5λιτρο και ξεκιναμε...

σε δεθτερα θερμοκρασια στους 90 και συνεχιζε, το βεντιλατερ πουθενα... κανω δεξια τσεκαρω τα βυσματα τιποτα, τα βγαζω τα καθαριζω παλι τιποτα....

τι παιζει????

χρειαζομαι το αμαξι αυριο σαν τρελος (ξεκιναω στην νεα μου δουλεια) και δεν εχω χρονο να βρω συνεργειο καινουριο (ο παλιοσ μου μηχανικος μου την εφερε πισωπλατα και τον σταματησα) και να το παω το πρωι....

Link to comment
Share on other sites

ναι αλλαξα και κολλαρο την ιδια μερα με τον θερμοστατη

το βεντλατερ δεν δουλευει σαν να μην περνει ρευμα.....

διοτι πριν σβησω την μηχανη την πρωτη φορα με το που κουνησα τα καλωδια αρχισε να δουλευει.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κι από εμένα, έχω ένα Polo 6n2 1000cc 1.5 μήνα τώρα, πριν ακριβώς μια βδομάδα παρουσίασε πρόβλημα με την θερμοκρασία, μετά από 5χλμ οδήγηση ανέβηκε στους 110. Το σβήνω, ελέγχω το δοχείο του ψυκτικού που ήταν οκ, το αφήνω λίγο να παγώσει και το πάω σε μια άκρη να καλέσω οδική. Τελικά ήταν θερμοστάτης, τον άλλαξα με συνολικό κόστος 40¤, αλλά παρατήρησα το εξής. Τις πρώτες τρεις μέρες που τον άλλαξα το αυτοκίνητο δεν ανέβαζε θερμοκρασία με τίποτα..Μέχρι τους 70, το πολύ 80 για πολύ λίγο σε κίνηση( η αλήθεια είναι ότι οι μετακινήσεις μου ήταν ως επί το πλείστον σε εθνική). Τώρα έχει τρεις μέρες που με το που ανάβω τον κινητήρα, μετά από 2 λεπτά η θερμοκρασία έχει φτάσει στους 90 και μένει εκεί. Το βεντιλατέρ παίρνει κανονικά μπροστά. Να σημειώσω ότι με την αλλαγή του θερμοστάτη άλλαξα και ψυκτικο υγρό. Είναι νορμάλ να λειτουργεί το αυτοκίνητο συνέχεια σε θερμοκρασία 90 βαθμούς; γιατί στις αρχές η θερμόκρασία πήγαινε στους 90 μόνο μέσα στην κίνηση, και όταν κινούμουν σε εθνική οδό ήταν στους 80 περίπου! Φεύγω για διακοπές σε 5 μέρες και θέλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.