giannispolo Posted July 26, 2006 Author Report Share Posted July 26, 2006 Σκέψου το έτσι. Φοράς τα Τ1-R. Τα σταυρώνεις μπρός-πίσω: Ολα ΟΚ, δεν αλλάζει τίποτα. Για να τα σταυρώσεις όμως δεξιά-αριστερά, ο τροχός γυρνά ανάποδα - η φορά του αντιστρέφεται και γίνεται αντίθετη απο αυτή που πρέπει - οπότε δεν γίνεται. Οπότε πρ΄ν φορέσεις το δεξιά λάστιχο στα αριστερά και αντίστροφα, το ξεζαντάρεις, το γυρνάς αντίστροφα πάνω στη ζάντα, και η φορά γίνεται αυτή που πρέπει (γυρνά δεύτερη φορά τούμπα και η φορά πλέον είναι η σωστή) Οκ? Γεράσιμε να σου πω κάτι, τα one way direction δεν έχουν INSIDE-OUTSIDE? radial ναι αναφέρομαι στο είδος του σκελετού, τα συρμάτινα...Και έχω διαβάσει πως δεν σταυρώνονται επειδή ο σκελετός τους πέρνει το πάτημα της μεριάς στην οποία φοριέται, οπότε αν το σταυρώσεις δεν πατάει σωστά όλο το λάστιχο μιας και πρόκειται για πλαστική και όχι ελαστική παραμόρφωση. Φίλε μου φαίνεται δεν ξέρεις τι θα πει ελαστική-πλαστική παραμόρφωση. Ρε ανοίχτε κανα βιβλίοοοοοοο λεμεεεεεεεεεεε και μετά ελατε να μιλήσουμεεεεεεε. WANNA BE ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arci_20VT4 Posted July 26, 2006 Report Share Posted July 26, 2006 ελαστική είναι η παραμόρφωση της οποίας τα αποτελέσματα, μετά την επίδραση του παράγοντα που την προκαλέι παύουν να υφίστανται και το υλικό επανέρχεται στην προηγούμενη κατάστασή του και πλαστική αυτή κατα την οποία τα αποτελέσματα παραμένουν. Λάθος????Εννοώ οτι ο συρμάτινος σκελετός έχει πάρει το πάτημα, τις γωνίες απο την προηγούμενη θέση του ελαστικού. Και επίσης εσύ που ξέρεις και ανακάλυψες τον τροχό αν διεπίστωσες κάτι λάθος καλύτερο θα ήταν να το διώρθωνες απο το να σχολιάζεις λες και έπιασες το Πάπα απο τα @....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted July 26, 2006 Report Share Posted July 26, 2006 Είπα να το ποστάρω αλλά λέω άσε τον ίδιο να το πει γιατί ήμουν σίγουρος ότι ήξερες τί εγραφες Φίλε μου φαίνεται δεν ξέρεις τι θα πει ελαστική-πλαστική παραμόρφωση. Ρε ανοίχτε κανα βιβλίοοοοοοο λεμεεεεεεεεεεε και μετά ελατε να μιλήσουμεεεεεεε. WANNA BE ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ελαστική είναι η παραμόρφωση της οποίας τα αποτελέσματα, μετά την επίδραση του παράγοντα που την προκαλέι παύουν να υφίστανται και το υλικό επανέρχεται στην προηγούμενη κατάστασή του και πλαστική αυτή κατα την οποία τα αποτελέσματα παραμένουν. Λάθος????Εννοώ οτι ο συρμάτινος σκελετός έχει πάρει το πάτημα, τις γωνίες απο την προηγούμενη θέση του ελαστικού.Και επίσης εσύ που ξέρεις και ανακάλυψες τον τροχό αν διεπίστωσες κάτι λάθος καλύτερο θα ήταν να το διώρθωνες απο το να σχολιάζεις λες και έπιασες το Πάπα απο τα @....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted July 27, 2006 Report Share Posted July 27, 2006 Γεράσιμε να σου πω κάτι, τα one way direction δεν έχουν INSIDE-OUTSIDE? Οχι δεν έχουν... Τουλάχιστον κανένα unidirectional απο όσα γνωρίζω. Τα ασύμμετρα έχουν μόνο inside-outside, τα unidirectional έχουν μόνο φορά περιστροφής. Φαντάσου, αν κάποιο ελαστικό ήταν ΚΑΙ unidirectional ΚΑΙ ασύμμετρο, θα είχε το τραγικό για τις εταιρίες πρόβλημα οτι θα ήθελε ΔΥΟ διαφορετικά καλούπια (για δεξιά και για αριστερά), δηλαδή δύο part numbers, δεξιά ή αριστερά ελαστικά να περισσεύουν ανάλογα με τη ζήτηση για σκασμένα λάστιχα, να προσέχουν να τα μεταφέρουν πάντα μαζί και να μη μπερδεύουν τα δεξιά με τα αριστερά και τελικά πολύ fuss... Οπότε δεν νομίζω να το κάνει καμμία εταιρία. Απο την άλλη δεν αποκλείω τίποτα. ελαστική είναι η παραμόρφωση της οποίας τα αποτελέσματα, μετά την επίδραση του παράγοντα που την προκαλέι παύουν να υφίστανται και το υλικό επανέρχεται στην προηγούμενη κατάστασή του και πλαστική αυτή κατα την οποία τα αποτελέσματα παραμένουν. Λάθος????Εννοώ οτι ο συρμάτινος σκελετός έχει πάρει το πάτημα, τις γωνίες απο την προηγούμενη θέση του ελαστικού. Περίπου. Πλαστική παραμόρφωση είναι αυτή που το υλικό δεν επανέρχεται 100% στην αρχική κατάσταση, δηλαδή που παραμένει κάποια παραμόρφωση μετά την αφαίρεση του αιτίου της. Απο την άλλη, δε βλέπω το λόγο γιατί να μην ξαναπάρει ο σκελετός πάτημα προς την άλλη, παρά τις πιθανές πλαστικές παραμορφώσεις. Και δεν ξέρω αν όντως παίρνει πλαστικές παραμορφώσεις, για να είμαι ειλικρινής. Είσαι σίγουρος οτι αυτό δεν ισχύει για τα (τότε που υπήρχαν) bias-ply, γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ σταύρωμα, και προφανώς αναφέρονται σε radial λάστιχα αφού πρακτικά δεν υπάρχει και κάτι άλλο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted July 27, 2006 Author Report Share Posted July 27, 2006 Είπα να το ποστάρω αλλά λέω άσε τον ίδιο να το πει γιατί ήμουν σίγουρος ότι ήξερες τί εγραφες ρε καραγκιοζάκο εσύ τι πετάγεσαι? μας έχεις πήξει με τα off topic και τα σχόλιά σου. ελαστική είναι η παραμόρφωση της οποίας τα αποτελέσματα, μετά την επίδραση του παράγοντα που την προκαλέι παύουν να υφίστανται και το υλικό επανέρχεται στην προηγούμενη κατάστασή του και πλαστική αυτή κατα την οποία τα αποτελέσματα παραμένουν. Λάθος????Εννοώ οτι ο συρμάτινος σκελετός έχει πάρει το πάτημα, τις γωνίες απο την προηγούμενη θέση του ελαστικού.Και επίσης εσύ που ξέρεις και ανακάλυψες τον τροχό αν διεπίστωσες κάτι λάθος καλύτερο θα ήταν να το διώρθωνες απο το να σχολιάζεις λες και έπιασες το Πάπα απο τα @....... δεν το είπα εγώ, ένας wanna be Μηχανολόγος παραπάνω Οχι δεν έχουν... Τουλάχιστον κανένα unidirectional απο όσα γνωρίζω. Τα ασύμμετρα έχουν μόνο inside-outside, τα unidirectional έχουν μόνο φορά περιστροφής. Φαντάσου, αν κάποιο ελαστικό ήταν ΚΑΙ unidirectional ΚΑΙ ασύμμετρο, θα είχε το τραγικό για τις εταιρίες πρόβλημα οτι θα ήθελε ΔΥΟ διαφορετικά καλούπια (για δεξιά και για αριστερά), δηλαδή δύο part numbers, δεξιά ή αριστερά ελαστικά να περισσεύουν ανάλογα με τη ζήτηση για σκασμένα λάστιχα, να προσέχουν να τα μεταφέρουν πάντα μαζί και να μη μπερδεύουν τα δεξιά με τα αριστερά και τελικά πολύ fuss... Οπότε δεν νομίζω να το κάνει καμμία εταιρία. Απο την άλλη δεν αποκλείω τίποτα. thanxΠερίπου. Πλαστική παραμόρφωση είναι αυτή που το υλικό δεν επανέρχεται 100% στην αρχική κατάσταση, δηλαδή που παραμένει κάποια παραμόρφωση μετά την αφαίρεση του αιτίου της. Απο την άλλη, δε βλέπω το λόγο γιατί να μην ξαναπάρει ο σκελετός πάτημα προς την άλλη, παρά τις πιθανές πλαστικές παραμορφώσεις. Και δεν ξέρω αν όντως παίρνει πλαστικές παραμορφώσεις, για να είμαι ειλικρινής. Είσαι σίγουρος οτι αυτό δεν ισχύει για τα (τότε που υπήρχαν) bias-ply, γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ σταύρωμα, και προφανώς αναφέρονται σε radial λάστιχα αφού πρακτικά δεν υπάρχει και κάτι άλλο... Πολύ σωστά Γεράσιμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted July 27, 2006 Report Share Posted July 27, 2006 Γιαννάκη σε χαλάει η ζέστη αγόρι μου ε? 20% warn έτσι για να μην ξεχνιόμαστε και 3 μέρες suspend του account. Δεν πιστεύω να βρήκες εκείνον τον εκγυμναστή κοιλιακών και να έχεις γίνει κτήνος ώστε να με δείρεις. Ε??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arci_20VT4 Posted July 27, 2006 Report Share Posted July 27, 2006 (edited) Δηλαδή αν ξέρεις τι είναι ο πυρετός είσαι wanna be ιατρός?Άσε μας ρε φίλε....Εν ολίγοις διαφωνείς στο τι είναι η κάθε μια παραμόρφωση????Αν ναι πες μου να μάθω και γω γιατι πραγματικά εδώ μπαίνω όχι για να επιδειχτώ αλλά για να μάθω-ανταλλάξω γνώμες και απόψεις. Επίσης αυτό που λέω για το μεταλλικό σκελετό βασίζεται στο τι έχω διαβάσει σε ειδικό τύπο.Έχω να δω σε φυλλάδιο αυτοκινήτου για σταύρωμα ελαστικών ....το τελευταίο που είδα ήταν ενός Πεζώ 504 αν το θυμάσαι.Τουλάχιστον τα παρόντα μου οχήματα Γκολφ 4, Λεον, Αλφα33 δεν αναφέρουν κάτι τέτοιο ούτε και το προηγούμενο ίμπιζα μου. Επίσης η δική μου απλοική λογική λέει. Πάρε ένα σύρμα, στράβωσέ το και αν μπορέσεις να το ξανακάνεις ίσιο μίλα μου....Εδώ βλέπουμε ελαστικά να στραβώνουν σε αυτοκίνητα με πολύ λάθος κάμπερ ή παρκαρισμένα για μήνες μισό μισό στα πεζοδρόμια και να χρειάζονται αλλαγή....Αυτός επίσης είναι και ο λόγος που δεν συνίσταται να χρησιμοποιούμε μεταχειρισμένα ελαστικά. Edited July 27, 2006 by arci_20VT4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted July 28, 2006 Report Share Posted July 28, 2006 Πάντως έχω δει με τα ματάκια μου οδηγίες της VolksWagen συγκεκριμένα (οχι γιατι τα VW φορούν άλλα λάστιχα, απλά το είχα δεί στην τύχη ψάχνοντας για κάτι άλλο VW-ικό), οι οποίες ήταν updates της VW για τους τεχνικούς της να περιγράφουν τις διαδικασίες σταυρώματος, και ιδιαίτερα στις περιπτώσεις όπυ το αυτοκίνητο τραβά προς μια κατεύθυνση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mezes20005555 Posted July 30, 2006 Report Share Posted July 30, 2006 προχθες ειχα συζητηση με καποιον....και μου πε κατι το οποιο δεν ειχα δωσει ιδιαιτερη σημασια.......καποια λαστιχα μεσα στα λινα τους εχουν και συρματινα λινα αλλα και παλι λαστιχα που δεν εχουν καθολου!!!!καπου στο πλαι του ελαστικου αναφερετε..... οσο για το σταυρωμα των ελαστικων καθε 10000χλμ ειναι οκ για αυτοκινητα τα οποια εχουν την ταση να πατουν στραβα εστω και λιγο(αν και καλυτερο θεωρητε ο δεξιοστροφος κυκλος καθε 5000χλμ.)ενω για τα μπρος πισω καθε 20000χλμ(αν σκεφτει κανεις οτι στα 40000-50000χλμ ειναι το οπιο της αλλαγης)!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted July 30, 2006 Report Share Posted July 30, 2006 (edited) είναι αλήθεια ότι αν ένα αμάξι τραβάει προς κάποια μεριά μπορεί αυτό να στρώσει με σταύρωμα ελαστικών??? (λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι η ευθυγράμιση του αμαξιού είναι οκ) Edited July 30, 2006 by atrias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arci_20VT4 Posted July 30, 2006 Report Share Posted July 30, 2006 Ισχύει αλλά αυτό γίνεται για να δούμε αν για το οτι τραβάει το αμάξι φταίει το ελαστικό επειδή είναι στραβό.Κανονικά αν καταλήξουμε οτι το ελαστικό είναι στραβό τότε πρέπει να το αλλάξουμε και για να είμαστε απόλυτα σωστοί αυτό και το απέναντί του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsolidak Posted August 17, 2006 Report Share Posted August 17, 2006 Δηλαδή αν ξέρεις τι είναι ο πυρετός είσαι wanna be ιατρός?¶σε μας ρε φίλε....Εν ολίγοις διαφωνείς στο τι είναι η κάθε μια παραμόρφωση????Αν ναι πες μου να μάθω και γω γιατι πραγματικά εδώ μπαίνω όχι για να επιδειχτώ αλλά για να μάθω-ανταλλάξω γνώμες και απόψεις.Επίσης αυτό που λέω για το μεταλλικό σκελετό βασίζεται στο τι έχω διαβάσει σε ειδικό τύπο.Έχω να δω σε φυλλάδιο αυτοκινήτου για σταύρωμα ελαστικών ....το τελευταίο που είδα ήταν ενός Πεζώ 504 αν το θυμάσαι.Τουλάχιστον τα παρόντα μου οχήματα Γκολφ 4, Λεον, Αλφα33 δεν αναφέρουν κάτι τέτοιο ούτε και το προηγούμενο ίμπιζα μου. Επίσης η δική μου απλοική λογική λέει. Πάρε ένα σύρμα, στράβωσέ το και αν μπορέσεις να το ξανακάνεις ίσιο μίλα μου....Εδώ βλέπουμε ελαστικά να στραβώνουν σε αυτοκίνητα με πολύ λάθος κάμπερ ή παρκαρισμένα για μήνες μισό μισό στα πεζοδρόμια και να χρειάζονται αλλαγή....Αυτός επίσης είναι και ο λόγος που δεν συνίσταται να χρησιμοποιούμε μεταχειρισμένα ελαστικά. sto golf V exei sto manual staurwma mpros pisw... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_t_g Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Ενδιαφέρον θέμα... ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ και μου φαίνεται πολύ λογικό και πολύ έξυπνο! Μιας και είμαι στα 27000 πρέπει να ρίξω και εγώ μια αλλαγή μπας και τα ζήσω λίγο παραπάνω, αν και με έναν οπτικό έλεγχο διαπιστώνω ότι βρίσκονται σε εξαιρετική κατάσταση. Το ASR σώζει λάστιχα στα Golfάκια μας. Να ρωτήσω κάτι... ΓΙΑΤΙ ΠΛΑΚΩΝΕΣΤΕ;;; Μπορούμε να διαφωνούμε χωρίς να βγάζουμε τα μάτια μας! sto golf V exei sto manual staurwma mpros pisw...Όντως; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Στα χιλιομετρα που βρισκεσαι μια αλλαγη μπρος-πισω των ελαστικων ειναι ο,τι πρεπει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arci_20VT4 Posted October 10, 2006 Report Share Posted October 10, 2006 ¶λλο το μπρος πίσω και άλλο το δεξιά αριστερά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 11, 2006 Report Share Posted October 11, 2006 Τοτε το δεξια αριστερα αποσο ξερω δεν ειναι και οτι καλυτερο. Και θελει προσοχη να γινει σωστα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...