Jump to content
Guest akisx23x

Προβλήματα Σαζμαν

Recommended Posts

Motorkote χρησιμοποιώ εγώ στον κινητήρα. Κρατάει για 3 αλλαγές λαδιών και ελάττωσε πάρα πολύ την βαβούρα που έχω από τα καπελώτα λόγω αλλαγής εκκεντροφόρων. Τώρα για χρήση στο σαζμάν δεν έχω άποψη αλλά πιστεύω ότι θα έχει τα ίδια αποτελέσματα (δηλ. καλύτερη λίπανση).

Για να λέτε όμως Motorkote στο σαζμάν πιστεύω δεν μιλάτε για το ίδιο μπουκαλάκι που προστίθεται στον κινητήρα αλλά για κάποιο πιο παχύρευστο…... ???

καπελώτα ποιά εννοείς?

απο τοτε που περασαμε τα 130000 χλμ το αυτοκινητο εχει γ@μηθει μα βγαζει μ@λ@κισμενες βλαβες...

μου φαινετε μου λεει πουλαμε και δεν το καταλαβαινω.

λοιπον εχω αλλαξει σασμαν,δισκο-πλατο,ντιζα πριν περιπου 10000 χλμ....

αλλα τον τελευταιο καιρο απο 1η σε 2α και οταν ειναι κρυο το αμαξι ακουγετε κατι σαν γκνουπ...

οταν εχει νεκρα κ βαζεις 2α μια χαρα

επισης οταν δουλεψει το αμαξι κανα 10λεπτο δια μαγειας ολα μια χαρα....

για πειτε ρε μαγκες καμια ιδεα για το τι μπορει να ειναι???

μηπως να το βαψω μλε κ στην θαλασσα???

ομοιοπαθείς. αισίως τα 104.000 χλμ από 2 σε 3η στις ψηλές κάνει ένα γμενο θόρυβο. μου το κάνει καιρό τώρα και δεν το ζορίζω πολύ.μέχρι τα 80,000 το έσκιζα, 3πλατώ-δίσκοι, στην πορεία έβγαλε διαφορικό-κορώνα, το άλλαξα και τώρα αυτό. :thumbsup:πάμε παρείτσα να τα βάψουμε. knife.gif

Link to comment
Share on other sites

καπελώτα ποιά εννοείς?

Οι εκκεντροφόροι τρίβονται στα καπελώτα (συμβαίνει και στην εκκίνηση με κρύο κινητήρα). Κάποια στιγμή φθείρονται και χαλάει στην ουσία το διάκενο και αυτό προκαλεί το κλασσικό κροτάλισμα που ακούς στο ρελαντί.

Σε εμένα έχει να κάνει με την αλλαγή των εκκντροφώρων.

http://www.hondaoldies.de/Korbmacher-Archiv/Technik/vtec.gif

Edited by Natalia_F
Link to comment
Share on other sites

Οι εκκεντροφόροι τρίβονται στα καπελώτα (συμβαίνει και στην εκκίνηση με κρύο κινητήρα). Κάποια στιγμή φθείρονται και χαλάει στην ουσία το διάκενο και αυτό προκαλεί το κλασσικό κροτάλισμα που ακούς στο ρελαντί.

Σε εμένα έχει να κάνει με την αλλαγή των εκκντροφώρων.

σε κόβω ψαγμένη.

αυτά είναι τα καπελώτα για όποιον δεν τα έχει kapelota799.jpg.xs.jpg

τι εκκεντροφόρους έβαλες?

Link to comment
Share on other sites

σε κόβω ψαγμένη.

αυτά είναι τα καπελώτα για όποιον δεν τα έχει kapelota799.jpg.xs.jpg

τι εκκεντροφόρους έβαλες?

της ΚΕΝΤ και στην ουσία απο 224 μοιρες διάρκεια εισαγωγή/εξαγωγή πήγα στις 264 δηλ. +40 μοίρες. Δεν ήθελα υπερβολές για να έχω ένα καλό ρελαντί και καλά καυσαέρια.

Έβρισκα και σε 280 αλλά εκεί δεν πιστεύω να είχα σωστή λειτουργία του κινητήρα.

Link to comment
Share on other sites

ενδιαφέρον η επιλογή σου.ευχαριστημένη?

έχουμε ξεφύγει από το θέμα σασμαν βέβαια με αφορμή το motorkote, αλλά.... :thumbsup:

μια χαρά είναι το αποτέλεσμα. Συνολικό κόστος κάτι πάνω από 1.000 Ευρώ(αγορά-πέρασμα-καινούρια σιμακια για ρύθμισμα διάκενου) για +7,2 άλογα στις μεσαίες & ψηλές στροφές.

Edited by Natalia_F
Link to comment
Share on other sites

Εγώ χθές άλλαξα ντίζα συμπλέκτη στο caddy (1,4l AEX) και κοιτούσαμε με το μάστορα αυτό το προβληματάκι στο σασμάν. Θα παω να δούμε τις βαλβολίνες αν θέλουν αλλαγή, αλλά σήμερα που το πρόσεξα και μένα όταν έχει δουλέψει δεν το παρουσιάζει...βούτυρο όλα....

Edited by boulis
Link to comment
Share on other sites

της ΚΕΝΤ και στην ουσία απο 224 μοιρες διάρκεια εισαγωγή/εξαγωγή πήγα στις 264 δηλ. +40 μοίρες.

ποσα αλογα ειναι?ποσο τους πηρες γιατι εχω παρει κ εγω 264 αλλα της dbillas...να δω διαφορα....

Link to comment
Share on other sites

χμ.. αν δε κάνω λάθος το θέμα εδώ μιλάει για σασμάν (διορθώστε με αν είμαι λάθος).

Οπότε θα παρακαλέσω, η συζήτηση για το θέμα των έκκεντρων να συνεχιστεί κάπου αλλού για να μη χάνεται η μπάλα.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

απο τοτε που περασαμε τα 130000 χλμ το αυτοκινητο εχει γ@μηθει μα βγαζει μ@λ@κισμενες βλαβες...

μου φαινετε μου λεει πουλαμε και δεν το καταλαβαινω.

λοιπον εχω αλλαξει σασμαν,δισκο-πλατο,ντιζα πριν περιπου 10000 χλμ....

αλλα τον τελευταιο καιρο απο 1η σε 2α και οταν ειναι κρυο το αμαξι ακουγετε κατι σαν γκνουπ...

οταν εχει νεκρα κ βαζεις 2α μια χαρα

επισης οταν δουλεψει το αμαξι κανα 10λεπτο δια μαγειας ολα μια χαρα....

για πειτε ρε μαγκες καμια ιδεα για το τι μπορει να ειναι???

μηπως να το βαψω μλε κ στην θαλασσα???

ακριβως τον ίδιο θόρυβο από πρώτη σε δευτέρα όταν είναι κρύο κάνει και το δικό μου αλλά και του "sav 6n2".Η μόνη λύση που βρήκαμε μέχρι να διορθώσουμε το πρόβλημα είναι ότι όταν είναι κρύο από πρώτη να βγάζεις νεκρα και μετά δευτέρα.Έτσι δεν ακούγεται τπτ.

Link to comment
Share on other sites

ακριβως τον ίδιο θόρυβο από πρώτη σε δευτέρα όταν είναι κρύο κάνει και το δικό μου αλλά και του "sav 6n2".Η μόνη λύση που βρήκαμε μέχρι να διορθώσουμε το πρόβλημα είναι ότι όταν είναι κρύο από πρώτη να βγάζεις νεκρα και μετά δευτέρα.Έτσι δεν ακούγεται τπτ.

ποιο ηταν το προβλημα?γιατι το σασμαν μου το εχω για καμια 15000 χιλιομετρα.....να παω να του το βαλω στο κ@λο αν ειναι!

Link to comment
Share on other sites

ποιο ηταν το προβλημα?γιατι το σασμαν μου το εχω για καμια 15000 χιλιομετρα.....να παω να του το βαλω στο κ@λο αν ειναι!

φίλε μου ακόμη δεν έχουμε καταλήξει πουθενά.Αλλάξαμε μέχρι και την αυτόματη ντιζά του συμπλέκτη μήπως και ήταν προβληματική όμως το συγκεκριμένο φαινόμενο συνεχίζει και δηλώνει παρόν!Δ ξέρω τι άλλο να πω..Και να φανταστείς ότι και το δικό μου σάσμαν δ έχει πάνω από15000χλμ

Link to comment
Share on other sites

500 μου ειπανεε να το φτιαξουν

εγώ κατέβασα σάσμαν,άλλαξα από μέσα γρανάζια όλα&το ξανάέβαλα πάνω και μου στοίχισε400¤.Μήπως είναι λιγάκι πολλά τα λεφτά που σας είπαν?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.