nikolakis Posted August 3, 2006 Report Share Posted August 3, 2006 Πριν καμία εβδομάδα άρχισε να τρίζει κάτι σα μέταλλο στην εξάτμιση , κάτω από τη θέση του οδηγού. Σηκώσαμε με το μηχανικό το αμάξι και είδαμε ότι η εξάτμιση δεν 'έπαιζε' κάπου και πως ο θόρυβος ερχότανε από τον καταλύτη κυρίως όταν πάταγα γκάζι σαν να πήγαινε πάνω κάτω ένα μέταλλο εσωτερικά. Τον καταλύτη θα μου τον αλλάξουν μέσα στη εγγύηση. Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω εγώ είναι το εξής: Το πρόβλημα από ότι μου είπε ο μηχανικός μου προήλθε επειδή πριν 2 εβδομάδες είχα βάλει μία σκούπα στο αμάξι και λόγω μεγαλύτερης εισαγωγής αέρα γι'αυτό 'χάλασε' ο καταλύτης.Ισχύει κάτι τέτοιο? Και αν μετά την αλλάγή του καταλύτη ξαναβάλω τη σκουπα, μιας και την έβγαλα για να μην μου πούνε τίποτα στην αντιπροσωπεία ότι ήταν δικό μου το λάθος, υπάρχει περίπτωση να ξαναχαλάσει ο καταλύτης? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted August 3, 2006 Report Share Posted August 3, 2006 Έλεος ρε! Τί άλλο θα μας πούνε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted August 3, 2006 Report Share Posted August 3, 2006 Πριν καμία εβδομάδα άρχισε να τρίζει κάτι σα μέταλλο στην εξάτμιση , κάτω από τη θέση του οδηγού. Σηκώσαμε με το μηχανικό το αμάξι και είδαμε ότι η εξάτμιση δεν 'έπαιζε' κάπου και πως ο θόρυβος ερχότανε από τον καταλύτη κυρίως όταν πάταγα γκάζι σαν να πήγαινε πάνω κάτω ένα μέταλλο εσωτερικά.Τον καταλύτη θα μου τον αλλάξουν μέσα στη εγγύηση. Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω εγώ είναι το εξής: Το πρόβλημα από ότι μου είπε ο μηχανικός μου προήλθε επειδή πριν 2 εβδομάδες είχα βάλει μία σκούπα στο αμάξι και λόγω μεγαλύτερης εισαγωγής αέρα γι'αυτό 'χάλασε' ο καταλύτης.Ισχύει κάτι τέτοιο? Και αν μετά την αλλάγή του καταλύτη ξαναβάλω τη σκουπα, μιας και την έβγαλα για να μην μου πούνε τίποτα στην αντιπροσωπεία ότι ήταν δικό μου το λάθος, υπάρχει περίπτωση να ξαναχαλάσει ο καταλύτης? Έχω την δικιά μου σπούπα εδώ και 7 μήνες και τίποτα δεν έχει κάνει κιχ!!! Βλακείες σου λένε, μάλλον προβληματικό καταλύτη είχες επάνω! Αν ξαναχαλάσει και είσαι εκτός εγγύησης, τότε πληρώνεις, γιατί εξαρτήματα που αλλάζονται μέσα στην εγγύηση, δεν διανύουν εκ νέου χρόνο εγγύησης! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted August 3, 2006 Report Share Posted August 3, 2006 Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω εγώ είναι το εξής:Το πρόβλημα από ότι μου είπε ο μηχανικός μου προήλθε επειδή πριν 2 εβδομάδες είχα βάλει μία σκούπα στο αμάξι και λόγω μεγαλύτερης εισαγωγής αέρα γι'αυτό 'χάλασε' ο καταλύτης.Ισχύει κάτι τέτοιο? Έλεος ρε! Τί άλλο θα μας πούνε? αφου ειναι πλεον πασιγνωστο οτι οι ανθρωποι δεν παιζονται!!! τετοια παραμυθια αυτοι και ο αισωπος!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted August 5, 2006 Report Share Posted August 5, 2006 ρε σκαστου μια στα μουτσουδια του καραγκιοζη που εχουν κ πτυχια για να λενε τις π@παρολογιες τους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niko Posted August 7, 2006 Report Share Posted August 7, 2006 παιδία φίλος ο οποίος είναι ιδιοκτήτης καταστήματος με βελτιώσεις για vw δεν με άφησε να βάλω σκούπα γιατί έβγαλε, στο 6ν2 τουλάχιστον, προβλήματα στην πεταλούδα γκαζιού εάν θυμάμαι καλά ή κάτι στο σύστημα τροφοδοσίας -πάει καιρός απο τότε και δεν το ξανασυζήτησα. μου είχε προτείνει τοτε, με επιφύλαξη πάλι, βαρελάκι για τα δικά μας μωρά. η σκούπα πάντως συνδέεται με περίεργα προβλήματα και εάν και δεν είμαι μηχανικός ούτε καν καλά διαβασμένος όπως πολλοί απο εσάς, πιστεύω οτι τέτοιες πρόχειρες βελτιώσεις μπορεί να οδηγήσουν σε δυσλειτουργίες για τα καλά κουρδισμένα γερμανικα μηχανάκια μας. κανένα καλό πακέτο βελτίωσης είναι καλύτερο ή τίποτα κατά την ταπεινή μου γνώμη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted August 7, 2006 Report Share Posted August 7, 2006 Πεταλούδα ναι, καταλύτης με τίποτα ρε παίδες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted August 7, 2006 Report Share Posted August 7, 2006 αν ειναι να σου παρουσιασει προβλημα θα σου παρουσιασει κ με σκουπα κ με βαρελι αφου στο ιδιο φαινομενο βασιζονται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
airthan Posted August 8, 2006 Report Share Posted August 8, 2006 Πριν καμία εβδομάδα άρχισε να τρίζει κάτι σα μέταλλο στην εξάτμιση , κάτω από τη θέση του οδηγού. Σηκώσαμε με το μηχανικό το αμάξι και είδαμε ότι η εξάτμιση δεν 'έπαιζε' κάπου και πως ο θόρυβος ερχότανε από τον καταλύτη κυρίως όταν πάταγα γκάζι σαν να πήγαινε πάνω κάτω ένα μέταλλο εσωτερικά.Τον καταλύτη θα μου τον αλλάξουν μέσα στη εγγύηση. Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω εγώ είναι το εξής: Το πρόβλημα από ότι μου είπε ο μηχανικός μου προήλθε επειδή πριν 2 εβδομάδες είχα βάλει μία σκούπα στο αμάξι και λόγω μεγαλύτερης εισαγωγής αέρα γι'αυτό 'χάλασε' ο καταλύτης.Ισχύει κάτι τέτοιο? Και αν μετά την αλλάγή του καταλύτη ξαναβάλω τη σκουπα, μιας και την έβγαλα για να μην μου πούνε τίποτα στην αντιπροσωπεία ότι ήταν δικό μου το λάθος, υπάρχει περίπτωση να ξαναχαλάσει ο καταλύτης? Να σε ρωτήσω κάτι τι θόρυβο έκανε ο καταλύτης γιατί μου ετυχε κι εμένα και ήταν τελικά κατι χαλικια που είχαν μπει από στό προστατευτικό που εχει ο καταλύτης από κάτω απο το αμαξι για να προφυλάσεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolakis Posted August 8, 2006 Author Report Share Posted August 8, 2006 Να σε ρωτήσω κάτι τι θόρυβο έκανε ο καταλύτης γιατί μου ετυχε κι εμένα και ήταν τελικά κατι χαλικια που είχαν μπει από στό προστατευτικό που εχει ο καταλύτης από κάτω απο το αμαξι για να προφυλάσεται. Ο θόρυβος ήταν σαν να είναι ένα νόμισμα μέσα στον καταλύτη και πήγαινε πάνω κάτω. Πάντως τώρα που μου τον αλλάξανε δεν ακούγεται τίποτα και πιστεύω να μην ξαναπάθει τίποτα γιατί σαν πολλά προβλήματα έχει αρχίσει να παρουσιάζει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted August 16, 2006 Report Share Posted August 16, 2006 οι εργοστασιακοί καταλύτες είναι ως επι τον πλείστον κεραμεικοί. Ο κεραμεικός καταλύτες έχει πολύ μικρή διάρκεια ζωής στα κρουστικά φορτία και σπάνε εσωτερικά τα στοιχεία παλλαδίου και λευκόχρυσου. Πάλι κεραμεικό έβαλες? Αν είσαι στην εγγύηση δεν μπορούσες να κάνεις και αλλίως, μετά την εγγύηση αν σου ξανασπάσει βάλε μεταλλικό, δεν έχει τέτοια προβλήματα όπως ο κεραμεικός και ελευθερώνει κατι της και την εξαγωγή.αυτά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolakis Posted August 16, 2006 Author Report Share Posted August 16, 2006 οι εργοστασιακοί καταλύτες είναι ως επι τον πλείστον κεραμεικοί. Ο κεραμεικός καταλύτες έχει πολύ μικρή διάρκεια ζωής στα κρουστικά φορτία και σπάνε εσωτερικά τα στοιχεία παλλαδίου και λευκόχρυσου. Πάλι κεραμεικό έβαλες? Αν είσαι στην εγγύηση δεν μπορούσες να κάνεις και αλλίως, μετά την εγγύηση αν σου ξανασπάσει βάλε μεταλλικό, δεν έχει τέτοια προβλήματα όπως ο κεραμεικός και ελευθερώνει κατι της και την εξαγωγή.αυτά Επειδή ήμουνα ακόμα μέσα στην εγγύηση μάλλον θα μου βάλανε κεραμικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted August 16, 2006 Report Share Posted August 16, 2006 Ο θόρυβος ήταν σαν να είναι ένα νόμισμα μέσα στον καταλύτη και πήγαινε πάνω κάτω. - σπασμενο διαφραγμα ,λιγο πολυ σε ολους μπορει να το κανει εξαρταται απο την βενζινη που βαζεις και το θειο που εχει μεσα το οποιο τα "τρωει" - μπορεις να βαλεις καποια στιγμη και μεταλλικο να κερδισεις κατι ψιλουλια απο ροπη και δυναμη ψηλα,αν ψαξεις καλα βρισκεις αριστης ποιοτητας και δεν εχεις προβλημα στον λ σου (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patouhas Posted January 17, 2007 Report Share Posted January 17, 2007 (edited) Καλημέρα σε όλους! όπως είπα έχω Polo 1400 του 2002 (9Ν1). το Νοέμβριο του 06 το πήγα για γενικό service (36.380 km). Προχτές λοιπόν μετά από 5 λεπτα που ξεκίνησα και καθώς σταμάτησα σε φανάρι, με το που έβαλα νεκρά αρχισε να τρέμει το αμάξι!! και εγώ μαζί.....και ο κινητήρας. Μετά από ένα λεπτό άρχισε να αναβοσβύνει η ένδειξη "Λυχνεία καυσαερίων" που σύμφωνα με το βιβλίο σημαίνει οτι έχει πάθει βλάβη ο καταλύτης από διακοπές καύσης. Πάω για αλλαγή καταλύτη δλδ??? Και πόσο είναι το κόστος?? (Δεν υπάρχει και ρευστό αυτό τον καιρό) Να συμπληρώσω ότι έχει χάσει την ισχύ του και στο ρελαντί σχεδόν πάει να σβύσει. Τα φώτα σας παρακαλώ...... έτσι για το τόπικ "Προβλήματα" να πώ ότι έιχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα με τα νερά στην θέση του συνοδηγού καθώς και πρόβλημα με το AC που λύθηκε μετα από καιρό και πολλές φωνές και νέυρα Edit: Τώρα μόλις είδα ενα τόπικ που μιλαέι για πρόβλημα με κινητήρα που έτρεμε και η απάντηση είταν πρόβλημα πολλαπλασιαστή (σύμφωνα με τον dubber Stoilas). Μοιάζει με το δικό μου πρόβλημα. Μήπως? Edited January 17, 2007 by Patouhas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo03 Posted January 17, 2007 Report Share Posted January 17, 2007 Επειδή και γω το έχω πάθει, πολλαπλασιαστής θα είναι. Απλά εγώ άλλαξα έναν και μετά από μία βδομάδα το ξανάπαθα (σε άλλον κύλινδρο) και άλλαξα και άλλον... Τελικά είπαν ότι θα μου τους άλλαζαν όλους....όμως τους τελείωσαν και θα ξαναπεράσω κάποια στιγμή.... Ευτυχώς με συμβούλευσαν τα παιδιά εδώ και είπα για εγγύηση γιατί αλλιώς.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patouhas Posted January 17, 2007 Report Share Posted January 17, 2007 Επειδή και γω το έχω πάθει, πολλαπλασιαστής θα είναι.Απλά εγώ άλλαξα έναν και μετά από μία βδομάδα το ξανάπαθα (σε άλλον κύλινδρο) και άλλαξα και άλλον... Τελικά είπαν ότι θα μου τους άλλαζαν όλους....όμως τους τελείωσαν και θα ξαναπεράσω κάποια στιγμή.... Ευτυχώς με συμβούλευσαν τα παιδιά εδώ και είπα για εγγύηση γιατί αλλιώς.... Φίλε μου ακριβώς το δικό σου τόπικ διάβασα. Δηλαδή από τις 02/01 ακόμα έχεις πρόβλημα??? Το αμάξι κυκλοφορεί η είναι μέσα?? Τον έναν που άλλαξες στην αρχή και μετά τον δεύτερο τους πλήρωσες? (πόσο?) Εαν είσαι Αθήνα που το πήγες? μήπως ξέρει κανείς που να το πάω εντός Αττικής? Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted January 17, 2007 Report Share Posted January 17, 2007 πολλαπλασιαστης θα ειναι μη τρελαινεσαι πανε κ αλλαξε τον στην εγγυηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 17, 2007 Report Share Posted January 17, 2007 Πολλαπλασιαστης ειναι. Το αμαξι κανει σαν τρακτερ και μυριζει βενζινη ακαυστη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo03 Posted January 17, 2007 Report Share Posted January 17, 2007 Υπόθεση μισής ώρας είναι η αλλαγή. ¶λλαξα έναν στις 2/1 και χάλασε άλλος στις 10/1 και τον άλλαξα. Απλά δεν είχαν να μου αλλάξουν τους υπόλοιπους και καλά προληπτικά. Μη σκας.Ένα πηνίο είναι στην ουσία.Μπορεί να χαλάσει και την ίδια μέρα, μπορεί να μη χαλάσει και ποτέ. Δε πλήρωσα τίποτα, σε εξουσιοδοτημένο. Σε ανεξάρτητο που μίλησα μου είπαν αν θυμάμαι καλά περίπου 80 ευρώ... Ζήτησε να στο αλλάξουν στην εγγύηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patouhas Posted January 17, 2007 Report Share Posted January 17, 2007 Euxaristo therma gia tis plirofories! Tha epanelto me ta apotelesmata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolakis Posted January 18, 2007 Author Report Share Posted January 18, 2007 Πριν καμία ώρα μου άναψε και εμένα η ένδειξη 'Λυχνία Καυσαερίων' αλλά χωρίς να αναβοσβήνει. Λέτε να είναι πολλαπλασιαστής ή κανένας αισθητήρας Λάμδα όπως γράφει μέσα στο εγχειρίδιο? Και αν πρόκειται για αισθητήρα Λάμδα έχει και αυτός 5 χρόνια εγγύηση?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 19, 2007 Report Share Posted January 19, 2007 Πριν καμία ώρα μου άναψε και εμένα η ένδειξη 'Λυχνία Καυσαερίων' αλλά χωρίς να αναβοσβήνει.Λέτε να είναι πολλαπλασιαστής ή κανένας αισθητήρας Λάμδα όπως γράφει μέσα στο εγχειρίδιο? Και αν πρόκειται για αισθητήρα Λάμδα έχει και αυτός 5 χρόνια εγγύηση?? Αν ειναι ο πολλαπλασιαστης Νικο το αμαξι θα κανει σαν τρακτερ. Αν δεν εχει τετοια συμπεριφορα μαλλον ειναι ο αισθητηρας.Βαλτο σε ενα διαγνωστικο να δεις τι εχει καταγραψει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patouhas Posted January 19, 2007 Report Share Posted January 19, 2007 Αναφορά για το πρόβλημα μου! Σήμερα 14:50 το έβαλα μέσα στο Auto Marin της Αλεξάνδρας.Το διαγνωστικό έδειξε καμένο τον 3ο πολλαπλασιαστή. Τού λέω είναι στην εγγύηση και μου απαντάει , "δεν είναι αλλά θα το τακτοποιήσουμε. Εσύ που το ξέρεις ότι είναι" συνεχίζει, «έχει καεί ξανά?». Απαντάω, όχι απλά με ενημέρωσαν τα παιδιά του Hellenic VW Club. Τέλος πάντων, δεν το έπιασε μάλλον, αλλά σε μισή ώρα το πήρα και έφυγα χωρίς να πληρώσω μία. Ούτε τσακωμούς ούτε φασαρία. Τσακ μπαμ που λένε. Ευχαριστώ τα παλικάρια εδώ μέσα για τις χρήσιμες πληροφορίες!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolakis Posted January 19, 2007 Author Report Share Posted January 19, 2007 Αν ειναι ο πολλαπλασιαστης Νικο το αμαξι θα κανει σαν τρακτερ.Αν δεν εχει τετοια συμπεριφορα μαλλον ειναι ο αισθητηρας.Βαλτο σε ενα διαγνωστικο να δεις τι εχει καταγραψει. Κωνσταντίνε τελικά δεν ήταν αισθητήρας αλλά μου είπε ο μηχανικός ότι θέλει καθάρισμα η βαλβίδα NGR (κάπως έτσι μου την είπε) και μου έσβησε το σφάλμα και θα το πάω από εβδομάδα για service και θα μου καθαρίσει τη βαλβίδα και την πεταλούδα. Ελπίζω να μην ξανασυμβεί τίποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 21, 2007 Report Share Posted January 21, 2007 Κωνσταντίνε τελικά δεν ήταν αισθητήρας αλλά μου είπε ο μηχανικός ότι θέλει καθάρισμα η βαλβίδα NGR (κάπως έτσι μου την είπε) και μου έσβησε το σφάλμα και θα το πάω από εβδομάδα για service και θα μου καθαρίσει τη βαλβίδα και την πεταλούδα. Ελπίζω να μην ξανασυμβεί τίποτα. A ναι,αυτη λεγεται βαλβιδα ανακυκλωσης καυσιμου,καπως ετσι. Αν μπορεις ομως καλυτερα να την αλλαξεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...