Jump to content
giannispolo

Σταύρωμα ελαστικών

Recommended Posts

Σκέψου το έτσι. Φοράς τα Τ1-R. Τα σταυρώνεις μπρός-πίσω: Ολα ΟΚ, δεν αλλάζει τίποτα. Για να τα σταυρώσεις όμως δεξιά-αριστερά, ο τροχός γυρνά ανάποδα - η φορά του αντιστρέφεται και γίνεται αντίθετη απο αυτή που πρέπει - οπότε δεν γίνεται. Οπότε πρ΄ν φορέσεις το δεξιά λάστιχο στα αριστερά και αντίστροφα, το ξεζαντάρεις, το γυρνάς αντίστροφα πάνω στη ζάντα, και η φορά γίνεται αυτή που πρέπει (γυρνά δεύτερη φορά τούμπα και η φορά πλέον είναι η σωστή) Οκ? ;)

Γεράσιμε να σου πω κάτι, τα one way direction δεν έχουν INSIDE-OUTSIDE? tongue.gif

radial ναι αναφέρομαι στο είδος του σκελετού, τα συρμάτινα...Και έχω διαβάσει πως δεν σταυρώνονται επειδή ο σκελετός τους πέρνει το πάτημα της μεριάς στην οποία φοριέται, οπότε αν το σταυρώσεις δεν πατάει σωστά όλο το λάστιχο μιας και πρόκειται για πλαστική και όχι ελαστική παραμόρφωση.

Φίλε μου φαίνεται δεν ξέρεις τι θα πει ελαστική-πλαστική παραμόρφωση. Ρε ανοίχτε κανα βιβλίοοοοοοο λεμεεεεεεεεεεε και μετά ελατε να μιλήσουμεεεεεεε. WANNA BE ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

ελαστική είναι η παραμόρφωση της οποίας τα αποτελέσματα, μετά την επίδραση του παράγοντα που την προκαλέι παύουν να υφίστανται και το υλικό επανέρχεται στην προηγούμενη κατάστασή του και πλαστική αυτή κατα την οποία τα αποτελέσματα παραμένουν. Λάθος????Εννοώ οτι ο συρμάτινος σκελετός έχει πάρει το πάτημα, τις γωνίες απο την προηγούμενη θέση του ελαστικού.

Και επίσης εσύ που ξέρεις και ανακάλυψες τον τροχό αν διεπίστωσες κάτι λάθος καλύτερο θα ήταν να το διώρθωνες απο το να σχολιάζεις λες και έπιασες το Πάπα απο τα @.......

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

Είπα να το ποστάρω αλλά λέω άσε τον ίδιο να το πει γιατί ήμουν σίγουρος ότι ήξερες τί εγραφες

Φίλε μου φαίνεται δεν ξέρεις τι θα πει ελαστική-πλαστική παραμόρφωση. Ρε ανοίχτε κανα βιβλίοοοοοοο λεμεεεεεεεεεεε και μετά ελατε να μιλήσουμεεεεεεε. WANNA BE ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ;)
ελαστική είναι η παραμόρφωση της οποίας τα αποτελέσματα, μετά την επίδραση του παράγοντα που την προκαλέι παύουν να υφίστανται και το υλικό επανέρχεται στην προηγούμενη κατάστασή του και πλαστική αυτή κατα την οποία τα αποτελέσματα παραμένουν. Λάθος????Εννοώ οτι ο συρμάτινος σκελετός έχει πάρει το πάτημα, τις γωνίες απο την προηγούμενη θέση του ελαστικού.

Και επίσης εσύ που ξέρεις και ανακάλυψες τον τροχό αν διεπίστωσες κάτι λάθος καλύτερο θα ήταν να το διώρθωνες απο το να σχολιάζεις λες και έπιασες το Πάπα απο τα @.......

;):blink::rolleyes:closedeyes.gifclosedeyes.gif

Link to comment
Share on other sites

Γεράσιμε να σου πω κάτι, τα one way direction δεν έχουν INSIDE-OUTSIDE? tongue.gif

Οχι δεν έχουν... Τουλάχιστον κανένα unidirectional απο όσα γνωρίζω. Τα ασύμμετρα έχουν μόνο inside-outside, τα unidirectional έχουν μόνο φορά περιστροφής.

Φαντάσου, αν κάποιο ελαστικό ήταν ΚΑΙ unidirectional ΚΑΙ ασύμμετρο, θα είχε το τραγικό για τις εταιρίες πρόβλημα οτι θα ήθελε ΔΥΟ διαφορετικά καλούπια (για δεξιά και για αριστερά), δηλαδή δύο part numbers, δεξιά ή αριστερά ελαστικά να περισσεύουν ανάλογα με τη ζήτηση για σκασμένα λάστιχα, να προσέχουν να τα μεταφέρουν πάντα μαζί και να μη μπερδεύουν τα δεξιά με τα αριστερά και τελικά πολύ fuss... Οπότε δεν νομίζω να το κάνει καμμία εταιρία. Απο την άλλη δεν αποκλείω τίποτα.

ελαστική είναι η παραμόρφωση της οποίας τα αποτελέσματα, μετά την επίδραση του παράγοντα που την προκαλέι παύουν να υφίστανται και το υλικό επανέρχεται στην προηγούμενη κατάστασή του και πλαστική αυτή κατα την οποία τα αποτελέσματα παραμένουν. Λάθος????Εννοώ οτι ο συρμάτινος σκελετός έχει πάρει το πάτημα, τις γωνίες απο την προηγούμενη θέση του ελαστικού.

Περίπου. Πλαστική παραμόρφωση είναι αυτή που το υλικό δεν επανέρχεται 100% στην αρχική κατάσταση, δηλαδή που παραμένει κάποια παραμόρφωση μετά την αφαίρεση του αιτίου της. Απο την άλλη, δε βλέπω το λόγο γιατί να μην ξαναπάρει ο σκελετός πάτημα προς την άλλη, παρά τις πιθανές πλαστικές παραμορφώσεις. Και δεν ξέρω αν όντως παίρνει πλαστικές παραμορφώσεις, για να είμαι ειλικρινής. Είσαι σίγουρος οτι αυτό δεν ισχύει για τα (τότε που υπήρχαν) bias-ply, γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ σταύρωμα, και προφανώς αναφέρονται σε radial λάστιχα αφού πρακτικά δεν υπάρχει και κάτι άλλο...

Link to comment
Share on other sites

Είπα να το ποστάρω αλλά λέω άσε τον ίδιο να το πει γιατί ήμουν σίγουρος ότι ήξερες τί εγραφες

:lol::D:mellow:closedeyes.gifclosedeyes.gif

ρε καραγκιοζάκο εσύ τι πετάγεσαι? μας έχεις πήξει με τα off topic και τα σχόλιά σου. :lol:

ελαστική είναι η παραμόρφωση της οποίας τα αποτελέσματα, μετά την επίδραση του παράγοντα που την προκαλέι παύουν να υφίστανται και το υλικό επανέρχεται στην προηγούμενη κατάστασή του και πλαστική αυτή κατα την οποία τα αποτελέσματα παραμένουν. Λάθος????Εννοώ οτι ο συρμάτινος σκελετός έχει πάρει το πάτημα, τις γωνίες απο την προηγούμενη θέση του ελαστικού.

Και επίσης εσύ που ξέρεις και ανακάλυψες τον τροχό αν διεπίστωσες κάτι λάθος καλύτερο θα ήταν να το διώρθωνες απο το να σχολιάζεις λες και έπιασες το Πάπα απο τα @.......

δεν το είπα εγώ, ένας wanna be Μηχανολόγος παραπάνω

Οχι δεν έχουν... Τουλάχιστον κανένα unidirectional απο όσα γνωρίζω. Τα ασύμμετρα έχουν μόνο inside-outside, τα unidirectional έχουν μόνο φορά περιστροφής.

Φαντάσου, αν κάποιο ελαστικό ήταν ΚΑΙ unidirectional ΚΑΙ ασύμμετρο, θα είχε το τραγικό για τις εταιρίες πρόβλημα οτι θα ήθελε ΔΥΟ διαφορετικά καλούπια (για δεξιά και για αριστερά), δηλαδή δύο part numbers, δεξιά ή αριστερά ελαστικά να περισσεύουν ανάλογα με τη ζήτηση για σκασμένα λάστιχα, να προσέχουν να τα μεταφέρουν πάντα μαζί και να μη μπερδεύουν τα δεξιά με τα αριστερά και τελικά πολύ fuss... Οπότε δεν νομίζω να το κάνει καμμία εταιρία. Απο την άλλη δεν αποκλείω τίποτα.

thanxΠερίπου. Πλαστική παραμόρφωση είναι αυτή που το υλικό δεν επανέρχεται 100% στην αρχική κατάσταση, δηλαδή που παραμένει κάποια παραμόρφωση μετά την αφαίρεση του αιτίου της. Απο την άλλη, δε βλέπω το λόγο γιατί να μην ξαναπάρει ο σκελετός πάτημα προς την άλλη, παρά τις πιθανές πλαστικές παραμορφώσεις. Και δεν ξέρω αν όντως παίρνει πλαστικές παραμορφώσεις, για να είμαι ειλικρινής. Είσαι σίγουρος οτι αυτό δεν ισχύει για τα (τότε που υπήρχαν) bias-ply, γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ σταύρωμα, και προφανώς αναφέρονται σε radial λάστιχα αφού πρακτικά δεν υπάρχει και κάτι άλλο...

Πολύ σωστά Γεράσιμε :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

Γιαννάκη σε χαλάει η ζέστη αγόρι μου ε?

20% warn έτσι για να μην ξεχνιόμαστε και 3 μέρες suspend του account.

Δεν πιστεύω να βρήκες εκείνον τον εκγυμναστή κοιλιακών και να έχεις γίνει κτήνος ώστε να με δείρεις. Ε???

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Δηλαδή αν ξέρεις τι είναι ο πυρετός είσαι wanna be ιατρός?Άσε μας ρε φίλε....Εν ολίγοις διαφωνείς στο τι είναι η κάθε μια παραμόρφωση????Αν ναι πες μου να μάθω και γω γιατι πραγματικά εδώ μπαίνω όχι για να επιδειχτώ αλλά για να μάθω-ανταλλάξω γνώμες και απόψεις.

Επίσης αυτό που λέω για το μεταλλικό σκελετό βασίζεται στο τι έχω διαβάσει σε ειδικό τύπο.Έχω να δω σε φυλλάδιο αυτοκινήτου για σταύρωμα ελαστικών ....το τελευταίο που είδα ήταν ενός Πεζώ 504 αν το θυμάσαι.Τουλάχιστον τα παρόντα μου οχήματα Γκολφ 4, Λεον, Αλφα33 δεν αναφέρουν κάτι τέτοιο ούτε και το προηγούμενο ίμπιζα μου.

Επίσης η δική μου απλοική λογική λέει. Πάρε ένα σύρμα, στράβωσέ το και αν μπορέσεις να το ξανακάνεις ίσιο μίλα μου....Εδώ βλέπουμε ελαστικά να στραβώνουν σε αυτοκίνητα με πολύ λάθος κάμπερ ή παρκαρισμένα για μήνες μισό μισό στα πεζοδρόμια και να χρειάζονται αλλαγή....Αυτός επίσης είναι και ο λόγος που δεν συνίσταται να χρησιμοποιούμε μεταχειρισμένα ελαστικά.

Edited by arci_20VT4
Link to comment
Share on other sites

Πάντως έχω δει με τα ματάκια μου οδηγίες της VolksWagen συγκεκριμένα (οχι γιατι τα VW φορούν άλλα λάστιχα, απλά το είχα δεί στην τύχη ψάχνοντας για κάτι άλλο VW-ικό), οι οποίες ήταν updates της VW για τους τεχνικούς της να περιγράφουν τις διαδικασίες σταυρώματος, και ιδιαίτερα στις περιπτώσεις όπυ το αυτοκίνητο τραβά προς μια κατεύθυνση.

Link to comment
Share on other sites

προχθες ειχα συζητηση με καποιον....και μου πε κατι το οποιο δεν ειχα δωσει ιδιαιτερη σημασια.......καποια λαστιχα μεσα στα λινα τους εχουν και συρματινα λινα αλλα και παλι λαστιχα που δεν εχουν καθολου!!!!καπου στο πλαι του ελαστικου αναφερετε.....

οσο για το σταυρωμα των ελαστικων καθε 10000χλμ ειναι οκ για αυτοκινητα τα οποια εχουν την ταση να πατουν στραβα εστω και λιγο(αν και καλυτερο θεωρητε ο δεξιοστροφος κυκλος καθε 5000χλμ.)ενω για τα μπρος πισω καθε 20000χλμ(αν σκεφτει κανεις οτι στα 40000-50000χλμ ειναι το οπιο της αλλαγης)!!!

Link to comment
Share on other sites

είναι αλήθεια ότι αν ένα αμάξι τραβάει προς κάποια μεριά μπορεί αυτό να στρώσει με σταύρωμα ελαστικών???

(λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι η ευθυγράμιση του αμαξιού είναι οκ)

Edited by atrias
Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Ισχύει αλλά αυτό γίνεται για να δούμε αν για το οτι τραβάει το αμάξι φταίει το ελαστικό επειδή είναι στραβό.Κανονικά αν καταλήξουμε οτι το ελαστικό είναι στραβό τότε πρέπει να το αλλάξουμε και για να είμαστε απόλυτα σωστοί αυτό και το απέναντί του.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αν ξέρεις τι είναι ο πυρετός είσαι wanna be ιατρός?¶σε μας ρε φίλε....Εν ολίγοις διαφωνείς στο τι είναι η κάθε μια παραμόρφωση????Αν ναι πες μου να μάθω και γω γιατι πραγματικά εδώ μπαίνω όχι για να επιδειχτώ αλλά για να μάθω-ανταλλάξω γνώμες και απόψεις.

Επίσης αυτό που λέω για το μεταλλικό σκελετό βασίζεται στο τι έχω διαβάσει σε ειδικό τύπο.Έχω να δω σε φυλλάδιο αυτοκινήτου για σταύρωμα ελαστικών ....το τελευταίο που είδα ήταν ενός Πεζώ 504 αν το θυμάσαι.Τουλάχιστον τα παρόντα μου οχήματα Γκολφ 4, Λεον, Αλφα33 δεν αναφέρουν κάτι τέτοιο ούτε και το προηγούμενο ίμπιζα μου.

Επίσης η δική μου απλοική λογική λέει. Πάρε ένα σύρμα, στράβωσέ το και αν μπορέσεις να το ξανακάνεις ίσιο μίλα μου....Εδώ βλέπουμε ελαστικά να στραβώνουν σε αυτοκίνητα με πολύ λάθος κάμπερ ή παρκαρισμένα για μήνες μισό μισό στα πεζοδρόμια και να χρειάζονται αλλαγή....Αυτός επίσης είναι και ο λόγος που δεν συνίσταται να χρησιμοποιούμε μεταχειρισμένα ελαστικά.

sto golf V exei sto manual staurwma mpros pisw...

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον θέμα... ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ και μου φαίνεται πολύ λογικό και πολύ έξυπνο! Μιας και είμαι στα 27000 πρέπει να ρίξω και εγώ μια αλλαγή μπας και τα ζήσω λίγο παραπάνω, αν και με έναν οπτικό έλεγχο διαπιστώνω ότι βρίσκονται σε εξαιρετική κατάσταση. Το ASR σώζει λάστιχα στα Golfάκια μας.

Να ρωτήσω κάτι... ΓΙΑΤΙ ΠΛΑΚΩΝΕΣΤΕ;;; Μπορούμε να διαφωνούμε χωρίς να βγάζουμε τα μάτια μας!

sto golf V exei sto manual staurwma mpros pisw...
Όντως;
Link to comment
Share on other sites

Στα χιλιομετρα που βρισκεσαι μια αλλαγη μπρος-πισω των ελαστικων ειναι ο,τι πρεπει.

Link to comment
Share on other sites

Τοτε το δεξια αριστερα αποσο ξερω δεν ειναι και οτι καλυτερο.

Και θελει προσοχη να γινει σωστα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.