giannispolo Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 Motorkote χρησιμοποιώ εγώ στον κινητήρα. Κρατάει για 3 αλλαγές λαδιών και ελάττωσε πάρα πολύ την βαβούρα που έχω από τα καπελώτα λόγω αλλαγής εκκεντροφόρων. Τώρα για χρήση στο σαζμάν δεν έχω άποψη αλλά πιστεύω ότι θα έχει τα ίδια αποτελέσματα (δηλ. καλύτερη λίπανση). Για να λέτε όμως Motorkote στο σαζμάν πιστεύω δεν μιλάτε για το ίδιο μπουκαλάκι που προστίθεται στον κινητήρα αλλά για κάποιο πιο παχύρευστο…... ??? καπελώτα ποιά εννοείς? απο τοτε που περασαμε τα 130000 χλμ το αυτοκινητο εχει γ@μηθει μα βγαζει μ@λ@κισμενες βλαβες...μου φαινετε μου λεει πουλαμε και δεν το καταλαβαινω. λοιπον εχω αλλαξει σασμαν,δισκο-πλατο,ντιζα πριν περιπου 10000 χλμ.... αλλα τον τελευταιο καιρο απο 1η σε 2α και οταν ειναι κρυο το αμαξι ακουγετε κατι σαν γκνουπ... οταν εχει νεκρα κ βαζεις 2α μια χαρα επισης οταν δουλεψει το αμαξι κανα 10λεπτο δια μαγειας ολα μια χαρα.... για πειτε ρε μαγκες καμια ιδεα για το τι μπορει να ειναι??? μηπως να το βαψω μλε κ στην θαλασσα??? ομοιοπαθείς. αισίως τα 104.000 χλμ από 2 σε 3η στις ψηλές κάνει ένα γμενο θόρυβο. μου το κάνει καιρό τώρα και δεν το ζορίζω πολύ.μέχρι τα 80,000 το έσκιζα, 3πλατώ-δίσκοι, στην πορεία έβγαλε διαφορικό-κορώνα, το άλλαξα και τώρα αυτό. πάμε παρείτσα να τα βάψουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natalia_F Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 (edited) καπελώτα ποιά εννοείς? Οι εκκεντροφόροι τρίβονται στα καπελώτα (συμβαίνει και στην εκκίνηση με κρύο κινητήρα). Κάποια στιγμή φθείρονται και χαλάει στην ουσία το διάκενο και αυτό προκαλεί το κλασσικό κροτάλισμα που ακούς στο ρελαντί. Σε εμένα έχει να κάνει με την αλλαγή των εκκντροφώρων. http://www.hondaoldies.de/Korbmacher-Archiv/Technik/vtec.gif Edited January 18, 2008 by Natalia_F Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 Οι εκκεντροφόροι τρίβονται στα καπελώτα (συμβαίνει και στην εκκίνηση με κρύο κινητήρα). Κάποια στιγμή φθείρονται και χαλάει στην ουσία το διάκενο και αυτό προκαλεί το κλασσικό κροτάλισμα που ακούς στο ρελαντί. Σε εμένα έχει να κάνει με την αλλαγή των εκκντροφώρων. σε κόβω ψαγμένη. αυτά είναι τα καπελώτα για όποιον δεν τα έχει τι εκκεντροφόρους έβαλες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natalia_F Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 σε κόβω ψαγμένη.αυτά είναι τα καπελώτα για όποιον δεν τα έχει τι εκκεντροφόρους έβαλες? της ΚΕΝΤ και στην ουσία απο 224 μοιρες διάρκεια εισαγωγή/εξαγωγή πήγα στις 264 δηλ. +40 μοίρες. Δεν ήθελα υπερβολές για να έχω ένα καλό ρελαντί και καλά καυσαέρια. Έβρισκα και σε 280 αλλά εκεί δεν πιστεύω να είχα σωστή λειτουργία του κινητήρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 ενδιαφέρον η επιλογή σου.ευχαριστημένη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natalia_F Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 (edited) ενδιαφέρον η επιλογή σου.ευχαριστημένη? έχουμε ξεφύγει από το θέμα σασμαν βέβαια με αφορμή το motorkote, αλλά.... μια χαρά είναι το αποτέλεσμα. Συνολικό κόστος κάτι πάνω από 1.000 Ευρώ(αγορά-πέρασμα-καινούρια σιμακια για ρύθμισμα διάκενου) για +7,2 άλογα στις μεσαίες & ψηλές στροφές. Edited January 18, 2008 by Natalia_F Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caddyman Posted February 2, 2008 Report Share Posted February 2, 2008 (edited) Εγώ χθές άλλαξα ντίζα συμπλέκτη στο caddy (1,4l AEX) και κοιτούσαμε με το μάστορα αυτό το προβληματάκι στο σασμάν. Θα παω να δούμε τις βαλβολίνες αν θέλουν αλλαγή, αλλά σήμερα που το πρόσεξα και μένα όταν έχει δουλέψει δεν το παρουσιάζει...βούτυρο όλα.... Edited February 2, 2008 by boulis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 της ΚΕΝΤ και στην ουσία απο 224 μοιρες διάρκεια εισαγωγή/εξαγωγή πήγα στις 264 δηλ. +40 μοίρες. ποσα αλογα ειναι?ποσο τους πηρες γιατι εχω παρει κ εγω 264 αλλα της dbillas...να δω διαφορα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted February 3, 2008 Report Share Posted February 3, 2008 χμ.. αν δε κάνω λάθος το θέμα εδώ μιλάει για σασμάν (διορθώστε με αν είμαι λάθος). Οπότε θα παρακαλέσω, η συζήτηση για το θέμα των έκκεντρων να συνεχιστεί κάπου αλλού για να μη χάνεται η μπάλα. Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 απο τοτε που περασαμε τα 130000 χλμ το αυτοκινητο εχει γ@μηθει μα βγαζει μ@λ@κισμενες βλαβες...μου φαινετε μου λεει πουλαμε και δεν το καταλαβαινω. λοιπον εχω αλλαξει σασμαν,δισκο-πλατο,ντιζα πριν περιπου 10000 χλμ.... αλλα τον τελευταιο καιρο απο 1η σε 2α και οταν ειναι κρυο το αμαξι ακουγετε κατι σαν γκνουπ... οταν εχει νεκρα κ βαζεις 2α μια χαρα επισης οταν δουλεψει το αμαξι κανα 10λεπτο δια μαγειας ολα μια χαρα.... για πειτε ρε μαγκες καμια ιδεα για το τι μπορει να ειναι??? μηπως να το βαψω μλε κ στην θαλασσα??? ακριβως τον ίδιο θόρυβο από πρώτη σε δευτέρα όταν είναι κρύο κάνει και το δικό μου αλλά και του "sav 6n2".Η μόνη λύση που βρήκαμε μέχρι να διορθώσουμε το πρόβλημα είναι ότι όταν είναι κρύο από πρώτη να βγάζεις νεκρα και μετά δευτέρα.Έτσι δεν ακούγεται τπτ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 ακριβως τον ίδιο θόρυβο από πρώτη σε δευτέρα όταν είναι κρύο κάνει και το δικό μου αλλά και του "sav 6n2".Η μόνη λύση που βρήκαμε μέχρι να διορθώσουμε το πρόβλημα είναι ότι όταν είναι κρύο από πρώτη να βγάζεις νεκρα και μετά δευτέρα.Έτσι δεν ακούγεται τπτ. ποιο ηταν το προβλημα?γιατι το σασμαν μου το εχω για καμια 15000 χιλιομετρα.....να παω να του το βαλω στο κ@λο αν ειναι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 ποιο ηταν το προβλημα?γιατι το σασμαν μου το εχω για καμια 15000 χιλιομετρα.....να παω να του το βαλω στο κ@λο αν ειναι! φίλε μου ακόμη δεν έχουμε καταλήξει πουθενά.Αλλάξαμε μέχρι και την αυτόματη ντιζά του συμπλέκτη μήπως και ήταν προβληματική όμως το συγκεκριμένο φαινόμενο συνεχίζει και δηλώνει παρόν!Δ ξέρω τι άλλο να πω..Και να φανταστείς ότι και το δικό μου σάσμαν δ έχει πάνω από15000χλμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 500 μου ειπανεε να το φτιαξουν εγώ κατέβασα σάσμαν,άλλαξα από μέσα γρανάζια όλα&το ξανάέβαλα πάνω και μου στοίχισε400¤.Μήπως είναι λιγάκι πολλά τα λεφτά που σας είπαν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted May 22, 2015 Report Share Posted May 22, 2015 sticky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...