Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Πρόσφατα γύρισα από ταξίδι στη Γαλλία όπου οδήγησα για 3.500km μια SL500 (ολοκαίνουργια). Πουθενά δεν ένιωσα το πίσω μέρος να γλυστρά, πουθενά δεν είδα το ESP να ενεργοποιείται, σε κανένα roundabout δεν κατάφερα να την ξεκολλήσω. Οι δρόμοι ήταν απλούστατα ασύγκριτα καλύτεροι από οποιαδήποτε Αττική Οδό, Εγνατία, κλπ.

Σε αυτές τις συνθήκες ίσως ενα GTI με 330 άλογα να ήταν απλώς extreme. Στους σκατόδρομους που κυκλοφορούμε, θα είναι η χαρά του λαστιχά. Συνυπολογίστε τη δεδομένη κίνηση, τους γνωστούς άσχετους οδηγούς, ενα σωρό κινδύνους να παραμονεύουν (από αντικείμενα πεταμένα στην Εθνική μέχρι λάδια, νερά, μηχανάκια που κάνουν αναστροφή πάνω στην τυφλή στροφή και άλλα τέτοια ωραία) και εγώ προσωπικά θα ήθελα το αυτοκίνητό μου να είναι ευκολοδήγητο, με όσο το δυνατόν λιγότερη υποστροφή ισχύος και όσο το δυνατόν πιο αξιοποιήσιμη ιπποδύναμη.

Οι περισσότεροι βέβαια θα δουν τις δυνατότητες ενός big turbo kit στις ρεπρίζ σε μεγάλες ταχύτητες. Η ευθεία όμως κάποτε τελειώνει και μετά αρχίζεις να σκέφτεσαι για αναρτήσεις, φρένα και ένα σωρό άλλα που δημιουργούν εναν φαύλο οικονομικό κύκλο.

Όντως το GTI δεν έχει την πρόσφυση ενός S3 για να βάλει τόση δύναμη και τόση ροπή στο δρόμο. Δεν έχει ούτε καν ενα μπλοκέ σαν το Mazda MPS. Όχι πως ο Haldex και το στήσιμο του S3 θα καταφέρει να τα φέρει βόλτα εύκολα με τα νούμερα που θα φτάσουν κάποιοι. Το σχετικά μικρό μεταξόνιο το κάνει νευρικό, και το έχω ζήσει καλά αυτό.

Link to comment
Share on other sites

με τα κοψιματα-διακοπες τι γινεται τελικα?τα εχουν ΟΛΑ τα βελτιωμενα(με προγραμμα) tfsi ή καποια μονο?στην εκθεση στο περιπτερο τη APR οταν ρωτησα που οφειλονται τα κοψιματα μου εδειξε ενα μικρο εξαρτημα το οποιο ευθυνεται γι'αυτα και οτι το φοραγανε καποια αρχικα tfsi.Στην συνεχεια μου ειπε οτι στα νεοτερα μοτερ το αλλαξε αυτο το μικρο εξαρτημα η ιδια VW και τελος τα κοψιματα-διακοπες.

Τελικα τι συμβαινει ρε guyz,δωστε μου μια απαντηση να καταλαβω και εγω τι γινεται με αυτα τα κοψιματα?.

Link to comment
Share on other sites

και επειδή ακριβώς ζούμε στην Ελλάδα και πολλοί από εδώ από ότι βλέπω ενδιαφέρονται για τετοιου τύπου αλλαγές θα ήταν κάλο να λάβουν υπόψην και αυτή την παράμετρο. το αυτοκίνητο ήδη με τα 200 άλογα είναι υποστροφικό, πόσο μάλλον με 300+.. όσον αφορά μια σύγκριση ανάμεσα σε s3 και golf με 300 άλογα, η γκόλφο μπορεί να βγει μπροστά και λόγο βάρους αλλά και λόγω απωλειών που η τετρακίνηση επιβαρύνει το s3, αλλά σε γενικές συνθήκες το πρώτο είναι σαφέστατα πιο αποδοτικό και απολαυστικό. αυτά σαν μια μικρή υπενθυμιση

Edited by Adam
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν...

Φαίνεται κάποιοι απο σάς δέν έχουν ιδιαίτερα καλή σχέση με το γκάζι και νομίζουν ότι είναι διακόπτης on/off..Κοινώς..πατάς σπινάρεις, αφήνεις φρενάρεις...Να τους ενημερώσω λοιπόν ότι τα νέα πεντάλ (τώρα και στο Golf Gti) έχουν ενδιάμεσες διαβαθμήσεις, για ΟΤΑΝ (λέμε τώρα..) χρειαστείς ενα μέρος μόνο της δύναμης (είτε απο τα 200, 300, 600...άλογα) και αυτό δέν είναι μόνο στην ευθεία αλλά και στις στροφές...

¶λλοι πάλι, έχουν τις στροφές για ψωμοτύρι και είτε τις πέρνουν όλες πατητές, οπότε χαλαρά τα 300 άλογα θα σε στείλουν αδιάβαστο..

Και τέλος είναι και μερικοί έχουν τόση πείρα απο αγώνες events και τα λοιπά, που κρίνουν τί και πόσο τραβάει ένα αμάξι σε σχέσι με κάποιο άλλο ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΚΑΒΑΛΗΣΕΙ !!! Πώώώώ...

Χαλαρώστε λίγο ρε παιδιά με το έτσι αυτό και έτσι εκείνο.Τα πράγματα δέν είναι μόνο άσπρο μαυρο.Ούτε ο άλλος που θα φτιάξει το αμάξι του 300 άλογα δέν θα το κάνει για να το παει στη πίστα.Το κάνει γιατί ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ, και πιο συγκέκριμένα όσο αφορά εμένα, γιατι θέλω να έχω την δύναμη όταν την χρειάζομαι, και αυτό σαφώς και δέν είναι στα μέσα της στροφής..Στην στροφή σου φεύγει άν κάνεις μαλακίες.Όχι επειδή έχει το αμάξι μεγάλη ιπποδύναμη..Ελεος !!

Και μήν ξεχνάτε, μπορεί κανεις να έχει 300 άλογα στις 6500 στροφές πχ, αλλά στις 3000 έχει μόνο...150....

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Adam, σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου όσον αφορά την "άτυπη" σύγκριση των GTI-S3 και κατα πόσο έχουν νόημα τα άλογα τα πολλά στους ελληνικούς δρόμους πέρα από την προσωπική ευχαρίστηση που αντλείς βελτιώνοντας κάποιο μηχάνημα. Έκει όμως που διαφωνώ κάθετα είναι στο "πιο απολαυστικό" που αναφέρεις για το S3. Θεωρώ ότι ένα τετρακίνητο δύσκολα μπορεί να γίνει απολαυστικό. Πιο "σοβαρό" στο δρόμο, πιο γρήγορο σε άγνωστο δρόμο και ίσως λίγο περισσότερο ασφαλές μπορεί "ναι" ,αλλά θεωρώ ότι δύσκολα μπορέι να γίνει απολαυστικό. Να θυμίσω εδώ μια ατάκα του Πατέλου από το Drive στον επίλογο του τεστ του S3 ( όχι ότι θεωρώ τα περιοδικά τίποτα ευαγγέλια αλλά μου είχε μείνει αυτή η φράση) , έγραφε λοιπόν ότι αν σταματούσε η παραγωγή του GTI πολλοί θα τα βάφανε μαύρα αλλά δεν ήταν σίγουρος αν θα συνέβαινε το ίδιο και με το S3 ακριβώς γιατί λείπει από το s3 αυτός ο fun-factor που έχει το GTI !

Ν' αναφέρω εδώ ότι ΔΕΝ ευλογάω τα γένια μου ( "πωπω οδηγάω GTI άρα οδηγάω το καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου και ενδεχόμενως καλύτερο και από το Starship Enterprise!" είναι σκέψεις πολύ μακρία από μένα!) και ούτε το S3 είναι διακαής πόθος και τώρα το "μειώνω" (όταν έψαχνα για αυτοκίνητο ήταν στη λίστα μαζί με το GTI,του έκανα και ένα τεστ ντραιβ αλλά απορρίφθηκε για λόγους που δεν είναι του παρόντος και θα κουράσουν) και μάλιστα είμαι (ήμουν για να ακριβολογώ) της άποψης ότι "διασκεδαστικά-απολαυστικά" αυτοκίνητα είναι κατά κύριο λόγο τα πισωκίνητα. Φυσικά αυτά πρέπει να έχουν αρκετά άλογα και ένα καλό στήσιμο. Με το GTI όμως είδα ότι "χωράει" διασκέδαση και στα μπροστιοκίνητα και θεωρώ ότι αυτος είναι και ένας απ΄τους βασικότερους παράγοντες της επιτύχιας του 5ou GTI (μην ξεχνάμε ότι το 4 είχε φάει απίστευτο θάψιμο από τον είδικο τύπο, για οποιον διαβάζει από παλιά...).Διάβασα τις διθυραμβικές κριτικές τα τελευταία 2 χρόνια σε όλα τα περιοδικά και σκεφτόμουνα : "τι έγινε ρε γαμώτο, που βρίσκουν "διασκεδαση" σε ένα προσθιοκίνητο?" .Τελικά είδα οδηγώντας το αυτοκίνητο ότι χωράνε όλα , αρκεί να υπάρχει μεράκι και πολύ δουλειά από πίσω.

Nα κλείσω και με μια ψιλοαυθαίρετη υπόθεση: έχω την υποψία ότι για να βγεί τόσο "καλό" το GTI (και μάλιστα όχι μόνο εδώ αλλά παντού) πρέπει να έχει παίξει ρόλο το πόσο "κακό" ήταν το 4ο GTI! Εξηγούμαι: πιστεύω ότι κάποιος από τους υπεύθυνους-σχεδιαστές του 4 τα πήρε πολύ άσχημα με το θάψιμο στο προηγούμενο (ο Κλάρκσον αναφέρει ότι το προηγούμενο GTI ήταν πιο ΑΡΓΟ από το ντιζελ Γκολφ!!!) και αποφάσισε να κλείσει στόματα. Και μάλλον τα κατάφερε απ'οτι φαίνεται ! :D

Edited by ioannitis
Link to comment
Share on other sites

+1

Το λάθος IMO είναι οτι οι περισσοτεροι ξεκινάνε ανάποδα, Πρώτα θελουν να το κάνουν 300+ άλογα και μετα να φτιάξουνε την ενεργητική ασφάλεια του αυτοκινήτου...Μετα λέμε οτι ένα αυτοκίνητο με 300 θα είναι χάρος κτλ κτλ...

Προσωπικά το S3 setup το βλέπω στο μέλλον σε κανα 4-6 μήνες απο τώρα...Να στρώσουν τα πράγματα πρώτα, να βάλω μια καλή αναρτησούλα , ένα καλό κιτ φρένων (.:R32) και μετα να το κάνω 300+ άλογα, δεν μπορείς να θές να του ανεβάσεις 100 ή και 200 άλογα πάνω την ιπποδύναμη (για να μην μιλήσω για ρόπη) και να θές να στρίβει καλα με την μαμίσια ανάρτηση , να μην καίει και να μην σε κάνει καλυτερο φίλο με τον λαστιχά...Εννοείται οτι όλα αυτα θα τα προβλέψεις πρίν το κάνεις...

Link to comment
Share on other sites

+1

Το λάθος IMO είναι οτι οι περισσοτεροι ξεκινάνε ανάποδα, Πρώτα θελουν να το κάνουν 300+ άλογα και μετα να φτιάξουνε την ενεργητική ασφάλεια του αυτοκινήτου...Μετα λέμε οτι ένα αυτοκίνητο με 300 θα είναι χάρος κτλ κτλ...

Προσωπικά το S3 setup το βλέπω στο μέλλον σε κανα 4-6 μήνες απο τώρα...Να στρώσουν τα πράγματα πρώτα, να βάλω μια καλή αναρτησούλα , ένα καλό κιτ φρένων (.:R32) και μετα να το κάνω 300+ άλογα, δεν μπορείς να θές να του ανεβάσεις 100 ή και 200 άλογα πάνω την ιπποδύναμη (για να μην μιλήσω για ρόπη) και να θές να στρίβει καλα με την μαμίσια ανάρτηση , να μην καίει και να μην σε κάνει καλυτερο φίλο με τον λαστιχά...Εννοείται οτι όλα αυτα θα τα προβλέψεις πρίν το κάνεις...

+1 ;) Kαι ακομα extra απο αυτα που ειπες ενα μπλοκε για να γλυτωσουμε καιλιγο σπιναρισμα :D

Link to comment
Share on other sites

με τα κοψιματα-διακοπες τι γινεται τελικα?τα εχουν ΟΛΑ τα βελτιωμενα(με προγραμμα) tfsi ή καποια μονο?στην εκθεση στο περιπτερο τη APR οταν ρωτησα που οφειλονται τα κοψιματα μου εδειξε ενα μικρο εξαρτημα το οποιο ευθυνεται γι'αυτα και οτι το φοραγανε καποια αρχικα tfsi.Στην συνεχεια μου ειπε οτι στα νεοτερα μοτερ το αλλαξε αυτο το μικρο εξαρτημα η ιδια VW και τελος τα κοψιματα-διακοπες.

Τελικα τι συμβαινει ρε guyz,δωστε μου μια απαντηση να καταλαβω και εγω τι γινεται με αυτα τα κοψιματα?.

Tα πολυ δυνατα tfsi 1σταδιου εχουν ολα κοψιματα και αυτο οφειλεται κατα 90% στην αντλια!Πλεον εχουν αρχισει και σκανε μυτη καινουργιες βελτιωτικες αντλιες που λυνουν το προβλημα!!Αυτο που σου ειπε ο dealer της apr ειναι ο ρυθμιστης πιεσης καυσιμου ο οποιος στα καινουργια ειναι μεγαλυτερος!Στους επομενουν 2-3 μηνες πιστευω ολα θα ειναι ξεκαθαρα!!

Link to comment
Share on other sites

Το αν κάποιος θα το κάνει 300-400 άλογα το GTI αυτό δεν τον κάνει ηλίθιο ή τρελό. Όπως αναφέρθηκε παραπάνω το γκάζι δεν είναι διακόπτης και οι στροφές δεν είναι παιχνίδι. Ένας παράγωντας να πάει στραβά και ας έχεις και 60 άλογα, θα βρεθείς στις μπαριέρες και θα είσαι τυχερός αν μείνεις εκεί. Όταν αποφασίζεις να βελτιώσεις ένα αυτοκίνητο, πρέπει να συμπεριλάβεις τα πάντα. Βελτίωση δεν είναι μόνο αναβαθμίζω το μοτέρ για να βγάζει τρελή δύναμη. Σωστή βελτίωση είναι να αναβαθμίσεις όλο το αυτοκίνητο. Αυτό λίγοι το κάνουν και όσοι το κάνουν, έχουν ένα αποτέλεσμα πολύ καλό και πολύ πιο απολαυστικό. Ένα μπροσθιοκίνητο με 300 άλογα, μπορεί να είναι πιο απολαυστικό από ένα τετρακίνητο με 300 άλογα. Πιο απολαυστικό, όχι πιο ασφαλές. Το τετρακίνητο, και καλά κάνει, στα άπειρα χέρια όπως και να το πετάξεις σε μια στροφή, θα μπει. Ένα προσθιοκίνητο θέλει τέχνη και τέλειους χειρισμούς για να μπει το ίδιο καλά σε μια ίδια στροφή. Εκεί είναι η απόλαυση που βρίσκω εγώ. Στο ένα αναλαμβάνει δράση το αυτοκίνητο και σε βγάζει ασπροπρόσωπο, ενώ στο άλλο το αυτοκίνητο είναι εναντίον σου και πρέπει να τα βγάλεις πέρα μόνος σου. Για μερικούς αυτό είναι κουραστικό, για μένα είναι διασκέδαση να προσπαθώ να γίνομαι ολοένα και καλύτερος, στα ασφαλή πλαίσια πάντα, μιας και δεν μας παίρνει διαφορετικά.

Link to comment
Share on other sites

Εϊχα οδηγήσει πολλές φορές στο παρελθόν ενα Fiat Coupe turbo plus ενός καλού μου φίλου. Ήταν novitec στα 305 άλογα. Το viscodrive έκανε ό,τι μπορούσε για να βάλει τη ροπή κάτω και τα κατάφερνε καλά. Τότε έλεγαν πως τα 220 άλογα ήταν το όριο για μπροστά κίνηση, σήμερα οι εξελίξεις αποδεικνύουν πως μπορούμε και περισσότερα.

Συμφωνώ κι εγώ πως ενα προσθιοκίνητο μπορεί να είναι πιο διασκεδαστικό από ενα τετρακίνητο στα ίδια άλογα. Είχα ΤΤ πριν και το 5άρι GTI είναι ΚΑΙ πιο γρήγορο, ΚΑΙ πιο απολαυτσικό, ΚΑΙ πιο ασφαλές (το ΤΤ δε φημιζόταν και για την προοδευτικότητα στις αντιδράσεις του).

Απλώς λέω πως όταν έχεις 40+ Kgm ροπής στον μπροστινό άξονα, ενα μοτέρ εύστροφο που ξυρίζει και δρόμους-καθρέπτες, τα πράγματα δεν είναι και πολύ εύκολα. Η έλλειψη μπλοκέ στο GTI τα κάνει έτσι. Το torque steer είναι έντονο στο δικό μου ήδη με το πρόγραμμα, και σας το λέει κάποιος που ναι μεν δεν έχει καβαλήσει StgIII GTI αλλά έχει κάνει τη διαδρομή ¶γιο Στέφανο - Καπανδρίτι από τον επαρχιακό δρόμο εκατοντάδες φορές με διάφορα αυτοκίνητα ώστε να γνωρίζει που πάσχει το καθένα.

Μέχρι στιγμής το ταχύτερο και πιο απολαυστικό ήταν ενα Mini Cooper S (κομπρεσσοράτο), κι ας μην είχε τα πιο πολλά άλογα.

Ο Νεοκλής σωστά κατά τη γνώμη μου αναφέρει πως πρέπει να γίνει μια ολοκληρωμένη βελτίωση στο αυτοκίνητο. Εμένα προσωπικά η διαδικασία αυτή δε με συγκινεί, αφού την πέρασα με το ΤΤ πριν συνειδητοποιήσω πως έπρεπε να είχα κρατήσει τα χρήματα για να πάρω ενα εξ' αρχής πιο γρήγορο αυτοκίνητο.

Φυσικά και έκανα την πλάκα μου με το ΤΤ, πέρασα 6 καλά χρόνια παρά τα προβλήματα, αλλά αν ήξερα που θα έμπλεκα και ποια είναι τα όρια του κάθε αυτοκινήτου σήμερα δε θα το έκανα ξανά.

Αυτή είναι απλώς μια προσωπική γνώμη, δε σνομπάρω και κανέναν και δε θεωρώ ανώφελο το StgIII για κάποιον που θέλει ό,τι και ο Golf RS ή ο Νεοκλής.

Στην τελική ο οδηγός οφείλει να έχει τη νοημοσύνη να προσαρμόζεται στις οδικές συνθήκες. Δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ικανότητες, λογικό είναι κάποιοι να βολεύονται με τόσο δυνατά προσθιοκίνητα/πισωκίνητα και άλλοι να αναζητούν ασφάλεια σε τετρακίνητα, χάνοντας μέρος της εμπλοκής του οδηγού στην όλη διαδικασία.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι το “απολαυστικό” ή μη της συμπεριφοράς ενός αυτοκινήτου δεν σχετίζεται μόνο με τον άξονα κίνησης … ή για την ακρίβεια σχετίζεται πολύ λιγότερο με αυτόν απ ότι με την συνολική μάζα και την κατανομή της ανά άξονα, την γεωμετρία και την ρύθμιση της ανάρτησης, τον βαθμό εξέλιξης των ηλεκτρονικών ελέγχου ευστάθειας, την ύπαρξη ή μη μηχανικού/ών LSD, ή τον τύπο των ελαστικών.

Όσο για το πώς “μπαίνει” ένα αυτοκίνητο σε μια στροφή, σε αυτό ελάχιστα επιδρά ο κινητήριος άξονας - όταν κάποιος οδηγεί σωστά. Το πώς “βγαίνει” είναι αυτό που διαφοροποιεί τα πράγματα και αποτελεί το ισχυρό σημείο των τετρακίνητων σε δρόμους με χαμηλή πρόσφυση …

Link to comment
Share on other sites

Είμαι ΦΠ, μετράει?

νεοκλη,παρα πολυ...

δεν υπαρχει κατα τη γνωμη μου 1ο σταδιο ολοκληρωμενο,που να μην εχει κοψιματα.εγω ας πουμε εχω ενα μονιμο σχεδον κοψιμο με 5η στις 5500 με 6000 στροφες αναλογα πως θα του ερθει και αρκετες φορες στην τεταρτη στις 6200 περιπου. B)

και αυτο αρχισε να γινεται τωρα που το αμαξι δουλευει τεζα,δηλαδη με εισαγωγη,με i.c. καθως την εξατμιση την ειχα και φυσικα με νεο προγραμμα.

Edited by kostas gti
Link to comment
Share on other sites

Και αν επιτρέπετε τι εξάτμιση, πρόγραμμα, εισαγωγή φοράς; Δώσε παραπάνω στοιχεία, δεν είναι κακό. Γιατί από όσο ξέρω, έχουμε αυτοκίνητα με unitronic φουλ 1ο στάδιο και ΜΤΜ που δεν έχουν κάνει το παραμικρό και πάνε πολύ καλά στο δρόμο. Ίσως πάλι να είναι μεμονωμένα περιστατικά, αλλά και πάλι μιας και μιλάμε για 4 αυτοκίνητα και όχι 1, ίσως έχουν βρει την "μαγική" συνταγή.

Link to comment
Share on other sites

Και αν επιτρέπετε τι εξάτμιση, πρόγραμμα, εισαγωγή φοράς; Δώσε παραπάνω στοιχεία, δεν είναι κακό. Γιατί από όσο ξέρω, έχουμε αυτοκίνητα με unitronic φουλ 1ο στάδιο και ΜΤΜ που δεν έχουν κάνει το παραμικρό και πάνε πολύ καλά στο δρόμο. Ίσως πάλι να είναι μεμονωμένα περιστατικά, αλλά και πάλι μιας και μιλάμε για 4 αυτοκίνητα και όχι 1, ίσως έχουν βρει την "μαγική" συνταγή.

το δικο μου φοραει εισαγωγη v-flow,χειροποιητη 70αρα,i.c. απο s3 και προγραμμα unitronic.δεν υπαρχει προγραμμα που να μην κανει κοψιματα γιατι πολυ απλα δεν φταιει το προγραμμα αλλα απ οτι δειχνουν τα πραγματα η αντλια.και το κοψιμο γινεται εκει που το αμαξι παει να βγαλει την μεγιστη ιπποδυναμη και σε ταχυτητες με φορτιο.απ οτι δειχνουν τα πραγματα ξεμενει η αντλια μας. πιστευω πολυ συντομα θα υπαρχουν καλες λυσεις.σε αναμονη...

και κατι αλλο,τα μοναδικα φουλ 1ο σταδιο unitronic απο το club ειναι εμενα και του φανη.και οι δυο εχουμε κοψιματα.

και οτι αμαξι ξερω με οποιοδηποτε προγραμμα και δουλευει τεζα κανει κοψιματα,ειτε ρεβο ειτε mtm ειτε οτιδηποτε...

Edited by kostas gti
Link to comment
Share on other sites

το δικο μου φοραει εισαγωγη v-flow,χειροποιητη 70αρα,i.c. απο s3 και προγραμμα unitronic.δεν υπαρχει προγραμμα που να μην κανει κοψιματα γιατι πολυ απλα δεν φταιει το προγραμμα αλλα απ οτι δειχνουν τα πραγματα η αντλια.και το κοψιμο γινεται εκει που το αμαξι παει να βγαλει την μεγιστη ιπποδυναμη και σε ταχυτητες με φορτιο.απ οτι δειχνουν τα πραγματα ξεμενει η αντλια μας. πιστευω πολυ συντομα θα υπαρχουν καλες λυσεις.σε αναμονη...

και κατι αλλο,τα μοναδικα φουλ 1ο σταδιο unitronic απο το club ειναι εμενα και του φανη.και οι δυο εχουμε κοψιματα.

και οτι αμαξι ξερω με οποιοδηποτε προγραμμα και δουλευει τεζα κανει κοψιματα,ειτε ρεβο ειτε mtm ειτε οτιδηποτε...

Φίλε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ μπράβο σου που εγραψες οτι έγραψες χωρίς φόβο και πάθος! worthy.gif

Απο εκεί και πέρα σίγουρο το τι φταίει ακόμα δεν υπάρχει. Μπορεί να λένε αντλία γιατι τους βολεύει (κατι το οποιο ας μην το αναλύσουμε εδώ) αλλά να είναι κάτι άλλο. Εγώ προσωπικά με τα ελάχιστα που εχω δεί μπορώ να σου αποκλείσω την αντλία (μιλάμε μόνο για Κ03turbo) και να ρίξω ενοχές στα μπεκ... Σύντομα ομως θα μπορώ να τα αποκλείσω/ενοχοποιήσω και αυτά

@Puck. Βέβαια μετράει. Σήμερα τι κάνεις? B) Καφεδάκι olympico βολεύει? :D

Edited by vio
Link to comment
Share on other sites

@vio, φίλε δεν μπορώ αυτην την εβδομάδα, ίσως την παρασκευή....Αλλα και πάλι δεν περνω και όρκο...

Οκ απλά καποτε πρέπει να γίνει για να ξεκαθαρίσει το τοπίο με τα προγράμματα και τις διαφορές τους σε δύναμη :D

Link to comment
Share on other sites

Αν το λέτε εσείς παιδιά, δεν μπορώ παρά να σας πιστέψω.

Με την εργοστασιακή εισαγωγή έχετε διακοπές; Πολλά παιδιά που είχαν διακοπές, μόλις έβαλαν πάλι την μαμά, δούλευαν ρολόι. Ίσως πάλι φταίει αυτή η αναθεματισμένη αντλία. Τι να πω.

Link to comment
Share on other sites

Αν το λέτε εσείς παιδιά, δεν μπορώ παρά να σας πιστέψω.

Με την εργοστασιακή εισαγωγή έχετε διακοπές; Πολλά παιδιά που είχαν διακοπές, μόλις έβαλαν πάλι την μαμά, δούλευαν ρολόι. Ίσως πάλι φταίει αυτή η αναθεματισμένη αντλία. Τι να πω.

Εγώ αυτή την στιγμή που φοράω μόνο vflow και πρόγραμμα δεν εχω κοψήματα. Είχα στο παρελθόν αλλά με update του προγράμματος λύθηκαν. Αν ομως βάλω εξάτμιση θα εχω για πλάκα.

Για αυτο πολύ σωστά λέει ο φίλος... ΦΠΕ

Link to comment
Share on other sites

Πως μπορώ να καταλάβω αν έχει πρόβλημα η σκάστρα? Κάνει κάποιο θόρυβο, φύσιμα (πχ παρατεταμένο φύσιμα και όχι απότομη εκτόνωση), σε συδυασμό με μειωμένη απόδοση του κινητήρα?

Ευχαριστώ για τυχόν απαντήσεις εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Πως μπορώ να καταλάβω αν έχει πρόβλημα η σκάστρα? Κάνει κάποιο θόρυβο, φύσιμα (πχ παρατεταμένο φύσιμα και όχι απότομη εκτόνωση), σε συδυασμό με μειωμένη απόδοση του κινητήρα?

Ευχαριστώ για τυχόν απαντήσεις εκ των προτέρων.

Φοράς πρόγραμμα? Αν φοράς τοτε η πτώση στην απόδοση είναι αισθητότατη. Αν οχι πρέπει να παρατηρήσεις με ανοιχτα παράθυρα τον ηχο της σκάστρας. Οταν εχει σκιστεί τότε το αμάξι εκεί που πάει να φουσκώσει, ξεφισάει απο μόνο του σταθερά για οσο εσυ κρατάς πατημένο το γκάζι.. Δεν ξέρω αν κατάφερα να στο εξηγήσω... :D

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.