Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Όπως λοιπόν το είχα αναφέρει σε άλλο post, σήμερα ήρθε επιτέλους η Κ04 απο Germany....

eb828c0f.jpg

;):wub:

Πάμε τώρα παρακάτω.... B):D

Κατσε να βαλω και εγω την δικιά μου να κάνουν παρεούλα :D

myk04.jpg

Και τώρα ξεκινάμε τις ερωτήσεις. Οι σωληνώσεις για το λάδι και το νερό είναι οι ίδιες? Χρειαζόμαστε κατι αλλο γενικότερα (εκτός απο πρόγραμμα,μπέκ) σε πρώτη φάση?

(Α και τώρα που το θυμιθηκα. Μαλλον κάποιος σε εχει πληροφορίσει λάθος για το αν εχει η giac stage2 για K03)

Link to comment
Share on other sites

Θα σας έδειχνα και την δική μου, αλλά είναι μεγαλύτερη και φοβάμαι μην σας πάρει από κάτω...

¶ντε καλοφόρετες και αν δεν βαριέστε μόλις τελειώσετε, κάντε ένα ποστάρισμα με την πορεία της εγκατάστασης. Για να μάθουμε και εμείς το κάτι τις.

Link to comment
Share on other sites

τωρα θα εβαζα και τη δικη μου αλλα την κραταω κρυφη γιατι δε μπορει τα φλας της δημοσιοτητας και επιπλεον θελει να τσαγιασει πρωτα καποιους και μετα να βγει με περιφανεια στο Site!!!

Link to comment
Share on other sites

Κατσε να βαλω και εγω την δικιά μου να κάνουν παρεούλα :D

myk04.jpg

Και τώρα ξεκινάμε τις ερωτήσεις. Οι σωληνώσεις για το λάδι και το νερό είναι οι ίδιες? Χρειαζόμαστε κατι αλλο γενικότερα (εκτός απο πρόγραμμα,μπέκ) σε πρώτη φάση?

(Α και τώρα που το θυμιθηκα. Μαλλον κάποιος σε εχει πληροφορίσει λάθος για το αν εχει η giac stage2 για K03)

Απο Ελλάδα την πήρες;;Φαίνεται μεταχειρισμένη.

Πόσο σου ήρθε το μαλλί;;

P.S.Κάνω μια...έρευνα αγοράς.... :rolleyes:

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Ωραίος...άντε και καλοφόρετη...

περιμένουμε εντυπώσεις και πως θα το χειριστείς με το πρόγραμμα και την DV.

Η DV δέν έχει πρόβλημα, τί να χειριστώ ακριβώς...την τοποθεσία εννοείς;;

Όσο για το πρόγραμμα.....εδώ είναι το ζουμί του πράγματος...........

Link to comment
Share on other sites

Για την DV φαντάζομε πως θα πας στην λύση του S3.

Το πως θα το χειριστής πήγαινε στα περιφερειακά.

Θα παραμείνεις με τα ιδία injectors?

Όντως το πρόγραμμα είναι το μεγάλο θέμα! Αν και νομίζω ως δεν είναι κανείς πραγματικά έτοιμος αυτή την στιγμή για το συγκεκριμένο setup, βλέπε APR. Τώρα για custom πρόγραμμα δεν ξέρω αν και δεν θα πολύ πιστευόμουνα αυτή την στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

Για την DV φαντάζομε πως θα πας στην λύση του S3.

Το πως θα το χειριστής πήγαινε στα περιφερειακά.

Θα παραμείνεις με τα ιδία injectors?

Όντως το πρόγραμμα είναι το μεγάλο θέμα! Αν και νομίζω ως δεν είναι κανείς πραγματικά έτοιμος αυτή την στιγμή για το συγκεκριμένο setup, βλέπε APR. Τώρα για custom πρόγραμμα δεν ξέρω αν και δεν θα πολύ πιστευόμουνα αυτή την στιγμή.

Το κιτ για την DV υπάρχει ηδη απο την VW.

Τα injectors κατα 99% θα αλλαχτουν για να "διευκολύνουν" και τον προγραμματισμό.

Το πρόγραμμα δέν είναι τόσο τραγική υπόθεση.Απλά πρέπει η εταιρία προγραμματισμού να ασχοληθεί λίγο, αφού το software είναι ήδη έτοιμο για τα Cupra, Edition κλπ, απλά χρειάζεται κάποιες "προσαρμογές".Τιποτα όμως που ένας προγραμματιστής δέν μπορεί να καταφέρει.

Το κουμπί είναι η επιλογή της κατάλληλης εταιρίας....

Link to comment
Share on other sites

Πρόγραμμα από Ελλάδα ή από μεγάλη εταιρία εξωτερικού?

Custom ή κονσέρβα?

Με το intercooler του S3 θα μπορεί να αντεπεξέλθει στους 40 C της Ελλάδας. Πάντως εμένα το ΤΤ λαχάνιασε μετά από 5 ώρες στην εθνική το μεσημέρι (36 C) , αν και η θερμοκρασία λαδιού δεν πέρασε τους 96 C. Και να έχω ένα αμάξι που το κυκλοφορώ κάτω από ορισμένες συνθήκες δεν είναι κάτι που θέλω.

Link to comment
Share on other sites

Πρόγραμμα από Ελλάδα ή από μεγάλη εταιρία εξωτερικού?

Custom ή κονσέρβα?

Με το intercooler του S3 θα μπορεί να αντεπεξέλθει στους 40 C της Ελλάδας. Πάντως εμένα το ΤΤ λαχάνιασε μετά από 5 ώρες στην εθνική το μεσημέρι (36 C) , αν και η θερμοκρασία λαδιού δεν πέρασε τους 96 C. Και να έχω ένα αμάξι που το κυκλοφορώ κάτω από ορισμένες συνθήκες δεν είναι κάτι που θέλω.

Το πρόγραμμα όπως είπα ήδη ειναι ΤΟ ΖΟΥΜΙ του θέματος.Εκεί παίζονται όλα (και γενικά, αλλά και ειδικά με τo συγκεκριμένο setup).

Το ποιά εταιρία θα αποφασίσω έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες, και ειδικά επειδή εγώ τουλάχιστον δέν ξύπνησα χτές, όποιος υπεύθυνος θα πρέπει πρώτα να με πείσει ότι ξέρει τί κάνει....

Το intercooler του S3 για μένα δέν είναι αρκετό για φούλ Stage 2 Κ04.Έχω πεί στο παρελθόν ότι χρειάζεται "κάτι παραπάνω" το οποίο μάλιστα μπορεί να μπεί και πρίν απο την τουρμπίνα.Θα δούμε...

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολλά τα λεφτά όμως για κάτι παραπάνω. Οι σωστές δουλειές πληρώνονται, αλλά και τα λεφτά που ζητάνε για τα "μεγάλα" είναι πάρα πολλά. Μέχρι στιγμής πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολλά τα λεφτά όμως για κάτι παραπάνω. Οι σωστές δουλειές πληρώνονται, αλλά και τα λεφτά που ζητάνε για τα "μεγάλα" είναι πάρα πολλά. Μέχρι στιγμής πάντα.

Η κλισέ φράση είναι το "ότι πληρώσεις...κλπ", αλλά για μένα τουλάχιστον το intercooler είναι το δεύτερο σημαντικότερο εξάρτημα σε έναν τούρμπο κινητήρα.Ποτέ μα ποτέ δέν χάλασε κανέναν η σωστή ψύξη.Το αντίθετο μάλιστα...

Για ΔΥΟ εξαρτήματα δέν θα τσιγκουνευόμουν ποτέ λεφτά "βελτίωσης"

1)Μία ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ τουρμπίνα

2)Ένα ΜΕΓΑΛΟ intercooler

Για τα υπόλοιπα, όπου μπορεί να γίνει σκόντο, έχει καλώς.....

Γιατί σου φαίνονται λογικά τα λεφτά μιάς aftermarket εξάτμισης, και όχι ενός intercooler;;;

Δέν σου φαίνεται...περίεργο που ΠΑΝΤΑ σε πιο δυνατά μοντέλα, το ΠΡΩΤΟ εξάρτημα που βελτιώνεται είναι το IC;;;

Απλά πράγματα..

Εγώ πάντως τα $$$ του IC τα έχω βγάλει ήδη απο αυτά που γλίτωσα απο τα υπόλοιπα... -_-

Link to comment
Share on other sites

Η κλισέ φράση είναι το "ότι πληρώσεις...κλπ", αλλά για μένα τουλάχιστον το intercooler είναι το δεύτερο σημαντικότερο εξάρτημα σε έναν τούρμπο κινητήρα.Ποτέ μα ποτέ δέν χάλασε κανέναν η σωστή ψύξη.Το αντίθετο μάλιστα...

Για ΔΥΟ εξαρτήματα δέν θα τσιγκουνευόμουν ποτέ λεφτά "βελτίωσης"

1)Μία ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ τουρμπίνα

2)Ένα ΜΕΓΑΛΟ intercooler

Για τα υπόλοιπα, όπου μπορεί να γίνει σκόντο, έχει καλώς.....

Γιατί σου φαίνονται λογικά τα λεφτά μιάς aftermarket εξάτμισης, και όχι ενός intercooler;;;

Δέν σου φαίνεται...περίεργο που ΠΑΝΤΑ σε πιο δυνατά μοντέλα, το ΠΡΩΤΟ εξάρτημα που βελτιώνεται είναι το IC;;;

Απλά πράγματα..

Εγώ πάντως τα $$$ του IC τα έχω βγάλει ήδη απο αυτά που γλίτωσα απο τα υπόλοιπα... :D

Έτσι είναι. Αλλά εγώ το σκέφτομαι διαφορετικά. Με τις ζέστες το αυτοκίνητο μου δεν το καταπονώ. Και με τα κρύα, πάλι δεν το ζορίζω. Δεν πάω συνέχεια τέρμα γκάζι. Ένα-δύο πατήματα και μετά χαλαρά. Το χειμώνα δεν θα έχω πρόβλημα αν έχω ένα ελαφρώς βελτιωμένο με μαμά i/c. Το καλοκαίρι απλά δεν το ζορίζω. Ποιος το ζορίζει με 35-40 βαθμούς; Τα λεφτά για μια καλή εξάτμιση δεν φαίνονται πολλά, γιατί ίσως εκεί είναι μονόδρομος. Αν θες να πάρεις κάτι καλό, για να έχει απόδοση, θα δώσεις πολλά ¤¤¤¤. Στην περίπτωση του i/c, έχεις μια έτοιμη επιλογή από το S3 και μετά ξεφεύγεις κατά πολύ. Βέβαια τώρα μιλάω εκ του ασφαλούς, επειδή δεν έχω σκεφτεί το ενδεχόμενο να βάλω Κ04 πάνω.

Link to comment
Share on other sites

μη ξεχνατε οτι μια καλη εξατμιση βοηθαει στην απαγωγη θερμοτητας της τουρμπινας... :rolleyes:

δηλαδη Geopan με τα λεγομενα σου τα προγραμματα με μαμα smic ειναι μονο για χειμωνα...συμφωνω μαζι σου αλλα αν εχεις πυρομετρο θα δεις οτι σε σκισιμο καλοκαιρι και χειμωνα οι τιμες θερμοκρασιων δεν εχουν τεραστια αποκλιση...εκει που υπαρχει αποκλιση ειναι οταν διατηρησεις ταχυτητα πανω απο 100 ...

Link to comment
Share on other sites

Απο Ελλάδα την πήρες;;Φαίνεται μεταχειρισμένη.

Πόσο σου ήρθε το μαλλί;;

P.S.Κάνω μια...έρευνα αγοράς.... :whistling:

Οχι την πήρα απο Αυστρία. Η τουρμπίνα εχει κάνει (ναι είναι μεταχειρισμένη) 3000χλμ. Αν κρίνω απο τις φωτογραφίες (γιατί ακομα δεν εχει ερθει στα χέρια μου) αυτό που μου είπε ισχύει. Η τιμή εκλεισε στα 470€ με τα μεταφορικά μέσα. Αν και εγώ είμαι υπέρ της καινούργιας, ήταν μια τιμή που δεν μπορούσα να αντισταθώ :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Οχι την πήρα απο Αυστρία. Η τουρμπίνα εχει κάνει (ναι είναι μεταχειρισμένη) 3000χλμ. Αν κρίνω απο τις φωτογραφίες (γιατί ακομα δεν εχει ερθει στα χέρια μου) αυτό που μου είπε ισχύει. Η τιμή εκλεισε στα 470¤ με τα μεταφορικά μέσα. Αν και εγώ είμαι υπέρ της καινούργιας, ήταν μια τιμή που δεν μπορούσα να αντισταθώ :whistling:

Τις παίρνει και μένα το μάτι μου αυτές τις τουρμπίνες κατα καιρούς, απλά ποτέ δέν θα έπερνα ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ μεταχειρισμένη για τους παρακάτω λόγους.

1)Μπορεί να έχει 3000 χλμ, αλλά μπορεί να έχει και 80000...

2)Η τουρμπίνα όσο και αν ακούγεται περίργο θεωρείται "αναλώσιμο" παρότι βέβαια κραταει αρκετά χλμ.Κάποια στιγμή όμως αλλάζεται.Οπότε ένα μέρος της ζωής της έχει ήδη χαθεί..Και εγώ έβαλα μεταχειρισμένο καταλύτη, αλλά και να χαλάσει δέν τρέχει μία.Η τουρμπίνα όμως;;

3)Για να αλλαχτεί μία τουρμπίνα στα 3000 χλμ πρέπει να υπάρχει ΛΟΓΟΣ.Είτε για να μπεί μιά μεγαλύτερη, είτε γιατί...;;;Και επειδή όπως βλέπω στην φωτό έχει και το καπάκι της εισαγωγής, η συγκεκριμένη πρέπει να είναι απο ανταλακτικο.....

Σε γενικές γραμμές μπορεί να βρεί κανείς μεγάλες ευκαιρίες απο έξω, αλλά θέλει προσοχή στο τί και πώς...

Καλορίζικη.Ευχομαι να πάνε όλα καλά.

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

πες μας φιλος και την τιμη καινουργιας :whistling:

Ποιόν ρωτάς τώρα....

Καινούργια απο την αντιπροσωπεία;;;Ή καινούργια πόσο την πήρα εγώ...

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

εσενα ρωταω ...πες μου και για τα δυο αν ξερεις και αν θελεις :whistling:

Εγώ την πήρα πολύ φτηνά...Το πόσο άστο καλύτερα.

Το πόσο έχει εδώ.... :(

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

μπραβο Rs καλη επιλογη εκανες (κατα τη γνωμη μου)...αυτη θελει στρωσιμο τωρα ή την κουμπωνεις και ολα οκ?

Στρώσιμο δέν θέλει..Πρόγραμμα όμως θέλει... tongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.